Snelle service!

Beste Rene, goedemiddag. Bedankt voor je fantastische beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Geniet van je aankopen. Vriendelijke groeten en een fijn weekend. DongDong

Prachtige thermosflessen besteld. Goed en snelle service!

Hoi Melanie, goedemorgen. Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling en veel plezier met de thermoskannen! Groetjes en een fijn weekend. DongDong

Geweldige kwaliteit en goede klant vriendelijkheid.

Ik haal hier al mijn wierook en zou dat ook altijd blijven doen!

Goedemorgen Jelle. Dankjewel voor je geweldige beoordeling en graag tot de volgende keer ;-). Geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Fantastisch per telefoon geholpen.

Ik had vergelijkbare Tai Chi schoenen maar er stond geen maat in. Omdat ze bij een destijdse vereniging door mij waren aangekocht wist ik ook niet van welke leverancier ze afkomstig waren. Ik nam telefonisch contact en gaf wat binnen- en buitenafmetingen van mijn schoenzool door. DongDong medewerker Robert heeft de moeite genomen aandachtig naar mijn verhaal te luisteren, is de volgende dag in het magazijn e.e.a. gaan nameten (op een feestdag nota bene!) en heeft mij diezelfde dag nog teruggebeld. Ik bestelde de schoenen en kreeg ze keurig netjes de volgende dag thuis geleverd. Dat kan niet minder waard zijn dan de best mogelijke score! Héél veel dank.

Beste Mieke, goedemorgen. Hartelijk bedankt voor uw fantastische en uitgebreide beoordeling, daar zijn we heel erg blij mee! Veel plezier met de Tai Chi schoenen. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

uitstekend

Snelle levering en goed product

Goedemorgen Liesbeth, Hartelijk bedankt voor je schitterende beoordeling en veel plezier met je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Heel fijne shop, zeer attent ook om extra gifts te leveren, dát maakt nu net het verschil

Hoi Ingrid, goedemiddag. Bedankt voor je geweldige beoordeling en geniet van je aankopen! Groet en een fijne avond. DongDong

Snelle levering, goed verpakt

Voor het eerst besteld hier. Levering was snel en was goed verpakt. Voor de verzending werd ik heel goed op de hoogte gehouden via de mail. Kortom, erg tevreden.

Goedemiddag W. Dankjewel voor je prachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent! Vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

Uitstekende en betrouwbare webshop gespecialiseerd in Oosterse cadeau artikelen

Uitstekende en betrouwbare webshop gespecialiseerd in Oosterse cadeau artikelen

Beste HB, goedemiddag. Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Vriendelijke groeten en een fijne avond. DongDong

Mooie en functionele thermoskan

En goed verpakt in een heerlijk ruikende doos!

Hoi Martin, goedemorgen. Dankjewel voor je geweldige beoordeling en veel plezier met de thermoskan! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goedemorgen Wendy, Hartelijk dank voor je schitterende beoordeling en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Vaste klant

Voor mij is Dong Dong prima. Ik bestel er altijd een voorraad voor een half jaar. Hun prijzen zijn goed, bestelde artikelen zijn snel in huis en er zit altijd een presentje bij. In het contact vind ik ze ook erg attent.

Hoi Camille, Dankjewel voor je prachtige beoordeling, fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is en graag tot de volgende keer. Groetjes en een fijne avond. DongDong

Mooie kimono, blij mee

Super blij met de aankoop, mooi cadeau voor een vriendin van me. Super leuk dat er kleine extraatjes bij zaten!

Hoi Amy, goedemorgen. Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We hopen dat je vriendin net zo blij is met de kimono. Groetjes en een fijne dag. DongDong

vlotte bezorging

Opzich prima maar het pepermuntje bij de schoenen smaakt naar wierook en dus uitgespuugd..

Hoi Marieke, goedemiddag. Bedankt voor je mooie beoordeling. We hebben de pepermuntjes in minimale aantallen in het magazijn liggen om dit te voorkomen maar we zullen dus toch op zoek moeten naar een effectievere manier! In ieder geval bedankt voor je feedback en veel plezier met de schoenen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Fijn bedrijf

Overzichtelijke site gebruiksvriendelijk en snellen Service

Goedemorgen Maloth, Dankjewel voor je fantastische beoordeling en geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

service is goed

de service is goed en optijd geleverd.

Beste W.H.M., goedemorgen. Hartelijk bedankt voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Top Service, snelle levering en bijzonder lage prijs

Betrouwbaar bedrijf met een snelle levering en een uitzonderijk lage prijs. Je weet wat je krijgt plus de service is top. Enig puntje van kritiek is het beperkte assortiment, daarentegen is het assortiment van de producten die verkocht worden overzichtelijk en duidelijk.

Goedemorgen Luit, Dankjewel voor je prachtige beoordeling, daar zijn we heel blij mee! We zijn uiteraard ook nieuwsgierig naar welke producten je in ons assortiment mist. We horen dat graag zodat we kunnen kijken of we deze aan ons assortiment kunnen toevoegen. Alvast bedankt! Groet en een fijne dag. DongDong

Snelle levering perfecte spullen. Heel blij mee

Goedemorgen Aletta, Bedankt voor je fantastische beoordeling en veel plezier met je aankopen. Groetjes en een mooie dag. DongDong

Thermoskan is top

Snelle levering, fantastisch product. Thermoskan houdt bizar lang warm! En ziet er super cute mooi uit. Let op, binnenkant is van glas. Ik had 'm de eerste week al laten vallen, was direct kapot. Daarom maar 2 nieuwe besteld. Prijs is tenslotte prima te doen; handig eentje om later eens kado te doen of ter vervanging wanneer ik hem weer laat stuiteren :)

Hoi Marjo, Dankjewel voor je geweldige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met de thermoskannen... en niet meer laten vallen ;-). Groetjes en een fijne dag! DongDong

Mooi product snelle levering.

Komt overeen met wat ik besteld heb.

Goedemorgen Christa, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Uitstekend snelle service

Ja, hoe kan je dit omschrijven als er niet beter is.

Goedemorgen Henk. Dankjewel voor je fantastische beoordeling, daar zijn we heel blij mee! Geniet van je aankopen. Groetjes en een mooie dag. DongDong

uitstekend

Snelle levering, netjes verpakt

Goedemorgen Bruno, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankopen! Groetjes en een mooie dag. DongDong

Uitstekende service en tevredenheidsgarantie!

Geweldige en persoonlijke service! Wierrook besteld wat uiteindelijk niet de juiste keuze was...geen probleem geld terug! Nu vaste klant van deze warme en hartelijke ondernemers.

Hoi Nick, goedemorgen. Dankjewel voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! En graag tot de volgende keer. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Gewoon heel goed

Goedkoop en snel, ik bestel de Tai Chi schoenen met witte touw zool al een paar jaar om dienst te doen als thuissloffen, perfect!!

Goedemorgen Yves, Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met de schoentjes! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Zoals je wenst, gebeurt het...

Snelle levering van mijn kwaliteitsschoentjes

Hoi Peter, Dankjewel voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met de schoentjes. Groetjes en een mooie dag. DongDong

Prima regeling...heel tevreden

Ondanks een vergissing...toch goed opgelost

Goedemorgen Piet, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Gelukkig konden we onze fout snel oplossen! Veel plezier met de aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Over DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van porselein tot lampions: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.