uitstekend

Snelle levering, netjes verpakt

Goedemorgen Bruno, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankopen! Groetjes en een mooie dag. DongDong

Uitstekende service en tevredenheidsgarantie!

Geweldige en persoonlijke service! Wierrook besteld wat uiteindelijk niet de juiste keuze was...geen probleem geld terug! Nu vaste klant van deze warme en hartelijke ondernemers.

Hoi Nick, goedemorgen. Dankjewel voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! En graag tot de volgende keer. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Gewoon heel goed

Goedkoop en snel, ik bestel de Tai Chi schoenen met witte touw zool al een paar jaar om dienst te doen als thuissloffen, perfect!!

Goedemorgen Yves, Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met de schoentjes! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Zoals je wenst, gebeurt het...

Snelle levering van mijn kwaliteitsschoentjes

Hoi Peter, Dankjewel voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met de schoentjes. Groetjes en een mooie dag. DongDong

Prima regeling...heel tevreden

Ondanks een vergissing...toch goed opgelost

Goedemorgen Piet, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling. Gelukkig konden we onze fout snel oplossen! Veel plezier met de aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Voldoet aan de verwachting

Snelle service en precies wat we besteld hadden

Beste T.E., goedemorgen. Hartelijk bedankt voor je schitterende beoordeling en veel plezier met je aankopen! Groet en een fijne dag. DongDong

alles zoals het hoort

Alles verliep vlot , artikel is prima

Goedemorgen Maureen, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Veel plezier met je aankoop! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goed product, snel geleverd

Goed product, snel geleverd

Dag Nico, goedemorgen. Dankjewel voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Het bestellen ging makkelijk en de levering was snel en foutloos

Op de website kon ik makkelijk vinden wat ik zocht. Het bestellen en betalen ging eveneens super makkelijk en de levering was snel en correct. Het bestelde product, tai chi schoenen, voldoet aan de verwachtingen

Goedemorgen Roeland. Hartelijk bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met de tai chi schoenen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Superleuk

Super goed genoeg

Hoi Ronny, goedemorgen. Dankjewel voor je prachtige beoordeling en geniet van je aankopen! Groetjes en een mooie dag. DongDong

Prima levering

Snelle en correcte levering

Goedemorgen Anita, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankoop! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goed, netjes en snel

Goede producten, netjes verpakt en snel geleverd, met een cadeautje. Hoe wordt het nog beter dan dit? Wat is er allemaal nog meer mogelijk?

Beste AdV, goedemorgen. Hartelijk dank voor je schitterende beoordeling, wat fijn om te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Uitstekende producten en onberispelijke service

Ik ben een trouwe DongDong-klant (al enkele jaren) en ben zeer tevreden met elke bestelling. De wieroken zijn origineel, de prijzen zijn scherp en ze laten een blijvende geur achter door het hele huis. De keuze is zeer ruim, de zendingen zijn zorgvuldig en de baas, de heer Robert, is een genereuze en zeer vriendelijke man. Wat een geluk !

Goedemorgen Michel, Hartelijk dank weer voor je prachtige beoordeling en geniet van alle wieroken! Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Beste internetwinkel voor tai chi-schoentjes!

Ik was op zoek naar tai chi-schoentjes zonder een rubberen zool. Mijn ervaring met schoentjes met een rubberen zool is dat je minder makkelijk draait en dat dergelijke schoentjes vaak een minder prettige geur hebben, alsof in de zolen schadelijke stoffen zitten verwerkt. Ik wilde dus zolen met een touwzool. Die zijn in mijn stad in China Town, althans door mij, niet te vinden, dus ik ben aangewezen op internetwinkels. Zo kwam ik bij DongDong, waarop expliciet de touwzool staat omschreven. Die vind je niet zo snel. Ik heb een maatje groter genomen, ik heb wat bredere voeten, en de schoentjes zitten heerlijk, het draaien gaat geweldig, de zolen voelen fijn aan. Ik wist niet dat je bij DongDong nog veel meer bestellen kunt en aangezien de levering goed ging, zal ik hier vast nog wel voor iets anders terugkomen. Trouwens, die tai chi-schoentjes zijn prettig geprijst, ze zullen wel een seizoen meegaan.

Goedemorgen Alfred, Hartelijk dank voor je geweldige en uitgebreide beoordeling, daar zijn we heel blij mee! Dat klopt inderdaad, de schoentjes met de rubberen zool draaien iets minder makkelijk en geuren wat door de grondstoffen waarmee het rubber gemaakt wordt. Daar heb je bij de witte touwzool geen last van, dat is allemaal puur natuur. Fijn dat je ons hebt weten te vinden en we zien je graag de volgende keer weer terug. Veel plezier met de schoenen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Supersnel en voordelig!

Bij bestelling kreeg ik de melding dat vanwege de vakantie de bestelling wat langer zou duren, maar ik kreeg mijn bestelling al binnen enkele dagen toegestuurd!

Hoi Seppo, goedemorgen. Hartelijk bedankt voor je schitterende beoordeling. Het lukte toch nog om je bestelling voor onze vakantie aan je op te sturen. Veel plezier er mee! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goed en attent

Ik kreeg vrijwel direct een bericht dat mijn pakje na het weekend naar me toe zou komen. Keurig op tijd geleverd, netjes en met een fijne attentie bijgesloten. Blij met mijn bestelling en dat ik DongDong nu te vinden!

Beste R, goedemorgen. Dankjewel voor je geweldige beoordeling, fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en producten. Veel plezier met je aankopen!. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Communicatie verliep goed

Alles verliep naar wens en ook zelfs nog een klein cadeautje ontvangen bij de bestelling. Dat maakt het ook persoonlijk.

Goedemorgen Esther, Hartelijk bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met je aankoop! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goed product en snel geleverd.

Goedemiddag Ian, Dankjewel voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankopen! Groet en een fijne dag. DongDong

Geweldig artikel. ⁹

Goedemiddag Theo, Hartelijk bedankt voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankoop! Groetjes en een fijne dag. DongDong

super goede service

Heel tevreden en top producten ,zeer snelle levering en reageren direct op je vraag via mail of telefoon

Hoi Marianne, goedemorgen. Hartelijk dank voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Geniet van je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Geweldige service

Geweldige service

Goedemorgen Elsa, Hartelijk bedankt voor je geweldige beoordeling en geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Excellent service & communication

My first experience ordering from Dongdong is fantastic. My questions are answered promptly and the delivery was fast. I needed to return some articles coz they didn’t fit me. I contacted Dongdong for the return and within couple minutes, i got the answer and the return was processed very fast too. I heartily recommend this shop.

Hello Sofie, good morning. Thank you very much for your great review! Glad to hear that you are satisfied about our service. Best regards and have a nice day. DongDong

heerlijke geur

Snelle levering / goede prijs

Goedemorgen Aletta, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling en geniet van de wierook! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Above ‘n beyond

Twee paar chopsticks besteld. Snel geleverd met wat extra’s. Zelfs een snoepje, een notitieblok en een heerlijke wierrook geur in het pakketje.

Goedemorgen Quintin, Dankjewel voor je geweldige beoordeling en veel plezier met de chopsticks! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Prachtige kimono's

Prachtige kimono's, ik voel mij hierin zeer prettig. Dragen bij warme dagen lekker koel, bij koudere dagen behaaglijk. Je kunt er héérlijk in wegduiken.

Goedemiddag Atie, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met de kimono! Groetjes en een fijne avond. DongDong

Over DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van eetstokjes tot tai chi schoenen: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.