Above ‘n beyond

Twee paar chopsticks besteld. Snel geleverd met wat extra’s. Zelfs een snoepje, een notitieblok en een heerlijke wierrook geur in het pakketje.

Goedemorgen Quintin, Dankjewel voor je geweldige beoordeling en veel plezier met de chopsticks! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Prachtige kimono's

Prachtige kimono's, ik voel mij hierin zeer prettig. Dragen bij warme dagen lekker koel, bij koudere dagen behaaglijk. Je kunt er héérlijk in wegduiken.

Goedemiddag Atie, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met de kimono! Groetjes en een fijne avond. DongDong

Mooie kimono

Prachtig kledingstuk, mooie kleuren, prima afwerking.

Hoi Erik, goedemiddag. Bedankt voor je geweldige beoordeling, fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent met de kimono. Veel plezier ermee! Groet en een fijne avond. DongDong

Prachtige kimono

Ook heel mooi verpakt, voelt echt aan als een luxeproduct.

Hoi Fleur, goedemorgen. Dankjewel voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met je kimono! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goedemorgen R. Dankjewel voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groet en een fijne dag. DongDong

Van begin tot het eind goed

Bestelling snel geleverd en zelfs meer

Beste Peep, goedemorgen. Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en geniet van je aankopen! Groet en een fijne dag. DongDong

Prima product voor een hele redelijke prijs!

Goedemorgen Floor, Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goede service!

Op de website zag ik een mooie thermoskan die op dat moment niet leverbaar was. Berichtje achtergelaten dat ik graag op de hoogte gehouden wilde worden als de thermoskannen weer leverbaar waren. Niet verwacht dat ik nog bericht zou krijgen. Maar toch keurig een bericht! En ook nog heel vriendelijk een reactie op mijn opmerking bij de bestelling. De levering werd op mijn verzoek een dagje later gedaan. Top service! En de thermoskan is ook nog heel leuk en goed, precies zoals gehoopt.

Hoi Annelies, goedemorgen. Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Ja alles wat we beloven zullen we altijd nakomen ;-). Veel plezier met de thermoskan. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Prima en snel geholpen.

Twee Chinese thermosflessen besteld, die heel snel bezorgd zijn. Ik had van tevoren nog een vraag gemaild en kreeg daar heel snel een heel prettig antwoord op. Blij trouwens dat de thermosflessen weer te koop zijn!

Hoi Tanja, goedemorgen. Dankjewel voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met de thermosflessen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goede service snel bezorgd

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Hele goede klantenservice

Topervaring! Vriendelijk en snel geholpen met een vraag. Een aanrader.

Hoi Claudia, Dankjewel voor je prachtige beoordeling en geniet van al je aankopen ;-). Groetjes en een fijne avond. DongDong

Top bedrijf!

Ik heb hier een Kimono gekocht. Goede kwaliteit en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goedemiddag Stacey, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en veel plezier met de kimono! Groetjes en een fijne avond. DongDong

Mooie product tijdige verzending

Mooie product tijdige verzending

Hoi Daan, goedemorgen. Dankjewel voor je schitterende beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Zeer servicegericht

Bestelde kimono paste niet. Na telefonisch overleg, met een vriendelijke, klantgerichte medewerker, werd er meteen gehandeld en een mogelijk wel passende kimono gestuurd.....

Goedemorgen Lenny, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Ben tevreden met het product en de aflevering

Goede ervaring

Goedemorgen Marijke, Dankjewel voor je prachtige beoordeling en veel plezier je aankoop. Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Top Shop.......

Dongdong is het schoolvoorbeeld van een goede webwinkel. Duidelijk, snel en betaalbaar.

Beste P B, goedemorgen. Hartelijk dank voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Top bedrijf

Altijd alles in stock aan de beste prijzen. Aanrader.

Goedemorgen Steven, Bedankt voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Mooie kwaliteit. Snelle service.

Mooie kwaliteit. Snelle service

Hoi Inge, goedemorgen. Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

mooie thermoskan!

Mooie thermoskan, niet duur en snelle levering!

Goedemorgen Marieke, Bedankt voor je schitterende beoordeling en veel plezier met de thermoskan. Groet en een mooie dag. DongDong

Goede webshop

Goede webshop! Snelle verzending en het zit goed verpakt

Hoi Quinty, goedemorgen. Dankjewel voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

vlotte en correcte afhandeling

De Tai Chi schoenen bleken niet geschikt voor mijn voeten. Ik heb ze teruggestuurd en krijg het geld plus verzendkosten terug

Goedemorgen Hans, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de schoenen niet geschikt waren voor jou voeten maar uiteraard geen probleem om ze dan te retourneren. Het totaalbedrag is inmiddels op je rekening terug gestort. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Super en personelijke service

Wierrook besteld na aanleiding van een cadeautje wat bij de bestelling zat. Kwamen er niet helemaal uit welke Wierrook het was, maar geen probleem als het niet de goede is dan geld terug….wauw, waar vindt je deze service nog! Hele fijne en personelijke service, ook via wahtsapp !

Goedemorgen Nick, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling, fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent over onze service! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goed en netjes geregeld

Goed en netjes geregeld

Hoi Alex, goedemorgen. Dankjewel voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop! Groetjes en een fijne dag. DongDong

goed geïnformeerd over de bezorging

Aangezien ik niet thuis was werd pakketje bij dichtstbijzijnde post gebracht en ik vond een kaartje in de bus

Goedemorgen Joline, Dankjewel voor je geweldige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Nette prijs, snelle verzending en compleet met extra's

Nette prijs, snelle verzending en compleet met extra's, bij de bestelling waren gratis nog extra doosjes met andere geuren toegevoegd.

Goedemiddag Nick, Hartelijk bedankt voor je schitterende beoordeling en geniet van alle verschillende producten. Groetjes en een fijne avond. DongDong

Over DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van eetstokjes tot tai chi schoenen: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.