Altijd goed hout Vriendelijk / behulpzaam Of je nu voor 1 plank of een partij komt

Pluspunten

Erg voordelig en snelle/correcte levering!

Pluspunten

Houtplaza Bedankt voor een hele nette oplossing van een oud probleem Capeau !!!!

Pluspunten

Mooi assortiment en service! Correcte prijzen.

Pluspunten

Worden altijd vriendelijk en goed geholpen.we komen vaak.ook mag ik rest hout voor de kids meenemen naar de knutselclub.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke verkoper erg behulpzaam.

We hebben overkapping laten plaatsen, maar zouden dit nooit weer via hun laten doen. Zowel Houtplaza als Bosch, Bosch en Bosch (die de overkapping plaatst) reageren niet op mail met klacht. Erg teleurstellend nadat we eerst zo positief waren

Pluspunten

Kreeg het verkeerde bezorgd maar werd de zelfde dag nog opgelost. Super vriendelijk en goede kwaliteit hout. Aanrader

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk en servicegericht, leveren op tijd en staan voor je klaar. Ook na de koop. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga zeker nog eens met hen in zee!

Pluspunten

Top bedrijf en inderdaad 1 van de goedkoopste van Nederland

Pluspunten

Goede service en vriendelijk personeel

Pluspunten

Perfect, eerlijk , afspraken nakomen! Verantwoordelijkheid nemen en zeer goede communicatie.

Pluspunten

Vriendelijk personeel en zeer scherpe prijzen. Zeer tevreden.

Telefonisch niet altijd goed bereikbaar, waarschijnlijk door de drukte!

Pluspunten

We werden netjes gebeld dat ze later kwamen dan gepland. Levering compleet ontvangen. Aardige chauffeur. Prima dus.

Keuze voor dikte maten van planken op de website. Verschillende diktes / opties worden genoemd, maar zijn niet te selecteren.

Pluspunten

Duidelijke website

Beter aangeven van de levertijden.deze werden pas duidelijk na het betalen

Pluspunten

Ik zelf heb niets van houtplaza...misschien in de toekomst..maar wat ik er van gehoord heb is toppie ..de service afwerking positieve mensen dus een goede keuze als u besluit iets telaten plaatsen door Houtplaza

Die zijn er niet volgens mij..nog beter als ze nu al zijn.....onmogelijk!!!

Pluspunten

Aardig personeel, nemen alle tijd voor je. Ruime keuze en prima kwaliteit.

Pluspunten

Goed materiaal en goede service en erg vriendelijk

Pluspunten

Geweldig bedrijf met super leuke acties , ze komen binnenkort een blokhut bij mij afleveren. Weten ze zelf nog niet hoor

Zo doorgaan

Pluspunten

Klantvriendelijk en zeer leuke speciale dagen wat zij organiseren met pasen / pinksteren etc.

Pluspunten

Ken het hele bedrijf niet. Maar zag o Facebook dat je een blok hut kan winnen... nou dat wil ik wel!!

Ga voor al zo door

Pluspunten

goed en gemakkelijk contact, snelle levering

Pluspunten

Duidelijk aanbod Goed advies Snelle levering

Bij drukke tijden meer professioneel personeel voor advies!

Over HoutPlaza

Wat wij doen HoutPlaza de blokhutten en veranda specialist! HoutPlaza is een jong en snel groeiend bedrijf. Wij verkopen met veel enthousiasme en vakkennis kwalitatief goede tuinmaterialen tegen zeer scherpe prijzen. HoutPlaza is gevestigd in Lelystad aan de hoofdweg van het industrieterrein Noordersluis en heeft een showterrein van 4500 vierkante meter en een nieuwe binnen showroom van 600 m2. Wij bieden een groot assortiment aan tuinproducten voor in uw tuin of uw woning aan. Wij zijn gespecialiseerd in het verkopen van: blokhutten en tuinhuisjes, veranda’s en terrasoverkappingen, tuinhout, houtplaten, chalets, carports en garages, prielen, tuinmeubelen, zonwering, rolluiken, speeltoestellen, hot-tubs, binnen en buitensauna’s, hekwerken en nog veel meer. HoutPlaza blokhuttendorp Op het terrein is een zogenaamd blokhuttendorp van 25 showmodellen gebouwd. We verkopen meer dan zeshonderd modellen. Van blank hout tot geïmpregneerd en van extreem groot met een verdieping en een veranda tot berging voor tuingereedschap. Goedkoopste veranda’s van de Benelux. Al jaren lang is HoutPlaza de goedkoopste leverancier van veranda’s en terrasoverkappingen in de Benelux. Facebook acties Wij staan bekend om onze super acties en delen deze ook op onze Facebook pagina. Deel, like en Win, maak iedere keer weer kans op gratis tuinproducten van HoutPlaza. Goede prijs-kwaliteitverhouding HoutPlaza staat bekend om zijn goede kwaliteit en super lage prijzen. De snelle groei van HoutPlaza laat zien dat de mensen tevreden zijn met de goede service en prijs kwaliteit verhouding. Hoogwaardige afwerking van onze producten zorgt ervoor dat u jaren lang kunt genieten van een HoutPlaza tuinproduct. Alle onze houten producten zijn FSC gekeurd. Snelle levertijden HoutPlaza heeft goede relaties met fabrieken en leveranciers. Daarnaast hebben wij de meeste producten op voorraad liggen waardoor wij snel kunnen uitleveren. Bovendien importeren we een groot deel van onze producten zelf. Montage t