Erwartungen übertroffen

Sehr guter Service, gerade bei der Druckdatei. Ich bin mit den erhaltenen Produkten mehr als zufrieden! Vielen Dank & gerne wieder!

Fantastische service

Klantenservice geweldig geholpen omdat pakket kwijt was geraakt. Adequaat gereageerd.

As good as expected.

250 printed flat postal boxes in perfect shape. Good value/price ratio. Definitely in our providers list from now on. Best choice in EU - not UK - as far as I have searched out and I have done much of a research.

Dear Guillermo, Thank you for your wonderful review – it truly puts a smile on our faces. Nice to hear that you are satisfied with your eco-friendly printed postal boxes. We look forward to seeing you again! Best regards, Team FF-PACKAGING

Scam be carreful

I ordered some boxes 3 weeks ago and never received it. It’s a completely scam. Theybdont give you a tracking number and tells you that they willl send again your package. 0/5

Dear Marc-Henry, Thank you for your message. We are sorry to read you did not receive the goods so far. That is why we contacted our transport company to check what happened. Unfortunately, the goods were lost during transport. Therefor we have resent the goods begin of this week and we can see you received the goods yesterday (10-07-2024). We do apologize for the delay and caused inconvenience. We tried to contact you by phone and have sent you an e-mail. We hope you are satisfied in the way we have solved this situation and to welcome you again in the nearly future. Kind regards, Team FF-PACKAGING

Fijne service

Steeds zorgvuldig geleverd en goede service

Beste Jasmin, Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team FF-PACKAGING

Slechte communicatie

Je bestelt, krijgt een mail dat betaling binnen is. Voor de rest hoor je niks, totdat ineens je pakket op de stoep staat. 1e x gebeurde het een regenachtige dak zonder afdakje en ik was niet thuis. 2e keer precies hetzelfde maar geluk dat ik thuis was. Ooit gehoord van track-en-trace code?

Beste Sandy, Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg vervelend om te horen dat u geen Track & Trace-gegevens heeft ontvangen en daardoor uw bestelling niet kon volgen. Normaal gesproken ontvangen onze klanten vanuit de vervoerder hier een bericht over. We zullen dit dan ook onderzoeken om herhaling in de toekomst te voorkomen. Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en zijn wij blij te horen dat u tevreden bent met de geleverde producten. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team FF-PACKAGING

Sehr gute stabile Produkte

Preisleistungsverhältnis sehr gut.

Sehr geehrte Frau Glaser, Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Mit freundlichen Grüßen, Team FF-PACKAGING

Geweldige service! Snel antwoord op mijn vraag

Beste Monique, Bedankt voor uw review! Hopelijk bevalt het opgestuurde sample. Met vriendelijke groet, Team FF-PACKAGING

Très satisfaite des sacs avec poignées

1ère commande avec FF Packaging et très satisfaite : je cherchais des sacs en intissé moins grands que les tote bags classiques pour offrir des cadeaux aux clients. Les sacs avec poignées 30x40 sont parfaits en dimension pour y mettre une brochure A4 + de petits objets. L'impression du logo est très qualitative, même sur cette matière texturée. Le service client et le suivi de commande sont excellents, livraison très rapide et produits très bien emballés. Je recommande vivement.

Chère Sylvia, Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec vos sacs non tissés ! Nous espérons, à très bientôt pour de nouveaux projets. Cordialement, L'équipe FF-PACKAGING

Top Service!

Niet alleen fijn en duidelijk contact, maar ook top producten! Ik werd gelijk geholpen en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Ik kom er zeker vaker terug! Bedankt.

Beste Sophie, Bedankt voor je leuke reactie! Het is fijn om te horen dat je naar volle tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Team FF-PACKAGING

Correct verlopen

Correct verlopen

Beste Carine, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We wensen u veel plezier met de papieren tassen! Met vriendelijke groet, Team FF-PACKAGING

Sehr freundlich, super Service, schnelle Lieferung, qualitative Produkte

Der Erstkontakt per Mail war sehr freundlich und schnell. Mir wurden auf Anfrage mehrere verschiedene Muster geschickt. Die Qualitaet der Produkte ist hervorragend. Ich bin sehr begeistert. Mir wurde auf alle Fragen schnell geantwortet. Nach meinen Bestellungen kam die Ware bei mir sehr schnell -innerhalb weniger Tage - an. Ich kann FF-Packaging sehr empfehlen.

Sehr geehrte Frau Horst, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns sehr zu hören, dass Ihre Erfahrung mit unserem Kundenservice und unseren Produkten so positiv war. Es ist schön zu wissen, dass Sie mit der schnellen Reaktion und der Qualität unserer Produkte zufrieden sind. Wir streben stets danach, unseren Kunden den bestmöglichen Service zu bieten und sind froh, dass uns dies auch in Ihrem Fall gelungen ist. Wir freuen uns darauf, Ihnen auch in Zukunft wieder behilflich sein zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Team FF-PACKAGING

Good products

Good customer service

Cher Thierry, Merci pour votre avis. Nous sommes désolés d'apprendre qu'une partie de votre commande a été retardée. Heureusement, nous avons pu tracer l'envoi et celui-ci a finalement été livré. Nous espérons, à très bientôt pour de nouveaux projets. Cordialement, L'équipe FF-PACKAGING

Sehr geehrter Herr Malak, Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir wünschen Ihnen viel Freude mit Ihren Magnetboxen! Mit freundlichen Grüßen, Team FF-PACKAGING

Oui mais

J'ai commandé des sacs pour les envois de colis. La livraison s'est bien passée. Mais je trouve que l'épaisseur du plastique est un peu mince. Et dans le descriptif cette indication n'était pas donnée.

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling

Goede prijzen, goede service en snelle levering

Goede prijzen, goede service en snelle levering

Mooi

Heel mooi! Dankjewel!

Prettige service

Wij hebben hier gedrukte papieren tassen besteld. De communicatie verliep vlot en duidelijk. Fijne partij om mee zaken te doen!

goede kwaliteit tas , goede prijs , snel geleverd.

Na een telefonisch contact jullie eens geprobeerd met een bestelling papieren tassen , de tas is kwalitatief goed, de prijs is keurig en de levering snel genoeg , voor mij een verbetering tov mijn oude adres.

Eenvoudig om te bestellen en snel geleverd.

top !!

Top ervaring zou meteen opnieuw bestellen. mvg chelsey

Fijne ervaring

Goede communicatie. Dit werkt erg prettig. Het product ziet er super goed uit. Wij zijn er erg blij en raden dit ook zeker aan voor anderen.

Die Ware ist in der Weihnachtszeit noch nicht angekommen!

Die Ware ist in der Weihnachtszeit nicht wie versprochen angekommen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Uiterst tevreden!

Stipte levering en zeer goede kwaliteit.

Nobelstraat 24,

3846 CG Harderwijk

+31 (0)341 430413

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service.