Heel erg mooi!!

Goed meegedacht en snel geleverd ...

Wist in eerste instantie niet helemaal wat er mogelijk was, maar in overleg een leuke tas 'ontwikkelt' en naar volle tevredenheid geleverd.

Mooi bedrijf dat precies weet waar ze mee bezig zijn!

Voor de Eibert den Herder Botter zeilregatta heeft FF verpakkingen unieke tasjes ontworpen, om als giftbags aan onze gasten mee te geven. De tasjes zagen er geweldig uit, een heel leuk en origineel ontwerp waar de Harderwijkse visserij in terug kwam! We kregen niets anders dan enthousiaste reacties op de giftbags.

Mooi product en snelle levering van de tassen. We bestellen deze week weer!

Prachtige en stevige tassen.

Mijn tassen waren snel geleverd en de begeleiding was goed.

Zeer snel correct geholpen door Henri

Ik was op zoek naar een specifiek type en kleur draagtassen. Henri van F&F hielp me heel snel met het adviseren welke tassen het beste zouden passen. Na bestelling volgde een heel snelle levering.

prima en snel

snel en overzichtelijk

Alles prima in orde

Vooral zo doorgaan!

Super snel en goed geleverd.

Wij hadden een tijdsdruk om de doosjes voor een beurs binnen te krijgen. Dit heeft FF-Packaging goed opgepakt en de doosjes waren op tijd binnen, en ze zien er ook nog een super mooi uit!!

grote volumes over een grote afstand perfect geleverd en begeleid door de mensen van F&F

zowel order intake als begeleiding en contacten met F&F worden door ons als zeer prettige en efficient ervaren.

Één groot drama

4 juni een bestelling gedaan. Eerst waren ze mijn betaling zoek, daarna was het niet verzonden. Toen was het verzonden, naar geen track en tracé. Toen zou het een weekendlevering worden. Ook dat is niet nagekomen. Nu 7 dagen verder, nog niks in huis. Wat een drama.....pfff

snelle en goede levering

super vertegenwoordiger (henri van oosten)

reageert gelijk en regelt als je wat vraagt !!!

FF-Packaging is een betrouwbare partij!

Ook voor de nieuwe huisstijl van Paleis Het Loo hebben wij een prachtige packaging-lijn besteld bij FF-Packaging. Tassen in diverse formaten en uitvoeringen, zakjes, stickers, labeltags, vloeipapier en lint alles ideaal 'onder één dak'. Mooie, duurzame producten tegen een goede prijs, snel / vriendelijk en vakkundig contact. Al jaren een berouwbare partij voor onze paleiswinkel!

prima communicatie & goede prijs kwaliteit

Snelle en duidelijke communicatie en een prima product geleverd tegen een betaalbare prijs!

uitstekend

goed en snel afgeleverd. Bezorger was ook correct en klantvriendelijk

top service!

Snelle reactie en een goede/vriendelijke service

Wij schaffen onze tassen en verzenddozen aan bij FF-Packaging. Ons contact verloopt via Henri die altijd goed bereikbaar is. Hij zorgt dat alles vlekkeloos verloopt en wij tassen en verzenddozen ontvangen die kwalitatief en qua uitstraling aansluiten op ons concept. Verder denkt FF-Packaging graag met ons mee en onderhouden wij nu al een aantal jaren een goede relatie.

Revendeurs Publicitaires

1ere collaboration avec FF-PACKAGING avec Dennis en interlocuteur parfait!!! Super professionnel et bonne disponibilité

Un partenaire de confiance, sérieux et réactif

Nous travaillons depuis plusieurs années avec FFP. Les interlocuteurs sont de qualités et c'est un plaisir de traiter des dossiers ensemble. La diversité des produits et leur expertise sont des atouts. Que ce soit avec Dennis ou Trevor nous avons toujours des réponses rapides à nos questions et nous sommes toujours heureux des résultats. Je recommande vivement de travailler avec FFP.

Excellent Partenaire

Après un très grand nombre de commandes chez FF PACKAGING, je peux dire que c'est un très bon partenaire de confiance. Les délais sont toujours respectés et ils sont de très bons conseils pour nos productions. Je recommande vivement.

Coffrets de bonne qualité et bon suivi des dossiers.

Merci à Dennis pour le bon suivi des dossiers. Produits de bonne qualité, toutefois attention aux délais de livraisons qui sont parfois longs, et oui, je recommanderais ce fournisseur pour des projets anticipés suffisamment longtemps à l'avance.

Perfecte service

Zoals steeds ontvingen wij snel en correct onze bestelde producten. Topservice waardoor wij uiteraard ook blijven terugkeren.

Excellent !

Partners for a long time and excellent work !

Zeer prettig samenwerken!

Groot assortiment producten van hoogwaardige kwaliteit gepaard met goede, persoonlijke service. Aanrader op het gebied van verpakkingsmateriaal!