Sehr gute stabile Produkte

Preisleistungsverhältnis sehr gut.

Geweldige service! Snel antwoord op mijn vraag

Beste Monique, Bedankt voor uw review! Hopelijk bevalt het opgestuurde sample. Met vriendelijke groet, Team FF-PACKAGING

Très satisfaite des sacs avec poignées

1ère commande avec FF Packaging et très satisfaite : je cherchais des sacs en intissé moins grands que les tote bags classiques pour offrir des cadeaux aux clients. Les sacs avec poignées 30x40 sont parfaits en dimension pour y mettre une brochure A4 + de petits objets. L'impression du logo est très qualitative, même sur cette matière texturée. Le service client et le suivi de commande sont excellents, livraison très rapide et produits très bien emballés. Je recommande vivement.

Chère Sylvia, Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec vos sacs non tissés ! Nous espérons, à très bientôt pour de nouveaux projets. Cordialement, L'équipe FF-PACKAGING

Top Service!

Niet alleen fijn en duidelijk contact, maar ook top producten! Ik werd gelijk geholpen en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Ik kom er zeker vaker terug! Bedankt.

Beste Sophie, Bedankt voor je leuke reactie! Het is fijn om te horen dat je naar volle tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Team FF-PACKAGING

Correct verlopen

Correct verlopen

Beste Carine, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We wensen u veel plezier met de papieren tassen! Met vriendelijke groet, Team FF-PACKAGING

Sehr freundlich, super Service, schnelle Lieferung, qualitative Produkte

Der Erstkontakt per Mail war sehr freundlich und schnell. Mir wurden auf Anfrage mehrere verschiedene Muster geschickt. Die Qualitaet der Produkte ist hervorragend. Ich bin sehr begeistert. Mir wurde auf alle Fragen schnell geantwortet. Nach meinen Bestellungen kam die Ware bei mir sehr schnell -innerhalb weniger Tage - an. Ich kann FF-Packaging sehr empfehlen.

Sehr geehrte Frau Horst, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns sehr zu hören, dass Ihre Erfahrung mit unserem Kundenservice und unseren Produkten so positiv war. Es ist schön zu wissen, dass Sie mit der schnellen Reaktion und der Qualität unserer Produkte zufrieden sind. Wir streben stets danach, unseren Kunden den bestmöglichen Service zu bieten und sind froh, dass uns dies auch in Ihrem Fall gelungen ist. Wir freuen uns darauf, Ihnen auch in Zukunft wieder behilflich sein zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Team FF-PACKAGING

Good products

Good customer service

Cher Thierry, Merci pour votre avis. Nous sommes désolés d'apprendre qu'une partie de votre commande a été retardée. Heureusement, nous avons pu tracer l'envoi et celui-ci a finalement été livré. Nous espérons, à très bientôt pour de nouveaux projets. Cordialement, L'équipe FF-PACKAGING

Sehr geehrter Herr Malak, Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir wünschen Ihnen viel Freude mit Ihren Magnetboxen! Mit freundlichen Grüßen, Team FF-PACKAGING

Oui mais

J'ai commandé des sacs pour les envois de colis. La livraison s'est bien passée. Mais je trouve que l'épaisseur du plastique est un peu mince. Et dans le descriptif cette indication n'était pas donnée.

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling

Goede prijzen, goede service en snelle levering

Goede prijzen, goede service en snelle levering

Mooi

Heel mooi! Dankjewel!

Prettige service

Wij hebben hier gedrukte papieren tassen besteld. De communicatie verliep vlot en duidelijk. Fijne partij om mee zaken te doen!

goede kwaliteit tas , goede prijs , snel geleverd.

Na een telefonisch contact jullie eens geprobeerd met een bestelling papieren tassen , de tas is kwalitatief goed, de prijs is keurig en de levering snel genoeg , voor mij een verbetering tov mijn oude adres.

Eenvoudig om te bestellen en snel geleverd.

top !!

Top ervaring zou meteen opnieuw bestellen. mvg chelsey

Fijne ervaring

Goede communicatie. Dit werkt erg prettig. Het product ziet er super goed uit. Wij zijn er erg blij en raden dit ook zeker aan voor anderen.

Die Ware ist in der Weihnachtszeit noch nicht angekommen!

Die Ware ist in der Weihnachtszeit nicht wie versprochen angekommen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Uiterst tevreden!

Stipte levering en zeer goede kwaliteit.

Correcte opvolging, snelle en vriendelijke klantencommunicatie. Levering sneller dan verwacht. Helemaal prima dus!

Schöne Magnetboxen, guter Service

Auf der Suche nach hochwertigen Magnetboxen wurde ich bei FF-Packaging fündig. Ein Problem bei der Online-Bestellung wurde über einen hilfsbereiten und freundlichen Mitarbeiter gelöst und die Ware wurde schnell und in gutem Zustand geliefert. Gerne wieder.

Goede prijs-kwaliteitverhouding en service

Zeer tevreden. Goede kwaliteit, denken mee.

zoals verwacht

leuke papieren tasjes voor de feestdagen. Lekker stevig en met een aanbiedingsprijs. Goed geregeld, ik ga hier vast meer verpakkingen kopen! De Wondersteen, Drunen

Alles bestens geklappt

Gutes Sortiment, unkomplizierte Musterlieferung, gutes Preis-Leistungsverhältnis und Endprodukt nach unseren Vorstellungen. Dann auch noch rasche Umsetzung und Lieferung. Alles bestens also!

Snelle levering, prima producten

Snelle levering, prima producten

Bedrijfsgegevens

Nobelstraat 24,

3846 CG Harderwijk

+31 (0)341 430413

[email protected]

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.