Nvt

Alleen de vervoeder die jullie gebruiken is het nu twee keer helemaal mis gegaan beide keren duurde het bijna een week langer eerste iets verkeerd bezorgd van iemand anders tweede keer zending onvindbaar moesten wij zelf zending opsporen en/contact opnemen met opdracht gever met vriendelijke groet Bas

Prima en snelle levering van de bestelling. Goede service...kortom 'Tevreden".

Zeer tevreden. Snelle levering. Prima kwaliteit. Keurig en professioneel te woord gestaan door medewerkers van FF Packaging.

Mooie kwaliteit papieren tasjes

Very attentive to my company needs

Very attentive to my company needs

Goede en snelle service

Snelle persoonlijke service Top!

Snel

Site met veel informatie. Bestellen gaat makkelijk en snel. Handig dat je de bestelling kan ophalen.

Vriendelijk, snel en betrouwbaar

Bedrijf dat snel reageert, prima prijs / kwaliteit verhouding en komt afspraken na

Behulpzaam, snelle reactie, nauwkeurig en betrouwbaar

FF Packaging heeft een breed assortiment en vele mogelijkheden voor verpakkingen en tassen. Bereidt om snel samples te maken en betrouwbaar in levering. Fijn contact met Sales intern en extern. Een partij die ook sustainability op de agenda heeft staan en op dat vlak met ideeën komt. Groeten Sandra

Helaas vallen de doosje tegen, communicatie wel goed

Eind vorig jaar 2000 doosjes laten maken, echter gingen er wat dingen mis in de communicatie waardoor de doosjes er anders uit zagen dan de bedoeling (ik heb voor het bestellen wel 5 verschillende contact personen gehad in verband met vakanties). Daarnaast is 10% van de doosjes helaas niet bruikbaar omdat ze weer open springen na het vouwen, als oplossing hier voor doorzichtige stickers gekregen om de zijkanten extra vast te plakken. Ik had het fijn gevonden als ik van te voren beter geïnformeerd zou zijn over het resultaat dat de gekozen methodes op zouden leveren.

Robin Timmer is very helpful with our business needs

Robin Timmer is very helpful with our business needs

Goed.

Al jaren leverancier van onze Kraft tassen.

Heel fijne ervaring

Doe zo verder!

Helemaal prima, snelle levering.

fast and accurate

Items received in a few days

Perfecte ondersteuning!

Bij het plaatsen van mijn bestelling werd ik ontzettend goed ondersteund in de keuze van de opmaak en druk. Het resultaat is prachtig.

Snel, betrouwbaar, vriendelijk!!!

T O P

Alles Bestens

Non Woven Taschen mit 1c Aufdruck, sehr gute Kundenberatung / Betreuung, unkomplizierte Bestellabwicklung, sehr schnelle Fertigung / Lieferung.

Très bons produits et expédition rapide

Très bons produits et expédition rapide

Fijn en professioneel bedrijf om mee samen te werken!

We waren op zoek naar tassen voor onze relaties en die vonden wij snel in het ruime assortiment van FF-Packaging. Logo ingeleverd en binnen 10 dagen konden wij ze al uitdelen! Top geregeld!

Perfect!

Goede service, vriendelijk, correct en snelle levering!

Perfect!

Goede service, vriendelijk, correct en snelle levering!

Super leverancier

We nemen al lang de luxe draagtassen af van F&F verpakkingen en altijd naar volle tevredenheid. Ze denken mee en zijn altijd op tijd en accuraat met de geplaatste orders.

Voor onze kerstpakketten was ik opzoek naar verpakkingen. Na goed advies zijn deze binnen een korte tijd bedrukt met ons logo en geleverd. Erg tevreden!

Bedrijfsgegevens

Nobelstraat 24,

3846 CG Harderwijk

+31 (0)341 430413

[email protected]

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.