Bedrijf met gevoel.

Een technische fout tijdens Black Friday waardoor er een verschil ontstond in de eindafrekening. De vriendelijke manier van het 'te woord staan' heeft me doen beslissen de order toch door te zetten ook al was ik wat euro's duurder uit dan gedacht.

Het pakketje werd snel geleverd. Zonder enige problemen, het enige wat minder was is dat de doosjes een beetje geplooid waren.

goede site

snel gevonden en geleverd

Rien à dire, très bon service

Site agréable, très bon suivi et livraison parfaite

Terugkoppeling was fijn, maar nog steeds een onvoldoende

Naar aanleiding van mijn review ben ik gebeld met een goede uitleg waarom het vanuit hun kant verkeerd was gegaan en kreeg ik de vraag om nog eens naar de review te kijken. Ik heb daarom mijn recensie lichtelijk aangepast, maar het verhaal met wat er mis was gegaan kun je nog wel hieronder in mijn oude review lezen. Er bleek een KPN storing zijn geweest waardoor ze telefonisch niet meer bereikbaar waren. Ze gaven toe dat het inderdaad hun fout was geweest dat ik te weinig zakjes had gekregen en dat de communicatie slecht is verlopen, maar ik kon geen korting krijgen op mijn bestelling omdat zij door het maken van nieuwe opstartkosten voor de 6 zakjes die niet waren geprint geen winst meer maakten op deze bestelling. Uiteraard begrijpelijk dat het ook voor FF-packaging een teleurstelling is dat deze bestelling zo is gegaan, maar ik vind het toch ietwat teleurstellend dat ik geen korting kreeg. De oplossing die ze mij aanboden was een kortingscode op een volgende bestelling. Tjah. Ik had aangegeven dat ik niet wist of ik in de toekomst nog wat bij hun zou bestellen en dat ik niet zo vaak gepersonaliseerd drukwerk nodig had, maar dit was écht het enige dat ze mij konden bieden. Uiteraard snap ik dat FF-packaging baalt geen winst meer te hebben gemaakt op deze opdracht, maar dan vind ik nog steeds dat deze verantwoordelijkheid bij hun ligt. Ik heb 300 zakjes besteld en kreeg er 294 geleverd. Als je op die 6 zakjes je winst kwijtraakt is het wellicht een goed idee om voor de zekerheid extra zakjes bij te drukken. Feit is natuurlijk ook dat ook ik kosten heb gemaakt door een uur heen en een uur terug te rijden voor 6 zakjes. De zakjes die ik gelevered kreeg waren van goede kwaliteit en mooi bedrukt, en ik vind het fijn dat ik even werd teruggebeld met uitleg vanuit hun kant en excuses voor hoe het drukproces is verlopen. Echter vind ik de oplossing van korting bij een volgende bestelling nog steeds erg zwak en weet ik niet of ik hier gebruik van ga maken.

Denken mee met hun klanten en bieden een top service.

Zeer prettig contact. Bereid om mee te denken en advies te geven. Leveringen netjes op tijd en goed geregeld.

Good quality products

A bit longer delivery time than expected though.

Heel erg mooi!!

Goed meegedacht en snel geleverd ...

Wist in eerste instantie niet helemaal wat er mogelijk was, maar in overleg een leuke tas 'ontwikkelt' en naar volle tevredenheid geleverd.

Mooi bedrijf dat precies weet waar ze mee bezig zijn!

Voor de Eibert den Herder Botter zeilregatta heeft FF verpakkingen unieke tasjes ontworpen, om als giftbags aan onze gasten mee te geven. De tasjes zagen er geweldig uit, een heel leuk en origineel ontwerp waar de Harderwijkse visserij in terug kwam! We kregen niets anders dan enthousiaste reacties op de giftbags.

Mooi product en snelle levering van de tassen. We bestellen deze week weer!

Prachtige en stevige tassen.

Mijn tassen waren snel geleverd en de begeleiding was goed.

Zeer snel correct geholpen door Henri

Ik was op zoek naar een specifiek type en kleur draagtassen. Henri van F&F hielp me heel snel met het adviseren welke tassen het beste zouden passen. Na bestelling volgde een heel snelle levering.

prima en snel

snel en overzichtelijk

Alles prima in orde

Vooral zo doorgaan!

Super snel en goed geleverd.

Wij hadden een tijdsdruk om de doosjes voor een beurs binnen te krijgen. Dit heeft FF-Packaging goed opgepakt en de doosjes waren op tijd binnen, en ze zien er ook nog een super mooi uit!!

grote volumes over een grote afstand perfect geleverd en begeleid door de mensen van F&F

zowel order intake als begeleiding en contacten met F&F worden door ons als zeer prettige en efficient ervaren.

Één groot drama

4 juni een bestelling gedaan. Eerst waren ze mijn betaling zoek, daarna was het niet verzonden. Toen was het verzonden, naar geen track en tracé. Toen zou het een weekendlevering worden. Ook dat is niet nagekomen. Nu 7 dagen verder, nog niks in huis. Wat een drama.....pfff

snelle en goede levering

super vertegenwoordiger (henri van oosten)

reageert gelijk en regelt als je wat vraagt !!!

FF-Packaging is een betrouwbare partij!

Ook voor de nieuwe huisstijl van Paleis Het Loo hebben wij een prachtige packaging-lijn besteld bij FF-Packaging. Tassen in diverse formaten en uitvoeringen, zakjes, stickers, labeltags, vloeipapier en lint alles ideaal 'onder één dak'. Mooie, duurzame producten tegen een goede prijs, snel / vriendelijk en vakkundig contact. Al jaren een berouwbare partij voor onze paleiswinkel!

prima communicatie & goede prijs kwaliteit

Snelle en duidelijke communicatie en een prima product geleverd tegen een betaalbare prijs!

uitstekend

goed en snel afgeleverd. Bezorger was ook correct en klantvriendelijk

Nobelstraat 24 3846 CG Harderwijk

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service.