Prima retour service

Onlangs bestelden we een Pocketveren matras. We hadden bijzonder goede ervaringen met een soortgelijk matras voor onze caravan, dat ook bij de Slaapfabriek vandaan kwam. Helaas was het nieuwe exemplaar toch beduidend harder. Misschien andere veren of ander schuim ??? De Slaapfabriek doet niet moeilijk. We mochten 'm zo teruggeven.

Betrouwbaar, deskundige voorlichting , snelle levering en montage !!

Onze ervaring met de Slaapfabriek was positief ! We kunnen de Slaapfabriek, zeker bij andere mensen aanbevelen.

Goede service!

Gister hebben wij ons nieuwe bed ontvangen! Helemaal blij met de gang van zaken. Bed is nog erg vlot geleverd. Het naar binnen brengen kostte een beetje moeite maar hij staat. Super blij met het resultaat en wij hebben als een roosje geslapen! Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen. Met vriendelijke groet, Robin uit Velp

top!

Ik was op zoek naar een matras op maat voor mijn boot. Via google bij de-slaapfabriek terecht gekomen, online een afspraak ingepland op vrijdag en zaterdag op gesprek voor een persoonlijk advies. Dit persoonlijk gesprek vond plaats met René Sluis. Na mijn wensen lijstje besproken te hebben heeft René mij een prima advies gegeven. Ik ben op de boot gaan meten voor de afmetingen van het matras. Dit moest een matras worden met hoeken en rondingen. René een mooie tekening gemaild met afmetingen en nu een aantal weken verder is vanochtend om 07:30 het matras afgeleverd. De pasvorm is perfect! Vanavond kijken hoe het matras "slaapt" maar ga ervan uit dat dit heel comfortabel zal zijn. Donderdagmiddag gebeld door de transporteur en vrijdagochtend op mijn verzoek vroeg afgeleverd. Alles bij elkaar kan ik het alleen maar omschrijven als "top geregeld" Ik kan dit mooie bedrijf dan ook echt aanraden! Bedankt voor de goede service René!

Uitstekend geholpen.

Heel fijn bedrijf om je matras te kopen, ze doen hun best om aan je wensen te voldoen. Ik had een matras besteld in de verkeerde maat, na contact hebben ze alsnog de goede maat geleverd en kon de verkeerde gelukkig geannuleerd worden, heel fijn geholpen en vriendelijke mensen. Bellen je ook direct terug! Zeker aanrader.

Niet meer uit bed te fikken!!

Sinds een aantal weken slaap ik op een Cinderella bed van de mannen van de slaapfabriek. Goede service en kwaliteit, vriendelijk en de koffie is goed. Hiervoor was ik niet in bed te krijgen en sinds mijn nieuwe bed ben ik er niet meer uit te fikken. Kortom, zeer tevreden.

Snelle levering en goede service

Vriendelijk geholpen en een snelle levering van het bed. Goede service en een heerlijk bed.

Goedendag, Heel leuk om te horen. Veel plezier met jullie huis en bed! Mvg, Frank Schuitenmaker De-Slaapfabriek

Goeie en mooie kwaliteit. Hebben een heerlijk dikke zachte en luxe nieuwe topper. We hadden een kleine beschadiging werd heel snel en vriendelijk op gereageerd en opgelost. Snel geleverd, wij raden jullie aan :)

Leuk om te horen dat je tevreden bent. Graag gedaan en geniet van het topdekmatras. Mvg, Frank De-Slaapfabriek

Levering slecht, service winkel top

Ons nieuwe bed hier besteld, heel fijn geholpen in de winkel zelf. Goede adviezen. Uiteindelijk mooie boxspring besteld 1 met firm en 1 medium matras. Aantal weken later alles binnen gekregen maar matras lag verschrikkelijk. Eigenlijk net zo hard als die van mijn partner. Na aantal weken contact opgenomen met klantenservice en er bleek een verkeerd binnenmatras (een firm)in de medium hoes te zitten. Zeker weer 6 weken moeten wachten op ander matras. Toen deze geleverd was met grote sticker SOFT ook niet mijn matras dus. Weer gebeld, iets wat geïrriteerde man aan telefoon. Deze sticker zat erop zodat ik wist dat ie softer was dat de harde. Ja dag!!!! Maar goed toch geprobeerd ook weer mega rugpijn natuurlijk. Weer bellen weer de geïrriteerde man aan telefoon, deze ligt ook weer niet lekker??? Was zijn antwoord. Nee ook deze heb ik niet besteld. Weer foto's opsturen en bericht dat het goede matras dan echt met spoed bezorgd zou worden. Weer wachten en nog meer pijn in de rug. Verschrikkelijk. Aantal keren weer contact gehad duurde natuurlijk ook weer een paar weken. Uiteindelijk 3 maanden na levering van het bed en 2 verkeerde matrassen later kan ik eindelijk pijnvrij en uitgerust wakker worden. Al met al super service van winkel, super slechte levering en ook van klantenservice had ik iets meer verwacht eerlijk gezegd na al deze ellende had behalve een sorry een bloemetje/ tegemoetkoming best gekund

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Prima

Frans matras besteld, helaas bleek de meegeleverde tekening verkeerd te zijn uitgelezen waardoor er een verkeerd matras werd geleverd. Heel vervelend aangezien de vakantie vlak voor de deur stond. In overleg met Slaapfabriek werd er snel geschakeld en werd er opdezelfde dag nog een correct matras geproduceerd die wij rechtsstreeks konden ophalen bij de fabriek zodat wij alsnog op vakantie konden. Top geregeld.

Heel dubbel

Goed geholpen met het eerste matras tot ik het matras wou omruilen voor een lichtete variant en nog een ander matras erbij wou bestellen zodat ik 2 gelijke matrassen zou hebben. Helaas is dat fout gegaan en krijg en geen reactie meer. Ik zit nu met een goed matras waar ik blij mee ben en een matras waar ik rugklachten van krijg. Jammer dat ze niks meer laten horen, januari laatste mail gestuurd met tekst en uitleg maar tot op heden geen reactie

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Betere communicatie

Fantastisch servicegericht

Bij aankomst van mijn ombouw, bleek 2 zijkanten beschadigd te zijn. Foto ervan gemaakt. Opgestuurd en binnen 3 weken( ondanks de drukte) nieuwe zijkanten gekregen.

Perfecte service en advies bij het aankopen van ons bed

Mijn ervaring met De-Slaapfabriek is gewoon super te noemen. Al best een tijd op zoek naar een nieuw bed en via een hele dure mis-koop en slechte adviezen in verschillende winkels bij René en Frank terecht gekomen van De-Slaapfabriek. Ze nemen de tijd voor je, luisteren naar je wensen en zoeken daar een passend bed bij en zijn er niet op uit om maar meteen het duurste aan je te verkopen. Het moet bij jou wensen horen. Vorige week is ons bed geplaatst en ik kan wel zeggen een super aankoop, slapen weer heerlijk met perfecte kussens die naar jouw wensen worden aanbevolen. Mannen super bedankt voor jullie advies en de perfecte levering in corona tijd. Zegt het voort, zegt het voort. Zeer de moeite waard, als je op zoek bent naar een nieuw bed, om hier te gaan kijken.

Goede Service, Goede afspraken, goede kwaliteit !!

Wij hebben hier onze boxsprings en matrassen en toplaag besteld. Ondanks de Coronatijd op tijd geleverd. Telefonisch contact is zeer goed en duidelijk. Levering zeer correct en voor ons : We slapen nu al 6 weken elke nacht heerlijk !!!!.

Top services

Via mond op mond reclame kwam ik bij de slaapfabriek terecht. Dit is de juiste reclame geweest. Mijn ervaring was dat ze behulpzaam zijn, in voor gezellig praten. Denken erg goed mee, waardoor de services erg goed is. De boxspring wordt netjes afgeleverd en in elkaar gezet. Vanaf het uitzoeken tot levering heeft nog geen 3 weken geduurt. Bedankt voor deze service Rene en collega's.

Goed advies en service van begin tot eind !!

Eind September zijn we bij deze leuke winkel in Heerhugowaard Noord geweest. (vorig jaar al voor 2 boxsprings) Na een kop koffie en goed advies van Frank, waarbij echt geluisterd werd naar slaap houding en voorkeuren, gekozen voor 2 verschillende matrassen. (medium en firm). Gelijk duidelijk in de levertijd voor week 42. Op tijd gebeld wanneer ze langs konden komen en afspraak gepland. Leuk dat Frank ook zelf persoonlijk de matrassen kwam bezorgen. Dat is nu echt goede service van begin tot eind. Sinds een week slapen we hier nu heerlijk op, en we worden uitgerust wakker.

Prima service, lekker bed

Zonder afspraak was er toch alle tijd om ons te helpen. Vriendelijk, kundig en eerlijk advies. Prijs heel redelijk. Levertijd oké. Aflevering en montage prima geregeld. Overall zijn we zeer tevreden!

Persoonlijke service

De mannen van De-Slaapfabriek hebben ons fantastisch geholpen met de aanschaf van een nieuwe boxspring. Na veel onpersoonlijke adviezen bij concurrenten hebben we het gevoel écht goed geholpen te zijn, daarnaast ligt ons nieuwe bed heerlijk. Informatie over de levering enzovoorts is helder vooraf gecommuniceerd zodat we duidelijk wisten waar we aan toe waren qua levertijd.

liegen over levertijd

Eerst betalen en dan pas kunnen lezen dat levering drie weken duurt ! Op de site stond 3-5 dagen. Werd een maand ! BETAAL HIER NOOIT VOORAF ! En als de levering te lang duurt kun je gewoon elders bestellen. Alleen dan is het die 10 waard.

Prima bed

Alle tijd voor je , wel even een afspraak van te voren maken. Klantvriendelijk. Koffie staat klaar Bed netjes in elkaar gezet en keurig op zijn plek. Kussens konden we uitproberen. Heel fijn!

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Daar ben ik niet in thuis

Soepel bij foute maat bestelling

Perfetto een prima boxspring voor een meer dan redelijke prijs. heb er inmiddels 5 besteld en afgenomen. Voor 1 een foute maat opgegeven, prima en soepel geregeld. Bedankt slaapfabriek voor de service>

Persoonlijke betrokkenheid, korte lijntje en goed advies

De Slaapfabriek heeft ons goed geadviseerd zodat we snel tot de juiste keuzes kwamen. Je krijgt direct de eigenaren aan de lijn die weten waar ze het over hebben.

Hele snelle en vriendelijke service

Mooi bed op de site gevonden, was ook bij diverse andere fabrikanten te verkrijgen, echter was de levertijd daar erg lang. De Slaapfabriek is hun belofte nagekomen en heeft er voor gezorgd dat ons bed binnen 3 weken bij ons thuis bezorgd is. Echt klasse service!! Daarnaast ziet het bed er ook nog eens top uit :).

Slechte levering, slechte klantenservice

Op 3 februari een matras besteld bij de slaapfabriek, in eerste instantie al slecht contact per mail (laat/geen reacties), vervolgens gebeld maar daar wordt altijd aangegeven dat er gemailed dient te worden. Vervolgens wéér achter m'n bestelling aangemailed maar wederom geen reactie. Na bijna 3 maanden heb ik mijn bestelling nog steeds niet binnen en heb ik nog steeds geen reacties gehad op mijn laatste mails. Nooit meer slaapfabriek voor mij.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Je klanten beter te woord staan & professionaliteit tonen. M'n mails worden niet beantwoord, René wimpelt je aan de telefoon af dat je vragen maar op de mail moet zetten. Tevens pretenderen jullie korte levertijden maar is dat op dit moment ook niet meer het geval.

2 dagen geleden ons familiebed geleverd gekregen die wij zelf hebben samengesteld. Het is echt een plaatje geworden! Het bed slaapt ook erg fijn. Ook zijn we erg blij met de warme dekens. We hebben het snel koud en met deze dekens geen last van gehad. Bedankt Frank voor het meedenken en het bed!

Enorm leuk om te horen dat jullie tevreden zijn. Geniet van het bed en graag gedaan! Frank

Over De-Slaapfabriek

De-Slaapfabriek is een sterk groeiend internetconcern met een ruim assortiment aan slaapartikelen. Zeker ook voor afwijkende maten boxsprings, matrassen en toppers kun je bij ons terecht. Trotse eigenaren van campers, caravans en boten kiezen al jaren voor matrassen op maat van De-Slaapfabriek die in Nederland worden geproduceerd. Ons werkgebied is hoofdzakelijk Nederland en België, maar steeds meer consumenten en zakelijke klanten weten ons uit de omringende Europese landen te vinden. Nieuwsgierig geworden? We helpen je graag verder! De unieke voordelen van De-Slaapfabriek: - Sterk in extra grote breedtematen en lengtematen; - Levering van alle denkbare afwijkende maten; - Maatwerk wordt in Nederland geproduceerd; - Gratis levering in Nederland; - Gratis montage in Nederland van complete 2-persoons boxsprings; - Laagste prijsgarantie; - 150 Dagen omruilgarantie