Van opdracht tot uitvoering en aflevering top resultaat!

Na een schets bij een matras op maat te hebben opgegeven is dit matras inmiddels afgeleverd. Het ging om een caravan (Frans) matras met een afgeronde kant. De communicatie van begin tot aflevering verliep soepel. Het matras is perfect volgens opgegeven schets gemaakt. De transporteur heeft zijn werk dmv vriendelijke aflevering ook goed gedaan! Dus ik wil de slaapfabriek zeker aan een ieder aanbevelen!

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Geen idee,nu al goed en duidelijk!

Geven niet thuis als er iets kapot gaat

De rits van mijn dekbedovertrek is na 3/4 jaar kapot gegaan bij normaal gebruik. Na mijn tweede mail eindelijk reactie, ze wisten niet hoe de rits kapot was gegaan, dus geen garantie. Vervolgens aangegeven dat het product vrij nieuw is en dat ik recht heb op wettelijke garantie. Hier nooit meer een antwoord op gehad. De website staat vol met mooie woorden over garantie en klachten tot ieders tevredenheid oplossen. Maar let op de praktijk is heel anders.

Teleurgesteld

Begin oktober boxspring besteld. Levertiid was langer dan in verkoopgesprek was beloofd, maar ok. Na zélf contact te hebben gezocht omdat we maar niks hoorden, bleek bed er al te zijn en leverafspraak gemaakt. In bevestigingsmail werd gesproken over namiddag dit werd echter avond! Prima, maar dan: wordt verkeerde bed afgeleverd, wat we toen nog niet wisten, wat het bed werd níet naar boven gebracht!! Dus we konden het ingepakte bed ook niet controleren! Ik moet vervolgens ook nog vragen om het matras want de chauffeur dacht daar in zijn haast zelf niet aan... 20 minuten laten worden we weer gebeld: het verkeerde bed bleek te zijn geleverd, of deze nog even snel omgeruild kon worden??! Ja hoor, deze stond nog in de gang ingepakt en wel, want zonder hulp krijg je een bed niet boven. Buitengewoon slordig. Dat is allemaal tot daar aan toe. Echter, het meebestelde beddengoed wat ook al betaald was, bleek ook niet meegeleverd! Na meerdere telefoontjes en e-mails en nu ruim een week later wachten wij nog steeds op concrete info over aflevering hiervan. Echt buitengewoon slordig en slecht, dit kan zoveel beter! Wees concreet in je informatie naar de klant! En geef anders gewoon het geld terug, hoe moeilijk is het om 2 hoeslakens plus een molton af te leveren?!! Geen aanrader....

Geweldige service

In de winkel in Heerhugowaard perfect geholpen en een goed advies gehad. Klachtje is uitstekend opgepakt en opgelost. Wij kunnen iedereen aanraden om een goed bed wat zeer goed slaapt daar aan te schaffen.

Uitstekende boxsprings geleverd.

Uitstekende boxsprings. Naar ons wens uitgevoerd met skyleder volledig omkleed ivm huisstofmijtallergie. Het zou mooi zijn als een brengservice met 2 man de boxsprings naar boven kan brengen en in elkaar kan zetten? Daar zou ik wel iets extra's voor over hebben. Kostte nu mijn rug. (Geen grapje helaas). En stress. Thuiswinkel keurmerk zou ik ook prettig vinden.

Correct van opdracht tot en met levering.

Mijn ervaringen zijn uitstekend.

Goede en snelle service, prima kwaliteit

De Slaapfabriek werkt zeer netjes met snelle service. Het matras was ik had besteld voldeed voor de volle 100% aan de verwachtingen.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Perfect zowel bij de bestelling als bij de aflevering

Top bed, top service, dochter blij!

We hebben voor onze dochter een twijfelaar in een niet veel standaard formaat aangeschaft bij de Slaapfabriek (110 cm). Frank heeft ons uitermate vriendelijk en professioneel geholpen. Vanaf het binnenstappen in de winkel tot en met de persoonlijke aflevering, hebben we het klant is koning gevoel gehad. Heel belangrijk, onze dochter vindt haar bed fantastisch

alles helemaal naar onze wens

Onze keus om bij de slaapfabriek in heerhugowaard te kopen was een combinatie van: We werden prima geholpen,goede informatie en uitleg. Daarbij ook het gevoel.

Lange levertijd

Prijs is goed en ze zijn vriendelijk, maar de levertijd is te lang

Prima service en snelle beantwoording na een vraag.

Een prima matras werd geleverd en de man hielp mee de matras naar zolder te slepen.

Persoonlijke service

Wij waren op zoek naar een matras op maat vanwege afwijkende beschikbare maat voor een bed. Via google bij de slaapfabriek uitgekomen. Een afspraak gemaakt om de matrassen even te voelen. We werden direkt zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangen. Na onze test matrassen besteld. En tot onze verbazing waren ze binnen twee weken al gereed. Aflevering is keurig netjes verzorgd. Kortom voor een matras moet je bij de slaapfabriek zijn !

Het geleverde matras is van goede kwaliteit. Je wordt uitstekend geholpen. Aandachtspuntje bij levering, een uurtje van tevoren een telefoontje dat het artikel eraan komt. De planning is ruim geschat. In de namiddag en begin van de avond.

Goed dekbed met trage levering

Het bestelde dekbed is mooi en van goede kwaliteit. Zeer goede prijs. Heeft wel meerdere weken en belletjes geduurd voordat het bij ons was.

We zijn erg blij met het mooie familiebed. Helemaal op maat gemaakt. In de winkel zijn we vriendelijk en persoonlijk geholpen en de service was verder ook super!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima product en goedkoop.

Zou geleverd worden tussen 07.00 en 08.00 uur. Werd uiteindelijk 10.15 uur. Een telefoontje was handig geweest.

Pluspunten

Goede sevice

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede persoonlijke benadering.

levering was niet volledig. We moeten wat teveel achter leverde e.d. aanzitten.

Pluspunten

Klant vriendelijk, meedenkend en snelle levering.

Pluspunten

Snel, goed geïnformeerd en geadviseerd, uitstekende service.

Nog niet kunnen bedenken..

Pluspunten

goede uitleg over de verschillen in topdek matras, prima opvolging in de bestelprocedure, levering ruim binnen de gestelde levertermijn.

graag voor levering check of de betaling bij jullie binnen is, zodat dit niet ter plekke nog moet gebeuren. Ik heb zelf verzocht om hiervan op de factuur een bevestiging te krijgen.

Pluspunten

duidelijke website, snelle reactie op vragen zowel per mail/telefonisch. Twijfelaar/boxspring gekocht (140x200 in 2delen voor mijn dochter) Prima bed, snelle levering.

geen

Pluspunten

Prima persoonlijk contact

Pluspunten

+ Verstand van zaken bijv. krokodil klem om bedden aan elkaar te verbinden, ophangen van bedborden, etc. + Goede vastlegging afspraken en communicatie + Snelle service + Uitstekend de afspraken nagekomen o.a. uitstekend verpakt voor transport + Uitstekende kwaliteit bedden met afwerking naar onze wensen o.a. 6 pootjes onder de bedden,

- Geen

Smuigelweg 1 1704 PX Heerhugowaard

Over De-Slaapfabriek

De-Slaapfabriek is een sterk groeiend internetconcern met een ruim assortiment aan slaapartikelen. Zeker ook voor afwijkende maten boxsprings, matrassen en toppers kun je bij ons terecht. Trotse eigenaren van campers, caravans en boten kiezen al jaren voor matrassen op maat van De-Slaapfabriek die in Nederland worden geproduceerd. Ons werkgebied is hoofdzakelijk Nederland en België, maar steeds meer consumenten en zakelijke klanten weten ons uit de omringende Europese landen te vinden. Nieuwsgierig geworden? We helpen je graag verder! De unieke voordelen van De-Slaapfabriek: - Sterk in extra grote breedtematen en lengtematen; - Levering van alle denkbare afwijkende maten; - Maatwerk wordt in Nederland geproduceerd; - Gratis levering in Nederland; - Gratis montage in Nederland van complete 2-persoons boxsprings; - Laagste prijsgarantie; - 150 Dagen omruilgarantie