Pluspunten

Goed advies, goede producten met een zeer goede prijs.

voor ons geen

Pluspunten

Snelle verzending, netjes ingepakt.

Geen idee.

2 sterren: slechter dan verwacht

De bevalling duurde 2 of 3 weken en ze duurden 5 weken. Niemand heeft contact met me opgenomen.

Bedankt voor het invullen van de review. We hebben zowel in het Nederlands als Engels contact met u gehad per mail en telefonisch. We wensen u veel plezier met het bed.

Pluspunten

Matras is ook echt precies op maat ! Vakwerk dus ! Het matras slaapt fijn. Contact met medewerker verliep soepel. Kortom , dik tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alles snel geregeld . Alleen bij aflevering verzending meteen vermelden dat betalen bij aflevering niet kan telefonisch kontakt heel correct

Pluspunten

nog niet gebruikt

Pluspunten

Snelle verzending Scherpe prijs Goed telefonisch bereikbaar en vriendelijk geholpen

Ik was graag op de hoogte gehouden van de afhandeling en verzending/tracking van het gekochte dekbed. Aangezien ik niets hoorde na bestellen en betalen ben ik zelf gaan bellen. Dat had niet nodig boeven zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bezorging ging met klein busje. Hier was alles ingepropt. De topper was op deze manier helemaal dubbel gevouwen met grote dozen hier bovenop. Lijkt mij dat dit wel op een betere manier kan.

Pluspunten

Neemt uit gebreid de tijd voor de klant, zowel bij het opnemen van de bestelling als bij het afleveren. Alles is op goed vertrouwen en de klant staat centraal.

Beste Marjolein, Dank voor de perfecte score van 10 punten en je mooie woorden. Welterusten!!! Team De-Slaapfabriek

Pluspunten

Mooi pand, strak ingericht, kennis van zaken.

Bedankt voor de mooie complimenten! Waarderen we en verveelt nooit om dit van klanten te horen.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Graag gedaan! Bedankt voor deze review en mooie score.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De produkten die we gekocht hebben zijn goed

De service is is niet goed als je belt met een vraag over het produkt wat je heb gekocht. Dan krijg je te horen dat zij het niet weten en dat je maar op internet moet kijken.

Blij te lezen dat het product (uitstapverlichting onder boxspring) goed is. We konden de specifieke vraag over een blauw of groen lampje inderdaad niet gelijk uit het hoofd beantwoorden. Dat is de reden dat we u naar de productbeschrijving of handleiding op internet hebben verwezen voor het snelste resultaat. Blij te horen dat u de juiste informatie heeft. Sorry voor evt ongemak.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijkheid in de berichten

Verkort de levertijden en breng de klanten tussentijds en ongevraagd op de hoogte van levertermijn ed.

Dank voor de review. We doen ons best als het gaat om tussentijds communiceren over de resterende levertijd, maar zijn uiteindelijk afhankelijk van de toeleveranciers/fabrieken in deze drukke/hectische tijden. Toch bedankt voor uw opbouwende kritiek en tips.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

dat ze veel assortiment hebben

betere service, slecht chat contact. bericht krijgen dat ze tussen 16 en 17 uur leveren maar om 9 uur komen.

Dank voor het compliment over ons uitgebreide assortiment. We begrijpen dat de aflevering door één van onze vervoerders niet helemaal volgens afspraak is verlopen. Door drukte zullen er foutjes in de planning geslopen zijn, waarvoor onze excuses, ook namens de bewuste vervoerder. In ieder geval veel plezier van uw aankoop alsnog.

Bedankt voor de perfecte score van 10 punten!!! Waarderen we enorm.

Pluspunten

Levering zoals beloofd, zeer snel

Bedankt voor deze beoordeling met de hoogste score van 10 punten. Dit verveelt nooit!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heldere communicatie, eigenaar beantwoord zelf correct de vragen.

Bedankt voor de mooie complimenten. Waarderen we!

Bedankt voor de mooie score!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Contact is opgenomen,

6beddenpoten vastschroeven en het bestelde bed in kamer plaatsen (5min werk) word 50 euro voor gevraagd. Na levering bed is contact door fabrikant verbroken geen reactie op verstuurde mails.

Goedendag, zoals uitgebreid met elkaar besproken levert het transportbedrijf een 1-persoons boxspring standaard op de eerste drempel van het appartementencomplex. U wilde het in eerste instantie op 3 hoog afgeleverd én gemonteerd hebben. Daarvoor rekent de vervoerder uiteraard meerkosten. U koos ter plekke alsnog ervoor om het zelf naar boven te brengen en zelf te installeren. Uiteraard krijgt u het bedrag van €45,- teruggestort. Dit hebben we in goed onderling overleg afgesproken. We gaan ervan uit dat u verder tevreden bent over het product.

Pluspunten

duidelijke informatie. goede keuzemogelijkheden. snelle reactie op mijn vraag over het onderhoud: hoe vaak matras omkeren en hoe

bezorgen van matras ging niet in overleg. Ik ontving een mail waar ik niet op kan reageren (noreply) maar de tijd en datum kwam helemaal niet uit. dat is lastig voor pakket van dit formaat. Idee: Instructies voor omdraaien van deze matras kunnen ook op de website vermeld worden

Bedankt voor de review. Wat betreft de aflevering. Dit gaan we anders regelen met onze logistieke partner. Inmiddels staan de gebruikerstips op elke matraspagina. Veel plezier met het matras.

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit

Geen

Pluspunten

Kleinschalig, goede producten, prettig contact tijdens het uitzoeken van een bed

Even contact als een product wat later afgeleverd wordt zodat je er rekening mee kunt houden

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs, aardig personeel aan telefoln

Geen

Pluspunten

Goede communicatie, goede prijs en vriendelijke bezorgers.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik had het product in december besteld en ik kreeg het pas na een maand! En ik moest er zelf achteraan om te vragen wanneer ze zouden komen...

Betere communicatie met klant.

Bedankt voor het invullen van de review. Een dag na jouw bestelling hebben wij een mail gestuurd dat de levertijd langer is i.v.m. de feestdagen. Mogelijk is onze mail in de spambox gekomen. In ieder geval veel plezier met de aankoop.

Smuigelweg 1

1704 PX Heerhugowaard

Over De-Slaapfabriek

De-Slaapfabriek is een sterk groeiend internetconcern met een ruim assortiment aan slaapartikelen. Zeker ook voor afwijkende maten boxsprings, matrassen en toppers kun je bij ons terecht. Trotse eigenaren van campers, caravans en boten kiezen al jaren voor matrassen op maat van De-Slaapfabriek die in Nederland worden geproduceerd. Ons werkgebied is hoofdzakelijk Nederland en België, maar steeds meer consumenten en zakelijke klanten weten ons uit de omringende Europese landen te vinden. Nieuwsgierig geworden? We helpen je graag verder! De unieke voordelen van De-Slaapfabriek: - Sterk in extra grote breedtematen en lengtematen; - Levering van alle denkbare afwijkende maten; - Maatwerk wordt in Nederland geproduceerd; - Gratis levering in Nederland; - Gratis montage in Nederland van complete 2-persoons boxsprings; - Laagste prijsgarantie; - 150 Dagen omruilgarantie