Filters

10

Leuke winkel met veel keus, ook als je iets goedkopere kado's nodig hebt.

Prima ervaring, goede webshop en winkel ook prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
9

Klantvriendelijk - vrijblijvend - behulpzaam

Bezoek in de winkel is gezellig en fijn! Niet opdringerig, maar juist heel vrijblijvend. Het voelt echt even als tot-rust-komen na een vermoeiende dag... Via de site kan alles worden gezocht, deze is ook heel toegankelijk. Zelfs is er de mogelijkheid om 'n boek te reserveren. Als iets dan niet op voorraad blijkt te zijn, wordt er persoonlijk telefonisch contact gezocht. Heel klantvriendelijk en waardevol!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? geen...
10

Top!

In 1x 14 boeken besteld. Snel geleverd en alle in zeer goede staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

Prettig winkelen.

Goed overzicht, betalen en snel ontvangen van het bestelde. Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
9

Ziet er goed uit. De prijs is redelijk.

Snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

Boekenkamer echt aan te bevelen

Op verschillende sites gekeken, nergens het boek te vinden. Was niet meer te verkrijgen in boekvorm. Aan de Boekenkamer gevraagd als het boek ooit nog bij hun zo terecht komen gevraagd of ze het voor mij wilde bewaren. En na enige tijd heb ik mijn prachtige boek gekregen, waar ik ontzettend blij mee bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

Prima

De bestelling is zeer goed verzorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
2

Teleurstellend

Hier besteld ondanks de duurdere prijs zodat het boek op tijd binnen zou zijn. De beloofde verzenddatum wordt zonder bericht niet aangehouden. Voor niks te veel betaald.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Beloftes waarmaken
10

super

Alles in prima staat ontvangen. Dank u wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Geen suggesties.
9

Snelle verzending bestelling

Snelle keuze via de website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

Vriendelijke en vlotte afhandeling.

Het éne boek dat ik zocht, stond als enige exemplaar op de webwinkel bij de 2e hands boeken. Nieuwsgierig naar de winkel zijn we het gaan ophalen. Wàt een geweldige zaak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

Suuuperrrr

Goede winkel met ruime keus óók in tweedehands en vriendelijke bediening

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

heel goed

nette verzending

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? nee
10

Fijne service en communicatie

Goede service. Heldere communicatie over de bestelling. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

Gewoon erg goed

Ik heb 1 keer ee aantal boeken besteld tot volle tevredenheid ontvangen netjes verpakt en zonder bescdegingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
9

Lang gezocht en bij De Boekenkamer gevonden

Besteld en binnen 2 dagen in de brievenbus. Goed verpakt. Prima zo. 9 punten, want een 10 is voor de meester.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

Snelle levering

Tweedehands boeken in prima staat

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

gewoon goed zoals het hoort

Op een prettige manier te woord gestaan, snel en netjes geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
8

snel bezorgt

lang gewacht maar toch gekregen ben er zeer blij mee grt johannes

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
6

Beetje moeilijk op dit moment, want ik heb het boek nog niet gekregen.

Ik ben tevreden over de snelle reactie van De Boekenkamer. Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar nu er bijna een week verstreken is heb ik het boek nog niet in mijn bezit. Waarschijnlijk ligt dit aan PostNL. Ik ga er vanuit dat het boek binnenkort in onze brievenbus ligt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Geen suggesties
10

Snel en netjes

Alle boeken zijn snel en in goede orde binnengekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

Prima bestelling en snelle levering

Heldere website, kwalitatief prima product en een hele snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? nee
9

Grote collectie boeken.

Het boek morgens besteld andere dag in huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.
10

prima

alles naar wens geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? nee

Bedrijfsgegevens

Wesselseweg 178/1

3774 RM Kootwijkerbroek

0342-440590

[email protected]

Over De Boekenkamer

‘Van boeken krijgt u nooit genoeg!’ Die uitspraak kent u vast wel. Theologie-, kinder-, lees- en prentenboeken, nieuw of tweedehands: grote kans dat u bij ons het boek vindt dat u zoekt. Bent u op zoek naar een uitgave die al lang is uitverkocht of een preek over een bepaald Bijbelgedeelte? Neem eens een kijkje op onze nieuwe website. U vindt hier onze nieuwste aanwinsten en een uitgebreide zoekfunctie. Voor bestellingen boven de 40 euro rekenen wij geen verzendkosten (binnen NL). Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze winkel om op uw gemak te snuffelen. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.