Op zaterdag 13 mei een bestelling gedaan. Helaas krijg ik mijn bestelling door onvoorziene omstandigheden wat later geleverd. Hierover telefonisch geïnformeerd door Jakosportkleding. Moet nog even geduld hebben. Is verder geen probleem.

Top kwaliteit tegen scherpe prijzen

Goede kwaliteit tegen scherpe prijzen. Uitstekende service en mooie ontwerpen!

TOPSITE!!!

DEZE KLEDING IS FANTASTISCH!!!

Fijn contact!

Deskundige helpdesk, erg goed geholpen!

Super goede service! Goed bereikbaar en super snel in huis! Erg blii mee

Snelle service!

Prettige website om te bestellen en snelle levering!

Goede kwaliteit en service

Gratis EK shirt

Wat een leuke actie, gratis EK shirt bij mijn bestelling! Bedankt JAKO sportkleding!!

Gewoon fantastisch

Een perfecte service. Zeker aan te bevelen

Goeie service na klacht broek.

We hadden een klacht over een broek die snel pillig werd. Na de melding kregen we na enige tijd het bericht dat we een vervangende broek uit mochten zoeken. Keurig!

Top winkel!

Bereikbaarheid is super! Binnen een dag krijg je reactie terug! Klantvriendelijkheid is ook top! Ik had zelf een actie over het hoofd gezien, door een E-mail te sturen kon er iets geregeld worden!

Prima kwaliteitsmateriaal en snelle levering

Sinds enkele jaren bestel ik onze sportieve kledij nog enkel bij Jako, gewoon... omdat deze firma ook alles heeft. Steeds is alles mooi verpakt bij de levering en er zijn heel regelmatig aanbiedingen.

Snelle levering!

Mooie sportkleding!!

Altijd een uitstekende service!

Ten allen tijde een uitstekende en vlotte service!

Het cijfer zegt denk ik alles.

Voor mijn 35+ team een tenue geregeld. In de webshop waren mijn gewenste items niet te bestellen, dus contact gezocht met de klantenservice van Jako. Via deze weg 12 shirts, broeken en sokken besteld. Uiteraard moesten er rugnummers op en dat ook nog op het juiste shirt, met de juiste maat. Ook dit was geen enkel probleem en, voor er bedrukt werd, is deze per mail verstuurd om te checken of alles klopte. Vandaag alles binnen gekregen en ik kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend is. Nu maar hopen dat we er snel gebruik van mogen maken op het gras.

Snelle levering!

Afgelopen weekend besteld en nu mijn bestelling al binnen, supersnelle service!!

Correct

Zeer correct geholpen!

Overzichtelijke en snelle shop

Fijne webshop om mijn sportkleding te bestellen. Mijn sportkleding werd netjes binnen 3 dagen geleverd.

nieuwsbrief!

Meld je aan voor de nieuwsbrief! geweldig leuke aanbiedingen elke week!!!

alleen een misser met het email programma

Snelle Levering!

Binnen notime had ik mijn pakketje binnen. Ik heb een dames trainingsbroek op deze site besteld, het model Premium een aanrader voor dames die van getailleerd houden!!

Mijn merk!

Ik bestel al jaren via deze site, het merk JAKO is prettig, de website is overzichtelijk en er word gebruik gemaakt van een callcenter waar je niet uren heeft te wachten maar gelijk geholpen word!!

TOP service ,TOP kwaliteit,TOP levering !!!!!!!

Prima op alle vlakken zeker weten.

Overzichtelijke website!

erg makkelijk veel verschillende artikelen kunnen vinden Bedankt JAKO! Groetjes Kathy

Sinterklaas!

Voor Sinterklaasgeschenken kun je hier terecht, leuke aanbiedingen in voetballen, handschoenen, mutsen, bidons etc. Gr. Hanny