Perfect geregeld. Goede kwaliteit.

Perfect geregeld. Goede kwaliteit.

Prima product

Prima product, dat voldoet aan de verwachtringen. Op de afgesproken tijd geleverd.

Super kwaliteit, service en klantvriendelijk

Sinds 2013 heel veel kids blij gemaakt met de keykords. Snelle levering en goed product!

Prima keycords, tijdig geleverd!

Prettig contact, prima keycords en fijn op tijd geleverd!

Snelle service en goede hulp ideaal

geweldig

goed meedenken, en vooral heel snelle levering

Goede kwaliteit met snelle levering

Goede ondersteuning na indienen model en daarna snelle afhandeling.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Keycords met company logo besteld. Vaste klant. Altijd snel geleverd.

Veel keus, snelle levering, prima prijs-kwaliteit verhouding

Keycords.nl heeft veel keus, zorgt voor een snelle levering en kent een prima prijs-kwaliteit verhouding.

prima keycords, mooie opdruk en prima kwaliteit

Voor de atletiekvereniging 300 keycords besteld, keurig volgens afspraak geleverd, prima bedrukt en mooie kwaliteit

Goede snelle servive

Voor een relatiedag keycord besteld bij keycords.nl aangezien hun aanbieding het beste was gezien ontwerp, levertijd en eenvoud van bestellen. Zullen de volgende keer zeker weer terugkomen

Super en snel geleverd

Kwaliteit keycord super en opdruk van goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar

Super goede en snelle service

Ik had voor een evenement met spoed 120 keycords nodig. Na telefonisch contact met keycords.nl zorgden zij dat de keycords diezelfde dag nog klaar lagen om opgehaald te worden!

Snelle levering en mooi product!

Hele mooie keycords die keurig op tijd geleverd werden!

goede prijs kwaliteit

Fijn contact, makkelijk communiceren en prima keycords

Mooie afwerking

Snel geleverd, zeer mooie afwerking. Logo met kleine details werd er mooi op gedrukt.

In korte tijd een mooi resultaat.

Met een beknopte omschrijving hebben we een mooi ontwerp ontvangen van een keycord. Na 1 enkele aanpassing was het al akkoord. Wij hadden deze op korte termijn nodig, en dat is allemaal naar wens en tevredenheid verlopen.

snelle service

alles geleverd zoals afgesproken top

Top service!

Snelle, fijne en goede service. Heel tevreden over de keycords.

goede en snelle service

snelle reactie nav vraag.

Goede kwaliteit & snelle service

Producten van goede kwaliteit aan zeer scherpe prijzen. Bestellen en leveren verliep van een leien dakje - top!

Duidelijke communicatie / verwachtingmanagement mbt de levering van de keycords. Verpakking is stevige doos

Denken mee in de mogelijkheden

Wij hadden op zeer korte termijn nog keycords nodig. Ze kon ons niet beloven dat het op tijd was, maar hebben hun best gedaan om te kunnen leveren.

Denken mee in de mogelijkheden

Denken goed mee met de mogelijkheden

We hadden keycords nodig op de korte termijn. Ze dachten goed mee met welke op voorraad was en wat er nog mogelijk was.