Walhalla voor de vleesliefhebber

Zeer ruim assortiment met bijzondere stukken. De bbq fan kan hier helemaal los gaan :-) Netjes geleverd met duidelijke track and trace.

Heerlijk puur vlees

Geitenbokje aan t spit... heerlijk. Vlot besteld, Leuke babbel in de winkel, voor herhaling vatbaar. Topkwaliteit vlees.

Prima levering

Zoals altijd wordt alles hygienisch en goed gekoeld afgeleverd. Wij kiezen altijd voor het tijdslot 8 & 22 u. In het begin van de dag zelf geven ze aan rond hoe laat ze ongeveer gaan leveren met een regelmatige update van het tijdslot dat steeds preciezer wordt. Heel handig!

In 1 woord geweldig!

Deze week heb ik, op aanraden van een vriend, voor het eerst besteld bij MeatMarket. Er leek in eerste instantie iets niet helemaal goed gegaan te zijn dus toen heb ik per email contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd zeer snel, binnen een uur, op gereageerd en al snel bleek er niets aan de hand. Gisterenavond heb ik samen met vrienden een wagyu tri tip en kalbi gezaagde short ribs gegeten. Wat een mooi en lekker vlees was dit zeg. De tri tip was, mede dankzij de heerlijke (door hun zelf ontwikkelde) rub van Barbecue ExclusiefStore in Delft, heerlijk van smaak en botermals en door de mooie vet dooradering waren de short ribs ook heel erg lekker. Nu moet ik snel ergens tijd maken om de Duroc St Louis sparerib en de oerhammetjes die ik nu nog geen liggen klaar te maken want daar ben ik nu een benieuwd naar. Op basis van mijn eerste ervaring ga ik hier zeker vaker bestellen!

Mooie overzichtelijke website met ruime keuze

Dit keer een tegoedbon besteld, eenvoudig te bestellen en snel via mail ontvangen.

Prima kwaliteit

Heerlijke spareribs!!

Alles volgens afspraak geleverd, netjes verpakt

Heel goede levering

Het zou ook beter zijn moesten we weten rond welk uur de levering ongeveer komt plus minus bv. Tussen 10u en 13 u nu moeten wij van 8u ‘s morgens al wachten en de levering is pas om 13 u aangekomen ! Dat zou ik toch proberen te verbeteren

Goede producten en super klantenservice

Mooie producten en een top service ik had een probleem met mijn bestelling en ben goed en rap verholpen ermee.

Top !

Top kwaliteit

Snel geleverd, kwaliteit en een scherpe prijs. Topper !!!

Muy Bien

Rápido y Efectivo. La carne un lujo.

• ¿Nos recomendarías?

Goeie kwaliteit en service

Een aantal keren besteld en moet zeggen dat het altijd keurig op tijd geleverd wordt. De kwaliteit van de producten is goed. En ook de opmerkingen/vragen die ik bij de bestelling zet worden prima opgevolgd. Hoop hier nog jaren klant te zijn.

zeer goed

zeker in de toekomst nog bestelling plaatsen.

Super vlees!!!

De gourmet schotel was weer top. mooie grote stukken. Niet zo van die rommel als in de supermarkt.

Goed vlees!!

Goede kwaliteit vlees

Gewoon goed vlees.

Lekker

Eerste keer besteld en mooi vlees en lekker

Super mooie producten

Als je voor eerlijk en duurzaam vlees gaat ben je bij vlees van vandaag/ Meat market aan het juiste adres.

Levering was optijd zoals afgesproken Mooie vlees van goede kwaliteit Ik ga hier zeker nog vlees aankopen Super dank u

Super service alles netjes verpakt en snel geleverd

Mooi assortiment vlees, zeer goede kwaliteit. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

vlotte levering uitstekend kwaliteit vlees

duidelijk track en trace, mooi verpakt, lekker vlees

Heerlijk vlees

Bezorging op tijd, invriezen is eenvoudig door de vaccuumzakken en het vlees is heerlijk.

Door een vergissing kreeg ik niet het vlees dat ik besteld heb. Nadat ik het probleem gemeld had werd ik onmiddellijk gecontacteerd en werd er voorgesteld om een nieuwe bestelling te verzenden. Ik kijk hier alvast naar uit. Fijne service.

Gelmelstraat 9213

2320 Hoogstraten