Muy Bien

Rápido y Efectivo. La carne un lujo.

• ¿Nos recomendarías?

Goeie kwaliteit en service

Een aantal keren besteld en moet zeggen dat het altijd keurig op tijd geleverd wordt. De kwaliteit van de producten is goed. En ook de opmerkingen/vragen die ik bij de bestelling zet worden prima opgevolgd. Hoop hier nog jaren klant te zijn.

zeer goed

zeker in de toekomst nog bestelling plaatsen.

Super vlees!!!

De gourmet schotel was weer top. mooie grote stukken. Niet zo van die rommel als in de supermarkt.

Goed vlees!!

Goede kwaliteit vlees

Gewoon goed vlees.

Lekker

Eerste keer besteld en mooi vlees en lekker

Super mooie producten

Als je voor eerlijk en duurzaam vlees gaat ben je bij vlees van vandaag/ Meat market aan het juiste adres.

Levering was optijd zoals afgesproken Mooie vlees van goede kwaliteit Ik ga hier zeker nog vlees aankopen Super dank u

Super service alles netjes verpakt en snel geleverd

Mooi assortiment vlees, zeer goede kwaliteit. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

vlotte levering uitstekend kwaliteit vlees

duidelijk track en trace, mooi verpakt, lekker vlees

Heerlijk vlees

Bezorging op tijd, invriezen is eenvoudig door de vaccuumzakken en het vlees is heerlijk.

Door een vergissing kreeg ik niet het vlees dat ik besteld heb. Nadat ik het probleem gemeld had werd ik onmiddellijk gecontacteerd en werd er voorgesteld om een nieuwe bestelling te verzenden. Ik kijk hier alvast naar uit. Fijne service.

Goede kwaliteit vlees. Levering steeds in orde!

Heerlijk eerlijk

Netjes verpakt, gezond, overheerlijk, niet te duur, stipt geleverd, zo gemakkelijk, “weet wat je eet” en draag zo bij tot eerlijke voeding.

Bedankt dat je er bent

Bedankt dat je er bent

Prachtig vlees tijdig geleverd

Gewoon sxhitterend

Hele interessante aanbiedingen, snelle communicatie, goede gekoelde bezorging, mooie, riante stukken vlees!

Perfecte levering

Zoals het hoort: prima geleverd binnen het afgesproken tijdsvenster. Alles perfect verpakt.

Top dienstverlening!

Product is mooi en dienstverlening top!

Een top ervaring

Super lekker vlees

Zie onder.

Lekker vlees. Uitstekende bezorgservice.

Topkwaliteit Stipte levering

Voor een schappelijke prijs krijg je de beste kwaliteit van het land!

Echt een tevreden klant. Niets om over te klagen

Echt topproduct en uiterst tevreden. Zal hier nog jaren bestellen.

Bedrijfsgegevens

Gelmelstraat 9213

2320 Hoogstraten

0032-33662550

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.