Goede kwaliteit vlees. Levering steeds in orde!

Heerlijk eerlijk

Netjes verpakt, gezond, overheerlijk, niet te duur, stipt geleverd, zo gemakkelijk, “weet wat je eet” en draag zo bij tot eerlijke voeding.

Bedankt dat je er bent

Bedankt dat je er bent

Prachtig vlees tijdig geleverd

Gewoon sxhitterend

Hele interessante aanbiedingen, snelle communicatie, goede gekoelde bezorging, mooie, riante stukken vlees!

Perfecte levering

Zoals het hoort: prima geleverd binnen het afgesproken tijdsvenster. Alles perfect verpakt.

Top dienstverlening!

Product is mooi en dienstverlening top!

Een top ervaring

Super lekker vlees

Zie onder.

Lekker vlees. Uitstekende bezorgservice.

Topkwaliteit Stipte levering

Voor een schappelijke prijs krijg je de beste kwaliteit van het land!

Echt een tevreden klant. Niets om over te klagen

Echt topproduct en uiterst tevreden. Zal hier nog jaren bestellen.

Prima kwaliteit / vlotte levering

Positieve ervaring

Een paradijs voor de enthousiaste bbq-er

Groot assortiment voor een goede prijs. Prima bezorgservice. Top!

Een echte slager die weet met wat hij bezig is

Altijd kwaliteits vlees vers van de lokale boeren waar Roberd ook altijd zelf gaat inspecteren.

picco bello

heel goed, zowel telefonisch als de bevestigingen per mail ,- en de speenvarkens waren super lekker

Alles perfect verlopen

Ze reageren snel op vragen via e-mail en werken met een goede leverdienst. De track & Trace is zo goed als in real-time wat het makkelijk maakt.

Geweldige producten! Juistheid! Snelheid! Communicatie! Ik ben zeer tevreden! Wees gezond ! Prettige Feestdagen!

perfect geregeld weer

goede kwaliteit prijs en service een te groot in tweeen en opnieuw sealen geen enkel probleem, gewoon super!

Snelle, goed gekoelde levering

Snelle, goed gekoelde levering op het aangegeven tijdstip

Lekker vlees en goede service

Ik ben blij dat ik zo af en toe bij jullie bestel. Het vlees proeft zo anders als dan het vlees uit de supermarkt. Alleen de kip was al aan het zacht worden, deze kan dus niet opnieuw ingevroren worden. Gelukkig heb ik niet zoveel hiervan besteld en heb ik het de volgende dag kunnen eten.

Tip top in orde.

Correcte levering, kwaliteit en zo lekker!

Heerlijk vlees, goede service

Heb het vlees na wat problemen met de levering mogen ontvangen. Dit kan natuurlijk gebeuren. Deze problemen werden goed en snel afgehandeld, hartstikke tevreden hierover. Kwaliteit van het vlees ziet er goed uit en het wordt ook goed verpakt voor een goede levering. Meteen een burgertje op de grilplaat gegooid en deze smaakte heerlijk, goed sappig en vol van smaak. Zeker de moeite waard ten opzichte van de supermarkt!

Vlees was slecht , te warm vervoerd

Levering gebeurde met een gewone bestelwagen (geen koeling) !!!!!!! Vlees zat in een gewone plastiek zak met 4 koelzakjes ( warengesmolten) . Alle vlees was slecht, door de warmte.

Voor alsnog lijkt alles perfect.

De producten zijn nog bevroren. Maar wat communicatie en levering betreft, kan het wat mij betreft niet beter.