Zoals gewoonlijk, alles perfect

Vanaf het bestellen via de website tot de levering thuis verloopt alles vlekkeloos. Bestellen en betalen verloopt vlot. Levering gebeurt volgens afspraak en heel belangrijk, we worden altijd goed op de hoogte gehouden door de track and trace. Daarenboven zijn de producten vers en van goede kwaliteit.

Geweldige service en kwaliteitvlees

Bbq was zeer geslaagd, positief overleg van te voren met vlees van vandaag. Levering volgens afspraak.

Still waiting for order

Agv vakantie van Meatmarket

Zeer hoge kwaliteit en netjes verpakt en geleverd. Top!

Het vlees was zeer goed en netjes verzorgd. Erg goed.

Hoge kwaliteit verse producten, uitstekende service

MeatMarket.online levert verse producten van hoge kwaliteit, geleverd volgens afspraak op de geplande leverdag. Het assortiment is uitgebreid. Genieten als de producten geleverd worden.

Gemakkelijk besteld en vlot geleverd. Prijs kwaliteit is een topper .

Lekker vlees, correcte levering

Makkelijk bestellen en correct geleverd. Het vlees zelf is lekker van smaak. Verder had ik ook een pot ossewit besteld, deze was helaas beschadigd bij de levering. Dit heb ik onmiddellijk gemeld en een reactie volgde snel: Ik mag er melding van maken bij een volgende bestelling en dan krijg ik een nieuwe pot. Dat vind ik alvast mooi en getuigt van respect voor de klant.

Goede service wat belooft wordt wordt wasrgemaakt.

Ook verzending naar Nederland is dus gelukt geweldig

Heerlijk vlees wat een BBQ ervaring

Bedankt voor het heerlijken Speenvarken aan het spit. We hebben een super BBQ gehad. Echt een familie BBQ ERVARING. MVG W.STOOP uit NL

Topkwaliteit

Vlees top! Levering ook in orde

Slecht

Vlees was 3 dagen te laat geleverd . Kwaliteit was ondermaats voor die prijs.

Goede prijs/kwaliteit

Prima webshop met een mooi assortiment. Duidelijke uitleg over de bezorging (vers of diepvries). Verpakking met koelelementen is dik in orde. Kwaliteit van het vlees was zeer goed.

Alles was ok

Perfect zoals het moest zijn

Goede kwaliteit en SERVICE

Na mijn bestelling liet de besteldienst een steekje vallen maar werd perfect door MeatMarket opgepakt zodat ik de goederen op tijd in huis had.

Snelle stipte levering goeie betaalmodule op de site. Alles ging zeer vlot.

Heel mooie kwaliteit vlees: Chianina Bistecca Fiorentina

Geleverde kwaliteit vlees: uitstekend en de bezorging thuis was eveneens perfect geregeld.

Prima kwaliteit, goede service

De kwaliteit van de producten is top. De bezorging is prima.

Uitstekend aanbod en levering verloopt altijd prima en goed verpakt.

Al enkele keren besteld en telkens zeer tevreden. Er is een ruim aanbod, ook minder gekende stukken vlees. De communicatie verloopt altijd prima en de verzending is uitstekend. Het vlees is goed verpakt en word koud gehouden tijdens de verzending.

Goede service en producten, alleen het vacumeren van de producten kan beter

Zie headline

Super mooie producten maar verpakking viel me tegen

De producten zien er super uit!! Maar de piepschuim koelbox en plastic ice cubes vielen me tegen. Je hebt echt een berg (niet recyclebaar) afval voor een simpele order! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet zou weten hoe dit beter zou moeten....

Top Service

Super kwaliteit en uitstekende service. Hier gaan wij zeker terug bestellen.

Super kwaliteit

Snelle en correcte levering.

Op aanraden van een collega voor de eerste keer besteld bij jullie. Super kwaliteit van vlees aan een correcte prijs. Een vlotte afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ze waren op tijd

Helaas Wansink de laatste in de rit en de burgers waren niet diepbevroren meer en van de 9 hadden er 4 een eindstuk.

Prima service, lekker vlees……..