The overall experience was great

Communication was more than ok and the knowledge of my contact person was good.

• Knowledge & Craftsmanship

Goede communicatie en prima service.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Uitstekende service, denkt mee met de klant

Dit bedrijf is telefonisch bereikbaar, iets wat ik zeer weet te waarderen. Ik doe namelijk het liefste zaken met mensen en niet met computers, of bedrijven die zich liever verstoppen achter allerlei vraagbaken op de website. Op 4 september telefonisch contact gehad over een Bambu Lab P1S Combo. Levertijd was nog niet helemaal duidelijk maar de printer kon elk moment arriveren. Diezelfde dag nog bericht gehad dat ze waren binnen gekomen. Door omstandigheden kon ik die pas een dag later bestellen. Wederom telefonisch contact gehad, was geen probleem, ze reserveerde hem zonder problemen voor me. Dinsdag besteld, woensdag opgehaald en in bedrijf gesteld. Ik ben erg tevreden over de contact momenten. Ondanks het feit dat de prijzen marginaal hoger zijn heb je wel de mogelijkheid om rechtstreeks met de leverancier, die verstand van zaken heeft, contact te hebben.

Snel en helder

Werd netjes ontvangen en geholpen. Alles stond klaar zoals besproken

• Kennis & Vakmanschap

Snelle service, iedereen bij jullie helpt keihard mee, echt top.

Snelle accurate dienstverlening. Dik tevreden.

• Kennis & Vakmanschap

zeer snel en goed geholpen.

korte lijntjes en ik had gevraagd of ze mij aub op de hoogte wilden houden voor de aanschaf van een bambulab printer.. netjes gedaan en zeer snel verscheept.. zeer zeker aan te raden en goed geholpen.. dank jullie wel

TOP

Bedrijf met recessie,vriendelijk,sociaal contact dienst na verkoop NIET goedkoop maar wel uiterst correct en binnen korte termijn realiseerbaar... Dat is prijs-kwaliteitverhouding ratio evenredig

Goede uitleg, goede service

Als beginner heb ik veel uitleg gekregen en de nazorg is nog steeds goed.

Snel geleverd alles goed in orde

Snel geleverd alles goed in orde

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

High quality 3D print and very helpful staff

The experience I had with Lay3rs was very pleasant. They reacted fast to my questions and helped me get the model quickly to a printing standard.

Uitstekend service!

Snelle en uitstekend communicatie, snelle levering en producten van hoge kwaliteit

• Kennis & Vakmanschap

Snel en goed verpakt geleverd

Bambu P1P 3D printer besteld, werd nog dezelfde dag verzonden :D

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Ze weten waar ze over prten

Printer gekocht bambu lab

Zeer goed product

Al veel gelezen en gezien over de Bambu Lab X1 Carbon printer, maar de printer overtreft dit allemaal! Zeer goed product en uitermate tevreden!

Good !

• Knowledge & Craftsmanship

Fijne (web)winkel die afspraak na komt

Een zeer fijne webshop na contact per telefoon ging alles gesmeerd en volgens mijn wens echt een topper. Alles wat je nodig hebt kunnen ze leveren Bedankt voor de klandizie

Werken snel en zorgvuldig

Denken met je mee en leveren prima prints

Bestelling snel geleverd

• Kennis & Vakmanschap

Heel fijn bedrijf met uitstekende service

Ultimate S5 gekocht bij Lay3rs. De printer is keurig hier op het bedrijf afgeleverd, geïnstalleerd en we hebben duidelijke en uitgevbreide instructie gekregen hoe er mee om te gaan. Prijs was prima en de service perfect. Ook toe we bij het gebruik wat vragen hadden werden we supersnel telefonisch geholpen. Echte aanrader!!

• Kennis & Vakmanschap

Snelle reactie, goede service en vriendelijke behulpzame medewerkers.

Snelle reactie, goede service en vriendelijke behulpzame medewerkers.

• Kennis & Vakmanschap

Tot op heden zeer tevreden.

Top op heden zeer tevreden maar ik heb hem pas een paar dagen. Alles werkt en de communicatie was goed bij verkoop. Om echt een goed oordeel te kunnen geven is het natuurlijk belangrijk om te weten hoe ze met problemen omgaan. Tot op heden heb ik geen klagen en print hij al 24/7 zonder problemen.

Geen service

Mis de factuur, heb een account maar er is geen facturen overzicht. Dus een ticket geopend maar na 2 dagen nog geen reactie, de ticket is nog niet eens gelezen. Dat is dan " Hoogwaardige service en support"

• Kennis & Vakmanschap

Beste Sjaak Onze excuses, ik heb geen idee waarom dit mis lijkt te gaan en zal het voor je uitzoeken. Als het goed is heb je inmiddels de factuur alsnog ontvangen. Met vriendelijke groet, Albert Falck Directeur

Breed aanbod, goede service

Bij Bambu Labs is alle filament uitverkocht, maar layers heeft nog het een en ander op voorraad. Gelukkig maar, want dit is mijn eerste printer en ik wil het nog even bij officiële filament houden. Ze hebben mij daarbij goed advies gegeven en vriendelijk te woord gestaan.

• Kennis & Vakmanschap

Goede service en raad en behulpzaam

Denken mee en geven raad om aan de noden van de klant te voldoen. Correcte communicatie via telefoon/mail. Advies en raad over wat eventueel ook nog dient te gebeuren wat onderhoud en herstelling(en) betreft.

• Kennis & Vakmanschap

great support, quick service, wonderful execution

Lay3rs printed items for us in the maximum achievable dimensions possible. There was a problem with the drawings we provided and Lay3rs fixed these very fast and the result was even better than expected!

Meerenakkerplein 51 5652 BJ Eindhoven

040 845 1927