Mooie spijlen en snel geleverd

Snelle levering en netjes verpakt

topkwaliteit

de mensen bieden ons een mooi assortiment van degelijke kwaliteit . jammer soms van de slechte leveringen door transportfirma .

Vlotte levering en volgens afspraak

Al jaren prima ervaring mee. Fijne webshop

Je moet wel een afspraak maken maar daarna is de service en het product prima.

Mooie spullen, ruime keus, op voorraad dus uitzoeken en meenemen. Je kunt er alleen niet even heen, dat gaat op afspraak.

Snelle levering en topkwaliteit

Mooie producten van zeer goede kwaliteit!

Goede service snelle levering

Franco levering boven een bepaald bedrag zou welkom zijn. Voor de rest uitermate tevreden.

Super mooi en snel

Veel keus en de spijlen zijn erg mooi en authentiek. Was wel even goed opletten omdat de lengte varieerde, maar dat hoort erbij.

Top product

Keurig verpakt en geleverd Tip: geef uit u zelf antwoord op mijn vraag bij de bestelling maar dat zal wel door de vakantie komen!

S’avonds besteld dag erna in huis

Ik had een nabestelling nodig. Snel geleverd dus kon snel door.

Mijn bestelling is vlot verlopen.

Mijn bestelling vlot en heel goed verlopen zeker een aanrader.

Prima kwaliteit en op tijd geleverd. Meer dan tevreden.

Prima kwaliteit en op tijd geleverd. Meer dan tevreden.

Top kwaliteit

Al jaren klant en zeer tevreden over de producten en de levering

De door ons bestelde trapspijlen zijn gecoat, maar doordat wij deze spijlen in een groter hek met andere spijlen hebben gecombineerd en het geheel na samenstelling alsnog moeten laten poedercoaten, waren we beter af als deze spijlen ook onbehandeld voorhanden waren. Misschien een tip!

het was perefct

Wij hebben geen problemen gehad zowel bij het plaatsen van de bestelling en de levering .

snelle levering en mooi product!

Het eerste contact was telefonisch, ik werd goed en snel geholpen. Het product werd binnen een dag geleverd! en ook nog eens een topproduct.

Altijd netjes en snelle levering

Prima producten. Spijlen en balusters goed in de grondverf. Kwaliteit straalt er van af.

Bestelen verloopt soepel, levering snel en correct verpakt. Kortom prima, aanrader.

100 % tevreden

Mooie spijlen , zeer goed afgewerkt tegen een redelijke prijs. Prima verpakt.

Top en een snelle levering

Ik bestel hier al jaren en nog nooit een negatiefe ervaring gehad

Ook als ik bijv een verkeerde bestelling gedaan heb kan het makkelijk verholpen worden

Snelle service, mooie spijlen

De spijlen voldoen aan alle verwachtingen! Bedankt

mooie spijlen, snel geleverd en redelijk betaalbaar

Het zijn mooie spijlen, met een ruim assortiment en redelijk betaalbaar. Dus dit is een mooi alternatief voor houten spijlen.

Mooie spijlen

Volgens verwachting, nette prijs, mooie kwaliteit

Goede service en correcte en snelle afhandeling

Goede service en correcte en snelle afhandeling. Snel antwoord op vragen per mail. En het belangrijkste; prachtige spijlen!

Great service

Good advice, quick delivery

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren en houten trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers en trapleuningen. Tevens verkopen wij bijpassende balusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!