Prima bedrijf, met goede service en communicatie

Bestel al een aantal jaren met regelmaat bij Spijl in Stijl, naar alle tevredenheid.

verloopt prima

Juiste en snelle levering

Mooie spijlen besteld, kreeg al snel een bevestiging dat het ingepakt en verstuurd was. Volgende dag spullen binnen, netjes verpakt. We zijn erg blij dat we eindelijk konden vinden waar we naar zochten. Bedankt!

zeer goed behandeld en verwerkt

telefonisch zeer goed behandeld en bestellen verliep ook goed en geleverd volgens afspraak.

Mooi product tegen een redelijke prijs.

Bestelling en aflevering soepel geregeld.

Mooie stijl en een super kwaliteit

Leuke stijlen en en snelle levering

Mooie kwaliteit, razend snelle levering

Ik ben erg blij met mijn spijlen. Ik wou ze graag ingekort hebben en Linda heeft dat razend snel gedaan. Ik had de spijlen de volgende dag al in huis. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Snel en vriendelijk

Vlotte levering

Goede ervaring met dit bedrijf/leverancier.

Keurig nette en duidelijke site. Na bestelling een snelle levering van de gevraagde spijlen.

Goede afhandeling

Snelle levering. Product was zoals verwacht. Klein minpuntje.. De verpakking was flink gehavend. Vandaar 4 sterren. Deze spijlen gebruik ik als beveiliging bij mijn voordeur tegen inbraak.

Goed en betouwbaar

Klantgericht, vriendelijk en scherp geprijsd

goed contact

leverd snel en heeft goeie kwaliteit en veel op voorraad waardoor er een korte levertijd is

goede service, en snelle levering

goede service, snelle levering, mooie spijlen TOP

Prima advies, snelle verzending

Prima advies, snelle verzending

TOP

Goed en correct verlopen

Snel en mooie spijlen

Mooie producten en een snelle service

Erg tevreden!

Goede en snelle levering Spijlen zijn super mooi en kwaliteit is zeer goed!

Levering binnen de 2 dagen .Top

Al vaker besteld. Uitstekende service.

Er zijn verkeerde spijlen geleverd. Na melding keurig en snel opgelost!

Goed bedrijf met snelle service

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Snelle verzending en goede informatie bij vragen.

Supersnelle levering

Prachtige spijlen. Ze moeten nog gemonteerd omdat we wachten op de sleutelgatleuning maar het wordt vast heel stijlvol.

kan alles snel regelen

goed en heeft alles op voorraad

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren en houten trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers. Tevens verkopen wij bijpassende hoofdbalusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!