mooie spijlen, snel geleverd en redelijk betaalbaar

Het zijn mooie spijlen, met een ruim assortiment en redelijk betaalbaar. Dus dit is een mooi alternatief voor houten spijlen.

Mooie spijlen

Volgens verwachting, nette prijs, mooie kwaliteit

Goede service en correcte en snelle afhandeling

Goede service en correcte en snelle afhandeling. Snel antwoord op vragen per mail. En het belangrijkste; prachtige spijlen!

Great service

Good advice, quick delivery

Prima zo

Prima zo

Mooie afwerking, prima service

Mooie afwerking, prima service

Keurig!

Keurig materiaal. Met veel zorg en toewijding geleverd. Top!

Ik ben zeer tevreden met het verloop van de bestelling. Alles ging super vlot. En werft snel geleverd. De stijlen zijn mooi afgewerkt en van goede kwaliteit Mvg Bert

bezorgt in 1 dag zoals afgesproken en dat hebben ze waar gemaakt. dus zeer betrouwbaar voor mij.

zeer goed bedrijf en komt na wat ze zeggen.

Snelle en goeie service!

Alles mooi verpakt en snelle service!

gewoon prima

Wij bestellen regelmatig en zijn zeer tevreden.

Prima product en snelle verzending

Rechte stalen spijlen besteld voor onze trap. Snel en direct geleverd.

Super bedrijf, levert snel en correct

Wij hebben strak gecoate spijlen besteld voor onze mooie trappen. De spijlen voldoen helemaal aan onze wensen. Netjes per stuk verpakt en snel geleverd

Prima materiaal, snel geleverd

Goede website, goede communicatie, mooie spijlen en snel geleverd: kortom : bedrijf is zeker aan te bevelen

Mooie spijlen en snelle levering

Wij zijn erg blij met onze mooie spijlen in de trap in ons nieuwe huis.

Mooi materiaal voor goede prijs

Spijlen besteld voor vide, zeer snelle levering van zware kwaliteit, keurig afgewerkt, goed verpakt. Is een sieraad voor ons nieuwe huis.

Niet zo flexibel

Helaas nemen ze geen standaard spijlen retour als de spijl verdeling iets anders uitpakt dan vooraf bedacht. Vind ik wel een min punt gezien de order omvang.

Snelle levering, hele mooie spijlen!

Slecht

Pas op bij dit bedrijf, mijn bestelling ontvangen en gecontroleerd op inhoud deze was correct. Nu blijkt dat er lengte verschil in een spijl zit dus een productie fout, deze wordt niet vergoed.

super snel geleverd

positief meedenkend

Snelle levering en correcte service

De webwinkel is erg overzichtelijk en werkt fijn en vlot. dat is voor ons al een reden om bij spijl in stijl te bestellen. verder is bij vragen de communicatie prima.

Snel, goed en betrouwbaar

Mooie kwaliteit, snelle levering en flexibel. Toen we onze bestelling wilden wijzigen is daar snel op gereageerd en het al betaalde bedrag onmiddellijk gerestitueerd. Betrouwbare en goede service dus

Snelle reacties via mail, verzending en mooie producten!

Aantal benodigdheden besteld voor onze nieuwe trapleuning/ balustrade.

Prima zoals altijd!

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren en houten trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers en trapleuningen. Tevens verkopen wij bijpassende balusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!