Goede en snelle service

Simpel te bestellen, snelle levering. Kwaliteit is goed.

Prima in orde.

100% in orde.

snelle en goede levering

na het bestellen werden de spijlen netjes in een ruime doos afgeleverd.

Super zoals altijd

Mooi product altijd optijd geleverd

Goede kwaliteit en super snelle service.

De spijlen zien er zelfs in het echt mooier uit dan op foto. Netjes verpakt en super snel geleverd. Zeker een aanrader!

Top bedrijf

Ik ben erg tevreden. Super goede en nette service! Goed klanten contact en correcte snelle afhandeling.

Super mooi en snelle levering

De spijlen voldoen volledig aan onze verwachting

prima snelle levering

is goed voor elkaar snelle afwikkeling van de bestelling

Top bedrijf

Heel vriendelijk goed service

Het is de eerste maal dat ik kennis maak met dit bedrijf ,ik ben tevreden

Het is fijn hoe goed mensen zijn in hun job. Blijf zo verder doen ,gr Erik

Snelle levertijd

Goede prijs

netjes verpakt, snelle levering

Levering zoals het hoort, geen op- of aanmerkingen

Mooi product en zeer behulpzaam naverkoop!

Spijlen zijn zeer mooi en coating is ook zeer degelijk. Zeker een aanrader.

Gewoon snel en goed geleverd

Elke bestelling wordt snel opgepakt. Geen onnodige vragen. Afkorten van spijlen volgens opgegeven maten geleverd. Onderdelen worden netjes verpakt afgeleverd. Een fijne samenwerking zoals het hoort.

Mooie spullen voor de trap

Mooi assortiment, veel keus voor klassieke trap. Fijn om zo zelf keus te kunnen maken en trap te verfraaien. Vlot verzonden! Enige puntje was dat er ergens bij de verzending een deukje was gekomen in een Baluster ( doos was ook beschadigd). Gelukkig net op een plek die we toch af moesten zagen, dus we hebben het zo op kunnen lossen.

Snel en netjes geleverd

Net product,duidelijke folder en site

Goed koop en goede service

Ik ben blij met het product . Het is snel geleverd

Snelle goede levering

Na op internet te hebben gekeken besteld, en erg snel en netjes geleverd.👍

Goede kwaliteit spijlen en snelle levering!

Goede kwaliteit spijlen Duidelijke website Snelle levering Goed geïnformeerd over levering

Snel, duidelijk en informatief

Snelle levering, goed geïnformeerd mbt. Transporteur en leverdatum

Goede producten en fijne service

Goede producten en fijne service

Ik ben na 2 bestellingen bij Spijl in stijl goed tevreden, scherpe prijs en snelle levering

Goed tevreden

Over Spijl in Stijl

U kunt bij Spijl in Stijl diverse onderdelen kopen voor uw trap en/of balustrade. In het assortiment vindt u onder meer metalen, smeedijzeren en houten trapspijlen. Deze zijn te verkrijgen in het rond of vierkant en in verschillende modellen, van klassiek tot modern. Tevens verkopen wij bijpassende hoofdbalusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of het eind van een trap of hekwerk. Ook vindt u bij ons trapleuningen, leuningdragers, balusterbollen, etc. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!