Levering binnen de 2 dagen .Top

Al vaker besteld. Uitstekende service.

Er zijn verkeerde spijlen geleverd. Na melding keurig en snel opgelost!

Goed bedrijf met snelle service

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Snelle verzending en goede informatie bij vragen.

Supersnelle levering

Prachtige spijlen. Ze moeten nog gemonteerd omdat we wachten op de sleutelgatleuning maar het wordt vast heel stijlvol.

kan alles snel regelen

goed en heeft alles op voorraad

Snel geleverd tegen een scherpe prijs

De bestelling was snel binnen. Eerder dan aangegeven in de webwinkel. De prijs alg een stuk lager dan de concurrentie.

Super kwaliteit en snelle levering

Vrijdag besteld zaterdag in huis , kwaliteit is super ,trap ziet er weer netjes uit

vlotte levering

Vlotte levering van de materialen. Een aantal stukken moeten nog retour en daar bekijk ik nu de mogelijkheden. 2 weken is nogal kort voor het overleggen en bijbestellen.

Zeer positief!

Ik had een behoorlijke hoeveelheid stijltje besteld. De volgende dag kreeg ik een telefoontje van Spijl in Stijl dat ze helaas niet voldoende van de door mij gevraagde stijltjes op voorraad hadden om deze direct uit te kunnen leveren. Ik kreeg direct twee opties aangeboden. Optie 1: een iets langere levertijd of optie 2: een alternatief stijltje. Ik ben voor optie 2 gegaan en een dag later had ik alles in huis. Later zag ik op internet dat de geleverde stijltje zelf iets duurder waren dan de door mij bestelde stijltje, zonder dat er een bijbetaling is gevraagd. (Sterker nog; het is in het telefoongesprek niet eens ter sprake gekomen) Ik vind dat echt een super service, vriendelijke mensen en een mooi product.

Snelle levering ruime keus en prima kwaliteit

Snelle levering mooie brochure voor de klant. en kwaliteit.

Mooie spijlen, voor goede prijzen!

Duidelijke communicatie, mooie spijlen, goede kwaliteit & prijzen. Levertijd liep iets uit door misverstand over voorraad. Zal een foto maken als ze gemonteerd zijn!

Betrouwbaar

Vervolg bestelling wederom goed verpakt en zeer snel geleverd.

Prima en snelle ontvangst ,telefonisch goed contact

Mooie spijlen degelijke kwaliteit

Erg tevreden mooie spijlen en snelle levering! Zeer tevreden.

Goede en snelle service en levering. Alles is duidelijk. Goede communicatie!9

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

snel geleverd en ziet er mooi uit

40 spijlen besteld, snel.geleverd en prima kwaliteit en precies wat we er van verwachten

Mooi product

Online bestellingen zijn aan de orde van de dag. Deze spijlen had ik online besteld en geen moment spijt van gekregen. Mooi nette spijlen, boven verwachting! Tip om mee te nemen is direct een orderbevestiging sturen na een bestelling. Ik had betaald en kreeg geen bevestiging of orderbevestiging ma betaling. Ik ben geduldig en kreeg de spijlen netjes binnen 3-5 werkdagen maar snap wel dat andere klanten direct zouden gaan bellen of de order goed is ontvangen. Verder een top product! Wij zijn er heel blij mee!

Duidelijke site, snelle levering!! Top!!

Alles goed ontvangen.

betrouwbaar en snel

Vrijdagmiddag onze bestelling geplaatst en zaterdagochtend stond de transporteur al bij ons voor de deur. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer netjes verpakt.

Fijne kwaliteit, goede prijs, snelle levering

Fijne ervaring met Spijl in Stijl, zou hier zo weer bestellen. Misschien is het een idee om een blog of video's op de website te plaatsen met how-to's over hoe het beste de spijlen te plaatsen, meten, op maat te snijden etc. Maar het ontbreken daarvan doet niets af aan het feit dat dit een fijne webshop is!

Mooie spijlen.

Snel geleverd alleen de bezorging was waardeloos. Pakketbezorger heeft het over de poort gegooid, pakket van 15 kilo, en nu is er een tegel gescheurd.

Goed advies en mooi product

Fijn bedrijf met een mooi product. Ik ben telefonisch erg goed geholpen

foto's van de aangeboden stijlen zouden wat scherper kunnen.

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren en houten trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers. Tevens verkopen wij bijpassende hoofdbalusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!