Super kwaliteit

Mooie kwaliteit spijlen en trapleuning. Snel geleverd.

perfecte service

perfecte en snelle service en goed advies!

Hat alles schnell und reibungslos funktioniert.

Hab das erste mal bestellt, wird nicht das letzte mal gewesen sein.

Bestellen en keurig geleverd!

Niets op aan te merken, goede service, bestellen en op tijd binnen krijgen!

Echt top!

Vanaf het begin ben ik uitstekend geholpen. De levering moest later: geen probleem, precies op de gewenste datum. Ik wilde een langere leuning: geen probleem. Vervolgens ging er iets mis bij de vervoerder (een doosje bleef daar achter), dat werd binnen 24 uur opgelost. En het teveel bestelde aantal spijlen werd direct teruggenomen en verrekend. Dus een absolute aanrader, met ook nog eens echt mooi materiaal !

Prima prijs, snel verzonden. Verpakking kan beter

het is wellicht handig als de spijlen worden verpakt met een piepschuim boven/onder de verpakking. bij mij was één van de spijlen door de verpakking gekomen met een kras op het laminaat tot gevolg. niet helemaal de schuld van de leverancier, maar wellicht een leerpuntje.

perfect in orde en vlotte levering

correct

Mooie trapspijlen

Mooie spijlen. Passen perfect op de gerenoveerde trap uit 1920!

Prima service snelle levering. Maar er was wel heel veel plastic gebruikt voor het in pakken, jammer dat kon volgens mij wel wat minder en toch goed.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij zijn helaas genoodzaakt om noppenfolie te gebruiken bij het versturen van de leuning, om deze onbeschadigd bij u in België te kunnen laten afleveren. Verder hergebruiken wij karton bij het opvullen van de dozen.

Mooie kwaliteit spijlen

Snelle en correcte levering

Heel tevreden met de levering en vooral het geleverde materiaal dat ondertussen is verwerkt

Mijn ervaring is prima service!!!

Goed geholpen. Meedenken met het ontwerp. Snel in huis.

Goeie service

Ze namen de tijd voor je. Prijs is goed. Kwaliteit uitstekende.

Zeer snel, wat afgesproken is , is gedaan .

Top product top levering

De trapspijlen zijn heel erg mooi en de levering was super snel. Ga zo vooral door !!

snel en soepel

snelle levering en soepele afwerking

Snel geleverd en een mooi product!

Overzichtelijke site, snel geleverd en een mooi kwaliteit product. Niets op aan te merken.

Klant vriedelijk

Het snel leveren en goed contact met het bedrijf en alles op voorraad zodat je ook je eigen klanten afspraak kan maken

Erg mooie spijlen, zeer snel geleverd!

Eerst lang geweest om te kijken, een keuze gemaakt en een paar weken later besteld. De bestelling werd ondanks afkorten de volgende dag geleverd. Wij zijn er superblij mee!

Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. En bedankt voor uw mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm. Hartelijke groet, Linda

Snel en netjes geholpen

Makkelijk om te bestellen en snel geleverd

Snelle goeden communicatie en bezorging

Snelle en goede communicatie. Duiderlijke site. Goede kwaliteit.

Korrekt en optijd afgeleverd

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren, houten en rvs trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers en trapleuningen. Tevens verkopen wij bijpassende balusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!