Prima zoals altijd!

Prima bedrijf

Ik heb geen aanmerkingen. Gewoon goed

Prima communicatie en service

Voor de spijlen en de leuningen niets dan lof.

Heel behulpzaam goeie tips snelle afhandeling

Mooie kwaliteit spijlen

Mooi assortiment met veel keus

Vlotte nette levering

GEWELDIG PRODUKT EN GOEDE SERVICE

goede ervaring afspraken in orde en een goed product.

Prima!!

Duidelijke site, snelle afhandeling, mooie materialen

Goede service en artikelen

Mooie spijlen en snelle service

Jammer dat de bezorger de spijlen niet bij buren of zo aflevert als je niet thuis bent.

SNELLE SERVICE

BESTELLEN EN LEVEREN VOLGEN ELKAAR SNEL OP.

Mooie spijlen, snelle levering!

Veel keus in spijlen... Makkelijk te combineren bij de keuze die wij gemaakt hebben door 2 soorten spijlen te gebruiken (de bijpassende stijl wordt aangegeven op de site en dus makkelijk qua bestellen). Stijlen waren er snel en zien er mooi uit.

Super snelle service

Prima!!

Afhandeling van facturatie alles behalve.

Bij bestelling online hebben we land België ingegeven alsook ons BTW-nummer. Toch werd er 21% BTW gerekend. Nadien gevraagd om dit recht te trekken maar dit kan blijkbaar niet. Met andere leveranciers nog nooit problemen mee gehad.

Mooie sier spijlen

De Trapspijl MR-03 die ik gekocht heb, heb ik inmiddels gemonteerd/geïnstalleerd en ziet er fraai en prachtig uit. Ik heb ze gebruikt voor mijn hek/balustrade binnen op de eerste verdieping en ziet er nu mooier uit dan de oorspronkelijke. Het is zeker een aanrader om sier spijlen bij Spijl in Stijl te gaan uitzoeken.

Kwaliteitsproduct en snelle service.

Kwaliteitsproduct en snelle service.

Prachtige spijlen

Ondanks de vakantietijd snelle levering. Onze trap is prachtig geworden!

De bestelde producten zijn (s)pijlsnel geleverd. Binnen een dag waren ze binnen.

Snelle levering en mooi product

snelle reactie en verzending

alles is snel geregeld

Slechte communicatie

Nadat ik de bestelling geplaatst had, geen terugkoppeling gehad. Zelf moeten bellen of de bestelling door gekomen was. Zelfs geen verzendbevestiging of zelfs 'n factuur ontvangen. Dat kan knap beter !!

Dag André, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend dat u geen mails heeft ontvangen. Na het plaatsen van een bestelling, wordt er automatisch een bevestiging en nog mail met de factuur gestuurd naar het opgegeven mailadres. Vervolgens wordt de verzendmail automatisch verzonden, zodra wij een pakket hebben aangemeld bij de vervoerder. In een enkel geval wil het wel eens gebeuren dat deze mails in de Spam-box terecht komen. Nogmaals excuus dat de mails dus niet goed zijn aangekomen. Hopelijk zijn de producten in goede orde aangekomen. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. mvg. Linda

Super Service

Zeer snelle levering . Top

Goede service, met persoonlijke benadering, prima geregeld.

We gaan de stijlen nog plaatsen dan heb ik een goed beeld wat de kwaliteit is.

Dank Linda!

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren en houten trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers. Tevens verkopen wij bijpassende hoofdbalusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!