Perfect product en snel geleverd

Snelle levering van mooi product

Prachtige trapspijlen werden snel geleverd.

Voldoet aan de verwachtingen en goede service

Contact is goed en er wordt geleverd wat je wilt .

goede en snelle levering

eenvoudig te bestellen

Eigenlijk een 10.

Perfect materiaal en toebehoren, zeer deskundig en vriendelijk advies. De levering was supersnel en zeer, zeer goed verpakt. Deze vakmensen verstaan hun vak als geen ander in de branche. Nogmaals..eigenlijk een perfecte 10, Nee, suggesties voor serviceverbetering heb ik niet, Diep onder de indruk van dit fantastische bedrijf.

Mooie producten. Snelle levering. Prima!

Mooie spijlen!

Mooie spijlen en snelle levering!

Goede en mooie producten + snelle levering

Een betrouwbaar goed bedrijf, Ik zou zeggen twijfel niet, ga met dit bedrijf in zee. U kom zeker weer terug aan land!

Vlot en snel

Vlot en snel!

Zeer tevreden en een mooi afgewerkt product.

Vlotte en correcte afhandeling.

Goede service en mooi product

Zeer snelle reactie op mijn vragen, vriendelijk te woord gestaan. Keurig snelle verzending, producten waren goed verpakt en kwamen zonder beschadiging aan. Producten zijn mooi en van goede kwaliteit.

Volgens afspraak en kwaliteit, snel geleverd

Zoals verwacht

Top en snel

Al 2 keer besteld en de volgende dag al geleverd. Product was uitstekend!

Snelle levering, mooie producten.

Snelle levering, duidelijke site.

snel

100% OK

Zowel de service als de producten zijn top.

Van contact tot ontvangst producten verliep alles zoals het hoort. Fijne communicatie. Snelle bezorging. En hoge kwaliteit producten.

Mooie trapspijlen

Goede kwaliteit en goede prijs.

Snelle levering, goede kwaliteit. Mooi spijlen.

zeer goed

vlotte en snelle levering

Geen opmerkingen, ben zeer tevreden

Mooie spijlen, en snel geleverd

Snel geleverd en goed verpakt

De extra spijlen zijn keurig op maat gemaakt en snel geleverd.

top materiaal

ze leveren top materiaal en zeer vlugge levering .

Geweldige service

Wat een geweldige en vooral snelle service! We hadden twee hoofdbalusters besteld maar helaas 1 geleverd gekregen, 1 mailtje en werd echt super opgepakt en direct werd er een volgende opgestuurd die de volgende dag in huis was! Echt fantastisch en zeker een aanrader om jullie aan vrienden en familie!

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren, houten en rvs trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers en trapleuningen. Tevens verkopen wij bijpassende balusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!