Goede service snelle levering

Franco levering boven een bepaald bedrag zou welkom zijn. Voor de rest uitermate tevreden.

Super mooi en snel

Veel keus en de spijlen zijn erg mooi en authentiek. Was wel even goed opletten omdat de lengte varieerde, maar dat hoort erbij.

Top product

Keurig verpakt en geleverd Tip: geef uit u zelf antwoord op mijn vraag bij de bestelling maar dat zal wel door de vakantie komen!

S’avonds besteld dag erna in huis

Ik had een nabestelling nodig. Snel geleverd dus kon snel door.

Mijn bestelling is vlot verlopen.

Mijn bestelling vlot en heel goed verlopen zeker een aanrader.

Prima kwaliteit en op tijd geleverd. Meer dan tevreden.

Prima kwaliteit en op tijd geleverd. Meer dan tevreden.

Top kwaliteit

Al jaren klant en zeer tevreden over de producten en de levering

De door ons bestelde trapspijlen zijn gecoat, maar doordat wij deze spijlen in een groter hek met andere spijlen hebben gecombineerd en het geheel na samenstelling alsnog moeten laten poedercoaten, waren we beter af als deze spijlen ook onbehandeld voorhanden waren. Misschien een tip!

het was perefct

Wij hebben geen problemen gehad zowel bij het plaatsen van de bestelling en de levering .

snelle levering en mooi product!

Het eerste contact was telefonisch, ik werd goed en snel geholpen. Het product werd binnen een dag geleverd! en ook nog eens een topproduct.

Altijd netjes en snelle levering

Prima producten. Spijlen en balusters goed in de grondverf. Kwaliteit straalt er van af.

Bestelen verloopt soepel, levering snel en correct verpakt. Kortom prima, aanrader.

100 % tevreden

Mooie spijlen , zeer goed afgewerkt tegen een redelijke prijs. Prima verpakt.

Top en een snelle levering

Ik bestel hier al jaren en nog nooit een negatiefe ervaring gehad

Ook als ik bijv een verkeerde bestelling gedaan heb kan het makkelijk verholpen worden

Snelle service, mooie spijlen

De spijlen voldoen aan alle verwachtingen! Bedankt

mooie spijlen, snel geleverd en redelijk betaalbaar

Het zijn mooie spijlen, met een ruim assortiment en redelijk betaalbaar. Dus dit is een mooi alternatief voor houten spijlen.

Mooie spijlen

Volgens verwachting, nette prijs, mooie kwaliteit

Goede service en correcte en snelle afhandeling

Goede service en correcte en snelle afhandeling. Snel antwoord op vragen per mail. En het belangrijkste; prachtige spijlen!

Great service

Good advice, quick delivery

Prima zo

Prima zo

Mooie afwerking, prima service

Mooie afwerking, prima service

Keurig!

Keurig materiaal. Met veel zorg en toewijding geleverd. Top!

Ik ben zeer tevreden met het verloop van de bestelling. Alles ging super vlot. En werft snel geleverd. De stijlen zijn mooi afgewerkt en van goede kwaliteit Mvg Bert

bezorgt in 1 dag zoals afgesproken en dat hebben ze waar gemaakt. dus zeer betrouwbaar voor mij.

zeer goed bedrijf en komt na wat ze zeggen.

Oude Rijksweg 419 A

7954GH Rouveen

06 10670099

Over Spijl in Stijl

Spijl in Stijl is het adres voor trapspijlen. Een mooi afgewerkte trap is in veel gevallen een echte eyecatcher. Trapspijlen zijn bepalend voor het uiterlijk van de trap. Zo geven metalen of smeedijzeren spijlen een heel andere sfeer dan houten trapspijlen. Maar natuurlijk ook de vorm of combinatie van trapspijlen is bepalend voor de uitstraling. Ons assortiment bestaat uit metalen, smeedijzeren, houten en rvs trapspijlen, daarnaast bieden we diverse accessoires, zoals leuningdragers en trapleuningen. Tevens verkopen wij bijpassende balusters / spillen, die te gebruiken zijn aan het begin en/of eind van een trap of hekwerk. Met de onderdelen van Spijl in Stijl maakt u van uw trap niet alleen iets functioneels, maar ook een mooi onderdeel van uw interieur!