Fijne service

Makkelijk en snel. Heb een prima verhuizer gevonden

Hi Richard, Dank voor het achterlaten van deze review! Mooi om te horen dat we jou hebben kunnen helpen met het vinden van een goede verhuizer. Dat scheelt weer een hoop stress! Veel plezier van de nieuwe woning. Groet, Team ScanMovers

Goede service voor een eerlijke prijs.

Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik geholpen ben. Ik kreeg een aantal verschillende opties aangeboden en ben gegaan voor het aanbod dat het beste bij mij past. De communicatie verliep vlot en professioneel. Mijn spullen zijn allemaal veilig op het nieuwe adres aangekomen.

Hi Rik, Dank voor het achterlaten van jouw review! Goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij het vinden van de perfecte verhuizer voor jouw verhuizing. Ons doel is om dit proces zo gemakkelijk mogelijk te maken en dat is goed gelukt zo te horen! :-) Veel plezier van de nieuwe woning. Groet, Team ScanMovers

Een handig en overzichtelijk platform om een goed verhuisbedrijf te vinden! Je ontvangt snel meerdere offertes en zo heb ik een verhuisbedrijf gevonden die mijn verhuizing goed uitgevoerd heeft. Zou het zeker aanraden!

Hi Dominique, Dank voor het achterlaten van deze review! Goed om te horen dat wij je hebben kunnen helpen om het meest geschikte verhuisbedrijf te vinden voor jouw verhuizing. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe woning! Groet, Team ScanMovers

Heldere communicatie en gebruiksvriendelijk!

In mijn zoektocht naar een geschikt verhuisbedrijf kwam ik bij ScanMovers terecht. Via hen gemakkelijk verschillende offertes kunnen vergelijken! Heldere communicatie en uiteindelijk is mijn verhuizing netjes uitgevoerd. Top!

Hi Martine, Ten eerste gefeliciteerd met uw nieuwe woning! Goed om te horen dat we u hebben kunnen helpen in het vinden van een geschikt verhuisbedrijf. Ons doel is onder andere om elke verhuizing stress vrij te maken en dat is in uw geval goed gelukt zo te horen! Veel woonplezier. Groet, Team ScanMovers

zeer slecht

Via Consumentenbond/Scanmovers bij verhuisbedrijf Hoogstad terechtgekomen. De drie (!) verhuizers hadden zeer zeker niet de kennis en ervaring die je verwacht van "professionele verhuizers" en het daarbij behorende prijskaartje. De verhuizing verliep pijnlijk grof en chaotisch. In tegenstelling tot wat beloofd was werd niets afgedekt of beschermd. De verhuizers gingen dusdanig ruw om met mijn spullen dat ik veel schade heb aan mijn inboedel en aan nieuwe huis die voor een belangrijk deel onherstelbaar is omdat het antiek en erfstukken betreft.

Hi Janet, Dank voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u een mindere ervaring heeft gehad met één van de verhuisbedrijven die bij ons aangesloten zijn. Ons doel is om mensen te ontzorgen en helaas is dat bij uw verhuizing minder verlopen. We nemen uw feedback over het verhuisbedrijf mee, hopelijk heeft u een en ander met het verhuisbedrijf weten op te lossen. Groet, Team ScanMovers

Pas op met wie jullie zakendoen

Wij hebben een verhuisofferte aangevraagd via Scanmovers en kozen uiteindelijk voor Verhuis Experts uit Den Haag. Maar waar waren de ‘Experts’? Dit bedrijf heeft 7 december onze verhuizing gedaan, en dat was achteraf een vergissing. Het verhuisteam zelf waren vriendelijke mannen, maar niet erg professioneel en efficiënt. Bovendien hadden ze een slecht onderhouden liftauto bij zich dat ook voor uren vertraging heeft gezorgd, onder andere doordat deze uitviel. De ultieme klantgerichtheid bleek uiteindelijk toen zij doodleuk alle vertraging en extra kosten gewoon hebben doorgerekend in een factuur die bijna tweeënhalf keer hoger was dan begroot! En niet thuis gaven om dat netjes op te lossen. Dubieus verdienmodel. Ervan uitgaande dat Scanmovers een professionele aanbieder wil zijn, gaat dat helaas niet samen met dergelijke bedrijven.

Een goed verhuisbedrijf gevonden!

Prettige ervaring met een goede selectie aan bedrijven. Toch mooi wat kunnen besparen en uiteindelijk makkelijke verhuizing gehad.

Hi Marjan, Goed om te horen dat we het vergelijken van geschikte verhuisbedrijven makkelijker hebben gemaakt voor u! Een goed geregelde verhuizing scheelt een hoop stress ;-) Veel plezier van de nieuwe woning! Groeten, Team ScanMovers

Betrouwbare, snelle service

De verhuizing verliep ontzettend soepel. Mijn spullen waren in goede handen en ik was zo over.

Hi Lisanne, Dank voor jouw leuke review! Goed om te horen dat een verhuisbedrijf die bij ons is aangesloten jouw verhuizing goed én snel heeft uitgevoerd. Wij wensen je veel plezier van je nieuwe woning! Groeten, Team ScanMovers

Helaas waardeloos

Je krijgt geen 6 reviews maar slechts 3. En deze bedrijven stellen niets voor of zijn nogal malafide. We kregen geen enkele aanbieding van een normaal of erkend bedrijf. Hierdoor al een week verder en nog steeds geen verhuizer gevonden. Hoop dat we nog iets vinden via een andere site.

Hi Christine, Wat vervelend om te horen dat u helaas nog geen geschikt verhuisbedrijf heeft gevonden. Wij zouden u hier graag verder mee willen helpen en moeten daarvoor uw aanvraag inzien. Ik wil u vragen om even contact met ons op te nemen, dit kan via verschillende kanalen zie hiervoor de website, zodat we u verder kunnen helpen. Groeten, Team ScanMovers

uitstekend, snel, en uitstekende prijs

Scanmovers is supermooi platform: goede service en hele goede prijs

Hi Elsbeth, Wat super om te horen dat onze service u goed is bevallen! Ik wens u veel plezier van uw nieuwe woning en mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan doen we dat graag! Groeten, Team ScanMovers

kwamen niet opdagen....

de verhuizer kwam niet, we zijn er zelf achteraan gegaan. we zouden vervolgens korting krijgen, 4 weken later nog niet ontvangen

Harde werkers, zijn goed omgegaan met onze spullen!

Twee verhuizers hebben ons goed geholpen met onze verhuizing, ze hebben 4 uur lang hard gewerkt en zijn voorzichtig omgegaan met onze spullen.

Goed om te horen dat de verhuizing dankzij onze verhuizers goed is verlopen! Ik wens u veel plezier van de nieuwe woning.

Behulpzaam en meedenkend

Mijn zoveelste verhuizing via ScanMovers en zoals altijd goed contact en ontzettend behulpzaam.

Very kind and precise

I had a very good experience with scan movers. They were kind and very precise

Thank you for your kind words, Claudia! I am glad to hear that you're experience with us was great. We're happy to help if you need us in the future!

Nep review systeem

We hebben via scanmovers onze verhuizing geregeld en de verhuizer geselecteerd op basis van zijn goede beoordelingen. Achteraf kom ik erachter dat het beoordelingssysteem helemaal niet eerlijk is, d.w.z. het gaat in het voordeel van verhuizer. Het is bijvoorbeeld bijna onmogelijk om ze een onvoldoende te geven en mijn (negatieve) review is nooit op de site geplaatst. Onbetrouwbare boel dus! Erg jammer!

Hi Robert, Bedankt voor het feit dat u de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Ik vind het vervelend om te horen dat u minder tevreden bent met ons beoordelingssysteem dan met de service die wij verlenen. Wij hebben ook gereageerd op uw beoordeling op een ander kanaal dus daar wil ik u graag naar verwijzen!

Pluspunten

Goede communicatie, goede service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte service en aanbevelingen, service niet goed genoeg uitgevoerd en verkeerde inschatting gemaakt betreffende de uren. verhuizers gingen ook nog eerder weg terwijl het werk niet af was.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Great service, fast and reliable, plus super firendly and helpful mover!

Pluspunten

Very fast response, friendly and professional attitude

Pluspunten

Onze verhuizing naar Italië is snel en transparant geregeld. De verhuizer heeft alles volgens afspraak ingeladen en verhuisd. Prima ervaring!

Alles verliep naar wens. Dus wat mij betreft zo doorgaan!

4 stars: good service, well treated

Positive

reasonable prices, good service, smooth transition, the mover was really helpful with my heavy boxes

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

They replied right away when I requested the services and got back to me as soon as a mover was available. Really good and fast service.

Pluspunten

Snel’ eerlijk ,denkt mee met de klant

Pluspunten

All was almost perfect,a few company contact me right away,but prices are really higher than my budget, with the same belongings from Den Bosch to Den haag I paid 500 euro but now they offered me over than 1500 euro, very much !!!

Over ScanMovers

ScanMovers is een snelgroeiend vergelijkingsplatform voor verhuisbedrijven dat ontstaan is in 2017. De markt is niet transparant, hopeloos verouderd en verhuizers vergelijken kost veel tijd en moeite. Dat moet anders kunnen! ScanMovers revolutioneert elke stap in het verhuisproces zonder daadwerkelijk zelf met dozen te sjouwen. Zo hebben wij een eigen verzekering gelanceerd, helpen wij verhuizers met een nieuwe website, nemen wij de klantenservice over en verkopen wij verhuismateriaal. Wij faciliteren en ondersteunen verhuizers waar we kunnen, zodat zij zich kunnen focussen op waar ze het beste in zijn, namelijk het verhuizen zelf!