goede vergelijking

Via scanmovers heb ik een verhuisbedrijf gevonden. Het was de zeker de moeite waard het op deze wijze te doen. Scanmovers geeft een goed beeld van erkende verhuizers. Ik heb uiteindelijk gekozen voor VBuning uit Amsterdam. Ze zijn zeer flexibel en gaan zeer zorgvuldig met je eigendommen om. Bij ons waren hel allemaal prettige verhuizers beleefd en harde werkers. De geboden offerte was aantrekkelijk en zeker het meest gunstige tov andere bedrijven. Veel verhuisbedrijven zijn geen professionele verhuisbedrijven, vaak zijn het klusbedrijven en of beunhaas bedrijven.. Niet goed verzekerd en zeker niet uitgerust met de juiste apparatuur en kennis van zaken. V Buning uit Amsterdam is een aanrader! Je kan kiezen tussen een vaste of flexibele offerte.

Very convenient service

Thanks to Scan Movers we were able to find a moving company who was cheap, good quality and professional.

Hi Irina, Thanks you for using our platform and great to hear that everything worked out perfectly. Always good to hear from a happy customer ;) Hopefully we meet again! Best, Team ScanMovers

Verhuizer gevonden op website

Veel offertes, goede verhuizer gevonden

Beste Bernhard, Goed om te horen dat jij een geschikte verhuizer hebt kunnen vinden met de offertes die jij via ScanMovers hebt verkregen. Bedankt voor het gebruik van ons platform en hopelijk tot een volgende keer! Groet, Team ScanMovers

Meh, geeft alleen maar spam

Werd helemaal platgebeld door jan en alleman. En als ik een aanbod kreeg was dat via de mail waarin geen offerte werd gegeven maar de vraag of ik contact wil opnemen. Niets wordt dus gedaan met de website waar gezegd wordt dat er offertes op basis van mijn ingevulde gegevens geplaatst zullen worden. Dit heeft dus voor mij alleen maar extra onrust veroorzaakt, googlen naar bedrijven kan ik zelf ook wel en daarmee contact opnemen......

Hi Merle, Bedankt voor jouw review en feedback. Graag komen wij een keer in contact met jou om jouw ervaringen te bespreken. Wij streven ernaar om de klant goed op weg te helpen en we zoeken graag uit waarom jij die ervaring niet hebt gehad. Zou jij aan kunnen geven of jij interesse hebt in een gesprek en wanneer jou dit uit zou komen? We horen het graag! Groet, Team ScanMovers

Zeer weinig offertes, verder wel ok

Zeer weinig offertes, verder wel ok

Beste Shirly, Bedankt voor jouw feedback, daar kunnen wij veel uiteraard veel mee. Bedrijven worden aan jou gekoppeld op basis van beschikbaarheid. Hoogstwaarschijnlijk waren er weinig bedrijven beschikbaar op de verhuisdatum die jij opgegeven hebt. Wij helpen jou uiteraard graag verder dus ik wil je vragen om een mail te sturen naar [email protected] als jij nog steeds opzoek bent naar een verhuizer. Wij zullen dan samen met jou kijken of we jou handmatig aan een geschikte partij kunnen koppelen. Bedankt voor het gebruik van ons platform en we horen graag van je! Groet, Team ScanMovers

Positief verrast

Ik had verwacht dat ik na het invullen van de informatie allerlei onzin aanbiedingen zou krijgen. Dat viel enorm mee. Wel zijn er verschillen tussen verhuizers, sommigen hebben de informatie die ik invulde op de site al keurig verwerkt, anderen nemen het telefoonnummer en beginnen ‘blind’ alsof ze niets weten. Dat is jammer, want het systeem biedt meer opties. Het scheelt enorm tijd doordat aanbieders ook zelf nadenken wat handig is. En ik had verwacht de firma ‘Biereco verhuisdiensten’ uit Texel die in zou schrijven op een verhuizing op de Veluwe. Maar ook dat viel mee. Toch zou het knopje: “Ik heb voorkeur voor een lokale aanbieder” wel een optie kunnen zijn. Maar alles bij elkaar positief verrast.

Beste Lilian, Bedankt voor jouw reactie en gebruik van ons platform en goed om te horen dat de aangesloten bedrijven jou uitstekend op weg geholpen hebben. Het is altijd goed om te horen dat onze missie geslaagd is! Uiteraard nemen wij jouw kleine puntje feedback ook mee in de verdere ontwikkeling van ons platform ;) Geniet van je nieuwe woning en hopelijk tot een volgende keer! Groet, Team ScanMovers

Great service, friendly staff!

Highly recommend! Everything was great and on time. Thank you!

Hi Xenia, Thanks a lot for using our platform and great to hear that everything worked out the way intended. It is always great to hear from a happy customer ;) Hopefully we can help you again in the future! Best, Team ScanMovers

Got only 1 offer to 'compare'

Unfortunately the website did not do what it says which is give multiple options to compare rendering it useless.

Hi Steven, Thank you for your feedback and for using our platform! I had a look in your personal moving dashboard on our website and I saw that 3 companies have been linked to your move. Do I understand it correctly that the movers did not send you an offer or got in contact with you? I also saw that you accepted the quote of one of the movers via the system. Did the mover help you out in the end? Best, Team ScanMovers

4 offertes binnen gekregen.

Hierdoor een goede keuze kunnen maken.

Hi Willeke, Goed om te horen dat wij jou hebben kunnen helpen bij het vergelijken van beschikbare verhuisbedrijven in jouw regio. Hopelijk kunnen wij jou in de toekomst nogmaals op weg helpen! Groet, Team ScanMovers

Super experience

Mo (& Hatem) came on time and was very efficient. Chatty and friendly at the same time as they did the job asked for. Also arrived promptly to the end location and my new apartment. Will highly recommend Scan Movers - at least with my experience (I suppose it could be different from time to time dependant on movers). In the past I have had bad experience (The Moving Company, Amsterdam) where they drove wrong for 1 hour etc. So I was a bit reluctant to hire a moving company again in Amsterdam. But now my faith is restored :)

Hi Andy, Great to hear that we could support you in finding a good mover! And restoring your faith in moving companies in the process ;-) We wish you all the best in your new home! Best, Team ScanMovers

Bemiddeling en verhuizing zijn (bijna) goed verlopen

Meteen na de aanvraag kreeg ik 1 offerte. Met die verhuizer heb ik direct een afspraak gemaakt en die heeft de verhuizing uitstekend uitgevoerd. Een kritiekpunt: vooraf was gezegd dat ik een na afloop een factuur per mail zou krijgen voor het bedrag dat ik contant aan de verhuizers heb betaald. Noch van de betreffende verhuizer, noch van scanmovers heb ik tot nu toe een reactie ontvangen op mijn verzoek om een factuur. De verhuizer is inmiddels telefonisch niet bereikbaar.

Hi Gerard, Fijn dat je verhuizing goed is verlopen en dat je zo snel een geschikt verhuisbedrijf hebt gevonden! Vervelend dat het nog niet is gelukt om een factuur voor de uitgevoerde verhuizing te ontvangen, onze excuses daarvoor! Iemand uit ons team is er inmiddels voor je achteraan gegaan en heeft contact opgenomen met het betreffende verhuisbedrijf. Je hebt een mail ontvangen waarin we je laten weten spoedig reactie te verwachten van het verhuisbedrijf. Zodra de factuur is opgemaakt zorgen wij ervoor dat deze naar je wordt doorgestuurd. Nogmaals onze excuses dat dit wat langer duurt dan afgesproken. We houden je op de hoogte! We wensen je veel plezier van de nieuwe woning. Groeten, Team ScanMovers

Snel een aantal reacties/offertes gekregen

Makkelijk, snel en doeltreffend

Beste Ralph, Mooi dat je snel en gemakkelijk verschillende offertes hebt kunnen vergelijken voor jouw verhuizing! Dat maakt de keuze een stuk efficiënter. Hopelijk heb je een passend bedrijf kunnen vinden en succes met de verhuizing! We wensen je daarnaast veel plezier van je nieuwe woning. Groet, Team ScanMovers

Verhuizing van twee zitbanken is goed gegaan, alleen de verhuizers reden wat te snel

De verhuizing van twee zitbanken is goed gegaan, alleen de verhuizers reden (behoorlijk) wat te snel waardoor ik ook te snel moest rijden aangezien ik ook moest rijden tussen de twee locaties en er verder niemand thuis was.

Beste Gerrit, Goed om te horen dat jouw banken goed van A naar B vervoerd zijn! Dat de verhuizers hard reden is uiteraard niet helemaal de bedoeling. We hebben dit aan hen teruggekoppeld zodat ze hier in het vervolg op kunnen letten. Op die manier kunnen we de veiligheid van verhuizers en klant waarborgen. We wensen je verder veel plezier van de nieuwe woning! Groet, Team ScanMovers

Snelle offerte

Ik heb op een zaterdag in de namiddag nog een offerte ontvangen en de dinsdag daarop vond de verhuizing al plaats. Erg tevreden.

Beste Roderick, Mooi dat het zo snel gelukt is om jouw verhuizing te plannen! We doen ons best om ook verhuizingen die op korte termijn plaatsvinden te koppelen aan een aantal van onze verhuis partners. We wensen je veel plezier van de nieuwe woning! Groeten, Team ScanMovers

Very easy way to plan a moving and to choose

Great and immediate contact with the moving companies.

Hi Christiana, Good to hear that the communication with our moving partners ran smoothly! Hopefully you were able to plan your move with a suitable moving company of your choosing. We wish you all the best with the move and with your new home! Best, Team ScanMovers

Verhuizing na een tweede offerte aanvraag geregeld

Bij de eerste aanvraag offerte kreeg ik maar een tweetal reacties. Bij de tweede aanvraag kreeg ik er meerdere opgestuurd of ik werd direct gebeld. Door het groot prijs verschil én de voorwaardes tussen de bedrijven, ben ik er wel goed uit gekomen. De tekst die ik geschreven had bleek nauwelijks bekeken te zijn op één bedrijf na. Hierdoor moest ik steeds aanhalen wat we precies wilde laten verhuizen.

Beste Lorenzo, Dank voor de feedback en goed om te horen dat je een goede keuze hebt kunnen maken! Het komt in uitzonderlijke gevallen voor dat er op het moment van het doen van een aanvraag minder verhuisbedrijven beschikbaar zijn. Vermoedelijk heeft dit nu te maken met de vakantieperiode, waarin verhuizers volgeboekt kunnen zijn en even op pauze staan. Gelukkig heb je na het doen van een tweede aanvraag meer verhuisbedrijven kunnen vergelijken! We nemen je feedback over het niet bekijken van de ingevulde omschrijving mee in ons contact met onze verhuis partners. Zodat we hen kunnen ondersteunen zoveel mogelijk uit een aanvraag te halen! We wensen je veel plezier van de nieuwe woning! Groeten, Team ScanMovers

Goede service en duidelijk platform

Afgelopen weekend ben ik verhuisd met een bedrijf dat ik via ScanMovers heb gevonden. Het platform heeft mij 4 verhuisbedrijven aangedragen, een paar waren budget en een paar wat duurder. Ik heb gekozen voor een duurdere optie omdat dit bedrijf mij een vaste prijs kon bieden en meer zekerheid. Het was mij eerst nog niet helemaal duidelijk waar het verschil in prijs tussen de verhuizers vandaan kwam maar na wat toelichting van ScanMovers over de verschillen tussen budget en erkende verhuizers was het duidelijk en heb ik mijn keuze kunnen maken.

Hi Fien, Fijn om te horen dat wij jou met onze vergelijking hebben kunnen helpen bij het vinden van een geschikte verhuizer wiens service het beste aansloot bij jouw behoeftes. Geniet van de nieuwe woning en hopelijk mogen wij jou in de toekomst nog een keer op weg helpen! Groet, Team ScanMovers

Fijne verhuizer gevonden, snel en makkelijk

Makkelijk en duidelijke invulling Oog voor detail zoals de funda link vond ik er slim

Hi Dennis, Goed om te horen dat je het ScanMovers platform makkelijk en duidelijk in het gebruik vond! Hopelijk ben je eruit gekomen met een verhuisbedrijf om jouw verhuizing uit te voeren. We wensen je veel plezier van je nieuwe woning! Groet, Team ScanMovers

Fijne service

Makkelijk en snel. Heb een prima verhuizer gevonden

Hi Richard, Dank voor het achterlaten van deze review! Mooi om te horen dat we jou hebben kunnen helpen met het vinden van een goede verhuizer. Dat scheelt weer een hoop stress! Veel plezier van de nieuwe woning. Groet, Team ScanMovers

Goede service voor een eerlijke prijs.

Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik geholpen ben. Ik kreeg een aantal verschillende opties aangeboden en ben gegaan voor het aanbod dat het beste bij mij past. De communicatie verliep vlot en professioneel. Mijn spullen zijn allemaal veilig op het nieuwe adres aangekomen.

Hi Rik, Dank voor het achterlaten van jouw review! Goed om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij het vinden van de perfecte verhuizer voor jouw verhuizing. Ons doel is om dit proces zo gemakkelijk mogelijk te maken en dat is goed gelukt zo te horen! :-) Veel plezier van de nieuwe woning. Groet, Team ScanMovers

Een handig en overzichtelijk platform om een goed verhuisbedrijf te vinden! Je ontvangt snel meerdere offertes en zo heb ik een verhuisbedrijf gevonden die mijn verhuizing goed uitgevoerd heeft. Zou het zeker aanraden!

Hi Dominique, Dank voor het achterlaten van deze review! Goed om te horen dat wij je hebben kunnen helpen om het meest geschikte verhuisbedrijf te vinden voor jouw verhuizing. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe woning! Groet, Team ScanMovers

Heldere communicatie en gebruiksvriendelijk!

In mijn zoektocht naar een geschikt verhuisbedrijf kwam ik bij ScanMovers terecht. Via hen gemakkelijk verschillende offertes kunnen vergelijken! Heldere communicatie en uiteindelijk is mijn verhuizing netjes uitgevoerd. Top!

Hi Martine, Ten eerste gefeliciteerd met uw nieuwe woning! Goed om te horen dat we u hebben kunnen helpen in het vinden van een geschikt verhuisbedrijf. Ons doel is onder andere om elke verhuizing stress vrij te maken en dat is in uw geval goed gelukt zo te horen! Veel woonplezier. Groet, Team ScanMovers

zeer slecht

Via Consumentenbond/Scanmovers bij verhuisbedrijf Hoogstad terechtgekomen. De drie (!) verhuizers hadden zeer zeker niet de kennis en ervaring die je verwacht van "professionele verhuizers" en het daarbij behorende prijskaartje. De verhuizing verliep pijnlijk grof en chaotisch. In tegenstelling tot wat beloofd was werd niets afgedekt of beschermd. De verhuizers gingen dusdanig ruw om met mijn spullen dat ik veel schade heb aan mijn inboedel en aan nieuwe huis die voor een belangrijk deel onherstelbaar is omdat het antiek en erfstukken betreft.

Hi Janet, Dank voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u een mindere ervaring heeft gehad met één van de verhuisbedrijven die bij ons aangesloten zijn. Ons doel is om mensen te ontzorgen en helaas is dat bij uw verhuizing minder verlopen. We nemen uw feedback over het verhuisbedrijf mee, hopelijk heeft u een en ander met het verhuisbedrijf weten op te lossen. Groet, Team ScanMovers

Pas op met wie jullie zakendoen

Wij hebben een verhuisofferte aangevraagd via Scanmovers en kozen uiteindelijk voor Verhuis Experts uit Den Haag. Maar waar waren de ‘Experts’? Dit bedrijf heeft 7 december onze verhuizing gedaan, en dat was achteraf een vergissing. Het verhuisteam zelf waren vriendelijke mannen, maar niet erg professioneel en efficiënt. Bovendien hadden ze een slecht onderhouden liftauto bij zich dat ook voor uren vertraging heeft gezorgd, onder andere doordat deze uitviel. De ultieme klantgerichtheid bleek uiteindelijk toen zij doodleuk alle vertraging en extra kosten gewoon hebben doorgerekend in een factuur die bijna tweeënhalf keer hoger was dan begroot! En niet thuis gaven om dat netjes op te lossen. Dubieus verdienmodel. Ervan uitgaande dat Scanmovers een professionele aanbieder wil zijn, gaat dat helaas niet samen met dergelijke bedrijven.

Een goed verhuisbedrijf gevonden!

Prettige ervaring met een goede selectie aan bedrijven. Toch mooi wat kunnen besparen en uiteindelijk makkelijke verhuizing gehad.

Hi Marjan, Goed om te horen dat we het vergelijken van geschikte verhuisbedrijven makkelijker hebben gemaakt voor u! Een goed geregelde verhuizing scheelt een hoop stress ;-) Veel plezier van de nieuwe woning! Groeten, Team ScanMovers

Over ScanMovers

ScanMovers is een snelgroeiend vergelijkingsplatform voor verhuisbedrijven dat ontstaan is in 2017. De markt is niet transparant, hopeloos verouderd en verhuizers vergelijken kost veel tijd en moeite. Dat moet anders kunnen! ScanMovers revolutioneert elke stap in het verhuisproces zonder daadwerkelijk zelf met dozen te sjouwen. Zo hebben wij een eigen verzekering gelanceerd, helpen wij verhuizers met een nieuwe website, nemen wij de klantenservice over en verkopen wij verhuismateriaal. Wij faciliteren en ondersteunen verhuizers waar we kunnen, zodat zij zich kunnen focussen op waar ze het beste in zijn, namelijk het verhuizen zelf!