Pluspunten

Very supportive and friendly group. Made the move easy for us.

Pluspunten

Prima gedaan wat werd gevraagd.

geen

Pluspunten

Redelijk snel offertes gekregen. Verhuizing ging goed. Geen klachten.

Niks

Pluspunten

makkelijk

geen

Pluspunten

Heel aardig, voorzichtig, efficiënt en behulpzaam.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

It’s really convenient and we think the price is reasonable. And we really like the mover who helped us. He is really really nice!! Thanks him very much!

Suggestions

Nothing

Pluspunten

Duidelijke afspraken prima nagekomen.

Pluspunten

Very friendly and helpful movers, arrived exactly on time and moved everything quickly and safely. Many thanks!

Pluspunten

Flexibel en positief

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het is na een bezoek van een verhuisexpert niet nodig zelf een verhuisbedrijf te zoeken; dit wordt voor je gedaan.

De schriftelijke verhuisinstructies zouden duidelijker kunnen. Zo staat er te lezen dat alle te verhuizen goederen gecodeerd moeten worden; dit bleek echter niet nodig bij een verhuizing van de totale inboedel.

Pluspunten

Snelle afhandeling

Ik zou het niet weten want ik heb alleen maar een goede reactie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel antwoord

redelijk prijzig.

Pluspunten

Kreeg snel reacties van verhuizers

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beloftes nakomen. Ik heb formulier ingevuld. 1x gebeld, maar beloftes over terugbellen voor afspraak niet nagekomen.

Pluspunten

Never moved this quick. Thanks Guys!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik werd erg vriendelijk telefonisch geholpen. Ook werd mij een pakket geadviseerd met een hele scherpe prijs. Bedoeling zeker erg goed van scanmovers.

Toch het verhuis bedrijf altijd langs laten komen om een inschatting te maken. Het verhuis bedrijf heeft i.p.v. 09:00-15:00uur tot 21:00uur hard gewerkt om het voor elkaar te krijgen.

Pluspunten

Zeer goede communicatie, zowel telefonisch als via e-mail. Alles was helder, de persoon van Scan Movers dacht met me mee en was duidelijk iemand met ervaring op het gebied van verhuizen - hij werkte probleemoplossend, wat voor mij een enorme last van mijn schouders haalde. Het gekozen bedrijf - Verhuisbedrijf Direct - was super! Twee hele vriendelijke mannen hebben in een sneltreinvaart mijn verhuizing geregeld, zeer professioneel en efficiënt.

Geen.

Pluspunten

Duidelijke afspraken, konden zonder problemen spoedverhuizing doen. Snel en nauwkeurig gewerkt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Slecht bereikbaar, wordt nooit terug gebeld.

Communicatie

Pluspunten

Netjes snel en direct. Geen vage rekeningen achteraf

Pluspunten

Vrolijke, opgeruimde verhuizers die echt met je meedenken. Ze werken super hard en zijn eerlijk.

Ik heb geen verbeterpunten, ze waren geweldig!

Over ScanMovers

ScanMovers is een snelgroeiend vergelijkingsplatform voor verhuisbedrijven dat ontstaan is in 2017. De markt is niet transparant, hopeloos verouderd en verhuizers vergelijken kost veel tijd en moeite. Dat moet anders kunnen! ScanMovers revolutioneert elke stap in het verhuisproces zonder daadwerkelijk zelf met dozen te sjouwen. Zo hebben wij een eigen verzekering gelanceerd, helpen wij verhuizers met een nieuwe website, nemen wij de klantenservice over en verkopen wij verhuismateriaal. Wij faciliteren en ondersteunen verhuizers waar we kunnen, zodat zij zich kunnen focussen op waar ze het beste in zijn, namelijk het verhuizen zelf!