Pluspunten

Correct, snel vriendelijk en zeer snel geregeld! Erg blij met dit bedrijf

ga zo door!

Pluspunten

Erg snel aanbod van diverse bedrijven. Het prijsaanbod was ook mooi gevarieerd.

Pluspunten

Goed bereikbaar, scherpe offerte, goede verhuisservice, snelle communicatie

Pluspunten

- eenvoudig en duidelijk; invoeren van gegevens is goed gestructureerd en dmv inboedel-inventarisatie is een goede schatting te maken van de benodige capaciteit voor een verhuiswagen - snelle reacties; meerdere offertes binnen een dag ontvangen - goede service; bij vragen werd ik altijd direct telefonisch te woord gestaan - scherpe prijzen; de offertes via scanmover waren beduidend scherper geprijst dan bij zelf contact opnemen met verhuizers via internet

- de knop 'stel een vraag' (nav een offerte) werkte niet - iets meer detail op de 'start'-offertes zou fijn zijn

Pluspunten

snelle reacties

momenteel geen

Pluspunten

Afgelopen weekend verhuisd met hulp van verhuisexperts. Waarbij ik keurig geholpen werd. Vooraf nette communicatie over offerte, inpakmateriaal op tijd bezorgd op moment buiten reguliere werktijd. Bij de verhuizing zelf werden we geholpen door 2 weinig spraakzame maar hardwerkende heren. (Goede niet lullen maar poetsen mentaliteit!). Spullen werden netjes ingepakt en werden netjes verplaatst. Heb zelf met 3 man de dozen gedragen om tijd te besparen. De offerte van 5 uur werktijd was realistisch en de uiteindelijke prijs was zeer redelijk. Kortom ik kan dit bedrijf aanraden voor verhuizingen

Ga zo door.

Pluspunten

Op tijd aanwezig en erg behulpzaam ! Een aanrader.

Pluspunten

ScanMovers heeft op het allerlaatste moment voor mij nog een geweldig verhuisteam kunnen vinden. Toen Excellent Movers met wie ik een afspraak had mij hebben laten zitten op de dag van verhuizing (kwamen niet opdagen en waren niet bereikbaar) heeft ScanMovers het bedrijf Hogenhout Verhuizingen gevonden dat bereid bleek om op 31 december (!) nog een complete verhuizing te doen. Ik ben zowel ScanMovers als Hogenhout Verhuizingen ontzettend dankbaar want zonder hun was het niet gelukt! Die jongens waren top.

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

* Vriendelijke verhuizers * Meedenkend * Goedkoop * Kleine ongelukjes werden direct netjes opgelost

* Maar 1 van de 3 verhuizers was bekwaam. * Veel kleine detail schades, bijv. stukjes kast aan de onderkant afgebroken, etc.

Pluspunten

heel goed, altijd eerlijk

Pluspunten

Zorgen er voor dat je goede,concurrerende iffertes ontvangt.

Geen!

Pluspunten

Snel meerdere offertes gekregen en een goed bedrijf gevonden. Top services!

Pluspunten

Normaal gesproken zouden mijn vrienden mij helpen verhuizen. Wegens omstandigheden is dit niet gelukt. Dus ben ik opzoek gegaan naar goede verhuisbedrijven met lage prijzen. Toen kwam ik Scanmovers tegen op Google. Nooit over gehoord, maar wilde het wel proberen omdat het gratis was. Binnen 1 week kreeg ik al 5 offertes. De verhuizers hebben mij ook gebeld om een mogelijke afspraak te maken. Ze waren ook zeer vriendelijk. Ik zou de volgende keer weer gebruik maken van de service! TL;DR Zeer tevreden over Scanmovers.

Pluspunten

Had a lost minute job. Choose the fastest option to organize this (ScanMovers Direct). Scanmovers arranged a mover for me on the same day against a fair price. Very convenient option, Will Use again.

Pluspunten

Doesn’t get simpler

Pluspunten

- Hard werkende en zorgvuldige verhuizers - Gaan heel voorzichtig om met de te verhuizen spullen

Geen, ga zo door!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nooit een offerte ontvangen...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

I am very happy with the service of ScanMovers as I had a special case. Due to a breakup I had only a few days to move in total a 1,5 room apartment to a friends place and Scanmovers offered me a great service combined with an even better offer. Hopefully I will have the opportunity to move again into a new couple apartment in a few years - again with Scanmovers

Pluspunten

Perfect service, easy to use and nice movers. Did not think that booking this online would be an alternative but was positively impressed

Nothing

Pluspunten

Erstes Mal, dass mein Umzug tadellos funktioniert hat

Super, danke!

Pluspunten

Very good experience! Customer service and speed were very good, movers were reliable and professional.

Pluspunten

Moving is always a hustle. ScanMovers though made it as smooth as possible. Recommend!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

I have received 0 offers or feedback to my request, this is the first email I receive from this company.

Over ScanMovers

ScanMovers is een snelgroeiend vergelijkingsplatform voor verhuisbedrijven dat ontstaan is in 2017. De markt is niet transparant, hopeloos verouderd en verhuizers vergelijken kost veel tijd en moeite. Dat moet anders kunnen! ScanMovers revolutioneert elke stap in het verhuisproces zonder daadwerkelijk zelf met dozen te sjouwen. Zo hebben wij een eigen verzekering gelanceerd, helpen wij verhuizers met een nieuwe website, nemen wij de klantenservice over en verkopen wij verhuismateriaal. Wij faciliteren en ondersteunen verhuizers waar we kunnen, zodat zij zich kunnen focussen op waar ze het beste in zijn, namelijk het verhuizen zelf!