Pluspunten

Binnen 2 uur had ik al een geschikt bedrijf gevonden.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het is ideaal om verschillende offerte’s te krijgen

Pluspunten

Toller Service, mir wurde super geholfen, meinen Umzug von Berlin nach Amsterdam zu organisieren. Der günstige Preis hielt, was er versprach, es fielen keine zusätzlichen Kosten an.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

0 offertes ontvangen

Pluspunten

Goede en duidelijke communicatie. Gelinkte bedrijven zijn goed en betrouwbaar. Slechts 1 week voor de verhuizing de klus online gezet maar het was eenvoudig verschillende offertes te krijgen.

Inpakken en verhuizen zijn twee aparte aktiviteiten in een verhuisklus. Ik zou willen voorstellen dat dit expliciet wordt aangegeven zodat men de keuze kan maken om zelf in te pakken of te laten inpakken. Voor een verhuizer is dit wellicht logisch maar zelfs als je al gebruik hebt gemaakt van verhuizers is het een punt dat je gauw over het hoofd ziet. Speciaal ook dat alles in dozen moet zitten en niet los.

Pluspunten

Super nice guys & hard working. They knew what to do and arranged everything well. There were flexible when it took longer.

Only thing (and that wasn’t their fault) is that we had to wait for the external lift for a bit. But they stopped the time we paid for, so all good.

Pluspunten

De bezorgers waren heel snel (een was letterlijk heen en weer aan het rennen) maar ook erg voorzichtig met de spullen! Waren netjes op tijd en hebben niet meer uuren gerekend dan wat er op de offerte stond. Ze waren ook flexiebel. Ik kon meerijden van mijn oud adres naar het nieuw adres. Tijdens het oovragen van de offerte stond de medewerker ook open voor vragen, vriendelijk en behulpzaam. Ovarall- ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Duidelijk maken hoe de betaling zal gaan. Ik vond het niet fijn dat ik voor de verassing stond dat ik cash moest betalen, terwijl dat (ik heb het nagekeken) niet duidelijk in de offerte stond en niet mij duidelijk was gemaakt aan de telefoon. Was wel fijn dat de verhuizers flexibel waren en heen en terug hebben gereisd naar huis en de pin automaat.

Pluspunten

Movers are very efficient and hardworking

Pluspunten

Snel op korte termijn verhuizing geregeld. Super

Pluspunten

Friendly and fast.

Could be a little more on time, but still good service.

Pluspunten

Snel en efficiënt

Wij kregen maar een aanbieding (die wel goed was)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb maar één offerte ontvangen. Ik heb door navragen zelf meer ontvangen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Never got the quotes sent to me, had to do all the moving myself.

2 sterren: slechter dan verwacht

Betere acquisitie Geen dingen beweren over concurrenten die niet juist zijn Snellere reactie of prijs aan de telefoon Krijg nu de indruk dat het een bemiddelingsbureau is (dat ook moet verdienen) terwijl ik liever met partijen rechtstreeks zaken doe.

4 stars: good service, well treated

Positive

Easy to fill in to get quotes - good comparison system

Suggestions

Companies are not informed when you have made a choice so they don't know you haven't chosen them

Pluspunten

Professioneel, vriendelijk, flexibel, punctueel en harde werkers.

Zo bliven

Pluspunten

Kwamen op tijd . Vriendelijk. Werkte snel. Alles keurig vervoert en afgeleverd .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Totaal geen reactie op onze aanvraag ontvangen!

Reactie naar klanten sturen!

5 stars: perfect, definitely recommended

4 stars: good service, well treated

Positive

Punctual and fast

Suggestions

They didn’t speak English. Make sure you know in advance the language spoken by the customer and find the right people accordingly.

Pluspunten

Alles volgens afspraak en keurig uitgevoerd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas geen een. Meer dan 3 weken geleden heb ik een aanvraag verstuurd voor offertes en tot nu toe geen antwoord.

Dat ook al is een offerte niet financieel interessant genoeg, op zijn minst een feedback wat betreft de waarom van het niet uitgeven van een offerte. Nu wordt je eigenlijk genegeerd en lijkt het dat dit bedrijf niet serieus omgaat met potentiële klanten die de moeite nemen om het platform te gebruiken om een oplossing te zoeken.

Raadhuisstraat 15 1016 DB Amsterdam

Over ScanMovers

ScanMovers is een snelgroeiend vergelijkingsplatform voor verhuisbedrijven dat ontstaan is in 2017. De markt is niet transparant, hopeloos verouderd en verhuizers vergelijken kost veel tijd en moeite. Dat moet anders kunnen! ScanMovers revolutioneert elke stap in het verhuisproces zonder daadwerkelijk zelf met dozen te sjouwen. Zo hebben wij een eigen verzekering gelanceerd, helpen wij verhuizers met een nieuwe website, nemen wij de klantenservice over en verkopen wij verhuismateriaal. Wij faciliteren en ondersteunen verhuizers waar we kunnen, zodat zij zich kunnen focussen op waar ze het beste in zijn, namelijk het verhuizen zelf!