snel gevonden wat ik zocht

Ik was op zoek naar voorwaarden voor onze webshop, die ik via google heel snel heb gevonden bij JuriDox.

Relevante documenten met de juiste onderwerpen

Ik ben erg blij met de algemene voorwaarden en SLA die ik via JuriDox heb gegenereerd. Ze lijken mij de juiste bepalingen te bevatten en met voldoende keuze om mijn (niveau van) dienstverlening te beschrijven. Daarbij was er voldoende keuze uit verschillende documenten voor de juiste toepassing.

Prima - zeker tevreden met het resutaat

Heb nu specifiek contract laten opbouwen d.m.v. de stapsgewijze vragen. Vraag me wel af waarom het daarna dan nog best lang duurt voordat je het kan downloaden. Zou met de huidige software en hosting eigenlijk direct moeten kunnen. Maar uiteindelijk was het het wachten wel waard.

leveren niet wat ze beloven

heb een contract gedownload voor een bedrag van 99 euro en leveren duidelijk niet wat er op voorhand wordt beloofd. contract kan je niets mee. dus eigenlijk 99 euro weggegooid. jammer maar zal zeker geen gebruik meer willen maken van deze website

Super service, ook als je er niet helemaal uitkomt!

Gezien het ruime aanbod aan documenten dat je kan verkrijgen bij Juridox is het soms even goed om te bellen of je de juiste besteld. En dan kan het zijn dat je bij de vragenlijst niet het antwoord weet. In beide gevallen helpt Juridox je geweldig en met geduld.

Eenvoudig, volledig en fijn in gebruik

Hele fijne tool om op een eenvoudige manier juridische documenten te maken. Je kan voelen dat er enorm is nagedacht over zowel de inhoudelijke opties als de look-and-feel.

Makkelijke manier om juridische documenten te verkrijgen!

Mooi geautomatiseerd bestelsysteem.

Zinvolle ondersteuning

Snel, duidelijk, ongecompliceerd, 2thePoint.

Goed product!

Consultancy inhuurcontract in het Engels. Opdrachtgever had alleen wat specifieke aanvullingen maar in het algemeen zeer goed te noemen. Heeft mij enorm geholpen.

Je moet doen waar je goed in bent en anders moet je het uitbesteden!

Waar ik anders een halve dag of meer kwijt zou zijn. Heb ik nu in 15 minuten kunnen verwezenlijken.

Genoeg keus en een goede service.

Ik heb op een makkelijke manier adequaat kunnen voorzien in dat waar ik naar op zoek was.

Pluspunten

Een gratis disclaimer voor op mijn website! Prima service!

Geen idee!

• Communicatie

Pluspunten

Heel gemakkelijk om ingewikkelde en gepersonaliseerde documenten snel in bezit te krijgen.

Pluspunten

Snel een document ontvangen dat voldoet aan de verwachting

2 sterren: slechter dan verwacht

Het Engels in de documenten is dramatisch. Spelfouten en onprofessioneel geschreven.

• Communicatie

Pluspunten

Goede en betaalbare oplossingen voor het zelf maken van juridische documenten. Daarnaast snelle en goede service, aanrader!

• Communicatie

Pluspunten

sneller reactie in de chat, dat is heel prettig!

Op 4 april heb dhr V. de Jongh een mail gestuurd met een aantal vragen.....Helaas heb ik tot op heden nog geen antwoord/reactie mogen ontvangen. Graag zou ik alsnog de feedback van dhr de Jongh willen ontvangen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Helder, duidelijk en gewoon goed. Makkelijk te bestellen, duidelijke vragen en zit goed in elkaar. Fijn ook de PDF- en .DOC-versies.

De webwinkel-bundel is lastig te vinden/achterhalen. Kwam hier via een landingspagina maar kon deze later niet meer terugvinden.