Product prima, aflevering had beter gekund

De topper ( 50+ van 6cm) geeft een prima slaapcomfort. Het was jammer dat er geen extra bescherming in de kartonnen verpakking zat (plastic of zo). Hierdoor leverde een beschadiging aan de doos een vieze vlek op op het matras.

makkelijk geregeld.

bestellen was makkelijk en ook snel geleverd. De bezorging was ook prima.

Snelle levering van een op maat gemaakte matras, TOP!

Omdat ik eigenlijk op het laatst nog een matras op maat heb besteld en dacht dit gaat nooit lukken is het hier toch gelukt Chapeaux . Na telefonisch contact en uitleg dat ik last van mijn rug had maar toch wel laat ben met bestellen heeft Michiel het voor elkaar gekregen om deze matras binnen 3 dagen te maken en te bezorgen. Ben heerlijk met mijn camper weg geweest en dankbaar voor deze service !

Onze caravan matras is zeer snel geleverd en past perfect. Lig comfort is erg goed. Website werkt gemakkelijk.

Zeer snel geleverd

Bestellen en betalen gaat eenvoudig. Levertijd zou 6-7 werkdagen zijn maar wij kregen dezelfde dag al bericht dat het matras klaar voor verzending was, sneller kan bijna niet. Kleine kanttekeningen is dat het matras alleen verpakt was in een plastic zak met daarom heen zwarte folie. Door het vervoer zat hier een kleine beschadigingen op waardoor er toch een klein naadje los was gegaan. Geen groot probleem opzich maar misschien een advies om een laagje karton als bescherming te gebruiken.

Fijne website en goed product ontvangen!

Frans matras voor in de caravan besteld, stond duidelijk omschreven hoe het op te meten. Een fijn matras ontvangen binnen een aantal dagen. Matras past netjes! Erg tevreden!

Levering incompleet

Bestellen ging goed. Order 9399. Zowel de matras als ook de bijbestelde goederen zijn netjes en op tijd geleverd.

Fijne Matras

Mijn zoon is super blij met zijn nieuwe matras. Hij slaapt nu heerlijk. Bedankt!

'Gebruiksproduct' (lattenbodem) nemen ze niet terug, ondanks 'garantie' en geen andere oplossing.

Ik heb hier een lattenbodem gekocht waar ik gedurende 3 maanden een poging heb gedaan een passende manier te vinden om er op te kunnen slapen, maar ondanks de verstelmogelijkheden kreeg ik alleen maar meer en meer pijn in mijn rug en schouders. Nadat ik hierover een bericht heb gestuurd met de vraag of ze de bodem terug kunnen nemen en een deelse terug betaling kunnen doen, aangezien het product niet voldoet voor mij en zelfs fysieke klachten veroorzaakt, kreeg ik het volgende antwoord: "Wij hebben een gebruiksvoorwerp geleverd welke in gebruik is genomen Deze kunnen wij niet retour nemen ,product is deugdelijk Is een werkelijk perfect product waar je zeker aan moet wennen,dus geef het tijd Wij gaan deze niet ophalen,sorry" Wel bijzonder dat ze dan wel 'garantie' bieden, mocht het product niet bevallen, maar als je klaagt dat je er fysieke problemen door krijgt, dan is het ineens een 'gebruiksproduct' dat ze niet retour kunnen nemen. Okay, dan niet hoor! Weet ik in ieder geval waar ik NOOIT meer iets bestel! Intussen heb ik elders een boxspring gekocht, aangezien de vorige lattenbodem na 3 jaar al uit elkaar viel en ik het nu helemaal zat ben met die dingen. Hopelijk gaat deze boxspring lang mee, want dit ligt aanzienlijk beter!!

Geachte Heer, U gebruikt een lattenbodem 3 maanden zoals u beschrijft en zou dan na die drie maanden deze terug nemen/accepteren? Dit zouden we direct doen als er kwalitatief of technisch iets niet in orde zou zijn,echter is er kwalitatief niets mis maar u ligt niet lekker op de bodem(meestal ligt dit in de bovenmatras) We denken altijd mee met de klant en willen graag oplossingen bieden maar een deugdelijke lattenbodem terug accepteren omdat u er niet goed op ligt na 3 maanden kan toch niet helemaal de bedoeling zijn als er technisch/kwalitatief niets aan de bodem mankeert ? Jammer van deze review welke naar ons idee geen eerlijk beeld schept,Het cijfer van 2 is dus ook naar ons idee niet correct,we leveren snel,keurig en voor een nette prijs,dan omdat u na 3 maanden niet lekker ligt geeft u een cijfer van 2... De slaapgarantie is van toepassing op matrassen en topdekmatrassen iom de fabrikanten,zoals omschreven op de site (serviceafspraak met leveranciers)

Waardeloos

Een goed bedrijf is er niet alleen voor de klant als die een product koopt, maar ook wanneer een product retour moet worden verzonden. Ik kocht een Tencel matras van 140/190 waarvan het koudschuim een stuk zachter bleek dan verwacht. Meerdere keren heb ik gemaild over het retour zenden van mijn matras waarbij je, bij online verkoop, binnen 14 dagen de aankoop kan ontbinden en recht het op volledige terugbetaling. Nadat ik de eigenaar Michiel Busch uiteindelijk telefonisch aan de lijn kreeg verliep het contact stroef. Ik voelde me geïntimideerd. Ten eerste, probeerde hij me ervan te overtuigen dat ik aan het matras zou moeten wennen terwijl het voor mij al direct duidelijk was; dit matras is te zacht. Ten tweede, het slechte klantcontact via de mail waarbij hij 'in het midden wilde laten' of mijn mails waren beantwoord. Ik kan u zeggen, in mijn inbox, spamfolder etc. heeft u niets laten weten. Ten derde, gaf hij aan dat 140/190 maatwerk betreft waarmee annuleringskosten in rekening worden gebracht. Ik heb hem gemeld dat een matras waarbij je de lengte/breedte maat kunt aanklikken op de site geen maatwerk is. Dit zijn standaardmaten die je ook bij kleding S,M,L kunt aanklikken. Als koper werd ik misleid door Busch want maatwerk geldt alleen voor specifieke vormen en tot de centimeter nauwkeurig overeengekomen maten. Ten derde, er is geen retourbeleid. Je dient het matras zelf- of met een postbedrijf af te leveren in Haaksbergen en draait op voor de retourkosten. Ten vierde, je moet Michiel Busch eraan herinneren dat hij de retour moet terugbetalen en als dat dan eindelijk met een kortaf mailtje 'binnen 1-2 dagen' zal gebeuren, zie ik dat hij geld heeft ingehouden op mijn aankoop terwijl ik daar gewoon recht op. Dit bedrijf krijgt van mij 0 punten.

Verbaast over deze reactie van u,Topper gekocht in de vakantieperiode dus na de levering hebben wij bedrijfsvakantie zoals gemeld op de site en email.(telefonisch dus niet bereikbaar wegens vakantie) Na onze vakantie heeft u mij gebeld en heb ik aangegeven telefonisch dat retour sturen geen enkel probleem is maar dat het beter is deze toch te gebuiken en dan een oordeel geven ipv met de hand de hardheid te bepalen U gaf aan deze toch retour te sturen waarop ik antwoorde geen enkel probleem,goed inpakken en we gaan deze retour boeken. Binnen 3 dagen via de betaalprovider geld terug gestort exclusief 2,95,- verzendkosten zoals bepaald in de voorwaarden Naar ons idee dus snel en zeer correct verwerkt,jammer dat u het zo ervaren heeft en dat spijt ons dan Met Vr Groet Michiel

Meedenkend bedrijf en geweldige service

In 2022 hadden we voor ons vast bed in de caravan een Frans Matras besteld bij dit bedrijf. Heel fijn matras. Dit jaar hadden we de caravan in bruikleen gegeven, helaas moest het matras weg omdat de binnenzijde vol zat met kattenharen. Domme pech maar wat een service toen ik het bedrijf benaderde en de oorzaak uitlegde. Binnen een week een vervangend matras met bijbehorend linnen voor een uiterst redelijke prijs.

Als een probleem wordt beantwoord met "het komt goed" kan je daar 100% op vertrouwen.

Ondanks dat we vroegen om een korte levering ivm vroege vakantie is dit goed gekomen. Helaas bleek matras verkeerd om gemaakt voor Frans bed. Dit gemeld bij Michiel en kon uiteraard niet binnen 2 dagen hersteld worden. Maar we mochten het verkeerde matras wel gebruiken op vakantie. We hadden de luxe versie besteld, maar ondanks dat het nog niet klopte hadden sowieso een beter matras waarvoor veel dank voor het gebruik. DIRECT na vakantie gebeld en het eenvoudige antwoord was hij gaat direct in produktie. Dat was maandag en vrijdag al werd nieuwe matras al geleverd. Dit keer helemaal goed en precies op maat. Als extra zat er een luxe bamboehoes omheen. Zelden zulke goede leveranciers ervaring genoten. Zeer bedankt Michiel. Dus mensen aarzel niet om bij hem te bestellen.

Opgelost | Reageren niet (meer).

Naar aanleiding van mijn review is er contact met me opgenomen en is alles netjes opgelost. _________________________________________________ Een artikel retour gestuurd. Tot op heden helaas geen terugbetaling ontvangen en ook niks meer van matrasbestellen vernomen. Op mail wordt niet (meer) gereageerd, telefonisch zijn ze niet te bereiken en via de website is het niet mogelijk om een bericht te versturen.

Dank u voor de aanpassing,ivm vakantie telefonisch niet bereikbaar geweest,Klantenservice wel per mail bereikbaar

perfect: snel levering en perfecte mate

ik zal in deze dagen op reis met de camper proberen

Dit adres is een echte aanrader.

Wij hebben op goed advies 2 matrassen, 2 dekbedden en 2 kussens gekocht wat met een week al werd geleverd. Na enkele weken er op en er onder te hebben geslapen, hebben wij het goed kunnen ervaren wat voor kwalitiet we hebben gekocht. Hier krijg je een advies waar je echt van op aan kunt. TOP ! Plus dat we ook echt vriendelijk werden geholpen.

flexibel, snel en voor een redelijke prijs

2 matrassen en toebehoren gekocht bij dit bedrijf. Alles wordt zonder problemen op maat gemaakt en met de koerier met track en trace code verzonden. Dat alles binnen 1 week. Uitstekende producten en super service!

Goede service!

2 lattenbodem motor besteld en geïnstalleerd, werken perfect. Snel verzonden en geleverd.

Fijne op maat gemaakte matras

Past net zoals het hoort voor een betaalbare prijs.

Simpel bestellen op maat, erg snel geleverd

Een aanrader

Volledig op maat gemaakte matras tegen een correcte prijs.

Een aanrader

Volledig op maat gemaakte matras tegen een correcte prijs.

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen