Super product en service

Mooi en een uitstekende box spring moter ontvangen. Werkt uitstekend

Correct en net bedrijf

Ik werd goed geholpen door een van de medewerkers in dit bedrijf en vond dat ze er erg veel verstand van hadden. Ik beoordeel dit met 5 sterren omdat ik dit een heel goed bedrijf vond

Perfecte prijs kwaliteit

Heb voor onze Hymer nieuwe matras besteld op maat, was blij verrast over de prijs en kwaliteit. Snelle levering top !

Prima matras, volgens order gemaakt en bezorgd

Minpunt is de in mijn ogen waardeloze factuur in de vorm van een mail. Deze voldoet beslist niet aan de eisen van de Belastingdienst met het oog op aftrekbaarheid van de aankoop voor de Inkomstenbelasting en teruggave van de BTW. Ook na herhaald verzoek kwam er niets beters tevoorschijn. Een beetje webshop stuurt een nette factuur in pdf per mail, met daarop ook de volledige bedrijfsgegevens van de verkopende partij. Waarom doet dit bedrijf dat niet? Volgende keer bedenk ik me of ik hier nog wel wil kopen.

Goededag Elke levering komt met factuur per email incl alle gegevens op de factuur zoals het wettelijk verplicht is, Waarschijnlijk gemist per mail Er komt eerst een orderbevestiging en daarna een factuur per mail als het artikel verzonden is We hebben nogmaals per mail een factuur verzonden

Een matras exact op maat in enkele dagen! :)

Geweldig bedrijf. Heb een matras besteld met een vrij aparte vorm en maten. Nog geen 5 dagen later was hij al geleverd en de maten kloppen precies!

Snelle levering, en prima pasvorm

Gemakkelijk bestellen met website tool.

aan te bevelen

supersnelle levering - tevreden over matras - gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website en bestelling - nuttig info om goede keuze te maken welke matras best te kiezen

Heel fijn matras

Het matras is snel geleverd en het is een fijn matras.

Snelle service, goed produkt, goed verpakt verzonden.

Goed telefonisch geadviseerd over de soort matras die voor ons geschikt is. Gemakkelijk bestellen, snel geproduceerd, snel en goed veroakt geleverd, snel bezorgd, degelijk produkt perfect op maat, prima prijs.

Helemaal top deze Topper

Mijn tweede topper besteld bij deze firma voor de caravan. Knalsnel was dit op maat gemaakte exemplaar klaar en naar mij toe verzonden (in drie dagen).

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Gemakkelijk om op de site je keuze te maken.

Makkelijk, snel, goed en betaalbaar

Matrasbestellen.nl heeft een heel gebruiksvriendelijke website waarin je makkelijk de wensen voor je matras invult. Je betaalt een prima prijs voor een goed matras dat binnen een week wordt geleverd.

Bestelling was snel en makkelijk geplaatst. Zo fijn dat een matras in alle maten besteld kan worden. En dat voor een betaalbare prijs. Matras is snel en netjes geleverd. Matras is van goede kwaliteit. Eentje waar we jaren plezier van gaan hebben.

Goede service en afhandeling

De maten doorgegeven en het paste perfect.

Afwerking met schuine kant matig/redelijk

Matras voor Frans caravan bed besteld. De afwerking van de schuine kant was niet strak afgewerkt. Jammer.

op tijd en correct geleverd

wat ik al heb gezegd de bestelling netjes op tijd het product precies zo als we besteld hebben

Heel snel (2 dagen), perfect op maat

Gemakkelijk bestelproces met hulp voor de juiste maten, zeer snel geleverd.

Snel geleverd, de maat goed en het ligt heerlijk

Supersnelle service

We hebben mail contact gehad omdat ze helaas telefonisch niet bereikbaar waren,dat was spannend maar onze vragen werden beantwoord(oa.5 tot 7 dagen levertijd),dat was krap aan maar nadat de bestelling gedaan was kreeg ik al snel een leveringsmail voor maandag!Via de vervoerder werden we netjes op de hoogte gehouden en.werd ons matras netjes optijd bezorgd. Supersnelle en goeie service!Bedankt

Goed bedrijf, snel geregeld en komt afspraken na

Na 1 telefoontje over hoelang het duurt savonds matras besteld via internet, 4 dagen later al thuis.

Goede service, goed product

Telefonisch gevraagd of snelle(re) levering -i.v.m. vakantie - mogelijk was. Was geen probleem. Vrijdag besteld, woensdag 2 op maat gemaakte toppers bezorgd! Tevreden over de service en de toppers!

Super matras

Super mooi matras en precies op maat. Ook snelle levering!

Voor 200% in orde !!!

Volledig naar wens en zeer snelle levering !!!

Zeer snell levering

De levering was boven verwachting en kwaliteit in 1 woord goed.

Prima snelle service

Snelle levering en matras precies op.maat we moeten er nog op gaan slapen maar verwachting is hoog

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen