Mooi matras voor prima prijs snel geleverd

Zowel bestellen als levering ging makkelijk.

Geweldig matras voor redelijke prijs

Top! Goede service en snelle levering

Afgelopen zomer al zeer tevreden over onze nieuwe topper in caravan ! Nu wederom super tevreden en kundig geholpen. Was op voorraad en direct geleverd. Super aardige verkoper met verstand van zaken, prettig bedrijf en fijn om zaken mee te doen, no nonsens en goede prijs kwaliteit

Fout netjes hersteld

Mijn bestelling was niet 100% in orde, maar ik ben netjes geholpen en heb daarna wel het juiste gekregen. De matras beschermer die ik voor mijn dochter er bij heb gekocht is wel een onding. Het blijft niet fatsoenlijk onder het hoeslaken liggen waardoor ze soms op de vouwen ligt. Er hadden eigenlijk lussen aan moeten zitten die je om het matras kan doen.

Aanbevolen

Super tevreden met dit bedrijf. Meerdere keren vriendelijk te woord gestaan. Belde nadat ik zelf verkeerde maten had ingevuld. Aflevering werd persoonlijk gedaan. Prijzen zijn ok. Kortom heel tevreden en aan te bevelen.

SUPER SERVICE

Voor een Tempur bed heb ik in eerste instantie een draadloze afstandsbediening voor de motor besteld(volgens TEMPUR moesten er (weer) nieuwe motoren onder à€350p/s). Helaas werkte deze niet op de motoren. Na telefonisch contact bleek dit af en toe bij bepaalde type motoren voor te komen. Matrassenbestellen gaf aan de afstandbediening terug te sturen dan zou hij 2 bedrade sturen. Duidelijk aangegeven dat ik prijsverschil wel wilde bijbetalen… Echter zonder bijbetaling binnen 2 dagen 2 nieuwe bedrade afstandsbedieningen. Motoren werken weer perfect!! Door defecte bedrading was enkel een glaszekering van €1,00 in motor defect + de afstandbediening! Tempur plaatst dan andere motor(gereviseerd??)

Super snel en goed

Gisteren maten doorgeven voor een kussen voor tussen de benen ivm spreidligging wat moet. Precies op maat gemaakt en de volgende dag ontvangen. Top.

slechtste servies ooit

Matras die in 7dagen moest geleverd worden na 2.5weken nog steeds niet ontvangen. Communicatie was niet echt optimaal. uiteindelijk werd dit opgelost en lag het blijkbaar aan de koeriersdienst. wel een excellente matras

service is hier erg goed

Dit is nog eens een bedrijf waar je u tegen zegt,je chat via de site en krijgt direct antwoord Super geholpen dus,ga zo door!

In 2020 een donzen dekbed gekocht helaas een probleem mee gekregen het dons kwam er uit en zat aan de dekbedhoezen vast. Dat was al een half jaar na ontvangst maar ik dacht daar hoef je nu niet meer mee te komen. Na aandringen van mijn moeder die hem aan mijn zoon cadeau gegeven had toch de stoute schoenen aangetrokken en een mail eraan gewaagd. En wat een vlotte reactie kregen binnen een week een gloednieuw dekbed opgestuurd zo blij mee. Heel goede service!!!

Pracht product goede prijs

Heerlijk dekbed lang lopen zoeken en mattrasbestellen heeft het in assortiment ganzenveren super keurig verpakt zelfs een dag eerder geleverd

Super topper, super snelle levering

Ondanks dat we 3 kwartier te laat waren voor onze afspraak werden we super leuk ontvangen en geholpen. Proef liggen in de zaak en in onze camper was geen enkel probleem. Dus konden we precies dat uitzoeken wat voor ons de juiste topper was. De topper, queens bed, werd terplekke ingemeten. En vervolgens werd onze topper super snel thuis bezorgd! Wat zullen we lekker slapen!

Prima kwaliteit en goede service/communicatie

Het is een pakket van prima kwaliteit. De levering was later dan voorzien, maar de communicatie hieromtrent was vlot en correct. Ze volgen alles goed op en bieden een uitstekende service. Zeker aan te raden.

Keurige pasvorm en snel geleverd

Nette pasvorm Keurige levering

Top bedrijf, korte lijntjes dus super contact

Pocketveermatrassen gekocht,liggen heerlijk en moet eerlijk bekennen dat de prijs ook nog eens netjes was

slaapt lekker, bezorging waardeloos, mail over levering ?? o spam

Allereerst moet ik toegeven dat het matrws dus goed slaapt. Wat ik wel vreemd vond was dat toen ik thuis kwam mijn huisgenoot vertelde dat het aangekomen was terwijl ik geen bericht had gehad en ook nog niet verwachte omdat de 5 tot 7 dagen niet om waren. ik heb het niet gezien maar het matras is gewoon bij de voordeur gedropt en mijn huisgenoot heeft het dus naar binnen moeten trekken. Als je voor bezorging 10 euro vraagt mag het ook wel ff naar boven gebracht worden, we zijn niet allemaal meer 30, Veel webshops brengen spullen voor niks boven een bepaald bedrag en dit is toch een redelijk bedrag te noemen. Het was dubbelgevouwen ( wat me ook niet echt normaal leek) en de bijgeleverde "op maat gemaakte " molton en overtrekken zaten er los ingeschoven. De mail over de levering komt niet van de matras firma dus daarom zat ie in de spambox en daar krijg je dus ook geen melding van op je telefoon of watch, ik zag hem nadat ik de matras ontvangen had omdat ik daar dus ff ging kijken, moeten ze iets op verzinnen daar.

super service gisteren besteld vandaag in huis pasvorm uitstekend

Afmetingen ingevoerd en dag erna geleverd in de ochtend top service!!!

Slechte communicatie en bereikbaarheid

Lattenbodem zou volgens website uit voorraad leverbaar zijn. Na bestelling enkel orderbevestiging ontvangen en daarna radiostilte. Op mails wordt niet gereageerd en bij bellen moet je een beetje geluk hebben wil er iemand opnemen. Na veel vijven en zessen werd mijn bestelling overgedragen aan de transporteur en daar bleef de levering uit. Wederom diverse pogingen ondernomen om contact te krijgen met matrasbestellen.nl en uiteindelijk telefonisch het verzoek gekregen om zelf met GLS te bellen. Met GLS af kunnen stemmen (huisnummer ontbrak om wat voor reden dan ook) en nu, na meer dan 6 weken eindelijk mijn lattenbodem ontvangen. Doen we geen tweede keer meer zo.

Situatie nagekeken en het ligt toch iets anders,lattenbodem is tot 2 keer toe aangeboden bij u door de vervoerder maar doordat u uw email adres niet correct heeft opgegeven heeft u geen email ontvangen van de vervoerder. Nadat ik u de gegevens telefonisch heb kunnen geven heeft u dus een afspraak kunnen maken Jammer van deze recencie,ik had het graag anders gezien. Mvg Michiel

Fantastische service

Afgelopen maandag een matras voor de caravan besteld. De volgende ochtend al een mailtje dat de matras klaar stond en afgehaald kon worden. Behulpzame medewerker/ eigenaar die matras in de auto zet. In één woord: fantastische service en kwaliteit. Hartelijk dank Michel!!! Van harte aanbevolen.

Wat een supersnelle service tot in de camper!

We hadden een afspraak gemaakt voor inmeten nieuwe matrassen. Moesten zo’n 3 uur er voor rijde, maar dat bleek de moeite waard. Kwamen om 13:45 uur aan en om 16:15 uur werden de nieuwe matrassen op de camping (bij de prijs inbegrepen) afgeleverd. Wat een service. Niets op product aan te merken.

Supersnelle service, klasse kwaliteit!

Interesse in lakenpakket + molton voor frans bed, mailtje gestuurd op woensdagmiddag: “Als ik vandaag nog bestel, heb ik mijn bestelling dan vrijdag, want we gaan zaterdag weg?”. Antwoord binnen een uur (!): “Zeker wel, bestel maar.” Supersnelle service: donderdagmorgen belde GLS aan met het pakket!! Tussen bestelling en levering zat dus nog geen 16 uur! En de kwaliteit: klasse, nog beter dan we verwacht hadden. Niet supergoedkoop, maar wél kwaliteit en service die de prijs volledig rechtvaardigen.

Uitstekende kwaliteit en service

We hebben op afspraak de matras bekeken en uitgeprobeerd. Uiterst vriendelijk geholpen.

De defecte bedmotor die ik ruim een jaar geleden bij Matrasbestellen had aangeschaft werd zonder problemen direct omgeruild voor een nieuwe.

Snelle levering binnen 1 week.

Tijdens het uittesten van de matras ter plekke goede begeleiding en uitleg.

Matras perfect! Levering volledig en nog snel ook; zeer tevreden!

Prijs/kwaliteitverhouding erg goed. Zeer tevreden over het resultaat, de service en de aflevering. In één woord: TOP.

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel Nederland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen