Gewoon top

Netjes afgeleverd en het voldoet uitstekend

Een droog bed

Ik had eerst veel last van zweet en nu amper nog.

Precies op maat en erg mooi

Mooie matrassen, precies op maat voor mijn buscamper.

Duidelijk site. Wijst allemaal vanzelf.

super handig

Matrasbescherming en bedovertrek passen prima op Frans bed!

Uitstekend!

De matras is prijs/kwaliteit top!! De levering had wat vertraging, maar dit is een gekend probleem in België blijkbaar. De service die ik kreeg toen ik hierover contact met hen opnam was fantastisch! TOP!

Snel en goede kwaliteit

Vriend had flinke rugklachten, door een verkeerd matras. Na goed advies, flink wat verschillende soorten topmatrassen proberen in de showroom, de knoop doorgehakt en ook direct gekozen voor twee hoofdkussens, passend bij onze wensen en eisen. Binnen 1 werkdag hadden we alles binnen en sindsdien slapen we weer héérlijk!

Top opgelost

Matras voor de caravan besteld helaas was de pasform niet goed contact opgenomen en er kwam direct een oplossing Wellicht heb ik zelf ook een fout gemaakt met meten maar ze kwamen het matras ophalen en nameten . Nu is het matras weer retour en past perfect . Ook de kwaliteit is super.

Geweldige service en snel geleverd!

Onze ervaring met matrasbestellen.nl is super! Goed advies, goede service, snelle levering en 2 fantastische kussens. Echt deze niet vergeten want een kwalitatief goed hoogwaardig hoofdkussen is niet weg te denken! Bedankt! Rob Struyk en Marloes Volkers

Goede service, goed product

Wij hebben 2 matrassen voor onze camper gekocht bij matrasbestellen.nl de kwaliteit is super en service idem dito. Helaas moest 1 matras ivm een verkeerde maat (kan gebeuren) opnieuw gemaakt worden. Deze is persoonlijk in Groningen geleverd door Michiel. Prima geregeld!

Wij hebben 2 matrassen besteld voor op de camping. Meneer kwam hem zelf brengen super. Hij zag ook dat wij niet de juiste hoeslakens hadden besteld.( dit hadden wij zelf niet gezien) Binnen een paar dagen hadden wij de juiste in huis. Top bedrijf

Super service en super matras!

Na enige twijfel of je een matras wel moest bestellen via internet zonder te voelen heb ik het toch gedaan. Omdat ik daarna twijfelde heb ik hen op zondag gemaild en maandagochtend om 08.30 uur werd ik al gebeld om het door te spreken en daar werd ik voorzien van goed advies. Omdat ik het matras snel nodig had maar dat vanwege de feestdagen onzeker was of deze op tijd zou komen kwam Michiel hem zelf brengen. Top service waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!

makkelijke site en zeer snelle levering

Goede service en snelle levering, een keurig nette matras zo te zien. Redelijke prijs.

Goede website en snelle levering

Snel kunnen bestellen door overzichtelijke website. Daarna supersnelle levering

Mooie op maat gemaakte matras die heel snel werd geleverd

Mijn dochter heeft heerlijk geslapen op deze matras, die speciaal is gemaakt voor haar oude twijfelaar bed. Wij zijn op dit moment erg tevreden over de kwaliteit en de snelheid van leveren.

snel en goed

Binnen 7 dagen geleverd dus zeer snel , en goed verpakt. Het past prima ondanks dat er een moeilijk hoekje uit moest . bedankt 1 klein ding laat even weten dat de betaling binnen is en de order gestart is anders 5 sterren. Arie

doen wat ze zeggen

super contact en nette levering binnen 2 dagen zo hoort het en dekbed ligt heerlijk

Aanrader...!

We kwamen voor 3 nieuwe matrassen. Via app een afspraak gemaakt , binnen 15 minuten, stond er voor dezelfde dag een Corona proof, afspraak gepland in de showroom . Michiel had een duidelijke uitleg over welke matrassen er zijn en laat ze beleven. Uiteindelijk gingen we naar huis met 3 nieuwe boxsprings ( en zeker niet te duur) De boxsprings werden 4 dagen later compleet gemonteerd bij ons thuis. En ze sliepen geweldig. Niets meer dan lof over dit bedrijf.

Zeer snelle levering en top matras

Topmatras werd zeer snel geleverd en ziet er perfect uit. Ligt ook goed

Matrasbestellen geeft een correcte service.

Na het bestellen van electrische motoren voor onze lattenbodems had ik enige vragen. Werden de volgende dag al correct beantwoord. De persoonlijke benadering vond ik ook prettig. Batterijen die er niet bijgeleverd hoefden te worden werden later toch alsnog met de post ontvangen. Raad de zaak aan.

Matras geweldig en goed verpakt ontvangen

De aflevering, wat niets met het matras te maken, laat wel te wensen over. Wellicht kan hier wat meer aandacht aan worden besteedt.

Goed advies, offerte op maat en snel bezorgd!

Prettig contact. Goed product

Over de fabrikant ( Matrasbestellen) niets dan lof! De bezorging ( GLS Netherlands) liet duidelijk te wensen over.. Traag, en zonder excuses, 3 dagen na de beloofde datum was onze matras er. Michiel Busch heeft er alles gedaan, om de bestelling toch snel af te leveren, maar helaas. Dank voor uw inzet :-)

Matras prima op maat, netjes afgewerkt en slaapt heerlijk!

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel nerderland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen