Zeer klantvriendelijk, goede service en prima matrassen!

Wij hadden eerder een kindermatrasje op maat besteld waar we erg blij mee zijn, en een set bedpoten. Die set bleken we toch niet nodig te hebben en toen we deze keer, een jaar later ongeveer, twee matrassen voor onszelf bestelden konden we de potenset zonder problemen retour geven. Wij konden aangeven wat we ervoor terug zouden willen hebben, en waren tevreden met een deel van het bedrag in de vorm van lakens, maar tot onze verrassing kregen we het hele bedrag in lakens retour! Michiel Busch ging zelfs zover dat de bezorgdienst ervoor werd aangepast en een lakenset nog werd nabezorgd. Niets dan hulde voor dit bedrijf! De matrassen bevallen ons trouwens ook uitstekend en slapen heerlijk.

Goed advies en support

Na bestellen van draadloze afstandsbedieningen bleken die niet te werken. De medewerker heeft toen aangegeven dat mijn bedbodem niet werkt met de draadloze set. Ik kon toen de draadloze sets retourneren en bedrade bedieningen krijgen met restitutie van het te veel betaalde bedrag. Snel geregeld allemaal.

Onze camper staat nog in de stalling.

Een vlotte afwikkeling van de bestelling. Nu afwachten tot jan. 2020 om de matras uit te proberen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Op donderdag hebben we een Frans bed matras besteld van 16 cm dik. (Hw55) Via de configurator de maten ingevuld en op maandag werd deze keurig geleverd. Een goede kwaliteit en zeer netjes. Dat wordt heerlijk slapen in de caravan.

Geweldige service en klantgerichtheid.

Door een miscommunicatie was de bestelling in 1e instantie niet goed gegaan maar dit is door hun snel en zeer prettig opgelost.

Snelle levering en ziet er goed uit

Alles prima geregeld

Ging met levering iets mis, maar werd prima opgelost. Communicatie verliep super. Niks op aan te merken. Product prijs kwaliteit verhouding ook prima

Uitstekende matras en prima service

Wij kwamen bij matrasbestellen.nl. De maat van de matras werd in onze camper opgemeten. Hierna hebben we bij het bedrijf proef gelegen op diverse soorten matrassen en onze keuze gemaakt. Na een halve dag werd de matras op de camping afgeleverd. Hij. past uitstekend en slaapt heerlijk. De overnachting op de camping werd ook nog betaald door matrasbestellen.nl

Snel, goede kwaliteit en uitstekende service

Voor onze camper hadden wij aparte maten nodig en daar zijn we uitstekend bij geholpen.

geweldig

Woensdag besteld vrijdag bezorgt. prima matras !!!!!!

Fantastische matras voor een zeer scherpe prijs

Matras met specifieke maten besteld voor in de caravan. Levering was erg snel en supermooie matras voor een zeer scherpe prijs. Helaas was matras eerst te dik geleverd, maar werd snel opgelost en nieuwe met juist dikte geleverd.

Had een afstandsbediening besteld, volgende dag binnen! En het werkt! Heel blij mee!

keurige levering

dank voor de levering en product,netjes en correct

Doet wat ie belooft !!

Keurige levering; maatvoering prima. Ligt heerlijk.

Zeer goed opgelost.

Goede ervaring met dit bedrijf

Wij zijn erg tevreden over de mooie matrashoes die professioneel is gemaakt en spoedig is geleverd

Zeer professioneel, vakkundig en fijn bedrijf.

Fijn gevoel bij Matrasbestelllen, vakkundig werden de toppers ingemeten van de caravan. Advies welk type topper voor ons het prettigst is. Michiel heet de jongen volgens mij, is prettig in omgang en weet waar hij over praat. Nogmaals bedankt!

Een echte tegenvaller

Matras viel erg tegen De dikte zou 6cm zijn, echter was maar 4cm!!!!!! Daardoor is de tijk ook veel te ruim. Zeer ontevreden!!!

Onderstaande reactie gekregen vd klant Zeer goed opgelost. Wij hadden een topper ontvangen die niet voldeed aan onze verwachtingen. Echter niet gemeld tot wij een verzoek kregen voor een review en deze negatief vermeld. Daarna bericht waarom dit niet bij matrasbestellen.nl gemeld zodat het opgelost kon worden. Dit is dan ook nu naar volle tevredenheid opgelost. Onze dank hiervoor. Dus door ons aanbevolen om bij matrasbestellen.nl te kopen!!!! Door tevreden klanten Yvonne en Joop Koene

Vanmorgen onze boxspring gekregen. Keurig en netjes geplaatst. Vanavond vroeg naar bed en lekker slapen.

Snel geleverd en goed matras

Chaupeau

Prima matras, snelle levering en het matras (frans model) past goed. Gaan volgende week met de camper weg en gaan dan uitproberen of het ook lekker ligt.

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit !

Wij zijn enorm tevreden over onze nieuwe matras voor onze caravan. We hebben zelf de maten ingevoerd. Dat vonden wij wel wat spannend, maar dit bleek heel eenvoudig te zijn. En de matras was er ook nog eens zeer snel.

Prima op maat gemaakt matras, goed aangeleverd

Heel blij dat het mogelijk is om voor een Frans vormig bed een passende topper te krijgen!

Top matras en perfect op maat gemaakt!

Aan de hand van onze maatgeving werd het mattas tot op de centimeter nauwkeurig gemaakt. Binnen. Een paar dagen aan huis geleverd. Topmatras! Hadden we eerder moeten doen!

Zeer snelle levering en een fantastisch product, aan te raden!

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel nerderland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen