Levering prima, kwaliteit moet zich nog bewijzen

O.b.v mijn ervaring kan ik dit bedrijf aanbevelen. Zoals gezegd kan ik over de kwaliteit nog geen mening vormen, dat moet zich nog bewijzen.

Degelijk en vlot verlopen

Degelijk materiaal. Bestelden nog een matrashoes nadat we de vorige konden keuren. De matrassen lijken nieuw.

goede kwaliteit en snel geleverd.

Vlugge en correcte levering. Goede kwaliteit. Tevreden klant.

Geheel conform verwachting!

Gemakkelijke website om te bestellen, nog even achteraan gebeld en prettig te woord gestaan. En binnen een week in huis. Matras zelf geheel volgens verwachting, mooie kwaliteit en verwacht dat we er jaren plezier van hebben. Goed te weten is dat ze duidelijk de aandacht hebben voor het product en niet voor status updates en andere berichtgeving. Helemaal top!

Goede, snelle service en zeer klantvriendelijk

Op zondag werd de telefoon beantwoord en voldaan aan de vraag om binnen drie dagen een topmatras op maat thuis te hebben zodat dit nog meekon op vakantie, echt super! Het SG55 topmatras ligt heerlijk en blijft koel tijdens de warme nachten in Frankrijk! Dikke pluim, met name voor Michiel!

Goede matras

Goed advies over de kern van de matras. Maten in de bus camper gemeten en aangepast, Bed is nu iets ruimer en schouderklachten zijn voor mij verholpen. Transporteur was niet te volgen met track & trace, maar levering was in 8 dagen afgerond.

Super snel geleverd, en eindelijk een molton en hoeslaken dat echt past.

Keurig en kwalitatief goed

Topper besteld voor het bed in de caravan. Levering keurig conform opgave. Kwalitatief prima in orde.

Prijs kwaliteit

Eerdere goede ervaring, dus mijn laatste bestelling natuurlijk bij Matrasbestellen gedaan.

Ben super blij met het geleverde kussen. Zou het iedereen aanraden!

Goede producten

Snelle levering en product precies passend

Fijne topper.

Het duurde helaas iets langer dan verwacht. Maar wel goede communicatie, en t reseultast van de topper is zoals omschreven, Top!

Snelle levering op maat.

Snel en ziet er degelijk uit.

Super matras

Als je de adviesen bij dw matrassen opvolgd dan krijg je precies wat je nodig hebt.Nu heb ik in de caravan een beter matras als thuis

Goed en snel geleverd! Prima

Geen klachten ! Alles goed!!

Geleverd zo als beloofd

Past perfect en ligt heerlijk!

Mooi en goed matras!

Matras vervangen in mijn camper door een maatwerk matras . Keuze gemaakt op het toe te passen materiaal en naar volle tevredenheid. Mooie afwerking en qua prijs/kwaliteit verhouding zeer concurrerend.

Xxxxxxxxxx

Makkelijk te bestellen en te betalen en snelle levering.

hoor al weken niets meer

In eerste instantie goed contact en een bestelling geplaatst voor afwijkende topdek. Krijg bericht dat deze gemaakt en geleverd wordt voor 31-07. Toen geen contact meer. Uiteindelijk toch contact gekregen; bleek dat mijn mailtjes in de spam terecht is gekomen. Na oplossen van dit probleem is direct de bestelling gereed gemaakt en verzonden zonder betaling vooraf. Probleem goed opgelost en tevreden met de service. Komt ook overeen met eerdere goede ervaringen bij bestellen afwijkende maat matrashoezen Henk van Ringen

Snelle levering, uitstekend contact

Nadat ik een bestelling had geplaatst, waren de goederen zeer snel geleverd. Helaas was er 1 product verwisseld, maar binnen 1 dag was dit perfect hesteld dankzij de zeer goede service van matrasbestellen.nl De molton en de Jersey hoeslaken is van goede kwaliteit.

Bestelling duurde erg lang en nu nog niet goed!!!

Topdek matrasje voor campingbedje van mijn zoontje besteld. Duurde uiteindelijk 3weken voordat ik hem binnen had, moest zelf bellen waar die bleef!!! Zou netjes zijn als ik daarover geïnformeerd was!!!! Matras en hoeslakentjes zijn goed, de molten was veelste groot maat klopt niet, is iets fout gegaan! Gebeld daarover maar nog steeds geen juiste ontvangen!!! Erg slecht helaas!!!

Super service van matrasbestellen.nl

Matras (en overtrekken) op maat besteld voor onze caravan met frans bed. Binnen 3 dagen aan huis geleverd. Past perfect! Super snelle service van matrasbestellen.nl Bedankt Michiel (en Wendy)!

Prima bedrijf, denk met je mee

Topper besteld. Ik zou deze afhalen in Haaksbergen. Op de dag van de levering kreeg ik een telefoontje. "ik ben in de buurt zullen we elkaar onderweg ontmoeten?" Scheelde mij een uur rijden, prima geregeld.

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel nerderland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen