Prima bedrijf, denk met je mee

Topper besteld. Ik zou deze afhalen in Haaksbergen. Op de dag van de levering kreeg ik een telefoontje. "ik ben in de buurt zullen we elkaar onderweg ontmoeten?" Scheelde mij een uur rijden, prima geregeld.

Goed geadviseerd, prettig geholpen zeer snel voor ons gemaakt ivm aparte maat camperuitvoering Gaan het doorgeven Groetjes Tonny Milani

Perfect!

Goede service. Matras mooi op maat gemaakt en keurig geleverd.

Ochtends opgemeten en middags geleverd, uw bedrijf ontvangt van ons warme douche

Super klant vriendelijk, super service!

Gebeld voor advies en versnelde levertijd. Online besteld, opmerking erbij, afhalen is eerder klaar. Wordt ik gebeld dat men in de buurt is en dat ook gebracht kan worden. Zeldzame service, super bedrijf. Kwaliteit is uitstekend. En de prijs is ook prima. Echte aanrader. Grt Paul uit Hengelo

Mooi matras op maat.

Eenvoudig te bestellen, mooie matrassen, netjes afgewerkt. Onze kinderen slapen er goed op. Ik zou het een volgende keer wel fijn vinden om op de hoogte gehouden te worden over de voortgang van mijn bestelling en de verzending; nu stond er totaal onverwacht een meneer met twee matrassen voor de deur.

Prima service, goed product en afspraken worden netjes nagekomen.

In maart een matras op maat besteld voor een frans bed in een caravan met vaste plaats in Oostenrijk. Maat niet zelf opgemomen maar vertrouwd op de bij Matrasbestellen bekende maten voor deze Hobby caravan. Kort voor de afgesproken verzenddatum naar Oostenrijk begon de Corona crisis. Op ons verzoek heeft Michiel van Matrasbestellen het matras in bewaring genomen en alsnog 3 maanden later op 15 juni op transport gezet naar Oostenrijk. Een paar dagen later is het matras in goede staat door ons ontvangen met exact de juiste maat.

Top snelheid, super matras

Wij hebben de matras zelf opgemeten en via de webshop invoer besteld. Via de dealercode de gratis matrashoes ontvangen is (nog) niet gelukt. Maar ondanks de netjes vooraf aangekondigde topdrukte van dit moment kreeg ik ineens de matras eerder bezorgd dan verwacht. Ik was pocketvering matrassen gewend. Maar deze HR55 matras ligt overheerlijk. We hebben er in de caravan dan wel een echte lattenbodem onder gebouwd. Nette firma! Goed geregeld en dus een aanrader.

Zeer prettige ervaring met proef liggen en bestelling

Er werd ruim de tijd genomen om eea te vertellen en wij konden alles rustig proberen. Tevens bij het op maat bestellen van het matras enkele keren contact gehad. Snelle reactie.

Prima geholpen

Vanaf het bezoek aan de ‘showroom’ tot levering, prima geholpen en de producten netjes aan huis bezorgd.

Ik ben Super tevreden over jullie service en de kwaliteit van het matras. Dankjewel

Vrijdag besteld, Zaterdag mailwisseling met advies. Zondag nog een advies gekregen... op zondag notabene. Maandag gemaakt op maat, woensdag in huis. Geen gezeur, gewoon goede service en een goed product. Bijna ongewoon in deze tijd van onpersoonlijke klantenservice. Ik ben nog steeds verbaasd. En we slapen er heerlijk op!

Top en nog eens top!

Buitengewoon snel geleverd en tegen een goede prijs!

Super snel en uitstekende service

Wij besloten op woensdag dat we op zaterdag toch nog even weg wilden met de caravan. Echter was het matras van onze caravan niet meer zo fijn. Ik besloot aan het einde vd dag contact op te nemen met een medewerker van matrasbestellen.nl. Dit deed ik via whatsapp. Binnen 30 min weedom terug gebeld. Durfde mijn vraag, namelijk of het zou lukken om voor as zaterdag een nieuw, op maat gemaakt matras, voor onze caravan kon bestellen. Dit bleek geen enkel probleem. Alleen het verzenden voor zaterdag ging niet lukken. (Lag aan de post uiteraard). Op vrijdagmiddag ( binnen 48 uur) zonder extra kosten stond het matras al klaar om gehaald te worden. Op een afgesproken tijd hebben wij met caravan en al ons nieuwe matras afgehaald. Hoe hij ligt kan ik nog niet zeggen, dat zullen we morgen zien. Maar aan het meedenken en de snelle service zal het in ieder geval niet liggen.

Precies gemaakt zoals verzocht

Ik had een topper met speciale maat nodig voor onze camper. Tevens wilde ik 'm niet dikker dan 3,5/4,0 cm. incl. hoes. Na prettige correspondentie had ik binnen een week onze topper thuis! Supersnel, helemaal naar wens, correct en TOP!

Géén enkele reactie op niet-functioneren product

Bestelling vlot ontvangen. Product voldeed helaas niet. Direct teruggestuurd. Jammer genoeg was tussenkomst van het keurmerk “webshoptopper” nodig om het geld teruggestort te krijgen.

Hallo,jammer dat u een mindere ervaring heeft en jammer van deze revieuw. Wij hebben de email nagezocht op uw email adres en is geen mail geweest van u betreffende dit probleem dat er geen terugbetaling is geweest van 34.95,- ,Waarschijnlijk heeft u een onjuist email adres gehad waardoor wij geen actie konden ondernemen. Het was prettiger geweest als u had gebeld,dan hadden we het gelijk recht kunnen zetten voor u Mvg michiel

We hebben een eriba caravan waar de matrassen veel te hard waren om goed op te slapen. Door matrasbestellen een topper van bamboe laten maken. In overleg met eigenaar het in twee delen laten maken, zodat we makkelijk weer eer bankje konden realiseren. Snelle service en alles mooi afgewerkt.

Prima alles volgens afspraak gedaan

Eigenlijk zit mijn tevredenheid in hetgeen ik in het bovenstaande heb beschreven groet van een tevreden Bert Verlaan

Vandaag heeft Michiel 2 matrassen bij mijn moeder en mij afgeleverd en naar boven gebracht. Hij kwam met eigen bus, omdat de matrassen op 2 verschillende adressen geleverd moesten worden. Topservice en advies voor matraskeuze was ook perfect. Dank je wel Michiel/ matrasbestellen.nl

Goede service snelle levering

Ik ben zeer tevreden of het resultaat. Mijn order bestond uit een levering van een matras op maat uit drie delen voor de camper. Bij de eerste levering was een matras helaas niet in de juiste maat geleverd. Deze fout is snel opgepakt en herstelt.

Keurig op tijd en goed verpakt

Zie boven

zeer positief

Belgische post slaagde er niet in mijn pakket te leveren. Matrasbestellen.nl is dan het pakket zelf en zonder meerkost komen afleveren in België.., zodat ik het nog op tijd had. Hoewel het hun fout niet was.. top service

Zeer klantvriendelijk, goede service en prima matrassen!

Wij hadden eerder een kindermatrasje op maat besteld waar we erg blij mee zijn, en een set bedpoten. Die set bleken we toch niet nodig te hebben en toen we deze keer, een jaar later ongeveer, twee matrassen voor onszelf bestelden konden we de potenset zonder problemen retour geven. Wij konden aangeven wat we ervoor terug zouden willen hebben, en waren tevreden met een deel van het bedrag in de vorm van lakens, maar tot onze verrassing kregen we het hele bedrag in lakens retour! Michiel Busch ging zelfs zover dat de bezorgdienst ervoor werd aangepast en een lakenset nog werd nabezorgd. Niets dan hulde voor dit bedrijf! De matrassen bevallen ons trouwens ook uitstekend en slapen heerlijk.

Goed advies en support

Na bestellen van draadloze afstandsbedieningen bleken die niet te werken. De medewerker heeft toen aangegeven dat mijn bedbodem niet werkt met de draadloze set. Ik kon toen de draadloze sets retourneren en bedrade bedieningen krijgen met restitutie van het te veel betaalde bedrag. Snel geregeld allemaal.

Onze camper staat nog in de stalling.

Een vlotte afwikkeling van de bestelling. Nu afwachten tot jan. 2020 om de matras uit te proberen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Op donderdag hebben we een Frans bed matras besteld van 16 cm dik. (Hw55) Via de configurator de maten ingevuld en op maandag werd deze keurig geleverd. Een goede kwaliteit en zeer netjes. Dat wordt heerlijk slapen in de caravan.

Over matrasbestellen.nl

De specialist op slapen,Wij leveren boxsprings,matrassen en topdekmatrassen door heel nerderland,Belgie en Duitsland voor de scherpste prijzen