We hadden een industriële boekenkast besteld. We waren niet helemaal tevreden met het uiterlijk van de kast. Gigameubel is ons netjes tegemoet gekomen. Snelle levering ook.

Goede kwaliteit, mooie stoel gekocht, goede service met leveren.

Erg gave meubelen

Al vaker iets gekocht bij giga meubel. We houden erg van deze stijl meubelen

Uitstekende service en goed kwaliteit

Ik bestelde online een kast en deze werd keurig en in 1 stuk geleverd. De bezorger was een beetje laat maar wel super behulpzaam. Zeer tevreden!

Goedemiddag Ariane, Bedankt voor uw review! Fijn dat je zo tevreden bent met Giga Meubel. Veel plezier met uw kast gewenst. Met vriendelijke groet, Saar

Gigantisch geslaagd met betaalbare nieuwe meubels met hedendaagse look

Op 2e pinksterdag in de lockdown naar Soest gereden,moesten ff buiten in de rij wachten ivm maximaal aantal klanten die naar binnen mochten. Hebben toen uiteraard alvast door de etalage ruiten naar binnen kunnen gluren , en zagen gelijk al zaken die ons aanspraken. Eenmaal binnen lekker kunnen kijken en testen van de door ons gewenste zaken, bij vragen zijn wij vriendelijk te woord gestaan door het ruim aanwezige personeel. Tijdens het maken van bestelling bleek ook nog eens dat we ivm de pinkesteren 10% korting kregen Over de levertijd zijn we vooraf goed geïnformeerd en is hierna ook goed begeleid Je kunt dus spreken van zeer tevreden klanten Gr henk

Goedemiddag Henk, Bedankt voor deze positieve review. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met de service in onze winkel en de communicatie. Hopelijk zien we u snel weer! Met vriendelijke groet, Saar

Super!!!

Ik ben zeer tevreden want na mijn aankoop kreeg ik een mailtje van Gigameubel of het klopte dat ik 2x een links draaiend deurtje en het moest een links en rechts draaiend deurtje zijn dus was heel blij dat ze mee dachten!

Goedemiddag Rosa, Bedankt voor uw review! Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met onze service. Veel plezier gewenst met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Vlotte communicatie

Heel positief, zeer goede klantendienst

Goedemorgen Charlotte, Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent wat betreft het contact met onze klantenservice. Vriendelijke groet, Sofia

Wat een geweldige dressoir!

Een fantastisch mooi dressoir. Ik krijg er alleen maar complimenten over! Heel stevig en robuust meubelstuk. Was zelfs mooier in het echt dan op de foto.

Goede service na een kapotte levering

We hadden 4 barkrukken besteld waarvan er 2 niet goed waren. Na mail contact konden we er 2 terug sturen en met het bewijs van inlevering bij de post werden de 2 nieuwe stoelen gelijk toegestuurd zodat we deze de dag erna al ontvingen. Super fijn dat het op deze manier snel geregeld kon worden!

Goedenavond Marjolein, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Saar

Meerdere keren contact gehad met Giga Meubel. Telkens goed geholpen, klantvriendelijk en goede oplossingen!

Goedenavond Sophie, Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent met ons! Veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijk egroet, Saar

Zeer behulpzaam

Mijn bestelling verliep vlekkeloos. De klantenservice is van topkwaliteit! Men wordt snel geholpen ook heeft de website een zeer strak design.

Goedemiddag Oguzhan, Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent met de klantenservice en onze website. Met vriendelijke groet, Saar

Een top bedrijf

Rieten voetenbank besteld en was er zo snel binnen 3 dagen ,heel erg tevreden en zo blij met het bankje ,heel mooi en stevig, echt een aanrader zowel bedrijf als bankje ,

Goedemiddag Arie, Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent met ons! Veel plezier gewenst met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Wat een mooie kast.....en super goede service!

Een super mooie witte metalen dressoir gekocht voor een fijne prijs, gratis bezorgen, en je kunt zelf de bezorgdag bepalen.. Hoe ideaal is dat... de kast is in het echt nog mooier. Ben er echt enorm blij mee. Giga meubel bedankt voor de goede service, ik ga zeker vaker bestellen.

Goedemiddag Kim, Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent met onze bezorgservice en uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Saar

Goed kwaliteit

De stoelen zijn heel mooi en zacht. Goede prijs voor het kwaliteit

Goedemiddag Inzerilli, Bedankt voor uw review. Veel plezier gewenst met de nieuwe stoelen. Met vriendelijke groet, Saar

Duidelijke website en communicatie. Snelle levering !

Goedemiddag Eline, Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent met de website, communicatie en leveren. Wij zijn blij dat u deze ervaring met ons wilt delen. Met vriendelijke groet, Saar

Goedemorgen Joyce, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Saar

Aardig personeel en goede communicatie!

Ik kreeg een aantal mailtjes over de verwachte levering van mijn tafel. Via de klantenservice had ik snel contact over het juiste moment en hebben ze op het moment van levering het netjes afgehandeld!

Goedemiddag Camille, Hartelijk dank voor het delen van deze positieve ervaring. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met de service en de levering. Met vriendelijke groet, Saar

Wauw!!

Een aantal maanden terug had ik het perfecte bureautje gezien voor de overloop in ons nieuwe huis. Na de verhuizing kon ik niet wachten om ‘m te gaan kopen. Eenmaal in de winkel van gigameubel, stond hij er niet meer. De winkelmedewerker heeft mij heel goed geholpen en kon vinden dat het meubel nog wel online leverbaar was! Een weekje later werd het prachtige meubel bij ons huis afgeleverd. Het zat allemaal erg netjes ingepakt zodat het onderweg niet kon beschadigen. En het in elkaar zetten was erg makkelijk en duidelijk aangegeven. Wij zijn blij!!

Goedemiddag Dorien, Bedankt voor uw review! Wij vinden het fijn dat u zo tevreden bent met de service in de winkel en uw nieuwe aankoop. Hopelijk zien we u nog is! Met vriendelijke groet, Saar

Goedemiddag Dilara, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Saar

Mooie producten

Goede communicatie, paar producten hebben langere levertijd en dit is goed vermeld door de klantenservice! Andere producten waren snel geleverd!

Goedemiddag Marileen, Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat je deze positieve ervaring met ons wilt delen. Leuk om te horen en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Contact verliep vlot en de levering ook .

Vlot contact en opvolging. De levering tip top .

Goedemorgen Ivonne, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Slecht

Had een mooie barkruk besteld maar werd de verkeerde geleverd. Met veel moeite het geheel naar PostNL moeten brengen. Vervolgens opnieuw besteld. Dit keer wel het goede artikel ontvangen maar de schroeven werden niet meegeleverd (zucht).

Fijne winkel, duidelijk en eenvoudig bestelproces, snel geleverd

Tijdens onze vakantie vespa roadtrip even langs de winkel in Soest gereden om verschillende stoelen te bekijken. Erg mooie winkel en echt veel spullen in meerdere uitvoeringen. Daar werden we al prettig geholpen. Na de vakantie online de stoel van onze keuze besteld. Dat ging erg soepel en de stoel werd ook binnen de aangegeven termijn geleverd. Alles prima dus!

Goedemorgen Dennis, Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent en deze ervaring met ons wilt delen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Geduld maar mooi product

Bankje besteld, bleek helaas niet op voorraad, hierdoor ca 5 weken moeten wachten. Maar aflevering en product volledig naar tevredenheid!!

Goede service!

Goede service. Ook snelle reactie van de klantendienst bij verdere vragen.

Goedenavond Lien, Hartelijk dank voor het delen van deze ervaring! Fijn dat u tevreden bent met onze service. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar