Giga meubel is een fijne winkel om iets moois te kopen.

Fijne winkel, mooi design, goede kwaliteit, snelle levering. Vriendelijk personeel, en de service is goed. Ga zo door Giga Meubel.

Goedemiddag Elly, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met de winkel, de service, de levering en uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Saar

snel geleverd en mooi product

Ik heb onlangs 2 barkrukken bij giga meubel besteld. De krukken werden binnen 48 bezorgd, keurig ingepakt waardoor er geen enkele beschadiging op de krukken zit. Ze komen vollledig overeen met de foto's en omschrijving, dus al met al heel erg tevreden!!

Goedemorgen Bart, Bedankt voor uw prachtige review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Vriendelijke groet, Team Giga Meubel Arthur

Fijne service !

Vanwege de verhuizing had ik een aantal vragen of de bezorging. Die werden door de klantenservice snel en vriendelijk beantwoord. Waardoor de levering voor ons goed uit kwam. Natuurlijk zijn we ook heel erg blij met onze Kast Novi.

Goedenavond J, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de levering, de klantenservice en uw nieuwe aankoop. Hopelijk zien wij u nog eens! Met vriendelijke groet, Saar

Goed spul; heldere communicatie en top klantenservice

Dikke aanrader om hier je meubelen te kopen! Na wat zoekwerk blijken ze toch echt de goedkoopste te zijn....en erg veel keuze! Direct duidelijk wanneer het meubel ook geleverd wordt. Helaas zat er een kras op onze kast, maar door hier direct contact over op te nemen met de klantenservice was het op de dag van de levering al geregeld met een compensatie ook vanuit hen!

Goedemorgen Paul, Bedankt voor deze prachtige review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Vriendelijke groet, Team Giga Meubel Arthur

Prima aankoop!

Na het uitzoeken van een mooie tafel op de website een prima proces doorlopen. Na het plaatsen van de bestelling kregen we enkele uren later al de mogelijkheid om een leverdatum in te plannen. De dag van de levering was heel duidelijk te volgen hoe laat de chauffeur bij ons zou zijn. Deze informatie werd op de website, die via een makkelijke link bereikbaar was, steeds geupdate. De chauffeur was vriendelijk en netjes. Een prima aankoop!

Goedemorgen Marijke, Bedankt voor deze prachtige review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Vriendelijke groet, Team Giga Meubel Arthur

Een ander artikel besteld dan geleverd gekregen wat vervolgens goed opgelost is.

In eerste instantie de balen van het ontvangen van een ander artikel dan besteld. Werd eerst gemeld dat de retourkosten voor eigen rekening zouden zijn aangezien artikelnummer toch echt gelijk was tov de bestelling. Na contact met klantenservice er achter gekomen dat er een fout op de website staat waardoor de maatvoering aan het bewuste artikelnummer onjuist waren gekoppeld. Na deze ontdekking een keurig aantal opties geboden om er samen uit te komen. Al met al tevreden met Giga-meubelen en de klantenservice van dit bedrijf.

Goedemorgen Heer/Mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Veel plezier gewenst met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

In vergelijking met andere leveranciers krijgen jullie een dikke 10.

Ik was verrast door de goede service van gigameubel . Heb een paar nare ervaringen gehad betreffende contacten en bestellingen . Dus was ik nu erg op mijn hoede . Niet nodig bij jullie Alles tot in de puntjes goed gegaan . En ondanks de files tijdens de bezorgdag stond uw bezorgdienst op tijd voor mijn deur . Ook snel antwoord gekregen op mijn vragen super snel zelfs en heel vriendelijk. Top hoor

Goedemorgen Gerarda, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de service, de aankoop en de levering. Hopelijk zien wij u nog eens! Met vriendelijke groet, Saar

Topkwaliteit, klantvriendelijke levering! Knap design

Geleverde materialen (hoge kast, tv-meubel en locker) van hoge kwaliteit. Veilig verpakt bij leveren. Geleverd door enorm vriendelijke medewerker die tot de gewenste plek in de woning levert. Geen beschadigingen bij uitpakken, perfect zoals beschreven op de website. Dikke aanrader!

Zeer snelle levering, product zeer goed verpakt, ontzettend tevreden

Highl

Delivered on time.

Top product voor hele scherpe prijs!

Hele goede aanbieding voor 4 eetkamer stoelen van het merk Zuiver. Snel en netjes thuisbezorgd in hele goede verpakking! Aanrader!

Goedemiddag Henri, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Snelle, nette levering

Snelle, nette levering. Meubels goed verpakt. Duidelijke communicatie.

Goedemiddag Miriam, Bedankt voor uw review. Fijn dat u deze positieve ervaring met ons wilt delen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Goede service, redelijk snelle bezorging

Mooi sierkussen gekocht van be home deco. Enige website die deze verkocht en dan voor de helft v/d prijs. Goede communicatie artikel ook zoals afgebeeld. Levering wat langer dan gewend, maar des al niet te min tevreden met het artikel

Goedemiddag Lotte, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Hopelijk zien wij u nog eens. Met vriendelijke groet, Saar

Zeer tevreden en snelle reactie bij vraag na levering

Wij hebben 2 barstoelen gekocht. Snel geleverd, makkelijk te monteren en staan heel mooi. Achteraf had ik nog een vraag m.b.t. 1 kruk. Ik kreeg een paar uur later al een reactie en een goede tip. Fijne service, mooie kwaliteit voor een goede prijs!

Goedemiddag Nicole, Bedankt voor deze positieve review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met de nieuwe aankoop en de service! Met vriendelijke groet, Saar

Bestelde meubel netjes optijd geleverd, goede kwaliteit.

Goedemiddag Kim, Bedankt voor uw review. Fijn dat u deze positieve ervaring met ons wilt delen. Met vriendelijke groet, Saar

Bestelling en opvolging verliepen correct en vlot.

Goedemiddag Isabelle, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Hopelijk zien wij u nog eens! Met vriendelijke groet, Saar

prima!

Overzichtelijke site en prima service!

Goedemiddag Merel, Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Saar

nvt

Goedemorgen Rian, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Saar

Prima geholpen en snel geleverd!!Top

Zondags naar de winkel even rondgekeken personeelslid vroeg of zij kon helpen. Alles keurig opgemeten of het pastte qua afmetingen. Daarna bestelling gedaan betaald en dinsdag werden de barkrukken geleverd. Dus prima complimenten!

Goedemiddag Sandra, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft en dit ook wilt delen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Snelle en keurige levering van ons dressoir

Wij hebben een locker dressoir bij giga meubel gekocht en wij zijn uiterst tevreden. Wat een stoer, mooi dressoir en dat voor die prijs. Ook mocht je zelf een datum kiezen voor de levering, en die werd keurig nagekomen. Met een goede track en trace.

Goedemiddag Monique, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo tevreden bent en deze ervaring ook wilt delen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

vertrouwen!

Wederom bij Giga meubel geweest. Deze keer voor stoere stoelen. Ik twijfel over de kleur. "Mevrouw u kunt de stoelen even mee naar huis nemen en passen, brengt u ze daarna gewoon weer terug. Nee we hoeven geen ID kaart te zien, we gaan uit van vertrouwen". WAUW, waar vind je dat tegenwoordig nog. En de stoelen zijn natuurlijk ook erg leuk maar ben vooral onder de indruk van de klantvriendelijkheid en de menselijkheid.

Goedemorgen Ingrid, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u deze positieve ervaring wilt delen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop en hopelijk zien wij u nog eens! Met vriendelijke groet, Saar

Rotan stoel

Ik heb een HKliving Rotan Egg Chair Zwart besteld onwijs gaaf gewoon vanochtend kwam hij binnen ik had de chauffeur Henk tot op de minuten kon je hem volgen hoelaat hij aankwam perfect gewoon Zonder iets te vragen kwam hij met die zware stoel uit de lift vandaan en bracht hem helemaal binnen klasse dat is niet overal zo ik beveel dit bedrijf zeker aan een hele vette dikke 10 van mij en zeker voor Saar en Henk toppers zijn jullie gr Annemarie

Goedemorgen Annemarie, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

Bizarre klantenservice & levertermijn

Het is moeilijk te bevatten dat een bedrijf zich zo onprofessioneel gedraagt, vragen worden slecht beantwoord en er wordt totaal niet meegedacht om samen tot een oplossing te komen voor het probleem. In januari 2022 hebben wij onze eettafel besteld, zonder een levertermijn wat betekent dat het bedrijf binnen 30 dagen moet leveren. Ondertussen hebben we de 30 dagen ruim overschreden en hebben we nog steeds geen eettafel. Wanneer je dan meerdere malen probeert om te faciliteren, om samen tot een oplossing te komen, krijg je telkens het stugge antwoord dat dit er geen mogelijkheid is om eerder te leveren of te compenseren. Je verwacht dit natuurlijk niet van een bedrijf... Wanneer je de bestelling hier plaatst nemen ze totaal geen verantwoordelijkheid en zal je zelf overal achteraan moeten.. Na meerdere malen via de mail contact te hebben, sluiten ze ook het dossier zonder enige compensatie. Het is ronduit belachelijk en op basis van de behandeling die ik ontvangen heb, raad ik iedereen af om hier iets te bestellen.

Goedemiddag Myrthe van den Houten, Hartelijk dank voor deze review, waar wij graag als "Giga Meubel" op willen reageren. Ten tijden dat u de bestelling plaatsen op onze website stond bij het product aangegeven "in bestelling". Dit betekend dat het product niet op voorraad is en dat deze besteld is bij de leverancier. Na aankoop hebben wij u per mail laten weten dat wij de kast naar verwachting medio mei zouden binnen krijgen in ons magazijn, wat ook gebeurd is. Vervolgens heeft u een uitnodiging ontvangen voor het inplannen van een bezorgafspraak, welke u heeft ingepland voor eind mei. Wij stellen vast dat wij volledig transparant geweest zijn over de levertijd, u na aankoop hebben geïnformeerd over de daadwerkelijke levertijd, waarnaar u zelf besloten heeft te wachten op het meubel, en wij tijdig zoals aangegeven, het meubel bij u komen leveren. Heel veel plezier gewenst met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mooie kasten, uitstekende levering.

Wij hebben twee 120 cm - Nora-kasten gekocht. Ze zijn heel mooi, uitstekend afgeleverd door een vriendelijke chauffeur en geplaatst en op hoogte gesteld. Een plaatje in onze huiskamer! PS Foto's heb ik in een andere mail gestuurd en mogen promo zijn.

Goedemorgen Wim, Bedankt voor deze prachtige review. Wij gaan dit intern ook doorzetten naar onze chauffeur. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Not as the photos

I ordered a choco marmer table. The table has a straight white Line all over the table. Its not suppost to be there Even if its a nature product. They didnt help me at all with the problem. The table looks ugly and cheap because og that Line.