Lange levertijd!!!!

Op 8 juni heb ik een bestelling gedaan voor barkrukken en de mooie velvet stoelen. De barkrukken werden snel geleverd en zijn prima en voldoen aan onze verwachtingen. De roze velvet stoelen zijn helaas nog steeds niet binnen (nu 3,5 mnd geleden besteld!), terwijl er eerst bij stond dat er een levertijd was van 4 weken. Daarna kregen we een mail dat het 10-12 weken zou duren, prima, kan. Maar nu zijn we alweer 16 weken verder en hebben we nog steeds geen stoelen! Slechte zaak

Goedemiddag Marije, Bedankt voor deze review. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij dit voor u kunnen nazien. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Nooit meer

Ik heb 5 maanden geleden (eind april) een product gekocht en heb nog steeds niets ontvangen. Via chat krijg ik gewoon geen antwoord, via messenger verwijst men door naar de chat, via de telefoon ben ik na meerdere keren proberen nog nooit aan de lijn met een medewerker geraakt omdat dit telkens meer dan een half uur duurt.. Via mail zegt men dat alles bij de transporteur ligt (en die zegt dat er nooit iets is toegekomen...). Nu heb ik ondertussen alweer meerdere keren gevraagd via mail waar mijn bestelling blijft en of ik eventueel mijn geld gewoon kan terug krijgen en nu krijg ik zelfs helemaal geen antwoord meer. Ik koop hier nooit meer!

Goedemiddag Shari, Bedankt voor deze review. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij dit voor u kunnen nazien. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Behulpzaam personeel

Top ervaring in de showroom, vriendelijk personeel met goede adviezen.

Beste Anja, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Fijne service, mooi assortiment met ruime keuze

Ben heel goed geholpen in de winkel, bezorging was prima en chauffeur was zeer aardig. Zeker een winkel om vaker naar terug te gaan!

Beste Mart, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Fantastische service

Je wordt in de winkel in Soest super vriendelijk geholpen. Daarnaast hebben ze ook een mooi assortiment!

Beste Klaartje, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Hier moet ik vaker heen

Veel keus, aardige en professionele bediening en zeer mooie meubels.

Beste Angela, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Top service!!

Goede service, en snelle levering

Beste Zoë, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Leuke meubels met goede service!

Hele leuke meubels, helemaal mijn stijl. Goede en snelle service. Zeker een aanbeveling!

Beste Pieter, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Super service!

Super goede service, zeker een aanrader bij behoefte aan nieuwe meubels!!!

Beste Nina, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Goede levering

Vriendelijke behulpzame chauffeur

Beste Sam, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Top service!!

De service was top en helemaal met een lach!

Beste Bibi, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Zeer mooie meubels!

Mijn goede eerste ervaring met Gigameubel bestaat uit: deskundige en prettige communicatie, een perfecte eettafel en de correcte administratieve afhandeling.

Goedemiddag Dexter, Bedankt voor uw review, en het mooie compliment wat u ons maakt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Top assortiment en top service!!

Kast besteld, en werd zeer snel en netjes in huis geleverd. Ik ben helemaal verliefd op de kast.

Goedemiddag Chantal, Bedankt voor uw review, en het mooie compliment wat u ons maakt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Slechte service bij beschadiging

Door corona hebben we heel lang op onze tafel moeten wachten, waar uiteraard niks aan gedaan kan worden. Maar als onze tafel dan eindelijk is geleverd waren we eerst heel enthousiast tot we ze openden. De tafel had bovenop een dikke kras van wel 15cm lang. Duidelijk zichtbaar. Hier waren we niet gelukkig mee en hebben we contact opgenomen. Echter zeiden ze ons alleen dat ze hier niks aan kunnen doen, alleen ons een heel klein beetje geld teruggeven. Wanneer wij iets bestellen bij een winkel verwachten wij dat wij ons product in goede staat ontvangen. Heel jammer dat het op deze manier moet eindigen.

Goedemorgen Floor, Bedankt voor deze review. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij dit voor u kunnen nazien. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mooie kwaliteit

Schitterende meubels en netjes afgeleverd

Beste Enrico, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Groot aanbod in kwaliteitsmeubels.

Goede service. Klantvriendelijk en behulpzaam bij het maken van keuzes. Personeel denkt mee. Groot aanbod aan mooie meubels.

Beste Stephanie, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Traaag

Het duurt een eeuwigheid voordat de meubels worden geleverd. Ook ver na de verwachtte leverdatum zijn de meubels er nog niet. De communicatie hierover is er amoer, je moet zelf bellen om te vragen hoe het met de order staat.

Goedemorgen Mart, Bedankt voor deze review. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij dit voor u kunnen nazien. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Goeie hulp met het uitzoeken!

We hebben een ovale tafel mansour (2 meter) en 4 eetkamerstoelen Whip light grey. Super blij mee! We hebben samen met de verkoopster het samengesteld, goed advies!

Beste Marjolijn, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Verschrikkelijk

De service is verschrikkelijk. De levering wordt keer op keer verplaatst en afspraken maken heeft geen zin want die komen ze niet na. Ik had vier stoelen besteld. De levering ging van 8 weken naar ruim 5 maanden. Uiteindelijk heb ik mijn stoelen nooit mogen ontvangen. Kort gezegd: koop hier nooit!

Goedemorgen Manon, Bedankt voor deze review. Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat wij dit voor u kunnen nazien. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Slechte ervaring

Echt exact dezelfde problemen als Jolien onderstaand heeft. Een mooie bartafel en tafel uitgekozen in Soest, maar daarna geen goede service meer ontvangen. De bezorger was onbeschoft en dumpte de tafel in de tuin (in de regen). Het blad wat wij hebben ontvangen (eettafel Jim en bartafel Jim) is compleet anders dan in de showroom. Een afrader om te kopen, want je krijgt een totaal ander product. Ook ik stelde voor het showroommodel te kopen, maar die wilde ze niet ruilen. Ook logisch want die van mij is veel lelijker dan het showroommodel wat hun natuurlijk nog meer geld kost. Nu heb ik aangeboden om de tafel zelf te laten lakken en schuren zodat ik de juiste kleur heb en niet een nieuwe tafel hoef te bestellen waar ik 10 weken op moet wachten, maar dit kost natuurlijk geld. De kosten delen willen ze verre van, stuur maar retour is hun optie. Ps: ze weten van dit probleem, maar passen het niet aan. Ze geven aan het showroommodel aangepast te hebben, zodat klanten een beter beeld hebben maar dit is gewoon onzin, want hij ziet er nog steeds compleet anders uit dan het geen wat wij ontvangen hebben. Een afrader voor iedereen dus

Goedemiddag Twan van Essen, Heel veel dank voor uw review, waar wij graag op willen reageren. U heeft bij ons 2 tafels besteld, en wij hebben u uitgelegd via de mail dat de genoemde kenmerken inherent zijn aan het meubel. Wij hebben u een kosteloos retour aangeboden, en wij zien terug dat u met onze collega deze vraag/klacht heeft besproken. Wij begrijpen dan ook uw review niet, omdat wij u een kosteloos retour hebben aangeboden. Excuses, maar u deed zo'n bizar voorstel voor een zeer hoge compensatie, waar wij (zoals u wellicht kan begrijpen) niet in mee konden gaan. Om deze reden hebben wij dan nogmaals aangegeven dat u de tafel mag retourneren, en dat wij daarmee het bedrag zullen terugstorten op uw rekening. Wij zien dat u inmiddels ook gereageerd heeft op onze mail voor een compensatie, en deze zullen wij dan ook spoedig voor u verwerken. Mijn collega van de klantenservice zal die mail dan ook netjes voor u beantwoorden/afhandelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop, en wensen u het allerbeste toe. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

In een woord: Perfect

Na een defecte levering,is direct na de melding door Giga aktie ondernomen,om alles in orde te maken. Vandaag 17-09 is alles perfect geruild,afgeleverd en ALLE verpakkings- materiaal mee retour genomen.Chapeau!!!!!

Beste Guus, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snelle levering!

Snelle levering en alles volgens afspraak! Heel fijn!

Beste Deborah, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Super leuke trendy winkel

Mijn nieuwe appartement ingericht met leuke trendy meubels van Giga Meubel. Na de snelle levering nu lekker genieten van mijn nieuwe inrichting! Echte aanrader!

Beste Marjon, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Uitstekende service en snelle levering

Mooie industriële kast, lamp, dressoirkast, tafel en eetkamerstoelen en velvet bank gekocht bij Giga meubel. We zijn fijn geholpen in de winkel en alles is snel geleverd. Service was goed!

Beste Edwin, Bedankt voor deze review, en voor uw compliment. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Meest slechte en waardeloze service ooit!!

Vitrinekast t.w.v. €900,- besteld en bij levering al een van de glazen gebroken en enkele beschadigd. Dit kan gebeuren en dat is geen probleem. Maar bij controle blijkt ook dat kast scheef staat, omdat een van de poten korter is dan de rest. Bij de vraag of kast geruild kan worden voor een ander, wordt ons onvoorstelbaar meegedeeld dat het niet kan omdat alle kasten dergelijke gebreken kunnen hebben. De kasten worden in India gemaakt en de verwachting is hierom dat een andere kast ook gebreken zou kunnen hebben.Wel mocht ik mijn kast kosteloos retourneren. Echter, mijn man heeft zelf filtjes onder deze korte poot geplaatst om scheefstand te voorkomen. Gigameubel wilde de ramen wel komen vervangen, maar ik kon afspraak op z'n vroegst pas 3 weken later inplannen. Ik was stomverbaasd en kon buiten de mail of chat niet in contact met ze komen (ondanks dat ze zelf aangaven dat ze telefonisch bereikbaar zijn. Hier klopt niets van, want ik kreeg keer op keer alleen maar een antwoordapparaat te horen). Maar er werd dus niet gereageerd op een vervroegde afspraak. Uiteindelijk 3wkn later, komt de koerier langs met nieuwe glazen. Lees koerier en geen monteur, want die was volgens de koerier met vakantie. Hierom dat Gigameubel hem hebben gestuurd. Bij aankomst heeft de koerier wederom gebroken en beschadigd ruiten mee en laat ons ter plekke weten dat Gigameubel ons op korte termijn zal benaderen voor een andere afspraak. Na 2,5wk totaal niets van hen te hebben vernomen, heb ik ze gemaild of we überhaupt nog geholpen worden. Enige wat ik toegestuurd heb gekregen, was een email om nieuwe afspraak ik te plannen. Eerste afspraak kon wederom pas weer 3wkn later worden ingepland. Ik was woedend en heb ze gemaild met het verzoek per direct contact met mij op te nemen zodat deze ruiten op kortere termijn vervangen konden worden. Gigameubel heeft nooit meer op mij gereageerd, in welke vorm dan ook. Hierdoor heb ik verplicht een afspraak moeten afwachten.

Goedemiddag Maro, Bedankt voor deze review, waar wij ons echt totaal niet in kunnen vinden. Er worden dingen geschreven wat wij absoluut niet op die manier oplossen. Als er een kast beschadigd wordt geleverd, lossen wij dat voor de klant op. Daar is geen discussie over. U schrijft dat er door klanten zes maanden gewacht moet worden op een service, echter zijn dit niet onze levertijden. Excuses, wij willen dit dan ook graag voor u uitzoeken. U mag ons hiervoor mailen naar info@gigameubel.nl Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel