goede service

makkelijk bestellen en snelle bezorging

Pakket niet ontvangen, maar goed opgelost!

Pakket helaas niet ontvangen, terwijl er op de site van de bezorger vermeld staat dat mijn pakket al bezorgd is….Giga Meubels hierover ingelicht en ze hebben meteen actie ondernomen. Nu in afwachting van mijn pakket, maar complimenten voor de goede & snelle service!

beste priscilla van leeuwen, Heeft u voor ons een ordernummer want ik vind geen order op uw emailadres. Wij gaan dan hier naar kijken voor u. Het artikel word via de pakketservice verzonden en vaak word het dan ook nog vandaag bezorgd bij u. wij zien graag uw ordernummer tegemoet zodat we dit snel na kunnen kijken voor u. wilt u dit mail naar info@gigameubel.nl

Te weinig initiatief bij oplossen klachten

Helaas hebben wij moeten ervaren dat bestelling, levering en after sales niet op orde zijn. bij de bestelling is op de website aangegeven dat er binnen 3 werkdagen geleverd zou worden, maar dat bij grote producten dit kon oplopen tot 10 dagen. Uiteraard wel in de voorwaarden opgenomen, maar in het kader van juiste verwachtingen toch minder. De levering an sich is keurig uitgevoerd. Netjes van te voren gebeld. After sales: De gekochte kast voldeed niet aan de verwachtingen en daarnaast met regelmaat moeten mailen en bellen ten aanzien van oplossen probleem. Er wordt verscholen achter 'Black Friday' en ligt bij leverancier. Als particulier zijnde koop je bij Giga Meubel en niet bij de leverancier. Een zwaktebod in mijn ogen. Nu, ruim bijna 1,5 week na levering nog steeds geen oplossing. Ook het telefonisch alleen beschikbaar zijn tussen 10 en 12 uur in de ochtend is niet meer van deze tijd.

100 punten ! Snelle levering

Levering was enorm snel .. en tafels zijn nog mooier dan op de fotos!!

beste Samira, bedankt voor uw review. veel plezier ervan Team Giga meubel

Super mooi

Ik twijfelde heel erg om te bestellen. Toch besteld en nu super blij met me eettafel.

Snel, goed verpakt

Product zoals omschrijven mooie kwaliteit. En snelle levering

bedankt voor uw review

Product zoals verwacht

Stevig, en makkelijk op te ruimen. Levering was wat onduidelijk maar dat lag aan DHL. Dag later dan gepland. Dinsdag heledag er voor thuis want ze zouden komen tussen 09:00 en 22:00. ( belachelijke tijd zo lang) Krijg ik om 22:00 een mail dat het woensdag aankomt. Niet zo netjes

beste kyanu, bedankt voor je review. Wij zijn helaas afhankelijk van de pakketservice die dit levert en dat gaat helaas wel eens niet goed. wij hopen dat u wel tevreden over het product en de aankoop bij Giga meubel Team Giga meubel

Goede kwaliteit, vlotte levering!

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering!

beste Karien, bedankt voor je review. Team Giga meubel

Geweldige service

Al vaker artikelen via de website van Giga Meubel besteld. Nu hadden we een nieuwe bank nodig en zijn we naar de showroom in Soest gegaan. Mooie winkel met een ruim assortiment en vriendelijk personeel. Onze hond mocht ook mee, wat ook erg prettig is. Op het gemak rond gekeken en uiteindelijk onze bank met hocker en een stoel gevonden. Binnen 3 weken stond het bij ons in de woonkamer. Kan het iedereen aanbevelen!!

Prima levering.

Had kapstok gezien en bij jullie was deze goedkoper. Met een paar dagen was deze in huis.

beste petra, bedankt voor uw review. Team Giga meubel

Goede kwaliteit en levering

De kast is van goede kwaliteit en netjes geleverd en met wat moeite door de grote netjes binnen neer gezet door de vriendelijke bezorger!

Beste Martijn, bedankt voor uw review onze bezorgers zijn toppers. Team Giga meubel

Positief

Aankoop werd eerder geleverd dan eerst aangekondigd. Kwaliteit van het product is boven verwachting.

Alles is top *mooie spullen *goede kwaliteit *snelle bezorging *goede prijzen Dus gewoon top!!!!

Ik ben blij met mijn bestelling! je wordt goed op de hoogte gehouden.

Bestelling tot bezorging ging heel fijn, was mijn eerste kennismaking maar zeker niet de laatste. Echt TOP!.

Netjes afgehandeld

Kast besteld, redelijk snel geleverd en zeer goede communicatie door de chauffeur die 5 minuten voor aankomst zijn komst aankondigde. Heel blij met de mooie kast die best eenvoudig in elkaar werd gezet.

van bestelling tot levering perfect meubel (metalen kast ) zat zeer goed verpakt. tijd levering klopte precies

Handig en veilig trapje, dat mooi effen zwart is.

Past net naast ons aanrecht, dus zo voor het grijpen.

Snelle en correcte levering!

We werden perfect op de hoogte gehouden van onze bestelling. Snelle en vlotte levering.

geslaagd

Op zoek naar een mooi schapenvacht (langharig) in beige. Gevonden, degelijke prijs maar wel iets meer grijs van kleur. Evenwel toch gehouden want het past ook wel ergens anders dan waarvoor ik het in gedachten had. :-)

Perfect product voor een prima prijs.

nog niet te beoordelen

Ik ga echter uit van een mooi product. Jullie zijn erg snel in de verzending dus dat schept verwachtingen. De dienstverlening van Post NL is echter aller belabberdst. Het meubel zweeft ergens tussen depot en afleveradres... vandaar de "Nee" bij aanbeveling

Super tevreden

Heel mooi keukentrapje en super snel geleverd. Ik ben er heel blij mee.

Snel en netjes geleverd

De bestelling via bol.com is makkelijk en snel verlopen. Order was, een dag eerder als toegezegd geleverd. Het product was erg netjes verpakt en was daardoor ook onbeschadigd afgeleverd.

Waardeloos

Huishoudtrap nog steeds niet in huis, DPD maakt er een zooitje van. Hele middag met ziek kind op de bank gezeten, zeggen ijskoud ; je was niet thuis! Moet ergens in pickup-point liggen, weetallen nog niet waar. Moet die trap dus op de fiets ophalen; dat is net de reden waarom ik online bestel! Nooit problemen bij Bol.com maar dit is echt waardeloos! Giga meubel reageert niet op mijn mail! Tijd voor andere vervoerder en betere organisatie!!

Goede ervaring met Giga meubel

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snel verstuurd en goed verpakt