Een meubelwinkel maar mijn hart

Niet te groot. Maar erg veel keuze. Klantvriendelijk en meedenkend personeel. Kom zeker terug!

Beste Dick, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

What you see is what you get!

Heerlijke interieur winkel waar je krijgt wat je koopt. Vriendelijk personeel in Soest, ze staan voor je klaar en helpen waar nodig maar niet op een opdringerige manier. Kom hier graag terug!

Beste Maaike, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Helemaal prima!

NA deskundig te zijn geadviseerd in jullie winkel een mooie industriële kast uitgezocht welke geheel naar afspraak en keurig op tijd 07:00,... bezorgd werd door een heer waartegen Rico Verhoeven de ring niet zou durven instappen, bizar hoe deze medewerker in zijn eentje zoveel werk kon verzetten. Op mijn v opmerking dat de kast niet geheel naar behoren sloot werd snel en vakkundig gereageerd. Super!! Heel veel dank en graag tot ziens!!

Beste Ron, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Goede duidelijke website, goede zoekfunctie, makkelijk bestellen en snelle levering!

Beste Joyce, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Leuk assortiment

Erg leuk en veelzijdig assortiment. Groot aanbod wat ook echt te zien is in de winkel. Personeel erg prettig; geen opdringerig maar wél behulpzaam personeel... precies goed!

Beste Henk, Bedankt voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mooie producten, snelle levering!

Mooi meubels van deze tijd! + de service hebben wij ook als fijn ervaren!

Beste Hilde, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mooie winkel, online snelle service!

Winkel in Soest is erg mooi en gezellig, het personeel behulpzaam waar nodig. De eetkamer stoel rustig kunnen proefzitten en daarna snel en gemakkelijk online kunnen bestellen. Het product was op voorraad dus na bestellen ook snel bezorgd gekregen. Fijn zittende, mooie stoelen van kwaliteit voor een hele nette prijs.

Beste Briënne, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snelle levering en goede kwaliteit

De stoel werd na twee dagen geleverd, is van goede kwaliteit en zit heerlijk

Beste Jolien, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Voordelig en kwalitatief goed!

Leuke stoelen gekocht met gouden poten, heel mooi!

Beste Jasmin, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snelle & goede levering! Product is vergelijkbaar met de foto’s. Echt top!

Beste Lauren, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

top service!

mijn hoeksalon iris eerst hier aangekocht daarna mijn fluwelen eetstoelen . ze zitten zo fijn en zo een snelle service en perfecte kwaliteit. zeker en alvast de volgende aankopen zullen hier doorgaan!

Beste Seyma, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Winkel met mooie spullen en goede klantenservice

Mooie spullen van diverse merken, allemaal beschikbaar in één winkel! Uitstekende klantenservice die snel reageert. Kortom top!

Goedemorgen Do, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

snelle levering en top kwaliteit

Fijne webwinkel!

Beste Hester, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mooie barkruk supersnel geleverd

Online meubels kopen - dat doe je niet elke dag. Na even op Pinterest te zoeken, kwam ik de juiste barkruk tegen. En deze was via Giga meubel te koop. Dus mijn kans gewaagd. En oh wat een fijne ervaring! Supersnelle en juiste levering van een prachtige kwaliteitsvolle stoel (tegen een goede prijs). Ik zoek niet verder. Voor mijn volgende huis design artikelen, kijk ik opnieuw via Giga Meubel! Ook een fijne en vriendelijke klantenservice (betaling lukte even niet maar dit werd snel opgelost). Enkel nog betalen via Paypal zou handig zijn.

Goedemorgen Laura, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Uitstekend!

Prachtige nachtkastjes besteld van Webbing, erg tevreden over de kwaliteit.

Goede kwaliteit

Eenvoudig in elkaar te zetten zware kwaliteit

Ik heb er een paar prachtige stoelen gekocht voor een hele mooie prijs. Snel geleverd met duidelijke track&trace

Kwalitatief en klantvriendelijk

Zeer snelle levering, perfecte prijs-kwaliteit! Tevreden klant!

Uitstekende service en levering

Barkruk besteld via bol.com en giga meubel leverde het product.. alles in prima staat afgeleverd, de volgende werkdag, en het product voldoet aan alle eisen.

Goedemiddag Maikel, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Toen we de winkel binnen kwamen werden we vriendelijk goede morgen gewenst.We konden rustig rond kijken zonder dat iemand constant vroeg,wat we wensten.Zeer verfrissend.Zeer fijne winkel en geslaagd.

Goedemorgen Riny, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Aanrader!

Snelle levertijd, goede service & ontzettend blij met onze nieuwe meubels van Gigameubel

Goedemiddag Milou, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mooie stoelen voor een leuke prijs!

Ik ben erg tevreden met de stoelen die wij bij Giga Meubel hebben besteld. Ze zijn mooi en zitten lekker! De bezorging was er echter niet op de aangegeven dag.

Goedemiddag Lieke, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Verwachtingen waargemaakt!

Door goede verhalen van andere bij Giga Meubel terechtgekomen. Verwachtingen volledig waargemaakt. Levering volgens afspraak op de gewenste dag. Chauffeur zeer zorgvulding en netjes van te voren nog even gebeld!

Goedemorgen Kevin, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Goed product en netjes aangeleverd

Product was als besteld. Had een klacht over bezorgdienst DPD en daar is door Giga meubel zeer netjes op gereageerd.

Goedemorgen Ruud, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Deskundig advies, supersnelle levering en keurige prijs- en kwaliteitverhouding.

Mooie en sfeervolle meubelzaak. Groot assortiment en hele vriendelijke en deskundige medewerkers. Een echte aanrader!

Goedemorgen Henk, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel