Filters

10

Helemaal naar wens!

Prima communicatie, steeds netjes geïnformeerd (vanwege levertijd zat er wat tijd tussen bestelling en bezorging). Kast is netjes bezorgd, op de gewenste plek neergezet en nog mooier dan op de foto. Het wachten zeker waard!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Wat een fijne winkel en service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedenavond W, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de service en onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

1

Geen communicatie bij late levering

Helaas heb ik na 6 maanden wachten (terwijl mij in het 1e contact werd gegarandeerd dat mijn bestelde product er een dag later zou zijn) mijn bestelling geannuleerd. Dit omdat ik weer geen nieuws over het bestelde product, dat in december toch echt vanuit de fabriek verstuurd zou worden naar Nederland heb ontvangen. En gezien ik nogmaals 4 weken na verzenden vanuit de fabriek zou moeten wachten voor de ontvangst.... Het kan gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt, maar 6 maanden moeten wachten en nooit vanuit Giga Meubel informatie over het product krijgen, tenzij je zelf vraagt naar de status, dat vind ik geen service. Erg jammer want was enorm blij dat ik na lang zoeken eindelijk de fauteuils had gevonden die perfect bij mijn bestaande interieur zou passen, maar ik heb toch besloten verder te gaan zoeken. Ik ben normaal niet van slechte ervaringen delen, maar gezien nu ook een reactie op de annulering uitblijft, terwijl er op de vraag qua status afgelopen maanden steeds binnen 2 uur een reactie kwam. Zie ik geen andere mogelijkheid dan nu op deze manier om een reactie te vragen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Judith, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u nog steeds geen bevestiging heeft ontvangen van de annulering. Echter kan ik in het systeem zien dat u deze annulering vandaag 11 januari aan ons heeft doorgeven, welke wij ook vandaag verwerkt hebben. Onze financiële administratie zal zorgen voor de financiële afwikkeling. Zojuist heb ik u proberen te bellen, echter kreeg ik geen gehoor. Kan u mij per mail aangeven wanneer u bereikbaar bent? Dan bel ik u even op om dit dossier te bespreken en om samen te kijken naar een passende en correcte afhandeling. Vriendelijke groet, Corné

10

Superservice

Tot nu toe heel erg tevreden over het contact. Geen lange wachttijden je wordt meteen netjes te woord gestaan. Nu wachten tot mijn kast binnen is ;) Maar tot zover GIGA bedankt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Maaike, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo tevreden bent over het contact met Giga Meubel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

1

Slechte garantie!

6 maanden geleden een zwarte tafel aangekocht. Prachtige tafel en snelle levering!! Maar na 6 maanden geeft de zwarte lak af over de hele tafel, verschillende foto’s gestuurd waar je gewoon het hout door de tafel heen ziet komen. Antwoord : dit komt door glazen en pannen. Nogmaals foto’s gestuurd van alle gebreken zelfs op de randen waar geen pannen of glazen kunnen staan maar toch ziet giga meubel dit niet als fout. Ik kan zelfs zeggen dat er nog nooit een pan op deze tafel heeft gestaan! Zeer zeer spijtig. Dus beste mensen bedenk je 2 maal voordat je iets koopt want garantie en service achteraf trekt op niks!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

We hadden een product besteld en bij het uitpakken bleek er een poot gebroken te zijn van het beeld, via de chat het advies gekregen een foto te maken en die per mail te versturen naar de klantenservice. Tot mijn verbazing kreeg ik de volgende dag bericht dat ik met hun retour bon het product terug kon sturen en wij ons geld terug kregen. Dit vind ik grote klasse en vertrouwen in de klant. Wij raden dit bedrijf voor 100% aan om online te winkelen en bestellen Klasse Giga Meubel

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen service meer na aankoop

Een tv-meubel en dressoir besteld van de Pure Black collectie. Het ziet er prachtig uit maar zit onder de splinters. Na telefonisch contact kregen we te horen dat we het zouden moeten lakken om het probleem op te lossen!? Wat wij al erg gek vonden maar goed, veel te lang gewacht op de meubels, ze zien er prachtig uit, dus lakken dan maar. Dit lost het probleem echter niet op! Nogmaals contact opgenomen en ja hoor, een dikkere lak aanbrengen kregen we als reactie. Gelukkig konden ze wel aangeven dat we dat bij de bouwmarkt kunnen kopen! Totaal geen service! De pure black lijn zeker niet kopen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedenavond Selma, Bedankt voor het voor plaatsen van deze review. Wij hebben uw dossier ingelezen en hebben moeten vaststellen dat onze klantenservice u op de juiste wijze geïnformeerd heeft. Deze meubelen zijn van een grover hout gemaakt en is hier geen ontkomen aan. Wij kunnen helaas geen meubelen ook na 3,5 maand retour nemen. Wij hebben u als advies gegeven om eens bij een bouwmarkt te informeren, wellicht kan u de meubelen beschermen met een lak. Bijvoorbeeld een pantserlak of botenlak, dit is een wat dikkere lak wat wellicht goed tussen de kieren gaat en de ‘splinters’ op zijn plek houdt. Wij hopen dat het lukt met het gegeven advies, en wensen u desondanks veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel Boäz

9

firma die zijn afspraken nakomt!

Keurig bedrijf dat waarmaakt wat ze beloven; goede communicatie, leveren op tijd en met een goede prijs/kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Alex Ten eerste een goed nieuwjaar gewenst! Fijn om te horen, dit is ook ons streven. Heel veel plezier van uw nieuwe meubels. Met vriendelijke groeten, Mel.

2

Bestelling onnodig laat geannuleerd door gigameubels

Een mooie stevige tafel besteld. Na 10 weken (van de 14 weken) informeren of er al iets van een richt datum is, om de rest van leveringen en opruimen beetje in te kunnen gaan plannen. Toch leuke als alles een beetje tegelijk komt en oude tafel en stoelen op tijd weg kunnen. Pas toen kwam de mededeling dat de bewuste tafel nooit meer gemaakt zou worden door de leverancier. Op mijn vraag naar leverancier gegevens, om daar te informeren welke winkels deze tafel nog meer verkopen, om daar een eventuele voorraad op te vragen, kwam het antwoord dat dit model door Gigameubel zelf ontworpen was en dus alleen voor hun gemaakt werd. Wat ik dan weer vreemd vind; 1. een leverancier die een door jou specifiek model weigert te maken. 2. waarom komt een leverancier dan pas na 10 weken, na een bestelling, dat een model niet meer gemaakt zal worden. Voor mijn gevoel zijn er heel andere achterliggende redenen waarom ze deze bestelling niet meer willen leveren, zoals o.a. gestegen inkoop- en (transport)kosten (al kan ik dit niet hard maken). Vanuit gigameubel kreeg ik de optie om dan een andere uit te zoeken. Helaas bleek geen van de andere aan onze wensen te voldoen. Na aangeven dat ik geen ander model wilde, weigerde gigameubel om zelf de bestelling te annuleren. Waarom zou een winkel een bestelling open willen laten staan als ze weten dat ze niet kunnen leveren? Nadat ik melde om een in gebrekenstelling te starten (na de 14 weken originele levertijd) en een klachten procedure, hebben ze de bestelling geannuleerd. Het enige positieve aan deze winkel is, nadat ze besloten hadden om eenmaal te annuleren, het bedrag binnen 24 uur weer op onze rekening stond. Blijft het gevoel van onnodig 10 weken moet wachten, voordat te horen krijgt dat een bestelling niet meer gemaakt zal worden. Gaat er bij mij niet in dat dit pas bekent is na 10 weken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Meneer Bakker Inmiddels heb ik u telefonisch gesproken en wil u bedanken voor de genomen tijd. We hebben we alle frustratie punten doorgenomen. Nogmaals excuus voor de onduidelijke communicatie. Uiteraard gaan we de door u benoemde punten oppakken tijdens ons overleg en gaan er zorg voor dragen dat we hier duidelijker in gaan zijn. Met vriendelijke groeten Nely

5

Hele mooie meubels, helaas is 1 beschadigd afgeleverd

Meerdere meubels van deze levenrancier zelf afgehaald. Mooie degelijke meubels van prima kwaliteit. Deze keer alleen een dressoir beschadigd geleverd gekregen..

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en zorgvuldige levering

Goed geleverde producten met een goede snelheid. Goed verpakt voor transport.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedenavond Sjoerd, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u deze positieve ervaring met ons wilt delen. Hopelijk zien wij u nog eens! Met vriendelijke groet, Boäz

1

Waardeloos

28 november een bijzettafel besteld. Deze staat op de site beschreven als direct leverbaar. Nu bijna een maand verder zit ik nog steeds zonder bijzettafel. Het is een kerstcadeau, maar dat kan ik wel uit m’n hoofd zetten. Dus voor de mensen die denken dat direct leverbaar snel en huis is, je kan gerust een maand wachten op je bestelling.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Lisa, Bedankt voor uw review. Jammer te horen dat uw bestelling niet naar wens verloopt. Ik zie dat uw bestelling inmiddels onderweg is met onze vervoerder. Onze excuses voor de vertraging van uw order. Met vriendelijke groet, Saar

8

Alles snel en netjes geleverd.

Makkelijk te bestellen. Snelle reactie bij vragen. Goede after service.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Martijn, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u deze positieve ervaring met ons wilt delen. Hopelijk zien wij u nog eens! Met vriendelijke groet, Saar

9

Fijne service

Het is een fijne webwinkel Hadden bureau vintage gekocht er was een klein probleem. Kon ik zelf oplossen. Geemaild naar giga meubel met het probleem. En er is dezelfde dag noch een goede oplossing gekomen. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kom zeker terug voor volgende aankoop.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag William, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te lezen dat zo tevreden bent met onze service en uiteraard uiteindelijk uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

10

Uitstekende service

Één van mijn geliefde stoelen gekocht bij giga meubel ging kapot. Ik wilde graag een nieuwe bestellen. Maar helaas waren deze niet uit voorraad leverbaar. Wat een domper, en zeker net voor de kerst! Krijg ik vanmorgen een mailtje van Giga meubel dat ze vandaag nog een nieuw onderstel sturen zodat ik met de kerst weer plezier heb van mijn stoel! Wat een super service!!! Hartelijke dank

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel met vriendelijke, behulpzaam personeel

Wij hebben een mooie ovale tafel gekocht. De mevrouw die ons hielp was erg behulpzaam en kon al onze vragen beantwoord. Goede service met het afhandelen van de aankoop. Zodra we weer meubels gaan veranderen gaan we zeker terug. Grote keus aan leuke betaalbare meubelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooi en veel keus

hebben hier mooie kasten gekocht

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Er wordt echt met je mee gedacht, fijne winkel en vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Carolien, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de winkel en onze service. Met vriendelijke groet, Saar

10

Goede service, mooi product

Stoeltjes besteld waarvan 1 kleur lange levertijd heeft. Na aangegeven te hebben dat ik dan de andere kleuren zo snel mogelijk zou willen hebben na een dag in huis. Een poot had een krasje op een niet zichtbare plaats. Dit enkel ter info vermeld en daarna meteen een email dat ik een lak zou krijgen om het te verhelpen. Super service en heel blij met de stoelen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Salina, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden met uw nieuwe aankoop en onze service! Met vriendelijke groet, Saar

7

Alle hobbels goed gladgestreken

De kast heeft behoorlijk lang op zich laten wachten. Gezien de Covid toestanden en de wetenschap dat de goederen uit india moeten komen, alle begrip. Iets eerder er over communiceren was fijn geweest. De kast liep wat stroef door het werken van het hout. Hiervoor is vandaag een uiterst aardige monteur met een schuurmachine langs geweest. Bijgeschaafd en in de olie staat de kast nu weer in de kamer. Keurig opgelost en zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Monica, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles bij u is opgelost! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

4

Bijzonder trage levering

De buffetkast die ik had besteld is na 6 maanden geleverd, hoewel er 6-8 weken was beloofd. Bijzonder trage levering. De kast zelf ziet er keurig uit, maar de levering laat zeker te wensen over.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Gijs, Bedankt voor uw bericht. Jammer om te horen dat de bestelling niet volledig naar wens verlopen is. Door meerdere situaties rondom COVID19 in India kunnen leveringen vertragingen oplopen. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Saar

10

Prima

Een hele duidelijke site, bestellen ging heel makkelijk, en levering was ook heel snel.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Connie, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons. Met vriendelijke groet, Saar

2

zeer slechte service

In mei al een tafel besteld en zou toen 6-8 weken duren. nu medio december de tafel nog steeds niet ontvangen! telkens worden wij afgewimpeld met "corona problemen" en nooit kan er duidelijkheid gegeven worden over een lever datum.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Emese, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling niet naar wens verloopt. Kunt u ons even mailen met uw ordernummer Dan kijken wij het na. Met vriendelijke groet, Saar

10

Goede en snelle service

Na dat ik een bed heb besteld voor mij dochter is hij binnne 2 weken netjes geleverd en neergezet bij ons thuis bedankt voor de service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Annie, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Saar

9

Snelle levering, prachtige kast!

Mooie industriële boekenkast gekocht. Afbeeldingen op de website zijn heel goed, komen overeen met het product. De kast was voorradig en kon binnen één week geleverd worden. Zeer vriendelijke bezorger, hij heeft het zware pakket netjes voor mij binnengebracht. Bezorging precies in het vooraf aangegeven tijdvak.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Cynthia, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en onze bezorgservice. Met vriendelijke groet, Saar

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd