MOOIE MEUBELS, SNELLE SERVICE, AARDIG PERSONEEL

Mooie meubels, snelle service, aardig personeel. Winkel is eigenlijk iets te klein voor de vele mooie spullen.

Snel bezorgt en prima kwaliteit

Zondag stoelen besteld. Waren dinsdag al binnen. Makkelijk in elkaar te zetten en een prima kwaliteit.

Snelle service en goede kwaliteit

Mooie aanbiedingen, duidelijke website. Ook een super snelle levering en het allerbelangerijkste een goede kwaliteit!

Goedemiddag Liza, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Super snelle levering

Na 2 dagen een bestelling van 4 stoelen al thuis bezorgd!👍 Alles mooi en netjes ingepakt.

Goedemiddag Catherina, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Super snelle levering!

Wij bestelden de stoelen op maandagmiddag en dag nadien waren ze al geleverd! Het in elkaar steken van de stoelen neem je er dan met plezier bij en ze staan echt prachtig!

Goedemiddag Chloe, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Super snelle levering. Goed verpakt en stoelen overtreffen alle verwachtingen.

Goedemiddag Bianca, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snelle levering, goede kwaliteit en fijne service!

Goedemiddag Britt, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Prima service en vriendelijke mensen in de showroom.

Prima service en vriendelijke mensen in de showroom.

Goedemiddag Jolanda, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Uitstekend!

Het is precies wat wij verwachte, nogmaals het is prachtig, onze velvet barkrukken past precies in het plaatje! Thank you

Goedemiddag Gokhan, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Efficiënt

Na een mail waarbij er me werd meegedeeld dat ik 12 tot 14 weken ging moeten wachten op mijn bestelling, was ik uitermate teleurgesteld. Ik besloot een mailtje te sturen om eventueel een ander model van stoel te bestellen dat wel in voorraad was en binnen de dag kreeg ik de bevestiging dat dit geen probleem vormde! Geweldig ervaring dat heel transparent en efficiënt is!!!

Goedemiddag Tiffany, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snel en netjes behandeld

Snel en netjes alles afgehandeld

Goedemiddag Saskia, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Een inspirerende, winkel vol spannende trends en onderscheidt zich van de rest. Ideale prijsklasse!

Ik werd getipt om een kijkje te nemen bij Giga meubel, een eindje weg voor ons, maar zeker goed geslaagd! Een aanrader voor iedereen en een onthouder voor mij in de toekomst

Goedemiddag Esmee, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snelle correcte levering.

Dressoir besteld online. Je kan zelf de datum kiezen wanneer het jou uitkomt. Ook het tijdvak van leveren was prima. Geen halve dag wachten, precies geleverd wanneer ze aangaven. Zeer tevreden over het dressoir.

Goedemiddag Anita, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snelle levering en goede service

Mijn vragen over de bezorging bij een bedrijf waar ik een stylingklus had werden goed beantwoord. Verder werd meegedacht over de bezorgtijd en dag! Heel fijn!

Goedemiddag Annet, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Super mooie producten. Snelle levering. Heel erg blij met ons dressoir

Goedemiddag Wendy, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Als we weer meubilair nodig hebben, komen we zeker bij giga meubel

Goed geholpen door vriendelijk personeel, snelle levering, tevreden met de eetkamerstoelen.

Goedemiddag Mabel, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snel en boven verwachting

Erg lang getwijfeld over de stoelen ivy. Toch besteld en ik vind ze mooier dan verwacht. De stoel is stevig en niet van die licht gewichtjes.

Goedemiddag Jill, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Bestellen ging perfect en leveren ging perfect

Goedemiddag Ton, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Fantastische producten en super service!

Wij zijn fan. Wat een prachtige meubels. En wat is de service in de winkel fijn. En dan ook nog keurige levering. Wat wil een mens nog meer?

Goedemiddag Ruth, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

eerst vervelend maar later heel goed opgelost door Giga

Wij hadden 2 barkrukken besteld en betaald. Deze zouden door de pakketservice afgeleverd worden. Dit werd een drama, tot 2 x toe een dag thuis gezeten maar wie er kwam geen pakketservice. Klacht ingediend ook bij Giga deze gingen er ook achteraan. Eindelijk na 3 dagen de krukken waren in zicht ze werden afgeleverd bij Giga Meubelen zelf. Wij er weer heen en ze daar opgehaald. Bij thuiskomst opende wij de dozen en tot onze (frustratie) teleurstelling 2 kapotte barkrukken, 1 x beschadigd en de andere helemaal gebroken. Het was vrijdagmiddag 17:30. Boos gebeld naar Giga Meubel hoe moest dit nu met ons open huis de volgende dag. Toni is aan het bellen gegaan en heeft kunnen zorgen dat op zaterdagochtend Giga Meubelen zelf 2 nieuwe krukken kwam afleveren. Dank Toni voor het goede regelen en dan chauffeur van Giga dat je die ochtend nog een extra adres aan wilde doen. Al met al wij zijn blij met Giga Meubelen (mooie spullen redelijk geprijst) maar gooi die pakket service eruit.

Goedemiddag Margaretha, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Goede service en hele mooie unieke meubels!

Een hele leuke mix van industriële hippe meubels voor een goede prijs. Service in de winkel is ook erg goed.

Goedemiddag Yvette, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Heb gebeld of kast mason op voorraad was in Soest, omdat ik deze direct af wilde halen. Na telefonisch overleg met verkoopmedewerker was alles duidelijk en heb ik de aankoop online gedaan.

Fijn

Heel goed geholpen door medewerking mooie meubels

Goedemiddag Monique, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Prima gegaan, alleen helaas kleine beschadigingen op de meubelen

Alles prima gegaan, bestellen ging soepelen met gratis transportkosten. Meubelen waren zelfs eerder beschikbaar dan aangegeven en de levering zelf ging ook vrij soepel, helaas wat kleine beschadigingen gecontacteerd na levering, maar gelukkig op de achterkant wat niet te zien is.

Goedemiddag Marc, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Uitstekend!

Ik ben ontzettend fijn geholpen. Ik plaatste een online bestelling, maar zette er ook en opmerkig bij. Om alles te controleren werd ik gebeld door een medewerker die vroeg of zij mijn opmerking goed had begrepen. Twee dagen later waren mijn barstoelen binnem en ze staan nu the shinen in mijn keuken!

Goedemiddag Iris, Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel