Perfecte customer journey

Ondanks dat we door de lockdown niet fysiek bij Gigameubel konden winkelen voelde de hele ervaring via de webshop als een perfecte customer journey. We hebben een grote massieve kast besteld die op moment van bestellen niet op voorraad was. Dit werd netjes aangegeven. Na bestelling kregen we een mail met de verwachte levertijd. Deze klopte exact en we kregen de mogelijkheid de bezorging in te plannen, super eenvoudig. Een dag voor de levering kregen we de tracing link en de verwachte levertijd. De volgende dag werden we netjes een half uur voor levering gebeld door de bezorger. Uitstekende service! De bezorger droeg een mondkapje en handschoenen en heeft de kast keurig afgeleverd. We zijn super tevreden over de service van Gigameubel. Nette en complete communicatie. Lieneke Klitsie-Blok

Geweldig kwaliteit met top service

Wij hebben een eettafel besteld, deze was mooier dan op de foto, prachtig kwaliteit! Ook wist ik precies hoe laat de chauffeur langs zou komen waardoor ik niet eindeloos zat te wachten. Bestellen, klantenservice via tel en chat allemaal erg behulpzaam en effectief geweest! Zal zeker vaker bestellen bij Giga Meubel!

Kwalitatieve producten en topservice

1ste x bestelling geplaatst, na enkele dagen al in perfecte staat thuis bezorgd. Alle onderdelen zorgvuldig ingepakt. Degelijke, kwalitatieve producten!!

Goedemorgen Enya, Bedankt voor deze review. We vinden het fijn om te horen dat uw bestelde artikelen zo naar wens zijn. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Goede service.

Een goede service en een snelle levering. Onze complimenten!

Goedemorgen Frans, Bedankt voor uw bericht en uw positieve feedback betreffende onze service en de levering. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Vorige week hebben wij een stoel besteld. Het zou een week duren voor hij binnenkwam, maar in werkelijkheid was hij er al na 2 dagen! Hij was in het echt nog mooier dan op de foto, dus we hebben er nog 1 bij besteld! Ook nu weer snelle service! Ook de klantenservice is goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Wij gaan hier zeker vaker iets bestellen!

Goedemorgen Maria, Bedankt voor uw review. Helemaal fijn om te horen dat de stoel zo erg in de smaak valt. Veel plezier met uw nieuwe stoelen! Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Goede en snelle levering

Mooi meubel en zeer snelle levering.

Goedemorgen Annemieke, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u blij bent met uw nieuwe meubel en de wijze van leveren. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Super service. Mooie , goede kwaliteit meubels. Fijn ook dat je zelf een datum kan uitkiezen om te leveren. Zeer nette en behulpzame bezorger.

Goedemorgen Marielle, Fijn om te lezen dat álles zo naar wens is en dat u blij bent met de door u bestelde meubels en de wijze van leveren. Bedankt voor uw review en veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Goede en snelle service, vriendelijk personeel die graag advies geeft.

In de winkel was er uitstekende hulp voorzien. Het personeel geeft uitgebreid advies, ook over interieurstyling. De online bestelling van mijn artikel verliep vlot, ik kon zelf de leveringsdatum kiezen. Mijn artikel werd op tijd geleverd.

Goedemorgen Katrien, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn om te lezen dat uw bezoek aan onze winkel zo prettig naar wens is geweest. Onze medewerkers staan altijd klaar om u te helpen met uw keuze naar een gewenst product dat aansluit bij uw wensen. Het online bestellen van uw artikel verliep ook vlot. We wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Goede service en kwaliteitsvolle kast

Na een aanvankelijke levertermijn van een maand, heeft Giga Meubel een extra inspanning gedaan om vroeger te leveren. De kast ziet er bovendien goed uit en voldoet helemaal aan de verwachtingen!

Goedemorgen Zoe, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de kast helemaal voldoet aan de verachtingen. Veel plezier met uw nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Snelle en nette levering. Vriendelijk personeel. Erg behulpzaam. En een super mooie kast. Mega blij mee.

Goedemorgen Daphne, Bedankt voor uw review en het compliment gericht aan onze medewerkers. Fijn om te horen dat het door u bestelde artikel en de algehele ervaring met Giga Meubel zo naar wens is. Veel plezier met uw nieuwe kast! Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Super klantenservice, goed materiaal, snelle levering

Net verhuisd volop in de tweede golf van COVID tijd, dat is enorm lasitg. Niet snel even op en neer naar de bouwmarkt, alles bestellen, wachten en het woonplezier uitstellen. Wij dachten al langer na over kasten (ja meervoud) van giga meubel nadat we een tip hadden gekregen van mijn zusje. Mijn verloofde en ik hadden eigenlijk besloten geen nieuwe kasten te kopen zonder deze eerste gezien te hebben in de showroom maar het gaat toch kriebelen in zo'n halfleeg huis. We hebben de gok genomen en wat zijn we tevreden! De kast was op voorraad en kon binnen een week in onze woonkamer staan. Ook bij een vraag aan de klantenservice werd er meteen een filmpje van de betreffende kast gemaakt en opgestuurd! Super service. We twijfelen over een tweede kast van giga meubel ...

Goedemorgen Lisette, Bedankt voor uw bericht. Allereerst veel succes en plezier met het inrichten van jullie nieuwe woning. We vinden het leuk om te lezen dat wij door uw zusje zijn aanbevolen en dat u inmiddels ook met veel enthousiasme een kast bij ons heeft besteld en deze heeft mogen ontvangen. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Super moooi design & afwerking!

Prijs kwaliteit verhouding is echt in balans. Wat een mooie kast.. en ook eerder dan verwacht binnen!

Goedemorgen Channa, Bedankt voor uw bericht. We willen u veel plezier wensen met uw nieuwe kast. Fijn om te horen dat uw bestelling en de levering zo naar wens is verlopen. Veel plezier met uw nieuwe kast! Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Duidelijke en goeie communicatie!

Mooie materialen ruime keuze en goeie service!

Goedemorgen Anaïs, Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Mooie degelijke kast!

Mooie stevige vitrinekast, deze kast heeft ook glas aan de zijkanten wat voor ons een vereiste was. Hier gaan we lang plezier van hebben!

Goedemorgen Lisetten, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de door u bestelde vitrinekast zo naar wens is. Heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Top service !

In 2018 de bartafel Jack gekocht, erg veel plezier van gehad. Op 27 september 2020 zijn wij trotse ouders geworden van onze zoon Odin Berend, hierdoor moesten wij een lage tafel aanschaffen in verband met een kinderstoel. Omdat wij erg goed zijn geholpen in 2018 en wij ontzettend veel plezier van de bartafel Jack hebben gehad, hebben wij de tafel Jack 140cm in het laag besteld. Op dinsdag 12 januari 2020 deed ik de bestelling en wij konden hem op woensdag 13 januari 2020 in het magazijn in Barneveld al ophalen. Wat een top service ! Nu kunnen wij binnenkort samen met onze zoon aan onze nieuwe prachtige tafel eten.

Goedemorgen Christel, Bedankt voor uw erg positieve review. We vinden het heel fijn om te lezen dat u zo enthousiast ben over Giga Meubel en dat u inmiddels al een tweede tafel heeft besteld. Wij willen u alvast veel plezier wensen met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Vlot bestellen en uur van levering precies zoals beloofd

Ik heb een vloerlamp gekocht. Heel mooi, precies zoals op foto. Gemakkelijk vragen te stellen via chat. Zeer tevreden!

Goedemorgen Veerle, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo blij bent met het verloop van de communicatie en dat u naar tevredenheid gebruik heeft kunnen maken van de chatfunctie op onze website. We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Supergaaf!!

Supergave kruk! Wordt hier gebruikt als bureaustoel op de slaapkamer van onze dochter. Kleur is heel mooi! Een montagehandleiding hebben we wel gemist.

Goedemorgen Ilse, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo blij bent met de door u bestelde kruk. Bedankt voor uw feedback wat betreft de instructies omtrent de montage. Ondanks dit wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Nog steeds wachtende op bestelling

Op de website staat er dat het 4-6 weken duurt voor de bestelling binnen is. Momenteel zit ik in week 7 en heb geen stoelen binnen gekregen. Ik heb contact gehad met de winkel en vertellen mij dat ze eind van de maand bij hen binnen komen en dan vervolgens nog naar mij verstuurd moeten worden. Totaal moet ik dus 11 a 12 weken wachten!

Goedemorgen Annemarieke, Bedankt voor uw bericht. We streven ernaar u altijd up-to-date te houden betreft de status van uw bestelling en eventuele wijzigingen in levertijd. We zijn continu bezig onszelf hierin te verbeteren en zijn daarom ook dankbaar voor uw feedback. Indien u verdere inhoudelijke vragen heeft betreffende uw bestelling wil ik u vragen dit naar info@gigameubel.nl te mailen, met vermelding van het ordernummer, zodat zij uw vraag in behandeling kunnen nemen en zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Giga meubel doet het super!

Wij hebben twee weken geleden een stalen dressoir besteld. Na het plaatsen van de bestelling kregen wij direct een bevestigingsmail. Daarna kregen wij binnen 2 dagen een mail om de levering te plannen. Het systeem werkt ontzettend goed en geeft je een overzicht van wanneer het mogelijk is om jouw bestelling te ontvangen. Uiteindelijk werd de dressoir geleverd door een zeer vriendelijke en behulpzame man. Alles was zeer goed ingepakt. Geen schade of lelijke plekken op de meubel. Tevens is de meubel gemaakt van mooi en dik staal. Kortom: dit product is voldoet aan alle eisen en wij zijn zeer tevreden met Giga Meubel.

Goedemorgen Jessie, Bedankt voor uw bericht! fijn om te horen dat u zo enthousiast ben over de wijze van het inplannen voor een afspraak tot levering en de kwaliteit van het door u ontvangen dressoir. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Kast besteld. Showroom, prijs, communicatie en leverdatum helemaal goed, en dan nog maar te zwijgen over de vriendelijke en zeer behulpzame transport medewerker (Justin) super een echte aanrader. 10 plus.

Goedemorgen Herman, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring met ons heeft gehad en dit wilde delen. Veel plezier met uw nieuwe kast. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Mooie snelle levering

Goedemorgen Jamie, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw bestelling zo vlot geleverd is. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Aantal dingen besteld en gelijk volgende dag afhalen.! Top service en fijn bedrijf echt een aanrader

Goedemiddag Pieter, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en ons daarom ook aanraadt. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Goed geregeld

Ik had een tv kast besteld, bestelproces ging erg goed ook het aangeven van je voorkeur wanneer de bezorging plaatsvond. Perfect op tijd maar helaas, het meubel wilde niet door ons trappenhuis. We hebben samen met de bezorger alles geprobeerd maar helaas. De behulpzame jongen heeft het meubel weer meegenomen. Had ook anders kunnen lopen, 1e drempel en succes ermee maar deze jongen heeft ons perfect geholpen!!! We hebben een ander meubel bij jullie uitgezocht en kijk er naar uit dat deze geleverd wordt en wel naar boven komt! :)

Goedemiddag Natascha, Bedankt voor je review. Jammer dat de kast niet door het trappenhuis paste, maar fijn om te horen dat u toch iets anders leuks heeft kunnen vinden. Zoals je aangeeft komt deze hopelijk wel naar boven! Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Leuke meubels, goede kwaliteit, betaalbaar

Onze 2e kast aangeschaft bij Gigameubel. Erg blij mee. Paar dagen na bestellen al geleverd. Enige minpuntje is dat ik geen mail heb ontvangen met het tijdstip dat de bezorger ongeveer langs zou komen. Vanmorgen om 07.00 uur werden we verrast door zijn bezoek. Het zou fijn zijn als we een berichtje hadden gehad.

Goedemorgen Annemarie, Bedankt voor uw review. We streven ernaar u zo goed mogelijk up-to-date te houden betreft de status van uw bestelling en op welke tijd u ons kunt verwachten. We zijn continu bezig onszelf hierin te verbeteren en zijn daarom ook dankbaar voor uw feedback! Excuses voor het ongemak. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team - Giga Meubel -

Slecht

Op 3 oktober 2020 heb ik twee stoelen besteld die volgens de website op voorraad waren. In November had ik nog mijn stoelen niet ontvangen en moest ik daar zelf achteraan gaan. Ik kreeg een mail dat het nog een aantal weken zou duren. Uiteindelijk ontving ik vandaag (30 december 2020) mijn stoelen en heb ik dus bijna drie maanden moeten wachten. Tot mijn teleurstelling zijn beide stoelen beschadigd in het stof, het zijn velvet stoelen. De klantenservice ziet dit niet als beschadiging en we moeten het zelf met een strijkijzer oplossen. Dat terwijl er krassen (lijkt wel van kastennagels) in het stof zitten en er op sommige plekken stof weg lijkt te zijn. We mogen ze wel terugsturen, maar dan zijn de retourkosten voor onze eigen rekening.

Goedemiddag Puck Bertens uit Tilburg, Bedankt voor uw review. Wij vinden het oprecht vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over de stoelen die u geleverd heeft gekregen. Wij hebben uw foto's bekeken, maar zien helaas geen schade op de foto's. Onze afdeling klantenservice heeft u dit ook netjes laten weten, waarop u vervolgens aangaf het hier niet mee eens te zijn. Omdat wij ons zich niet in uw verweer kunnen vinden heeft mijn collega u aangegeven dat u deze op eigen kosten aan ons mag retourneren. Wij wachten uw retourzending dan ook af. Wij wensen u een voorspoedig nieuwjaar toe. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel