Prachtige salontafels van hoge kwaliteit

Een tijd geleden heb ik hier een set van twee salontafels gekocht. Ze zijn van hoge, zware kwaliteit en gemakkelijk te monteren. De levertijd kwam overeen met de site, de bezorger belde een half uur van tevoren dat hij eraan kwam. Top service en producten.

Duidelijke site en fijne levering

We zijn erg blij met onze nieuwe dressoir. De levering kon in overleg (omdat ik in de eigenlijke week van levering 39 weken in verwachting ben) zelfs naar voren geschoven worden. We geven halve ster minder dan maximaal, omdat we 17 dagen hebben moeten wachten ondanks het dressoir op voorraad stond. Maar daarentegen hadden we wel 20 euro nieuwsbriefkorting (blijven Nederlanders).... De dag van te voren kregen we een mail met de verwachte tijd (een tijdsblok van 2 uur, dus je hoeft ook niet de hele dag thuis te zijn). Al met al zijn we heel erg tevreden.

Heel erg mooi!

Wat een mooie/gave bartafel! Sterke metalen onderstel en een prachtige houten bovenblad met visgraat patroon. Een eyecatcher in je interieur♡

Oke

Kreeg 1 dag van tevoren te horen dat mijn bestelling toch niet compleet was, rest wel netjes tot binnen geleverd en aardige bezorger. Gaan zien hoe het zal gaan met de rest van de bestellingen...

Goed en snel Opgelost

Ik had een nachtkastje besteld die helaas kapot is aangekomen. Na een mail te hebben gestuurd met foto’s, had ik binnen een uur antwoord. Er is een nieuw nachtkastje opgestuurd en de kapotte kan ik gratis terugsturen. Hele goede service

Prachtige kwaliteit bank en op afspraak geleverd

Prachtige kwaliteit bank en op afspraak geleverd

Goedenavond Dee, Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met de prachtige kwaliteit van de bank die u heeft ontvangen en dat deze op afspraak is geleverd! Bij GigaMeubel streven we er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen, en het doet ons goed om te weten dat dit voor u het geval was. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, staan we altijd voor u klaar. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Goed verpakte levering spiegel

Ik heb een vrij grote spiegel besteld bij Gigameubel. Uit ervaring weet ik dat spiegels nog wel eens kapot aankomen. Daar was hier absoluut geen sprake van. Het artikel is met veel zorg voorzien van allerlei beschermende materialen voor transport. Ook over de aparte transportservice Nes Parcel, welke mijn artikel leverde, niets dan lof!

Goedenavond Lars, We zijn blij dat de spiegel goed verpakt was en zonder schade is aangekomen. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en in goede staat bij onze klanten worden afgeleverd, en het doet ons goed om te weten dat dit voor u het geval was. Ook zijn we blij dat u tevreden bent over de aparte transportservice van Nes Parcel. We zullen uw positieve feedback doorgeven aan het team, omdat het altijd fijn is om te horen dat onze partners goede service leveren. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, staan we altijd voor u klaar. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Fantastisch product Goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Beste Olga, Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met het product dat u heeft ontvangen en dat u de prijs-kwaliteitsverhouding goed vindt! Bij GigaMeubel streven we er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden tegen eerlijke prijzen, en het doet ons goed om te weten dat dit voor u het geval was. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, staan we altijd voor u klaar. Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Prima stoel voor klein prijsje

Fijn bedrijf, levert snel, goede kwaliteit voor kleine prijs

Beste, Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze service! We streven ernaar om onze klanten snelheid, kwaliteit en waarde te bieden, en het doet ons goed om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, staan we altijd voor u klaar. Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, jamie Team Giga Meubel

Constant levertijd opschuiven

Heel triest, maar iedere keer wordt de levertijd verschoven van de eettafel die ik heb besteld. Ik heb besteld in Februari 2024, verwachte datum was toen begin maart, toen werd het eind maart, daana medio april en nu eind april. Als je ze dan mailt en vraagt om compensatie dekken ze zich zelf in dat ze een verwachte datum doorgeven en niet aan compensatie doen. Echt triest!!!!! Ik had juist besteld omdat ik de recensies had gelezen, daarnaast vind ik ze absoluut niet klantvriendelijk, ze doen er letterlijk niks aan om te zorgen dat je je welkom voelt of compenseren het met niets, en als je de status een keer navraagt voa chat dan doen ze bij de hand en zeggen ze dit hebben we de vorige keer ook gezegd tegen u. Voor mij zijn ze alles behalve klantvriendelijk!!!! Ik heb zelf jaren met klanten gewerkt en sorry hoor, en zijn ook rechten voor klanten!!! Dus je kunt wel constant herhalen dat je niet doet aan compensatie maar, weet ook dat de klant rechten heeft!

Beste Gul, We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat u zich niet welkom voelt en dat u teleurgesteld bent over het gebrek aan compensatie voor de vertragingen. Het is belangrijk voor ons om onze klanten tevreden te stellen en we nemen uw feedback serieus. We willen graag de kans krijgen om het goed te maken en te kijken naar een mogelijke oplossingen. Neem alstublieft contact met ons op zodat we dit verder kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw geduld en begrip, en we hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Prachtig dressoir!!! Zeer goede kwaliteit en top verpakt Keurig op tijd bezorgd en ook nog van te voren gebeld dat ze er aan kwamen met het dressoir!!

Beste Bianca, Wat fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent met het dressoir dat u heeft ontvangen! Bij Giga Meubel streven we er altijd naar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden, en het doet ons enorm veel plezier om te weten dat dit voor u het geval was. We besteden ook aandacht aan de verpakking van onze producten om ervoor te zorgen dat ze veilig en onbeschadigd bij onze klanten aankomen, dus het is geweldig om te horen dat het dressoir top verpakt was. Daarnaast vinden we het belangrijk om een goede service te bieden als het gaat om levering, en het is fijn om te horen dat het dressoir keurig op tijd is bezorgd en dat u zelfs van tevoren werd gebeld om u op de hoogte te stellen van de bezorging. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Als er in de toekomst iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar en kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Ik ben heel blij met mijn barkrukken.

Heel eenvoudig om te monteren en heel gebruiksvriendelijk... Bedankt voor de snelle levering.

Beste Lilit, Wat geweldig om te horen dat het meubelstuk eenvoudig te monteren was en dat het gebruiksvriendelijk is! Bij Giga Meubel streven we er altijd naar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die gemakkelijk te monteren en te gebruiken zijn, dus het is fantastisch om te weten dat dit voor u het geval was. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestelling snel te ontvangen, en we doen ons best om dit mogelijk te maken voor al onze klanten. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Als er in de toekomst iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar en kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

Makkelijk en snel in huis

Makkelijk het meubelstuk besteld en snel in huis. Fijn dat je een eigen datum kunt kiezen om te laten leveren, zodat je niet onverwachts het meubelstuk op de stoep hebt staan.

Beste Amy, Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met zowel het bestelproces als de levering van uw meubelstuk! Bij Giga Meubel streven we er altijd naar om onze klanten een naadloze en stressvrije winkelervaring te bieden, en het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is ons doel om het winkelen bij ons zo gemakkelijk en probleemloos mogelijk te maken, en uw positieve feedback is daarom zeer waardevol voor ons. Bedankt voor het delen van uw ervaring! Als er in de toekomst iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar en kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Jada Team Giga Meubel

zeer correcte service

geen enkele opmerking en gode feedback ivm leveringen

Goedemiddag Joost, Wat fantastisch om te horen dat onze leveringen zo goed zijn ontvangen! We streven er altijd naar om een naadloze en betrouwbare service te bieden aan al onze klanten. Het doet ons enorm veel plezier dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst nog meer uitstekende service te bieden. Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Fijn product!

Snelle levering, goed product waar we erg blij mee zijn :)

Beste Daila, Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met zowel de snelheid van onze levering als met de kwaliteit van het product! Het doet ons enorm veel plezier om te weten dat u blij bent met uw product en dat het aan uw verwachtingen voldoet. We stellen uw positieve feedback enorm op prijs en staan altijd voor u klaar als u meer hulp of ondersteuning nodig heeft. Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Goed bedrijf!

Mooie spullen, en snel en netjes bezorgd!

Beste Robert, Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met zowel de kwaliteit van onze producten als met onze bezorgservice! We waarderen uw positieve feedback enorm en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Bedankt voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Jamie Team Giga Meubel

Afspraken worden nagekomen, communicatie goed en aflevering door zeer vriendelijke medewerker.

Ik heb recent een mooie Giga meubel tv-kast gekocht. Ben er zeer tevreden over. Afwerking is prima, levering is zeer goed gegaan overeenkomstig de afspraken. Degene die afleverde was zeer vriendelijke en informeerde mij goed. Daarna nog contact gehad met klantenservice over schoonmaaktips via de Chat. Werd goed geholpen en geïnformeerd. Zal hier zeker nog verder shoppen.

Een eigen fijne plek

Met 3 grote kinderen, een man en een hond en dan ik nog, werd onze bank toch echt te vol om nog lekker relaxt te zitten. Met de mooie fauteuil, heb ik nu een heerlijke eigen plek, het zit fantastisch. Na bestelling, binnen 2 weken geleverd. Snelle service en goede bezorging.

In een zin: vandaag een pracht tv-meubel van jullie ontvangen!

Het is moeilijk een meubel op afbeelding te kopen, maar ons nieuwe tv-meubel voldoet 100%

Vind dat de leverancier beter kan communiceren/afstemmen..

Goede levering! Klantendienst lange wachttijden.

De bestelling en de levering verliep prima! Echter heb ik twee keer de klantendienst gebeld, dit is zeker voor verbetering vatbaar. Ik had telkens 7 wachtende voor mij, waardoor ik steeds bijna 30min moest wachten. Deze info kon ik niet vinden via de website. De chat heb ik ook drie keer geprobeerd maar steeds stopte het gesprek, dus via deze manier kon ik ook geen contact krijgen. Mvg Sabrina Baert

Top service!

Ik zocht een hocker dat matcht mijn bank en vond deze bij Giga Meubel. Tot mijn verbassing was deze ook nog in voorraad en direct leverbaar voor een hele goede prijs. Binnen een paar dagen gelverd aan huis. Klasse.

Op voorraad, snelle levering

Ik was op zoek naar mijn droom salontafel, deze heb ik bij Giga Meubel kunnen scoren in de aanbieding, daarnaast heb ik deze super snel ontvangen. Helaas is deze beschadigd aangekomen, maar ik ben inmiddels al geholpen en krijg ik een nieuwe opgestuurd.

Top kwaliteit en levering

Tijdens het winkelbezoek een keuze kunnen maken voor een eettafel en 4 stoelen. Zowel in de winkel zelf als tijdens de bezorging erg goed geholpen! Beide meubels zijn van top kwaliteit en geven mijn woonkamer een mooie uitstraling. Erg tevreden!

Snelle levering en vlekkeloos ontvangen

Al eerder een eettafel hier besteld en nog steeds heel tevreden mee! Laatst mijn salontafels wederom hier besteld en opnieuw snel geleverd en geen beschadigingen niks wegens dat het goed verpakt word. Ik beveel het ook zeker aan aan familie en vrienden!

Over Giga Meubel

Giga Meubel Bij Giga Meubel zijn we ontzettend trots op onze unieke positie in de meubelbranche. Omdat we onze eigen unieke ontwerpen produceren, haal je echt bijzondere meubels in huis die nergens anders te vinden zijn. Hoge klanttevredenheid We zijn trots op onze hoge klanttevredenheid en doen er dan ook alles aan om te zorgen dat je je welkom voelt en met vertrouwen een aankoop kunt doen. Ons deskundige en vriendelijke team staat altijd klaar om je te helpen bij het beantwoorden van vragen en het geven van advies. Geen vraag is te gek, dus vraag gerust om advies. Veelzijdige meubels Ons assortiment is enorm divers en biedt meubels in verschillende stijlen en prijsklassen. Bij Giga Meubel vind je altijd wat je zoekt, of je nu op zoek bent naar moderne, industriële of vintage meubels. Om onze meubels in het echt te bekijken verwijzen we je graag door naar onze woonwinkel in Soest. Onze showroom heeft een oppervlakte van maar liefst 1200 m² om inspiratie op te doen. Kom gerust eens langs in onze showroom en laat je inspireren door ons ruime assortiment. Wij zijn 7 dagen per week geopend en hebben ruime openingstijden. Parkeren kan gratis op onze eigen parkeerplaats en wij zijn ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer. We zien je graag bij Giga Meubel in Soest!