Goede kwaliteit en super snelle levering.

Duidelijke webshop, goede service, snelle levering en goede kwaliteit.

Slechte service en klantvriendelijkheid

Vorig jaar een tv-meubel besteld waarvan de levertijd keer op keer verlengd werd. Wel moest ik er elke keer zelf achteraan waar het artikel bleef, want vanuit Gigameubel hoorde ik niets. Uiteindelijk na 7 maanden het tv-kastje ontvangen. Ik kreeg gewoon een dag en tijdstip toegestuurd en had dan maar te zorgen dat ik thuis was.... Omdat ik er nog vanuit ging dat het voorgaande wellicht om een incident ging, in mei 4 eetkamerstoelen besteld. Ik werd enkele weken na bestellen gebeld dat er op de order 3 stoelen en 1 barkruk stond. Of dat wel klopte? Nee dus... Er is toegezegd dat dit zou worden aangepast. Doordat 1 van de stoelen een "sample" is zou de levertijd langer duren. Alleen dat al, vrij slechte service in onze ogen, maar we namen het op de koop toe.... Uiteindelijk bleken de stoelen toch eerder dan gepland te worden geleverd, dus dat leek een hoop goed te maken. Toen de bestelling geleverd was, bleken slechts twee van de vier bestelde stoelen bezorgd te zijn! Bij het in elkaar zetten van de stoelen die ik wel ontvangen had stuitte ik er allereerst al op dat sommige bouten niet goed ingedraaid konden worden door de plaatsing van de gaten in de stoel (ja het frame is door mij juist in elkaar gezet). Toen ik de tweede stoel in elkaar wilde zetten, kwam ik er achter dat er helemaal geen bouten meegeleverd waren! Ik heb dus nu een onvolledige bestelling gekregen die daarnaast niet eens deugdelijk geleverd is! Dit is de tweede en laatste keer dat ik bij Gigameubel bestel. Ook nu wordt ik per mail afgescheept met "dat zij ook afhankelijk zijn van...." Maar er word niet de moeite genomen mij vooraf te informeren over het toesturen van een onvolledige order, ook daar moet ik weer zelf achteraan. Ook heb ik nog steeds de bouten niet ontvangen waardoor er nu al bijna een week een stoel in losse onderdelen in de woonkamer ligt.... Maar of ik wel even de factuur wil betalen...... Klantvriendelijkheid 0,0 dus!

Beste Marloes, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bericht gelezen en willen graag hier een juiste oplossing voor vinden. Graag willen wij u vragen om deze review met ons te delen door ons te mailen. Dit mag naar info@gigameubel.nl. Mocht u dit wensen zien wij graag uw reactie met een ordernummer tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snel na bestellen geleverd! Een van de producten was helemaal niet op voorraad, maar dat hebben ze netjes optijd aangeven

Perfecte service!! Dank u!!

Zeer aan te bevelen

Snelle levering, tevreden met product en nette afhandeling probleem

Stoelen waren voorradig en zijn binnen 2 dagen geleverd! Nette levering met juiste producten en geen beschadigingen. Stoelen zelf gemonteerd a.d.h.v handige instructievideo op de website. Stoelen zitten erg fijn en van goede kwaliteit. 1 poot bleek een fabrieksfout te bevatten, hiervoor een formulier ingevuld. Binnen 1 dag reactie hierop en een nieuwe poot werd opgestuurd. Snelle en nette afhandeling van de klantenservice!

1 keer en nooit meer!

Net zoals vele anderen zijn wij uitermate ontevreden over de levertermijn die deze winkel hanteert. Graag deel ik met jullie onze ervaring in de hoop dat we op deze manier bij andere teleurstelling kunnen voorkomen. Ik schets even onze situatie: Voor onze bank en kast werd een levertermijn van 6 weken vermeld (gerekend vanaf 28/02/2020). Dit staat op de offerte en werd tevens ook bevestigd door de winkelmedewerkster (en staat later ook op de factuur vermeld). Uiteindelijk werd de leveringsduur 18 weken. We moesten hier begrip op brengen want het was wegens corona en/of een fout van het bedrijf dat de levering deed. De waarheid is echter: - eerst bleek onze bestelde kast niet in voorraad en kregen we de optie om een nieuwe kast te bestellen (zonder aangepaste prijs) of het toonzaalmodel aan een korting van 10%. Welke fout corona of het leverbedrijf hieraan treft is geheel onduidelijk. Bovendien bleek dit probleem zich echter te stellen nadat wij zelf contact opnamen met gigameubel. Enige vorm van communicatie hoef je van dit bedrijf zeker niet te verwachten. - Nog vele mails later kregen we te horen dat onze bank onvindbaar was bij het bedrijf dat ging leveren. Hier werd naar een externe firma met de vinger gewezen. Ook hier moesten we na talloze mails en telefoons zelf achter komen. Uiteindelijk hebben we 12 weken extra moeten wachten op onze bestelde meubels. Gelukkig (insert eye roll) kwam er toch één ding zeer snel: de factuur. Zonder enige vorm van compensatie. Zonder enig excuus voor de vertraging. Gigameubel; 1 keer en nooit meer.

Beste Daphne, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bericht gelezen en willen graag hier een juiste oplossing voor vinden. Graag willen wij u vragen om deze review met ons te delen door ons te mailen. Dit mag naar info@gigameubel.nl. Mocht u dit wensen zien wij graag uw reactie met een ordernummer tegemoet. Graag willen wij u veel plezier toewensen met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Trage levering, slechte communicatie en te late terugbetaling

Na eerst gecheckt te hebben wat de levertijd was, bleek het ineens toch 9 weken later pas te komen. Dit geduldig afgewacht maar na 9 weken nog niets vernomen. Weer navraag gedaan en bleek het ineens pas weer 3 maanden later pas geleverd te kunnen worden. Dit is nooit naar ons gecommuniceerd. Het geld zou binnen 10 werkdagen weer op de rekening staan en ook dit hebben ze niet gedaan. Zeer ontevreden met deze service.

Beste Lena, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bericht gelezen en willen graag hier een juiste oplossing voor vinden. Graag willen wij u vragen om deze review met ons te delen door ons te mailen. Dit mag naar info@gigameubel.nl. Mocht u dit wensen zien wij graag uw reactie met een ordernummer tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Retour gestuurd, ontvangen door Gigameubel, maar Gigameubel zegt van niet

11 juni een bestelling retour gestuurd, via Track&Trace gezien dat Gigameubel mijn retour heeft ontvangen. Nu 1,5 maand later krijg ik een betalingsherinnering van Klarna. Heb slechts nog het betaalbewijs van Post.nl. Track&trace na 1,5 maand (en na ontvangst gezien via Track&Trace) niet meer bewaard. Gigameubel geeft Post.nl en corona de schuld, chauffeurs tekenen zelf voor aflevering zeggen zij. Ik ga niet betalen voor geretourneerde producten, heb deze in goed vertrouwen teruggestuurd èn daar contact over gehad met Gigameubel vanwege een retourformulier.

Beste Talitha, Bedankt voor uw bericht. Graag wil ik u vragen deze klacht ook in te dienen bij onze klantenservice zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken. Wel willen wij u bedanken voor deze review, wellicht was het beter geweest als u eerst telefonisch contact met ons opgenomen had voordat u een bericht als deze online zet. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Top zaak!

Vandaag onze Barstoelen Shannon Velvet zwart binnen gekregen. Geweldige prijs kwaliteit verhouding voor deze Chique praktische volledig draaibare stoelen. Top service. Kortom, fijne gasten van Giga

Beste Dan, Bedankt voor de positieve review, we wensen u veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mooie barkruk en snel geleverd

Mooie barkruk besteld die er net zo uitzag als op internet erg blij mee, nu nog meer besteld. Ook heel snel in huis

Beste Marita, Bedankt voor de positieve review, we wensen u veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

perfect

heel leuk item gevonden , snelle levering, mooie kwaliteit

Beste Linda, Bedankt voor de positieve review, we wensen u veel plezier met de aankooop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Top meubelen en Service

Goede communicatie en mooi Meubelen.

Beste Jody Bedankt voor de positieve review, we wensen u veel plezier met de aankooop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Klok sun XL besteld, snel geleverd. Geen problemen

Goedemiddag Linda, Bedankt voor de positieve review, we wensen u veel plezier met de aankooop1 Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Snelle levering van een mooi uniek produkt.

Goedemorgen Els. Bedankt voor de positieve review! We wensen u veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Wat nu geleverd is,prima

We hebben een aantal producten besteld bij jullie.o.a. een keukenkastje die nog geleverd moet worden. Daar kan ik nog niks over zeggen. We kregen wel netjes een mail dat het later geleverd zou worden. De spullen die nu geleverd zijn, zijn we heel.blij mee.

Bij het artikel dat ik bestelde stond bij voorraad: in bestelling. Ik ging er dus vanuit dat het pas over een aantal weken geleverd werd. Maar surprise, binnen 3 werkdagen stond het al bij mij te shinen! Super!

Goedemorgen Elise, Bedankt voor de positieve review. We wensen u veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

De levertijd was wat langer, hierover werd direct duidelijk gecommuniceerd. Het product was er uiteindelijk eerder dan wij verwachtten, dat was een mooie verrassing.

Goedemorgen Trudy, Bedankt voor de positieve review. We wensen u veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Professioneel

Snelle levering je werd constant op de hoogt gehouden waar je pakket was. Prima kwaliteit van de producten..

Beste Rudi, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Bezorging was later dan beloofd.

Verzoek om deze review was er al voordat de producten geleverd waren. Daarmee zijn de producten later dan gecommuniceerd. Website werkt prima. Kwaliteit producten dus onbekend.

Goedemiddag Johan, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bericht gelezen en willen graag hier een juiste oplossing voor vinden. Graag willen wij u vragen om deze review met ons te delen door ons te mailen. Dit mag naar info@gigameubel.nl. Mocht u dit wensen zien wij graag uw reactie met een ordernummer tegemoet. Graag willen wij u veel plezier toewensen met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mooie winkel, snelle levering, producten niet 100%

Wij hebben de Marco tafel en 4 stoelen (Beau) besteld. Bij 1 vd stoelen past een schroef er niet goed in, waardoor hij toch niet helemaal strak zit. Bij de tafel past 1 poot net niet helemaal lekker waardoor er ook een schroef niet in te krijgen is. Plus er zitten wat krassen op het staal. Dus alles bij elkaar net voldoende maar zeker niet perfect. Ook zagen we dat de tafel ineens 100 euro goedkoper is op de site, dit voelt natuurlijk erg lullig. Ik zou de winkel aanbevelen maar wel met deze opmerkingen erbij, de producten staan mooi in onze keuken.

Goedemiddag Ellis, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bericht gelezen en willen graag hier een juiste oplossing voor vinden. Graag willen wij u vragen om deze review met ons te delen door ons te mailen. Dit mag naar info@gigameubel.nl. Mocht u dit wensen zien wij graag uw reactie met een ordernummer tegemoet. Graag willen wij u veel plezier toewensen met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mijn bestelling zonder omwegen in goede staat ontvangen !

Uitstekende service kan niet anders zeggen. Vrijdags besteld en dinsdags in huis. Stoelen zien er mooi uit. Ik ben tevreden

Beste Ellen, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Onduidelijk

Vorige week een bestelling gedaan met het idee dat de levertijd 1-3 werkdagen zou zijn, zoals op de site aan wordt gegeven. Nadat ik betaald had kreeg ik een mail waarin stond dat de levertijd bij de ene 6-8 weken en bij de andere zelfs 8-10 weken zou duren. Toen ik daarna terug ging naar de site stond er heel klein aangegeven of het product "Op voorraad" of "in bestelling" was, dit heb ik over het hoofd gezien. Als ik van te voren had geweten dat het zo lang zou duren had ik ze niet besteld, mijn vriendin en ik zijn net verhuisd en moeten nu 8 weken op camping stoeltjes eten.

Goedemiddag Dennis, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bericht gelezen en willen graag hier een juiste oplossing voor vinden. Graag willen wij u vragen om deze review met ons te delen door ons te mailen. Dit mag naar info@gigameubel.nl. Mocht u dit wensen zien wij graag uw reactie met een ordernummer tegemoet. Graag willen wij u veel plezier toewensen met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Mooie stoel!

Staar mooi in huis!

Beste Marieke, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Super leuke winkel en snelle levering

een winkel war iedereen wel wat kan vinden en ook nog betaalbaar

Beste Johanna, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel

Gewoon zoals het hoort te zijn.

Dinsdag besteld, vrijdag binnen. Online chat heeft mij goed geholpen. Kortom, zoals de titel zegt: gewoon zoals het hoort.

Beste Norbert, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Giga Meubel