Laden reviews...
Laden reviews...
299 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen een sterke waardering voor de prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering. Klanten ervaren over het algemeen vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondanks af en toe leverings- of retourproblemen, blijft de dienstverlening positief met duidelijke communicatie.
Wij hebben online een paar dure nachtkastjes bij dit bedrijf gekocht. Van het ene kastje was het openingsmechanisme bij levering al kapot en bij het andere was de muurbevestigingsbeugel verkeerd om gemonteerd. In overleg met de klantenservice zou er een nieuw mechanisme naar mij worden opgestuurd. Twee weken later ontving ik echter een verkeerd onderdeel. Sindsdien kiest de klantenservice ervoor om mijn e-mails volledig te negeren. Het is duidelijk dat er geen enkele kwaliteitscontrole plaatsvindt op de producten die worden geleverd. Het lijkt erop dat de producten rechtstreeks uit Azië naar de klant worden verzonden zonder enige controle vooraf. Wanneer er vervolgens problemen ontstaan, lijkt de oplossing simpelweg te zijn om de klant te negeren. Op basis van mijn ervaring kan ik dit bedrijf dan ook niet aanbevelen.
Beveelt niet aan
16 June 2026
Duncan Warburg
HENGELO OV
Vorige week 09-06 een lamp besteld en netjes een verzendbevestiging ontvangen. Echter geeft de trackingcode aan dat het pakket nu nog steeds niet is verzonden. Vorige week al aan het appen en bellen geweest, gisteren een mail gestuurd en vandaag weer geprobeerd te bellen. Krijg niemand te pakken.
Beveelt niet aan
16 June 2026
Paul
Hoef en Haag
Goedemiddag,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet onderweg lijkt te zijn en dat je ons moeilijk hebt kunnen bereiken.
Wil je ons je ordernummer en gegevens mailen? Dan kijken we graag direct met je mee naar de status van je zending.
Onze excuses voor het ongemak.
Prima
Beveelt aan
14 June 2026
Claudia Van Kessel
Haarlemmerliede
Goedemiddag Claudia,
Bedankt voor je review! 😊
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering.
Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Giga Meubel! ✨🏡
Mijn bestelling bestaat uit 2 delen, 1 deel al ontvangen. Had wat vragen maar via de mail fijn en goed kunnen communiceren hierover. Andere deel wordt later geleverd zoals staat aangegeven op de site.
Beveelt aan
11 June 2026
Alyssa
Apeldoorn
Goedemorgen,
Bedankt voor je mooie review en de 10! 😊
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie en de levering. Leuk dat je via e-mail goed bent geholpen met je vragen.
We hopen dat ook het tweede deel van je bestelling snel naar wens wordt geleverd. Bedankt voor je aanbeveling en veel plezier met je aankoop! ✨
We hebben een tuintafel besteld van Gigameubel, naast er ook al 2 jaar plezier te hebben gehad van onze eettafel voor binnen van Gigameubel! En ook dit keer weer enorm tevreden
Beveelt aan
11 June 2026
Fleur
Amersfoort
Goedemorgen Fleur,
Bedankt voor je mooie review en de 10! 😊
Wat leuk om te horen dat jullie al twee jaar plezier hebben van de eettafel en nu ook weer tevreden zijn met de nieuwe tuintafel.
Bedankt voor het vertrouwen in Giga Meubel en veel plezier met jullie nieuwe aankoop! 🌿☀️ Graag tot ziens!
Mooie tafel voor een correcte prijs . Afgeleverd zoals afgesproken. Een aanrader
Beveelt aan
11 June 2026
Peter Potters
Sint-Truiden
Goedemorgen,
Bedankt voor je mooie review, Peter! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de tafel, de prijs en de levering.
Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je aanbeveling!
ik heb gemeld dat bij het openen van de doos ontdekte ik n vlekje in de stoel heb dat naar jullie gestuurd maar geen reacties meer gehad
Beveelt aan
11 June 2026
lia
nijmegen
Goedemorgen,
Bedankt voor je review, Lia. Wat vervelend om te horen dat je nog geen reactie hebt ontvangen op je melding.
Wil je ons nogmaals mailen met je ordernummer en foto van het vlekje? Dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing.
We zagen het al in de winkel, het barst bij Giga Meubel van mooie woon items. Toch sprak deze tafel ons het meeste aan omdat de vorm en kleur perfect in ons interieur passen. Bedankt voor de snelle levering, We komen graag weer bij jullie terug!
Beveelt aan
11 June 2026
Pernille
Zwolle
Goedemorgen,
Bedankt voor je mooie review en de 10! 😊
Wat leuk om te horen dat jullie in onze winkel zijn geslaagd en dat deze tafel perfect past bij jullie interieur.
Fijn dat de levering snel is verlopen en dat jullie zo tevreden zijn met de aankoop. Bedankt voor jullie vertrouwen en we zien jullie graag weer terug bij Giga Meubel! ✨🏡
Ontzettend blij met mijn nieuwe salontafel van Giga Meubel. Ik had bij de bestelling aanvullende bezorginstructies aangegeven waar ze goed rekening mee hebben gehouden. De salontafel was goed en netjes ingepakt. Blij mee!
Beveelt aan
11 June 2026
Iris
Apeldoorn
Goedemorgen,
Bedankt voor je mooie review en de 10! 😊
Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe salontafel en dat de bezorginstructies goed zijn opgevolgd.
Leuk dat alles netjes verpakt was en naar wens is verlopen. Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je aanbeveling. Graag tot ziens bij Giga Meubel! ✨
Erg blij met mijn lamp, order snel en netjes verzonden
Beveelt aan
11 June 2026
Bianca
Een
Goedemiddag,
Bedankt voor je mooie review en de 10! 😊
Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de lamp en dat de bestelling snel en netjes is verzonden.
Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je aanbeveling. Graag tot ziens bij Giga Meubel! ✨
Giga Meubel levert ondeugdelijke producten en neemt vervolgens geen verantwoordelijkheid. Onze tafel bleek door verkeerd geboorde gaten onmogelijk te monteren. Een duidelijke productiefout. In plaats van een oplossing te bieden, verschuilt de klantenservice zich achter een termijn van 5 werkdagen en weigert iedere vorm van hulp. Telefonisch bereikbaar? Vergeet het maar. Je krijgt niemand te spreken. Wij zitten nu met een dure, onbruikbare tafel en een bedrijf dat geen enkele verantwoordelijkheid neemt. Waarschuwing aan iedereen: koop hier niet. Zolang alles goed gaat is er geen probleem, maar zodra je een klacht hebt, sta je er alleen voor. Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.
Beveelt niet aan
10 June 2026
Eva hanemaaijer
Middelburg
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad.
We vinden het jammer dat je onze service zo hebt ervaren en nemen je feedback mee. Mocht je alsnog je ordernummer en gegevens willen doorgeven, dan kijken we graag of we je situatie nog kunnen beoordelen.
- Team Giga Meubel
Dag, Na lang wachten onduidelijke communicatie is het toch goed gekomen en hebben we onze eetkamerbanken in Barneveld op kunnen halen. Heel erg blij mee. Vervolgens toch een mail gestuurd dat het niet allemaal lekker liep. Hierop kreeg is excuses aangeboden en een bon van 100 euro. Top Giga meubel, jullie hebben dit netjes voor ons afgehandeld.
Beveelt aan
9 June 2026
Brigitte
Bornerbroek
Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is gekomen en dat jullie blij zijn met de eetkamerbanken.
Jammer dat de communicatie en levering niet direct soepel verliepen, maar goed om te lezen dat we dit alsnog netjes hebben kunnen oplossen.
Veel plezier met jullie aankoop en bedankt voor je aanbeveling! 😊
Stoelen besteld die in gebruikte staat en met ontbrekende essentiële onderdelen aankwam. Meteen contact opgenomen, maar de klantenservice weigert het kosteloos retour te nemen zelfs toen ik aanbood het naar de winkel in Amersfoort te brengen. Ik zal dus zelf €40 aan retourkosten moeten betalen voor producten die zij niet goed afleveren. Heel slecht.
Beveelt niet aan
9 June 2026
Lorenzo
Hooglanderveen
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad.
We willen graag verduidelijken dat de stoelen volgens onze gegevens niet gebruikt zijn geleverd. Er ontbraken alleen schroeven, en wij hebben aangeboden deze kosteloos na te sturen.
We vinden het jammer dat je dit niet als passende oplossing hebt ervaren en nemen je feedback mee.
Wij hebben afgelopen maand eetkamerstoelen gekocht. Zo prettig dat je niet gedwongen bent alles online te doen. In de winkel was er veel keus, we konden lekker testen en het viel ons op dat het personeel wist waar ze het over hadden. Wij hebben het winkelen als erg prettig ervaren. Na een paar dagen hadden we de stoelen al in huis en we zijn er enorm blij mee.
Beveelt aan
7 June 2026
Barbara
Amersfoort
Goedemorgen,
Bedankt voor je mooie review, Barbara! 😊
Wat fijn om te horen dat jullie zo'n prettige winkelervaring hebben gehad. Leuk dat jullie de stoelen rustig hebben kunnen uitproberen en dat het advies van onze medewerkers goed is bevallen.
Fijn dat de stoelen ook snel zijn geleverd en dat jullie er zo blij mee zijn. Daar doen we het voor!
Veel plezier met jullie nieuwe eetkamerstoelen en bedankt voor de aanbeveling. Graag tot ziens bij Giga Meubel! 🪑✨
Prima prijs kwaliteit
Beveelt aan
5 June 2026
Pieter-Paul
Assen
Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle service, de producten en de prijs-kwaliteitverhouding.
Bedankt voor je aanbeveling en veel plezier met je aankoop! Graag tot ziens bij Giga Meubel!
In Amersfoort een winkel bezocht, op zoek naar mooie fauteuils en daar gevonden, toch nog zoeken bij andere winkels om te kijken voor betere prijs en levering. Maar niets beters gevonden dus uiteindelijk bij Giga besteld. Binnen 2 weken geleverd en staat absoluut top in het interieur. Dus ben zeer tevreden over winkel, communicatie met winkel personeel en de levering
Beveelt aan
4 June 2026
Marcel
Mijnsheerenland
Goedemorgen,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat jullie in onze winkel zijn geslaagd voor de perfecte fauteuils en dat deze zo mooi in jullie interieur passen.
Leuk dat jullie verschillende opties hebben bekeken en uiteindelijk toch voor Giga Meubel hebben gekozen. Fijn dat ook de communicatie en levering naar wens zijn verlopen.
Veel plezier met jullie nieuwe fauteuils en bedankt voor de aanbeveling! Graag tot ziens bij Giga Meubel! 😊
Veel keus en niet de standaard meubels. Je wordt ook vriendelijk geholpen door het personeel.
Beveelt aan
4 June 2026
Sibel
Den haag
Goedemorgen Sibel,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je ons assortiment als divers ervaart en dat je juist de unieke meubels waardeert.
Leuk dat je ook tevreden bent over de hulp van ons personeel. Bedankt voor je aanbeveling en graag tot ziens bij Giga Meubel! 😊
29 maart een halmeubel besteld. Halmeubel is beschadigd geleverd. Kan natuurlijk gebeuren. Klantenservice reageert niet of nauwelijks. Telefonisch niet bereikbaar. Reageren bij kritsche vragen niet meer op email of Wattsapp.
Beveelt niet aan
3 June 2026
Marianne Bannink
Dalfsen
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het halmeubel beschadigd is geleverd en dat je nog geen duidelijke reactie hebt ontvangen.
Wil je ons mailen via [email protected] met je ordernummer en foto’s van de schade? Dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team Giga Meubel
Tafel besteld van meer dan 800 euro. Kwam beschadigd aan, waarschijnlijk veroorzaakt door de manier van verpakken: een groot zwaar tafelblad in een te ruime verpakking, waar ze wat losse stukken piepschuim bij in hebben gelegd, maar het geheel was niet stevig verpakt… Ook bleek aan een van de poten het voetsteuntje scheef gemonteerd te zijn: hier is duidelijk niet aan kwaliteitscontrole gedaan. Tafel kwam vermoedelijk uit China. Ik merk aan de andere reviews op deze site dat de klantenservice al jarenlang op dezelfde manier te werk gaat: geen gemeende excuses, je moet er telkens zelf achteraan mailen of bellen… de helft van de tijd heb je de indruk met een robot te mailen (wat niet het geval is, maar dit is helaas soms het niveau van de communicatie…). Ik kreeg bijvoorbeeld als reactie: wat vervelend dat de tafel niet naar wens is…. Nee, ze leveren een beschadigd product, dat is iets heel anders! Het pakket met de tafel heeft uiteindelijk drie weken in mijn woonkamer gestaan. Na ophaling duurde het vier weken voor ik mijn geld terug had (nadat ik zelf eerst twee keer moest mailen om hiernaar te vragen). Ik zie ook dat het bedrijf de moeite neemt om op reviews te reageren en telkens herhaalt hoe vervelend ze het vinden… maar dat is natuurlijk volkomen ongeloofwaardig als het ze al jaren niet lukt hun service te verbeteren! Net als anderen had ik overigens ook screenshots van mijn bestelling met “direct leverbaar”, maar als de bestelling eenmaal is geplaatst kom je erachter dat het nog weken of maanden kan duren. Info op de site klopt dus niet maar dit wordt niet toegegeven. Al met al, geen aanrader. ( Het toppunt: in een van de reacties van het bedrijf op een review op deze site, wordt op agressieve toon gesteld dat de klant niet mag klagen omdat het dossier nog in behandeling is. Pardon?!!!! Ga gewoon beter je best doen, dan krijg je ook geen boze klanten met kritische reviews! )
Beveelt niet aan
3 June 2026
Shantogo
Duitsland
Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad.
Helaas heb je geen gegevens met ons gedeeld, waardoor we je bestelling niet kunnen terugvinden en hier niet inhoudelijk op kunnen reageren.
Wil je contact met ons opnemen met je ordernummer en gegevens? Dan kijken we graag met je mee.
This is the best and reliable company that I have ever encountered from ordering to asking for changes, refunds etc. I am contented and therefore I am giving them 5 stars that they deserve. The dinning table that I ordered was beyond my expectations it was very beautiful and elegant. I am happy. Thank you also for the best and topnoch costumer service!
Beveelt aan
2 June 2026
Ritchie
Aarschot
Good morning,
Thank you for your wonderful review! ⭐⭐⭐⭐⭐
It’s fantastic to hear that you’re so pleased with both our service and your purchase.
We’re also delighted to read that you had such a positive experience with our customer service. That’s what we do it for every day!
Thank you for placing your trust in Giga Meubel and for your kind words. We hope you enjoy your new dining table and look forward to welcoming you back in the future. 😊
Wij hebben een prachtige houten eettafel besteld bij Giga Meubel. De tafel is snel en vakkundig geleverd. Echt een blikvanger!
Beveelt aan
2 June 2026
Diana
Groningen
Goedemorgen Diana,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met jullie houten eettafel.
Veel plezier met jullie aankoop en bedankt voor de aanbeveling! Graag tot ziens bij Giga Meubel! 😊
Mooie eettafel snel bezorgd
Beveelt aan
2 June 2026
bart
de rijp
Goedemorgen Bart,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de eettafel en de snelle levering.
Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je aanbeveling! Graag tot ziens bij Giga Meubel! 😊
Goede kledingkast maar 4 weken wachten is lang. Als hij binnen 1dag bezorgd zou worden dan zou hij beter worden verkocht.
Beveelt aan
1 June 2026
Jesse van Steen
ALKMAAR
Goedemorgen Jesse,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kledingkast.
We begrijpen dat een levertijd van 4 weken lang kan aanvoelen. Bedankt voor je feedback hierover, die nemen we mee.
Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je aanbeveling! 😊
Ik heb inmiddels meerdere keren besteld bij Giga Meubel en blijkbaar ben ik langzaam maar zeker mijn huis aan het “Giga-meubelen”. Dit keer bestelde ik onder andere een tuinset, en ook nu ben ik weer heel tevreden. De producten zijn mooi, stevig en precies zoals verwacht. Wat ik ook erg prettig vind, is dat de klantenservice snel en efficiënt reageert. Geen eindeloos wachten of standaardantwoorden, maar gewoon duidelijke hulp waar je iets aan hebt. Kortom: fijne producten, goede service en een winkel waar ik zeker nog eens terugkom. Mijn winkelmandje zal waarschijnlijk snel weer gevuld worden.
Beveelt aan
1 June 2026
Catharina
Rotterdam
Op hemelvaartsdag bij Giga meubel in Amersfoort terecht gekomen en gelijk het 1 en ander besteld. Ondanks de drukte was er ruimte voor persoonlijk advies. Het weekend erop teruggegaan om ook de rest van de inboedel aan te schaffen voor ons nieuwe huis. Meer dan tevreden en ik kijk uit naar de levering (alles op voorraad maar bewust gekozen voor een latere levering in verband met verbouw werkzaamheden in de nieuwe woning)
Beveelt aan
1 June 2026
Thijs
Almere
Goedemiddag,
Bedankt voor je geweldige review! Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen, ondanks de drukte in de winkel.
Leuk dat je voor de inrichting van jullie nieuwe woning bij ons bent geslaagd en dat er voldoende ruimte was voor persoonlijk advies. Dat doen we graag!
Alvast veel succes met de verbouwing en we hopen dat jullie straks volop kunnen genieten van alle nieuwe meubels. Bedankt voor je aanbeveling en graag tot ziens bij Giga Meubel! 😊
Giga Meubel
Bij Giga Meubel zijn we ontzettend trots op onze unieke positie in de meubelbranche. Omdat we onze eigen unieke ontwerpen produceren, haal je echt bijzondere meubels in huis die nergens anders te vinden zijn.
We zijn trots op onze hoge klanttevredenheid en doen er dan ook alles aan om te zorgen dat je je welkom voelt en met vertrouwen een aankoop kunt doen. Ons deskundige en vriendelijke team staat altijd klaar om je te helpen bij het beantwoorden van vragen en het geven van advies. Geen vraag is te gek, dus vraag gerust om advies.
Om onze meubels in het echt te bekijken verwijzen we je graag door naar onze woonwinkel in Amersfoort. Onze showroom heeft een oppervlakte van maar liefst 4500 m² om inspiratie op te doen. Kom gerust eens langs in onze showroom en laat je inspireren door ons ruime assortiment.
Wij zijn 7 dagen per week geopend en hebben ruime openingstijden.
Parkeren kan gratis op onze eigen parkeerplaats.
We zien je graag bij Giga Meubel in Amersfoort!
Astronaut 8
3824 MJ Amersfoort
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Meubels, Woninginrichting
Webshops