Slechte kwaliteit, trage service

4 mr11 lampjes besteld. Super slechte (waarschijnlijk Chinese) kwaliteit in een Nederlands doosje. Geen CE normering. 1 Doosje was erg vies, duidelijk niet nieuw. Bij twee lampjes waren de pootjes niet correct gemonteerd en bij het vierde lampje liet de lijm van het lensje los als hij warm werd. Na aangegeven te hebben dat deze slechte kwaliteit niet Nederlandse markt waardig is, wilde ze eerst nieuwe lampjes sturen. Nogmaals aan moeten dringen dat ik me geld terug wilde hebben. Elke keer duurde het 2 dagen voordat ik reactie kreeg en uiteindelijk nadat mijn retour al 2 weken in hun bezit was pas mijn geld terug gekregen.

Beste Edwin, Bedankt voor het delen van uw ervaring en het spijt ons ten zeerste dat u teleurgesteld bent in uw recente aankoop bij ons. We streven altijd naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid bij thatsled.nl en het is zeer betreurenswaardig om te horen dat uw ervaring niet aan onze normen voldeed. We willen graag verduidelijken dat alle lampjes die we verkopen voorzien zijn van een CE-certificering, wat betekent dat ze voldoen aan de Europese normen voor veiligheid, gezondheid en milieu. We nemen deze certificeringen en de kwaliteit van onze producten zeer serieus, en we verkopen ze met trots aan vele tevreden klanten. Het spijt ons ook te horen dat u problemen heeft ondervonden met de kwaliteit van de lampjes en dat uw terugbetalingstraject niet zo soepel verliep als u had gehoopt. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen u verzekeren dat we uw feedback serieus nemen en dat we stappen zullen ondernemen om onze processen te verbeteren, zodat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om het tegendeel te bewijzen en u een positievere ervaring te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, thatsled.nl

Topservice

Ik zocht een LED-lamp als vervanging voor een halogeenlamp met dimmer. Degene die ik bestelde werkte niet en in overleg met Jasper een stabilisator erbij besteld. Na advies hoe aan te sluiten werkte het uiteindelijk helaas toch niet. En mocht alles terugsturen. Veel dank.

Geweldige aftersales

Dubbele dimmer besteld (prima kwaliteit overigens) met een, voor een leek als ik, onbegrijpelijke Engelstalige handleiding. Een mai;tje gestuurd en al binnen het uur een reactie met uitleg. Toch voor mij niet helemaal genoeg, dus gebruik gemaakt van het aanbod van ThatsLed om een foto toegestiuurd te krijgen. Ook deze binnen het uur bij mij in de mailbox. Deze instructie was voor mij te begrijpen en ja hoor, een geweldig werkende dimmer als resultaat. Chapeau voor Jasper en ik beveel dit bedrijf van harte aan. In 1 woord .....GEWELDIG.

Echter wat ik gekocht heb is niet naar wens. Graag wil ik ruilen voor iets beter geschikts.

Beste Daan, Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je ons ook al gemaild hebt met een duidelijke foto. Zoals aangegeven is de bestelde lamp een geheel ander model dan wat jij probeert te vervangen. Graag helpen we je dan ook verder aan een beter passend alternatief. Qua retourneren, bij ThatsLed.nl heb je altijd 100 dagen retour- & omruilgarantie. Dus even proberen is geen enkel probleem, en retourneren kan altijd. Mochten er verdere vragen zijn ontvangen wij deze graag! Met vriendelijke groet, ThatsLed.nl www.thatsled.nl Mail: [email protected] Tel: 085 065 6233 Whatsapp: 085 065 6233 Of vul het contactformulier in op onze site.

Goed bereikbaar, betrouwbaar en hulpvaardig

ThatsLed heeft een groot aanbod van LED lampen en accessoires. Staan er componenten niet op de website, bel of e-mail dan even; met grote waarschijnlijkheid kan ThatsLed u verder helpen. Communicatie met ThatsLed is goed en prettig.

De R7s lampjes die ik bestelde, arriveerde snel in 2 dagen! Stevige constructie en fijn dat het goed dimbaar is. Kom zeker terug!

Gewoon ontzettend tevreden

Snelle levering, duidelijke mail met bevestiging. Zoals je van een webshop mag verwachten tegenwoordig. Helemaal top!

Laatst lampjes besteld, had zelf een fout gemaakt maar gelukkig stelde That's Led zich flexibel op. Uiteindelijk snel geleverd en helemaal naar verwachting. Zou hier zo weer bestellen!

Super service!

Na 2 jaar begaf het 1 van de 6 R7S 9 W led lampje het. Even gemaild met wat foto's als bewijs en de volgende dag was de nieuwe gratis geleverd! Ga zo door ThatsLed met kwaliteitsledlampen en service.

Geen contact mogelijk en ook geen reactie op mail

Ik heb een bestelling gedaan op 25 mei 2023 en op de website staat levering binnen 1 a 2 werkdagen. Ik heb een mail gestuurd naar aanleiding van de slechte recensies die ik las dat ik in goede trouw toch een bestelling had geplaatst en of dat ze contact met mij wilde opnemen of dat alles in goede orde was ontvangen. Iedereen verdiend een eerlijke kans toch. Helaas toch geen reactie op 2 mails en ik denk dat ik vanaf de 26e mei elke dag 5x heb gebeld maar helaas ook zonder resultaat. Bij deze nogmaals het verzoek langs deze week contact met mij op te nemen of een bevestiging te mailen dat de lampjes onderweg zijn

Goede uitgebreide communicatie en netjes afgeleverd

Erg blij met mijn houten staande lampenvoet en led-lamp. Alles is netjes afgeleverd en de communicatie is prima verlopen. Dank je wel Jasper,top.

Persoonlijke aandacht en goede service

LED lampjes voldoen perfect aan omschrijving - uitstekend geprijsd. Ik was heel blij met de service van Jasper - bestelling in het buitenland ging niet helemaal soepel met afleveren waardoor zending weer terug ging naar NL : Jasper heeft steeds bereidwillig meegezocht naar oplossingen. Super goede service en leuk contact (hoewel soms niet meteen super reactief - denk dat hij dit er bij doet (?) was dus eerst even spannend omdat ik een aantal dagen geen reactie kreeg maar kwam daarna helemaal goed !) Ben echt heel erg tevreden over de service en afhandeling. Ik raad deze webwinkel zeker aan!

Zeer slecht

Lampen besteld en zouden binnen 2 dagen verstuurd worden. Via telefoon en whatsapp geen reaktie n op de mail is het even stil. Echte waardeloze zaak.

goede firma die zaken voortvarend aanpakt en oplost

Had problemen met ledlamp die binnen de garantieperiode stuk ging. Na melding is probleemloos en snel een nieuw exemplaar toegestuurd

Ook in de garantie

Super Service

Super service & duidelijke communicatie. Snelle en goede levering. Helpen je bij het kopen van de juiste producten en geven goede adviezen. Top!

waardeloos

Gelukkig met PayPal betaald waardoor ik mijn geld terug krijg. Zou binnen 1/2 dagen worden geleverd maar niks ontvangen. E mail wordt niet op gereageer en telefonisch ook onbereikbaar. Na het plaatsen van deze review kon er ineens wel heel snel per mail worden gereageerd en heel toevallig zou het morgen worden geleverd. Hij mag zijn bestelling houden. Waardeloos dit soort bedrijven..

Beste Sander, Bedankt voor je bericht. Zoals besproken hebben wij de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Let op dat onze levertijden in werkdagen zijn. Jammer dat je ons eerst niet even bericht hebt, wij hadden namelijk tot en met vandaag om de producten af te leveren. (uitgaande van 1-3 werkdagen zoals je hierboven zelf ook aangeeft. Echter heb je vandaag om 13:00h al een slechte, dus in dit geval niet-gerechtvaardige review geplaatst. Vanaf 1 Sept zitten we zelfs full-time op onze klantenservice en het inpakken van onze pakketjes. Dit is mogelijk gemaakt omdat de we afgelopen tijd zwaar aan de weg getimmerd hebben en dit merken in alle postieve reacties. Wellicht kan je ons in de toekomst nog een keer een kans geven, waarschijnlijk heb je dan je bestelling zelfs de volgende dag al. Met vriendelijke groet, ThatLed.nl

Prima in orde, ondanks wat mindere berichten prima voor elkaar en snel geleverd.

Geweldig! super communicatie en top producten

Goede communicatie, snelle reactie en top service. De lampen, dimmers waren netjes en stevig ingepakt en snel bezorgd. Bij aansluiten dimmer kregen we digitaal hulp en hadden we snel licht in huis. Wij zullen snel ook lampenkappen/ houders bestellen, zodat het totaal plaatje helemaal compleet is. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan! Wij bestellen hier de volgende keer zeker weer!

Waardeloos

Heb 2 lampen besteld op 2 juni maar nog niets ontvangen. Levertijd zou 1 tot 2 werkdagen zijn. Helaas nog niets ontvangen. Enkele mails gestuurd maar ook geen reactie ontvangen. Heb helaas te laat de recenties gelezen maar ga zeker aangifte doen.

Zeer slecht!

Bestelling geplaatst en betaald, maar hoor vervolgens helemaal niks meer. Telefonisch nooit te bereiken, reageren niet op e-mail en/of voicemails.... Dus bestel hier niks, het geld is weg!

Zeer slecht

Op 1 april een bestelling geplaatst. Nog steeds geen vloerlamp van 159€ toegestuurd gekregen. Meermaals mail gestuurd, immens veel gebeld, berichten ingesproken. Geen enkel antwoord gekregen. Nochtans zouden ze binnen 3,5 werkdagen leveren en binnen 24u antwoorden .

Zeer slechte communicatie en komen afspraken niet na !!!

Op 2 april bestelde ik 3 lampenkappen welke op voorraad waren. Bestelling zou de dag erna bezorgd volgens hun motto: "vandaag besteld, morgen in huis". Dit motto werd bij de bevestiging al naar 4 werkdagen gebracht. Tot op heden geen bestelling mogen ontvangen. Bellen heeft geen zin, tegen een bandje spreken levert niets op. E-mails worden kennelijk niet gelezen en meteen verwijderd. Het zijn herkenbare zaken als ik de reviews lees. Deze site zal ik aan niemand aanbevelen, ook al zijn er enkele zeer positieve reviews te lezen. Een paar dagen vertraging kan altijd gebeuren. Maar niet antwoorden op mails, telefoon niet beantwoorden kan voor een bedrag echt niet.

Geen aanrader!

Twee wekken gewacht op de bestelleng tot op heden niks. Veel gemaild met weinig tot geen resultaat. Ook telefonisch, maar nooit bereikbaar. Gisteren het verzoek gedaan het aankoop bedrag terug te storten . Ook hier verwacht ik weinig mee te bereiken. Zal jullie zeker op de hoogte houden! Groet uit Schalkhaar

Achterblijven levering

Op 17 maart jl lampen besteld. Nog steeds niet geleverd. Mailcontact lukt; op een mail wordt niet gereageerd. Evenmin is het mogelijk om telefonisch contact te leggen; steeds weer krijg je het antwoordapparaat met advies een mail te sturen of de voicemail in te spreken. Om moedeloos van te worden.

Beste Wim, Bedankt voor je bericht. Helaas is deze bestelling dus niet goed gegaan. Bij de betaling is er iets fout gegaan waardoor deze helemaal niet betaald is. Ik heb je zojuist nogmaals de factuur gestuurd voor de bestelde producten. Zodra deze betaald is gaan wij het gelijk voor je in order maken. Bij verdere vragen, mail ons gerust. Met vriendelijke groet, ThatsLed.nl

Swannedrift 19 9022 AR Mantgum