Slechte klantenservice

Via de site en via E-mail geprobeerd duidelijkheid te krijgen over zending die niet aankomt via Post NL. Er wordt niet gereageerd. Ik kan wel fluiten naar mijn bestelling van 25 euro? Advies: zoek een andere site voor led-lampen. Service nul...

slecht

Communicatie verloopt moeizaam

Uiteindelijk netjes afgehandeld

Ik had een stel lampen Ar70 gu10 besteld, helaas waren deze niet meer op vooraad en kreeg ik bericht dat dit 5-6 weken ging duren. uiteindelijk heeft dit iets langer geduurd maar is het bedrijf me wel tegemoet gekomen met eventueel tijdelijk vervangende lampen en een extra korting. voor Thats led: blijf scherp op jullie communicatie maar uiteindelijk hebben jullie alles netjes opgelost!

late Verzending door omstandigheden

Bestelling is onderweg. Door omstandigheden lang geduurd

Snelle levering maar bereikbaarheid kan beter

Ik heb ledlampjes besteld en ontvangen. Helaas de verkeerde lichtsterkte gekozen. Het heeft even geduurd maar dan toch nog een goede oplossing: de nieuwe lampjes worden geleverd en de verkeerde lampjes kan ik retourneren. Iedereen weer tevreden☺

Reageren niet op email en telefoontjes (netjes gebeld)

Gaat om een garantie geval binnen 1 jaar. --------------------------------------------- Na een paar dagen werd ik netjes gebeld met de uitleg waarom het langer duurde dan normaal.

Wat een bedrijf

Na 1 maand bestelling nog niet geleverd. Telefonisch of via e-mail wordt gewoon niet gereageerd. Oftewel zoals ze zelf nog wel lieten weten, een kutbedrijfje op een zoldetkamer.

Beste meneer Schepers, Allereerst de allerbeste wensen voor 2020. Bedankt voor uw ervaring. Wij zijn inderdaad, zoals wij u ook al eerder aangegeven hebben telefonisch niet goed bereikbaar. Verder is ons streven wel om dagelijks alle mails te beantwoorden. Daarom vragen wij u ook, wanneer wij niet bereikbaar zijn, een mail te sturen. Gezien de feestdagen zijn veel zendingen helaas vertraagd. In dit geval hebben wij deze zending rechtstreeks doorgezet naar onze leverancier, die bleek echter ook niet goed te kunnen leveren, zoals wij ook bij u hebben aangegeven. Wij hebben u daarom ook de optie gegeven om de order te annuleren, of een korting aan te bieden voor het langere wachten. Wij verwachten dat deze order vandaag, uiterlijk maandag verstuurd wordt en u deze dus zeker volgende week in huis heeft. Wel vragen wij u deze review aan te passen naar een redelijkere beoordeling, wij hebben duidelijk aangegeven dat deze zending helaas wat langer op zich moest laten wachten. Nogmaals onze excuses dat u ons product & service niet goed heeft ervaren. Wij hopen dat wij in de toekomst kunnen laten zien dat wij echt wel een betrouwbare leverancier zijn. Mochten er verdere vragen zijn, staan wij uiteraard voor u klaar. Met verlichtende groet, ThatsLed.nl

Perfect!

Kwaliteit product & snelle service, perfect.

Duidelijke site en heldere communicatie

Advisering is helder en transparant

Snelle levering, goede kwaliteit en prima service, dus Top!

Top kwaliteit en fijn contact

Prijs-kwaliteit van de lampen krijgt een dikke 10! Fijn mailcontact gehad, vakkundig advies op mijn vragen. Zeker tevreden.

Perfect geregeld

Vriendelijke en snelle service

Goede service en mooie andere producten.

Vragen keurig beantwoord en netjes geholpen. Daarbij veel "andere" producten te vinden die je niet overal ziet.

kan niet beter.

goede producten en snelle levering

Fijn bedrijf om mee te werken

Afgelopen tijd veel materialen afgenomen. Dit is het bedrijf wat net een stapje harder gaat dan de meesten voor zijn klanten. Zeldzaam tegenwoordig, ga zo door jongens!

Goedenavond, Fijn om te horen dat alles naar wens is! Wij zijn jullie in de toekomst weer graag van dienst! Met verlichtende groet, ThatsLed.nl

Uiteindelijk eind goed al goed.

Na wat miscommunicatie toch goed gekomen en uiteindelijk zelfs een lief kaartje gekregen.

Beste Bart, Bedankt voor je fijne reactie. Wij wensen je dan ook veel plezier met je nieuwe LED verlichting. Wij zijn je natuurlijk in de toekomst weer graag van dienst! Met verlichtende groet, ThatsLed.nl

Lange levertijd, communicatie kan beter

Interessante producten met nette prijzen. Voor aankoop e-mail contact gehad met ThatsLed. Vriendelijke en snelle reactie. De dag erna bestelling geplaatst en betaald. Bij de bestelde producten stond: Op werkdagen: voor 17:00 = morgen in huis! Uiteindelijk pas na 14 dagen een (vriendelijk) bericht ontvangen dat de bestelling verstuurd was. In de tussentijd nog contact gezocht (e-mail, chat, telefoon) maar geen reactie ontvangen. Lichtkleur van 2200K en 2700K vonden we niet zo goed passen in onze woon- en eetkamer, dus bestelling geretourneerd. Dit ging prima. Het aankoopbedrag hebben we retour ontvangen. Kortom: aan te bevelen als je geen haast hebt. Het zou daarnaast fijner zijn om na de bestelling op de hoogte te worden gehouden van de status als de levertijd langer is dan aangegeven.

Levering duurde onnodig veel te lang

Na een week hoor ik opeens dat mijn betaling niet gelukt was. Daarna duurde het nog een week voordat ik het pakketje binnen had. Het geleverde product was goed. Ik beveel deze webshop dan ook alleen aan als er geen haast bij de bestelling is.

Mooie ledlampen

Mooie ledlampen besteld waar we erg blij mee zijn. Bestelling was wel laat opgestuurd, duurde 11 dagen voordat we de bestelling binnen hadden

goede communicatie

voldoende advies gekregen.

Prettige benadering en snelle service.

Goede ervaring met Thatsled

Qualiteit vwb lampen.

Goed materiaal.

Pluspunten

Gewoon goed. Goedkoop & Snel.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Contact gezocht via het contactformulier. Zeer correct geholpen en mijn bestelling vlot thuis gekregen.