Prima systeem

Wij hebben behoorlijk moeten puzzelen om het systeem eerst te begrijpen en draaiend te krijgen. Vooral als er verschillende ticketsoorten gemaakt moeten worden en je niet eerder hiermee te maken hebt gehad. Uiteindelijk is het gelukt en dan draait het systeem uitstekend. Ook de handleiding is duidelijk maar ondersteuning kan beter. Wat jammer is dat je alleen de evenement instellingen niet kunt kopiëren naar een volgend jaar. Alle tickets uit voorgaande jaren worden dan ook meegenomen maar je kunt wel op datum selecteren. Kortom je hebt veel tijd nodig vooral als je nieuw bent om het systeem te begrijpen en het draaiend te maken maar dan werkt het goed.

Gebruiksvriendelijk en goede klantenservice

Het gebruik van Eventgoose tijdens ons event verliep heel soepel. Als we vragen hadden, konden we meteen terecht bij ons contactpersoon. Al met al was dit een goede ervaring en we maken graag weer gebruik van hun diensten.

Gebruiksvriendelijke tool en perfecte service

Binnen de organisatie van Over De Top Festival werken we nu al een paar jaar met Eventgoose samen aangaande de ticketing. In eerste instantie hebben we voor Eventgoose gekozen omdat we graag met een lokale/regionale partij wilden samenwerken, maar Eventgoose heeft bewezen zich uitstekend te kunnen meten aan de grote landelijke partijen. De tool is erg gebruiksvriendelijk, de mensen denken perfect met ons mee in onze wensen en ook maatwerk is mogelijk. Daarnaast nemen ze ook een deel online marketing uit onze handen, wat het voor ons een perfecte samenwerking maakt. Wij zijn dik tevreden, we bevelen Eventgoose dan ook met enige regelmaat aan bij collega-evenementen.

Het mooie aan een samenwerking met Eventgoose is dat het méér dan alleen “gewoon” tickets verkopen is. Met hun enorme bak aan ervaring en super flexibele service hebben we samen ons festival écht naar een hoger niveau kunnen tillen. Een fijne samenwerking met gedeelde passies. Wat ons betreft maken ze alles waar én meer!

Top ervaring

Het systeem werkt kinderlijk eenvoudig en de helpdesk, mocht je die al nodig hebben is ook snel een doelgericht! Een echte aanrader. De vormgeving is trouwens ook prima.

Professioneel, gemakkelijk & betaalbaar

Als DRU Industriepark hebben we snel kunnen schakelen in de coronaperiode. Door Eventgoose hebben we actie’s professioneel in de markt kunnen zetten en heel betaalbaar. Tijdsloten zijn zo easy geregeld en alles goed geadministreerd.

Perfect!

Ik werk nu een jaar met Eventgoose, en de communicatie en samenwerking gaat perfect! Belangrijkste vind ik dat het voor de klanten ook allemaal in orde is.

No nonsense

Wij werken al geruime tijd samen met Eventgoose en hebben dat altijd als zeer prettig ervaren. No nonsense bedrijf dat afspraken nakomt en in een begrijpbare taal me je communiceert.

Perfecte samenwerking

Voor ons als organisatie van het Achterhoeks Hippisch Festijn, zijn wij zeer tevreden over de samenwerking met Eventgoose. Kort samengevat; goed, duidelijk en correct, zeker een aanbeveling waardig! Op naar onze editie 2022.

Wij zijn super tevreden over deze ticketshop!

Als hootchie koe organisatie kunnen wij zelf al onze wensen in de shop zetten. Tot ticket design, instellen van munten tickets, de pricing, kortingscodes, afschermen shop, uitbetaling en noem maar op. Het kan en is super eenvoudig om het zelf te doen. Ook is de shop nooit down! Ook niet bij piek verkopen. Erg goed gedaan!

Een super makkelijk programma om mee te werken!

Het concept sprak mij erg aan omdat het idee erachter super goed is! Ik heb meteen een account aangemaakt en alle stappen doorlopen. Doordat alles duidelijk vermeld staat, had ik de demo niet eens nodig om te starten met Eventgoose.

Top service en communicatie

Wat heerlijk om met een 'technische' of internet dienst te werken die een keertje in duidelijk taal communiceert, geen moeilijke inlogcodes, downloadprogramma's enz werkt. Een bedrijf die service gericht is en meedenkt met de klant. Echt een aanrader!

Good communication throughout the project

From start to end there was good communication (with actual people) about the event. About the tickets, the pay system,... Due to corona we had to cancel the event and refund the tickets. The finance team helped us accordingly to refund all guests. The only downside was the fee per ticket they asked. It wasn't even per order, but really per ticket. If someone bought 10 tickets, that fee would be a lot of money. But the communication and the platform were really good.

Eventgoose weet hoe het moet!

Eventgoose heeft kennis en kunde in huis om elk evenement goed te begeleiden voor wat betreft de kaartverkoop. De helpdesk is goed bereikbaar, hulp wordt altijd snel geleverd en in oplossingen gedacht in plaats van problemen. Erg blij na ons geslaagde evenement!

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, alleen zou het iets gebruiksvriendelijker kunnen. Het is een beetje vreemd dat je voor één event zelf zowel een evenement als een ticketsoort en verkoopkanaal moet aanmaken.

Heel goed meegedacht!

De samenwerking met Eventgoose was bijzonder plezierig. Wat vooral fijn was, is dat ze goed met ons mee hebben gedacht om een kerstconcert mogelijk te maken voor alleenstaanden en ouderen. Met hulp van Eventgoose hebben we velen een bijzondere avond kunnen bezorgen. Bedankt!

Ok

Goof support during start up

Makkelijk bereikbaar voor vragen, makkelijk systeem om te gebruiken

We zijn een facebook groep die nagenoeg wekelijks evenementen organiseerd , om de betalingen makkelijk te kunnen bijhouden zijn we overgegaan naar Eventgoose , alles loopt vlotter nu , en het organiseren is minder belastend .

Dienstverlening was zeer na tevredenheid. Wellicht kunnen uitbetalingen wekelijks worden geregeld? Voor de rest helemaal prima

Gemakkelijk en eenvoudig te gebruiken service!

Vriendelijk bedrijf met goede service waardoor evenementen makkelijker georganiseerd kunnen worden.

Goed te begrijpen omgeving voor ticketverkoop met snelle en adequate helpdesk.

Al meerdere malen Eventgoose gebruikt voor de verkoop van tickets voor onze events. De bereikbaarheid bij problemen is goed. De hulp snel en adequaat. Men is zelfs bereid om mee te denken over producten en diensten die wat off topic verbonden zijn met Eventgoose.

Fijne samenwerking, vlekkeloos verlopen

We hebben voor de 2e keer zeer prettig samengewerkt met Eventgoose. De online ticketverkoop verloopt vlekkeloos en ook op de dag zelf gaat het scannen van de tickets met de geleende handscanner helemaal goed. Nog een klein puntje opbouwende kritiek. Bij ons moesten bezoekers kiezen tussen een zaterdag- of zondagticket. Sommige mensen hadden zich vergist of moesten door omstandigheden wisselen van dag. Nu moesten we een verzoek doen bij Eventgoose voor annulering en terugstorten aankoopbedrag en de bezoeker vragen om een nieuw ticket voor de juiste dag te kopen. Dit werpt een extra drempel op, omdat de bezoeker een extra handeling moet doen en daardoor de kans bestaat dat de bezoeker alsnog afhaakt. Helemaal op het eind, toen de weersberichten wat minder rooskleurig werden vonden wij dit tricky. Dus we zouden erg blij zijn met een mogelijkheid om als organisatie het ticket om te kunnen zetten naar een andere dag, zodat we zeker weten dat de bezoeker niet afhaakt.

Top syteem!

Heel gemakkelijk en fijn systeem. Alles sprak voor zich en werkte als een trein. Aanrader voor iedereen die een klein of groot evenement wilt organiseren!

al voor de 5 keer kaarten verkocht via eventgoose

Al voor de vijfde keer kaarten verkocht via eventgoose en de afhandeling en scannen is super makkelijk en zeer betaalbaar.Op naar volgend jaar.

Snelle service en steeds bereikbaar

Mijn eerste ervaring met Eventgoose was super. Ze denken mee en zijn ook steeds bereikbaar bij vragen. Kortom, alles gebeurt correct en snel. Zeker een aanrader dus.