Makkelijk bereikbaar voor vragen, makkelijk systeem om te gebruiken

We zijn een facebook groep die nagenoeg wekelijks evenementen organiseerd , om de betalingen makkelijk te kunnen bijhouden zijn we overgegaan naar Eventgoose , alles loopt vlotter nu , en het organiseren is minder belastend .

Dienstverlening was zeer na tevredenheid. Wellicht kunnen uitbetalingen wekelijks worden geregeld? Voor de rest helemaal prima

Gemakkelijk en eenvoudig te gebruiken service!

Vriendelijk bedrijf met goede service waardoor evenementen makkelijker georganiseerd kunnen worden.

Goed te begrijpen omgeving voor ticketverkoop met snelle en adequate helpdesk.

Al meerdere malen Eventgoose gebruikt voor de verkoop van tickets voor onze events. De bereikbaarheid bij problemen is goed. De hulp snel en adequaat. Men is zelfs bereid om mee te denken over producten en diensten die wat off topic verbonden zijn met Eventgoose.

Fijne samenwerking, vlekkeloos verlopen

We hebben voor de 2e keer zeer prettig samengewerkt met Eventgoose. De online ticketverkoop verloopt vlekkeloos en ook op de dag zelf gaat het scannen van de tickets met de geleende handscanner helemaal goed. Nog een klein puntje opbouwende kritiek. Bij ons moesten bezoekers kiezen tussen een zaterdag- of zondagticket. Sommige mensen hadden zich vergist of moesten door omstandigheden wisselen van dag. Nu moesten we een verzoek doen bij Eventgoose voor annulering en terugstorten aankoopbedrag en de bezoeker vragen om een nieuw ticket voor de juiste dag te kopen. Dit werpt een extra drempel op, omdat de bezoeker een extra handeling moet doen en daardoor de kans bestaat dat de bezoeker alsnog afhaakt. Helemaal op het eind, toen de weersberichten wat minder rooskleurig werden vonden wij dit tricky. Dus we zouden erg blij zijn met een mogelijkheid om als organisatie het ticket om te kunnen zetten naar een andere dag, zodat we zeker weten dat de bezoeker niet afhaakt.

Top syteem!

Heel gemakkelijk en fijn systeem. Alles sprak voor zich en werkte als een trein. Aanrader voor iedereen die een klein of groot evenement wilt organiseren!

al voor de 5 keer kaarten verkocht via eventgoose

Al voor de vijfde keer kaarten verkocht via eventgoose en de afhandeling en scannen is super makkelijk en zeer betaalbaar.Op naar volgend jaar.

Snelle service en steeds bereikbaar

Mijn eerste ervaring met Eventgoose was super. Ze denken mee en zijn ook steeds bereikbaar bij vragen. Kortom, alles gebeurt correct en snel. Zeker een aanrader dus.

Clear and easy to use

Flexible, easy to use.

Werken al jaren met Eventgoose

Fijn en overzichtelijk systeem. Flexibel in te richten en dat is voor ons handig i.v.m. onze diversiteit aan ticketsoorten en verkoopkanalen.

Goede samenwerking een adequate oplossing voor startende evenementorganisatie

Great and easy ticket service

Eventgoose is a great ticket service, easy to use, great overview and reporting utilities and support employees are fast and friendly.

Excellent!

Works easy and so clear, nice staff and always available for questions and problems.

Pluspunten

Fijne samenwerking met goede helpdesk!

Pluspunten

Super platform en daarnaast ook supersnelle en bereikbare service!

Goede vraag...; geen idee zo....

Pluspunten

(Redelijk) eenvoudig in gebruik, de user interface kan echter nog wat duidelijker. Goede vriendelijke helpdesk

Kost van de betalingsmodaliteiten ligt redelijk hoog.

Pluspunten

Top bedrijf en fijne samenwerking

Pluspunten

Prima advies, vlotte dienstverlening en snelle betaling.

Pluspunten

Snel en duidelijk communicatie! Veilig en makkelijk om re gebruiken. Ik zal Event Goose in de toekomst zeker weer gebruiken!

Duidelijker interface

Pluspunten

soepele diensten, snelle service, vlotte afrekening.

Pluspunten

Vlug antwoord bij vragen!

Beetje meer begeleiding bij het opstarten van een evenement (wat moet ingevuld worden om wat te ontvangen?)

Pluspunten

Alles was gemakkelijk te volgen en efficiënt

Pluspunten

vlot, makkelijk, transparant, flexibel

1,3€ kosten per ticket vind ik nogal duur.

Pluspunten

Helpdesk altijd zeer behulpzaam en goed bereikbaar. Systeem werkt prima!