prima tuinbroek

prima tuinbroek, pas precies want als ik mijn maat had gepakt was hij te klein geweest. Dus mensen neem liever een maat groter dan pas hij goed, tenminste bij mij kwam dat goed uit. Het staat ja ook bij de bestelling dat ze krap zijn gemeten.

Snelle levering en goede tuinbroeken

Makkelijk te bestellen, levering was heel snel en de tuinbroeken zitten top!

Snelle levering en tuinbroek zit goed!

Tuinbroek zit goed!!!

Ben zeer tevreden

Maar de levering kwam niet overeen met wat op de website staat. Ruim 2 dagen later.

Snel en goed... Had een tuinbroek nodig om in te kunnen schilderen in mijn atelier. Zit heerlijk.

Snel en klantvriendelijk

Ondanks dat ik mn bon perongeluk had weggegooid, mocht ik alsnog mn te grote maat retourneren. Ze reageerde zeer snel op mail en ook de bezorging was snel.

Betrouwbaar brdrijf

Snelle en juiste levering. Helaas was de tuinbroek te groot en daarom heb ik hem geretourneerd.

Snelle levering, leuke tuinbroek

Mijn bestelling is snel geleverd. Tuinbroek is naar wens van me vader. Hij zei alleen dat hij het fijner zou vinden als de sluiting met rits zou zijn.

Leuke broek, snelle verzending

Ik had met spoed een tuinbroek nodig voor de musical van mijn zoon. Wat fijn dat jullie écht zo snel verzenden! En de broek is leuk en van prima kwaliteit. De maten vallen overigens erg ruim. Dat is niet erg, maar wel handig om te weten.

GOEDE TUINBROEK

GOED PASSENDE EN DEGELIJKE TUINBROEK

Goede tuinbroeken

Tuinbroeken besteld. Zitten lekker en hebben een goede kwaliteit. Ook een goede en snelle service via de mail. Tuinbroeken waren de volgende dag al in huis. Al met al niets aan te merken op de tuinbroekshop :)

Snel en goedkoop

goede kwaliteit en snelle levering

uitstekende kwaliteit tuinbroek en echt snel geleverd. Verhouding prijs-kwaliteit is prima

Binnen 1 dag geleverd, netjes in doosje en papier als eriets niet goed zou wezen. Tweede keer dat ik bestel daar en weer goede service

Prima prijs-kwaliteit, vrouwenmaat klopt ook

Ik wilde 100% katoen voor mijn tuinbroek en dat is het. De stof is niet te dun, een beetje als een normale jeans. Ik heb vrouwenmaat 40 en inderdaad past een 50 dan goed als je in de tuin moet werken. Het is natuurlijk een hobbezak. Het voorpaneel is alleen raar, er steekt nog twee centimeter stof uit naast de gesp. Ziet er raar uit, maar hindert niet.

Top, goeie service.

Goede kwaliteit, vriendelijke service

Voor het eerst via deze site besteld en het is goed bevallen

Hoe u voor mij de maten met mij via tekeningen samesteld

ik heb u gevraagd het pakje s' avond s te laten bezorgen zodat ik het zelf in ontvangst kon nemen en dat is gelukt ik heb het open gemaakt en aan gedaan het paste precies goed dank zij u maat aan geef formulier maar ook de website is keurig en daarbij de prijzen zijn ook nog te doen gezien alles steeds duurder wordt.

Overall was na bestelling snel in huis!

Good product and fast delivery

My overall is great! Fresh and resistant. Delivered day after ordering, as promised... even during Corona.

Top producten en snelle levering!

Super blij zijn we met onze roze overalls. Op de website staat duidelijk een maattabel die het makkelijk maakt de juiste maat te kiezen. Snelle levering!

Teleurgesteld

One size ??? Véél te klein en ik heb een maat 40. Akelig materiaal. Snelle levering. € 13.00 retourkosten.

Goeie kwaliteit, snel geleverd

Kwaliteit is top, zeker voor die prijs. Artikels waren snel geleverd. De maten vallen wel groot uit.

Toffe tuinbroek en ruimte genoeg.

Goede service, goed product.