Prima ervaring

Snelle levering, goede maattabellen. Super leuke overall !

Lekker snel. Kwaliteit naar prijs

De bestelling werd erg snel geleverd . Dat was absoluut een pluspunt. De kwaliteit van het product lijkt me verder wel okay in vergelijk met het bedrag, alleen de stof is aan de dunne kant voor een werkbroek. Dat is wel jammer, waardoor ik geen goede duurzaamheid verwacht. Verder een prima broek kwa maat en model.

Goed en snel geleverd.

De overall's 1 maat groter besteld en passen perfect.

Niet meer hier ooit bestellen

Er klopt niets van de maten heb de maat die ik altijd heb maar deze viel bij jullie veel Kleiner uit en dan vind ik de retourkosten voor eigenlijk niets heel duur weggegooid geld.

Het was helaas te klein

Pakken waren te klein en vond het erg jammer dat ik 9 euro kwijt was om het terug te sturen.

Super kwaliteit en service

Duidelijke website Grote keuze Snelle levering en TOP kwaliteit met goede prijs

Cutest overalls!

Great service! I was looking for bright green overalls for my toddler and I found them and had them delivered next day. They were perfect! Really great quality! Thanks so much!

maat van de overall klopte totaal niet en leverde retourkosten op

ik zou nooit meer een overall of tuinbroek online aanschaffen waarbij je zelf voor de retourkosten moet opdraaien; risico dat de maat niet goed is is te groot en de retourkosten zijn 7,25 en relatief hoog. Jammer dat er bij het melden van mijn teleurstelling niet een oplossing is bedacht. zo raak je een klant kwijt.

Beste Sandra, Helaas wordt er niet op onze e-mail gereageerd. Overall maten zijn niet te vergelijken met confectie maten. Dit staat ook duidelijk vermeld bij elk product. De overalls zijn vooral bedoeld als werkkleding, dit zit altijd wat ruimer als gewone kleding. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, hier door kunnen wij onze producten goedkoper aanbieden. Wij hopen dat u nog reageert op onze e-mail. Met vriendelijke groet, Tuinbroekshop.nl

Goede producten

Snel geleverd en goede kwaliteit

2x24,95=49,90 en géén bezorgkosten vanaf 49,95!?!?

Kwaliteit en levering is goed, maar het komt wat pesterig over als veel artikelen op 24,95 geprijsd zijn en je bij twee artikelen net nog bezorgkosten moet betalen.

Snelle service , prima product.

Jammer

Wel jammer dat door mijn dikke buik de overal niet in de drukknoppen kan blijven zitten.

Beste, U kunt de overall gemakkelijk omruilen tegen een grotere maat. Met vriendelijke groet, Tuinbroekshop.nl

snelle prima levering past prima

goede overall past goed en snel geleverd

De bestelde overall zit perfect en is van goede kwaliteit (nodig voor school, dierverzorging). Maattabel uitleg, klopt precies. Snel en netjes geleverd.

Prima, snel geleverd

Prima snel geleverd en voldeed aan de volwachting.

Snel verzonden.

De werkoverall werd snel verzonden alleen was hij jammergenoeg veel te groot. Dus nu teruggestuurd met het verzoek 2 maten kleiner te sturen. Ik hoop dat dit net zo snel gaat!!!

Nog steeds niks ontvangen

Dus geen ervaring, maar wel een conclusie, dit was de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Snelle levering mooi product

Makkelijk bestellen en de goede maat te vinden. Snelle levering

Zijn wel vrij lang.maar verder super goede pasvorm.

What you see is what you get!

Doen wat ze beloven. Snelle levering en prima kwaliteit. De maten zijn inderdaad strak gemeten, dus 2 maten groter gekozen voor de zekerheid. 1 maat groter was voldoende geweest, maar zeker tevreden! Als ik nog eens iets nodig heb wat door dit bedrijf verkocht wordt, zal ik zeker weer hier bestellen.

prima tuinbroek

prima tuinbroek, pas precies want als ik mijn maat had gepakt was hij te klein geweest. Dus mensen neem liever een maat groter dan pas hij goed, tenminste bij mij kwam dat goed uit. Het staat ja ook bij de bestelling dat ze krap zijn gemeten.

Snelle levering en goede tuinbroeken

Makkelijk te bestellen, levering was heel snel en de tuinbroeken zitten top!

Snelle levering en tuinbroek zit goed!

Tuinbroek zit goed!!!

Ben zeer tevreden

Maar de levering kwam niet overeen met wat op de website staat. Ruim 2 dagen later.