Top service en snelle levering!

Had 8 broeken besteld waarvan er toch 3 omgeruild moesten worden voor een andere maat. Geen probleem bij dit bedrijf, maandag de broeken retour gestuurd, woensdag een bevestiging dat ze de broeken hadden ontvangen en donderdags had ik de nieuwe maten al in huis! Duidelijk communicatie en prima service....

Alles super

schnelle Lieferung hat alles einwandfrei geklappt, vielen Dank

Goede service en snelle levering

Tuinpak retour gestuurd ivm te klein en binnen 3 dagen een grotere maat in huis.

Gewoon top

Ga zo door

Goed bedrijf

Ijn ervaring is, binnen vier dagen is het bestelde orde thuis.

Ontevreden

De tuinbroek paste van geen kanten lijf veel te lang. Retour gestuurd wat mij 11 euro kost . Wacht nog op mijn terugbetaling

Bedankt voor uw bericht en excuses voor het ongemak. Retourkosten zijn inderdaad voor rekening van de consument, zodat wij onze producten scherp kunnen aanbieden. Wanneer u de bestelling volledig retourneert, ontvangt u het gehele factuurbedrag terug, met uitzondering van de gemaakte retourkosten. Deze retourkosten bedragen niet 11 euro, maar 5,95 via ons retour portal. De tuinbroeken kunnen worden versteld door middel van de gespen bij de schouders. Als de beenlengte te lang is, heb je de optie om de broekspijpen in te korten of om te slaan. Met vriendelijke groet, Tuinbroekshop.nl

Maat klopt niet

Maat valt veel kleiner als aangegeven, had gelukkig 2 maten groter besteld maar zelfs deze viel eigenlijk te strak

Mijn outfit is klaar

Ik heb mijn outfit klaar voor carnaval, en daarna kan ik hem ook nog in de tuin gebruiken. Top!

Goede service en kwaliteit

Grote letters tuinbroekshop op pakket terwijl dit cadeau voor kerst was.

Waardeloos!!! pakket met grote schreeuwletters tuinbroekshop, terwijl dit een kerstcadeau was maar die verrassing was dus gelijk weg voor diegene voor wie hij bestemd. Leuk oom reclame voor je toko te willen maken maar op deze manier zwaar waardeloos voor de koper!!! Maatvoeing waarceloos, past niet en na gelezen hebben in de negatieve reviews moet je zelf retourkosten betalen. Je kunt beter goede service verlenen en retourzendingen gratis maken dan schreeuwletters tuinbroekshop op je pakketten zetten. Zo krijg je betere service !!!!

Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend te horen dat het cadeau niet aan de verwachtingen voldeed en begrijpen dat de schreeuwletters op het pakket de verrassing hebben bedorven. We willen je vriendelijk wijzen op het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. Hier kun je speciale verzoeken, zoals discreet verzenden, vermelden. We doen ons best om aan de wensen van onze klanten tegemoet te komen. Retourkosten zijn voor rekening van de consument, zodat wij onze producten scherp kunnen aanbieden. Wanneer u de bestelling volledig retourneert, ontvangt u het gehele factuurbedrag terug. Met vriendelijke groet, Tuinbroekshop.nl

Vlotte levering, mooie broeken

Wel opletten bij levering wordt de doos aan de deur gezet zonder dat iemand hiervan wordt verwittigd

alles ok

een tuinbroek die mij past

Snel, degelijk, duidelijk.

snellelevering

Ik heb het pakket niet ontvangen

Ik heb echt heeeel lang geleden besteld maar nooit wat ontvangen. Ik snap niet waarom ik nu deze mail krijg maar ik ben echt ontzettend ontevreden

Super snelle levering en goede kwaliteit!

Ik ben er blij mee. Ook gezien vanwege de prijs. De meeste zijn 3x zoduur

Ik vind het fijn om te dragen

Snel efficiënt prijs-kwaliteitverhouding

Was ideaal

Zeer goede keuze

mooie kwaliteit, snelle levering

de kwaliteit van de tuinbroek is goed, de kleur precies zoals is afgebeeld (wij hadden de oranje kleur). de levertijd is zoals is aangegeven.

snelle levering goede kwaliteit

Top als vrijgezellenfeest outfit!

Wij hebben de tuinbroek besteld als outfit voor een vrijgezellenfeest. Deze paste perfect en de vrijgezel droeg deze met veel plezier. Zij moest vervolgens opdrachten uitvoeren waarvan de antwoorden op de outfit werden geschreven. Daar is deze dus ook voor geschikt!

Vlotte goed service

Snel en makkelijk

Product voldoet aan de verwachting

Product voldoet aan de verwachting, snel geleverd en goed verpakt!

Snelle levering van een goed betaalbaar product.

Zocht een tuinbroek, vond tuinbroekshop en bestelde er meteen drie!