Netjes gebeld

Er was een deel niet leverbaar, maar na telefonisch overleg netjes opgelost. Zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad. Voor herhaling vatbaar!

Goed antwoord van de medewerker

Vroeg naar een specifiek product. De medewerker stuurde mij een link om het te kunnen bestellen

volte levering

een breed aanbod en een snelle levering van goed materiaal

Hartelijk dank voor uw review! Groeten, Angela

Heel fijn telefonisch contact gehad super snel verzonden

Ik twijfelde tussen 2 stethoscopen, de medewerker die ik aan de telefoon had heeft me heel goed geholpen bij het maken van een keuze, ik had de stethoscoop met gravering de volgende dag in huis!

Wat fijn dat we u hebben kunnen helpen met uw keuze! Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Groeten, Angela

Precies wat ik zocht voor een goede prijs en snel geleverd

De ziekenhuis antislipsokken zijn van prima kwaliteit en een stuk goedkoper dan bij andere aanbieders. Ze werden de volgende dag al bezorgd en dat is heel fijn want nu kan m'n schoonvader weer veilig zelfstandig rondlopen.

Wat fijn om te horen dat uw schoonvader nu weer veilig en zelfstandig kan rondlopen! Hartelijk bedankt voor uw review! Groeten, Angela

Snelle levering, duidelijke product en verzendinformatie en goede prijs

Dat horen we graag! Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Groeten, Angela

Snel geleverd en mooi skelet!

Groter als ik had gedacht en staat mooi op de kast in de spreekkamer!

Wat leuk om te horen dat het anatomische model zo mooi in de spreekkamer staat! Bedankt voor uw review! Groeten, Angela

Goed artikel, scherpe prijs, levering binnen enkele dagen

Hartelijk dank voor uw review! Groeten, Angela

Snelle levering, geen goede beschrijving

Bloeddruk meter besteld, er zit geen enkele uitleg bij, ook niet bij de extra bijbestelde grotere band. Extra stikkers bijvoorbeeld: geen idee waar ze voor zijn. Ik heb hem wel werkend gekregen.

Bedankt voor uw review, vervelend dat het in eerste instantie niet helemaal goed is gegaan met de gebruiksaanwijzing. Deze hebben we gelukkig snel kunnen nasturen! Groeten, Angela

Perrfect

Goede en snelle service

Snel geleverd, korting bij grotere hoeveelheden

Fijn dat u tevreden bent met onze service en bedankt voor uw review! Groeten, Angela

Snel en betrouwbaar

Gegraveerde otoscoop besteld. Was netjes gedaan!

Fijn dat u tevreden bent met uw gegraveerde otoscoop en hartelijk dank voor uw review! Groeten, Angela

Snel en helemaal top bestelling

Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te horen! Groeten, Angela

Helemaal top!

Snel en soepel.

Precies wat wij willen een snelle en soepele levering! Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Groeten Angela

Zeer snelle, ongecompliceerde bestelling.

Erg snelle levering van mijn stethoscoop, dus ik daardoor de volgende avond tijdens mijn avonddienst nog kon gebruiken.

Dit horen we graag! Fijn dat we u zo snel van dienst hebben kunnen zijn! Groeten Angela

Hele fijne communicatie

Zeer zorgvuldig, behulpzaam en snel geleverd!

Wat fijn dat u zo tevreden bent! Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Groeten Angela

Supersnel en zorgvuldig geleverd

Goede producten, snel geleverd, makkelijk bestelproces.

Bedankt voor deze leuke review! Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze gratis gegraveerde penlight! Groeten Angela

Zeer snel geleverd, goede kwaliteit

Uit het verleden weet ik dat er goede service wordt geboden

Bedankt voor uw review en wat leuk om te horen dat u ons al langer bezoekt! Groeten Angela

Snelle en correcte afhandeling van de bestellingen.

Snelle en correcte afhandeling van de bestellingen. De bestelde artikelen voldoen aan de verwachtingen en zijn keurig verpakt en snel geleverd.

Bedankt voor uw review! Wij zijn blij te horen dat u zo tevreden bent, daar doen wij ons best voor! Groeten Angela

Uitstekend materiaal

Veel kennis, veel soorten instrumentarium, jarenlange ervaring. Als professional kan ik altijd terecht

Hartelijk dank voor deze mooie review! Groeten Angela

Bedankt! Groeten Angela

Snel

Besteling gedaan vlgd dag geleverd Dank

Graag gedaan en hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Groeten Angela

Bestelling goed uitgevoerd en snel bezorgd! Pluim

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Groeten Angela

Prettige service

In corona heb ik jullie ontdekt en sindsdien bestel ik af en toe iets. Some is het vervelend dat een bestelling langer op zich laat wachten en dit niet op de site stond. Maar de service is altijd prettig, vriendelijk en professioneel.

Hartelijk bedankt voor uw review en wat leuk om te horen dat u al zo lang klant bij ons bent. Wij zijn ondertussen druk bezig met het finetunen van ons voorraadsysteem! Groeten Angela

Goed product en snelle levering.

Goed product en snelle levering.

Wij zijn heel blij met uw positieve feedback! Hartelijk bedankt! Groeten Angela