Verkeerde kookplaat geleverd en sindsdien geen enkele reactie van Kijoo

Ik heb een kookplaat besteld die eerst niet leverbaar was, daarna ineens wel… vervolgens krijg is een verkeerde product geleverd… Daarna gemaild en wensen doorgegeven voor een andere kookplaat maar er werd mij een ander merk voorgesteld dan ik wou. Ik heb de aankoop op 21/04/2023 gedaan. En na de mail contact met een ene “ Will” geen enkele reacties op talloze mailtjes en via de contactformulier. Mijn belletjes worden niet geantwoord ik word in een bandje opname gegooid en je kan na de toon een bericht achter laten. Ook meerdere malen gedaan. Ik hoop dat via deze weg wel antwoord word gegeven en dat de verkeerde kookplaat alsnog terug word genomen en mij graag mijn geld word teruggegeven. Mvg, Georgios

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Netjes volgens afspraak

Kookplaat opgehaald volgens afspraak mooie korting

• Afspraken nakomen

Goeie service en vriendelijke personeel

Ik had de kleine Bosch vaatwasser in het zwart besteld en ik had voor ophalen gekozen want dan krijg je 40 euro korting wat heel fijn was de eigenaar die de vaatwasser aan ons overhandigde was heel vriendelijk en de vaatwasser is heel mooi en werkt goed

Heel erg blij mee

Ben erg tevreden met mijn Siemens inductie kookplaat heel netjes en snel optijd geleverd

• Afspraken nakomen

Snelle levertijd . Heb gebeld of het op voorraad was en de andere dag al in huis . Fijn personeel en erg vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Goede prijs en lekker snel bezorgd

Goede prijs en lekker snel bezorgd, en goede info over de bezorgtijd.

Schitterend

Op 1 week tijd besteld en geleverd

Perfecte service

Vaatwasser besteld werd keurig gereageerd op mijn vragen. Vervolgens werd de vaatwasser geïnstalleerd door een vriendelijke en keurige monteur.Ik zou dit bedrijf direct aanbevelen .

• Afspraken nakomen

Droevig en zeer slechte ervaring.

Na 19-8-2022 een verkeerde Siemens-koelkast te hebben ontvangen ging ik ervan uit dat na een telefoontje de koelkast zou worden omgeruild voor de juist bestelde en betaalde koelkast. Nou dan moet je niet bij KiJoo zijn... Zeker 15 x gebeld en gemaild... allerlei toezeggingen werden er gedaan! Maar u begrijpt misschien al dat er helemaal niks van terecht kwam. Nog steeds is er niks gedaan om ons als klant tegemoet te komen. Al diverse mails met een brief "ingebrekestelling" gestuurd, geen enkele reactie. Wanneer je eindelijk met een vreemde telefoon (mijn nummer kennen ze misschien uit het hoofd) zover komt dat er wordt opgenomen zeggen de medewerkers dat ze alle begrip hebben, maar de directeur luistert niet naar ze wanneer ze vragen om het nu eindelijk op te lossen. Op 29-3-2023 zou ik door een radeloze medewerker doorverbonden worden met de directeur zelf... Maar... u raadt het al, 25 minuten aan de telefoon gewacht en wederom geen enkele reactie. De directeur nam de telefoon gewoon niet op!! Ben er nu klaar mee en heb vanmiddag een afspraak met mijn rechtbijstandsverzekering. Het enige wat ik vraag is de koelkast op te halen en mijn geld terug te storten. En het eerste gesprek met de verzekering was erg positief. KiJoo, neem vanmiddag nog contact met mij op anders...

• Afspraken nakomen

Snelle levering, vlotte communicatie, prijs is interessant

Snelle levering, vlotte communicatie, prijs is interessant.

Netjes en snel geleverd

Alles was netjes en snel geleverd.en vriendelijk personeel

• Afspraken nakomen

Snelle levering met uitstekende informatie en een sympathieke klantenservice en

Even gebeld met de klantenservice om zeker te zijn dat de vaatwasser echt op voorraad was. Daarna direct besteld en de dag erna keurig geleverd. Ook door de koerier goed geïnformeerd wanneer deze zou komen.

• Afspraken nakomen

Snelle levering met goede installatieservice

Snel, op tijd en netjes geinstalleerd!

• Afspraken nakomen

I purchased a refrigerator and opted…

I purchased a refrigerator and opted for installation services as well. I received the product quickly and the installation team set it up smoothly without any issues. The ordering process was easy, and customer service was helpful. I am writing this review based solely on my own experience, and I cannot guarantee that everyone will have the same experience, but my experience was very positive. The price-performance ratio was great and the quality of service was excellent. The company did a good job, and I am satisfied.

betrouwbaar site

snel en goed product geleverd

• Afspraken nakomen

Besteltraject verliep zoals beloofd. Scherpe prijs en korting gekregen door bestelling zelf te halen.

Zeer snelle levering

Het product dat wij zochten (stoomoven passend bij onze oven/combi van Bosch) wordt door KiJoo als enige voor een scherpe prijs geleverd. Alles snel en in goede orde geleverd

Supertevredo met Kijoo

Vandaag onze mooie oven ontvange, geheel volgens afspraak. En onze oude spullen mee retour. Well Done Kijoo

Snel en betrouwbaar

• Afspraken nakomen

Snelle levering en goede service

Bij Kijoo terecht gekomen voor de aankoop van 3 keuken inbouw apparaten. Een van deze apparaten was direct leverbaar en de andere 2 de volgende dag. Kortom snelle levering waar bij andere leveranciers vaak weken gewacht moet worden. Zeer scherpe prijzen. Bestellingen kunnen bezorgd of op afspraak opgehaald worden. Zeer goed adres!

Goede prijs!

lang gezocht naar afzuigkappen maar uiteindelijk hier eentje gevonden voor een zeer schappelijke prijs (en A merk)

• Afspraken nakomen

Goede service op mailtje wordt goed en snel gereageerd

Na telefoontje was de ontbrekende info compleet Ze zijn zeer behulpzaam en helpen bij het inladen

Scam!

Ordered a Siemens cook plate EZ977KZY1E on the 28th of November and still have not received it. What’s really not normal is that those hot plates are still sold on their website and it says they are in stock. If they’re in stock why are you not shipping them to me who has been waiting for mine since November 28th. They never responded once per email or over the phone. Please stay away from this company! The other reviews must be fake, it’s not possible to be this unprofessional.

• Afspraken nakomen

Correcte en snelle levering.

Jullie hebben een duidelijke website, overzichtelijk en een uitgebreid assortiment. Bij volgende aankopen kom er zeker eens bij jullie kijken. Als docent geef ik niet snel een 10/10, maar eigenlijk verdienen jullie het wel.

Over KiJoo.nl

Witgoed en TV’s voor een scherpe prijs Bij KiJoo draait alles om hoogwaardige elektronica en witgoed. Bij ons profiteert u van uitstekende service met een persoonlijk advies. En dat allemaal voor een zeer scherpe, aantrekkelijke prijs! Witgoed en huishoudelijke apparaten KiJoo heeft een breed assortiment aan keukenapparatuur en huishoudelijke apparaten. Van een nieuwe vaatwasser of wasmachine tot aan een koelkast, magnetron of airco. Bij Kijoo vindt u ongetwijfeld wat u zoekt. Wij leveren bekende merken, zoals AEG, Miele, Bosch, Siemens, Samsung en Liebherr. Wij hebben constant 75% van het assortiment van deze fabrikanten direct op voorraad in ons eigen magazijn ! Verder heeft u ruime keuze uit diverse modellen. Ook voor televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires bent u bij KiJoo aan het juiste adres. Bent u op zoek naar een OLED-TV, QLED-TV of 4K-tv? KiJoo heeft een uitgebreid aanbod aan smart-TV’s van verschillende merken, zoals LG, Samsung, Philips en Sony. Wij helpen u graag Komt u er niet helemaal uit? Onze specialisten helpen u graag persoonlijk verder en geven u passend advies! Zij bepalen samen met u de gewenste functies en vinden mogelijkheden passend bij uw wensen. Stel uw vragen via onze chat of neem contact met ons op via 0413 – 232024 of [email protected]. Bij KiJoo willen we dat u tevreden bent over uw aankoop en productkeuze. En daar hoort uiteraard ook een uitstekende service bij. Daarom staan onze specialisten altijd voor u klaar. Zo kunt u straks optimaal genieten van uw producten!