Komen afspraken niet na

In augustus oven besteld. In oktober was deze nog niet binnen en heb de bestelling geannulleerd terwijl deze inmiddels weer op voorraad was. Ze beloofden de vooruitbetaling binnen 2 weken terug te storten (wat al onnodig lang is). Na veel mislukte pogingen de klantenservice te bellen, heeft het uiteindelijk bijna een maand geduurd voor ik het terug op mijn rekening had. Wanneer het lukt om contact te krijgen is de klantenservice wel heel vriendelijk. Jammer dat de zaken zo slecht op orde zijn. PS. KiJoo heeft laten weten dat ze te kampen hebben met onderbezetting. Helaas is deze review gebaseerd op hoe mijn bestelling is verlopen en niet op hoe ze het hadden willen laten verlopen. Ik gun het KiJoo van harte dat dit soort problemen in de toekomst niet meer gebeuren.

Goede snelle service

Afgelopen vrijdag onze inbouw diepvries opgehaald die netjes op voorraad was met een extraatje ivm black friday actie.

• Afspraken nakomen

Professionele uitleg over ons product

Vriendelijk personeel met verstand van zaken..

Betrouwbaar

Goedkoopste en betrouwbaar en makkelijk te bereiken

Snelle reactie

Reageerden meteen op de vragen die ik had over mijn bestelling. Dat is prettig.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

10/10

Very satisfied

Goed prijs. Sneller antwoord

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.

Prima webwinkel

Service is prima, vriendelijke mensen. Product is zoals beschreven, tegen een redelijke prijs.

• Afspraken nakomen

Beste prijs en snelle levering

Nadat ik ergens anders een kookplaat bestelde, maar ze mij lieten weten dat de levertermijn meer dan 2 maanden bedroeg kwam ik terecht bij KiJoo. Ik vond hier dezelfde kookplaat aan een betere prijs en kreeg ze één dag later al thuis geleverd. Bedankt voor de uitstekende service!

• Afspraken nakomen

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed gemarkeerd op breekbaarheid

Ik begin te twijfelen...

Op 19 8-2022 een Siemens-inbouw koelkast gekocht. Inclusief montage en deurwisseling. Postnl extra @ home bezorgde de koelkast en monteerde deze ook. Na vertrek zag ik dat 1 schuifdeur scharnier los op de keukendeur zat, en er ontbrak een afdekkapje. De andere dag gebeld en het zou goed komen. Ik keek nog even op de bijgevoegde energiesticker en zag dat de koelkast niet de klasse D had welke ik besteld en betaald had. En ook het typenummer kwam niet overeen. Gebeld en gemaild maar ik kwam er niet doorheen. Eindelijk lukte het wel. De koelkast zou worden omgeruild en opnieuw gemonteerd worden. Daarna bleef het angstig stil, ik werd ook niet op de hoogte gehouden, belde ik werd de telefoon niet opgenomen en geen reactie op mijn mails. Uiteindelijk met een andere telefoon gebeld... en er werd gelijk opgenomen. Toeval zullen we maar zeggen. De koelkast moest uit Duitsland komen en er gingen weer weken overheen. Geen enkele update gehad en eind oktober opnieuw gebeld. Zelfde verhaal... En nu is het 7 november 2022 en nog steeds geen andere koelkast ontvangen! Ik verbaas mij hierover om reden dat dezelfde koelkast bij allerlei leveranciers, o.a Bolcom, Mediamarkt, BBC en Expert op voorraad staat! Ik heb afgelopen weekend opnieuw een mail gestuurd en tot nu toe geen reactie. Ik ben door de reviews te lezen van KiJoo eigenlijk best enthousiast geworden, maar een beetje twijfel slaat nu toch wel toe. Sorry KiJoo...

Top onthaal

Top onthaal en aangekocht product is wat we verwacht hebben, prijs/kwaliteit boven verwachting.

• Afspraken nakomen

Hier kan je met een gerust hart kopen.

Bedrijf was telefonisch goed bereikbaar voor advies. Daarna heb ik het product zelf opgehaald. Werd geholpen met inladen. Gezellig praatje en binnen een paar uur had ik weer een nieuwe inductie kookplaat die die ochtend kapot was gegaan. Heel blij mee. I’m zou hier zeker nog eens kopen.

• Afspraken nakomen

Antwoorden meteen op je vragen

Er was een klein probleem met de levering, wat altijd kan gebeuren. Maar heb me nooit zorgen hoeven te maken, ze antwoorden meteen op mijn vragen. Per mail en zelfs telefonisch. Ik raad ze ten sterkste aan. Zeer klantvriendelijk.

• Afspraken nakomen

Zeer behulpzaam en goede service

Geweldig goeie ervaring met KiJoo

Een aantal weken geleden een inductie kookplaat gekocht, bij de montage pas geleden bleek deze net niet te passen, kon hem zo omruilen voor een magnetron, mensen van KiJoo denken geweldig mee…, ik vind het een super bedrijf, zeker een aanrader….

• Afspraken nakomen

Nieuwe inductiekookplaat binnen 2 dagen thuis geleverd voor een scherpe prijs!

We hebben een nieuwe inductiekookplaat besteld bij KiJoo. 2 dagen later werd deze al thuis geleverd. De prijs was het goedkoopste wat ik op het internet kon vinden (plusje!).

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met de hulp die ik gekregen heb bij het aansluiten van het apparaat. Snelle service met ook nog de mogelijkheid in termijnen te betalen, zonder extra kosten.

TOP

Een behoorlijk flexibel bedrijf.En doet wat het beloofd.Vriendelijke bediening (de Leiding v.h. bedrijf?) Wat ik al aangaf..................zie je niet veel meer tegenwoordig..TOP. M.v.g. Harold F.

Zeer tevreden.

Top Service. Kookplaat besteld en nog dezelfde dag opgehaald. Goed uitleg ter plaatse van de werking en service achteraf liep ook zoals de afspraak.

• Afspraken nakomen

Fantastische service van begin tot einde, inclusief levering en retour nemen van oude wijnklimaatkast. Top!

10/10

Geweldige webwinkel. 100% tevreden

• Afspraken nakomen

Heel goed geholpen, super fijn telefoon gesprek met uitleg en daarna overgegaan op bestellen, product de volgende dag al in huis..

• Afspraken nakomen

Snel bezorgd en goeie service

Top bedrijf

• Afspraken nakomen

eerste keer en gelijk laatste keer

Een tv gekocht op 3 september. Na een maand wachten (want zo extreem lang waren hun levertijden) kreeg ik doodleuk te horen dat het niet kan verstuurd worden. Ondertussen zijn we 10 dagen verder en heb ik de terugbetaling nog niet ontvangen. Je zou toch verwachten van een website die hun klant een maand laat wachten voor niets, dat ze tenminste zorgen dat de klant hun geld snel terugkrijgt. Niet dus. Ik bestel al 20 jaar praktisch alles online en heb dit nog nooit meegemaakt (behalve van echte scam websites).

Neutronenlaan 80 5405NH Uden

0413 - 23 20 24

Over KiJoo.nl

Witgoed en TV’s voor een scherpe prijs Bij KiJoo draait alles om hoogwaardige elektronica en witgoed. Bij ons profiteert u van uitstekende service met een persoonlijk advies. En dat allemaal voor een zeer scherpe, aantrekkelijke prijs! Witgoed en huishoudelijke apparaten KiJoo heeft een breed assortiment aan keukenapparatuur en huishoudelijke apparaten. Van een nieuwe vaatwasser of wasmachine tot aan een koelkast, magnetron of airco. Bij Kijoo vindt u ongetwijfeld wat u zoekt. Wij leveren bekende merken, zoals AEG, Miele, Bosch, Siemens, Samsung en Liebherr. Wij hebben constant 75% van het assortiment van deze fabrikanten direct op voorraad in ons eigen magazijn ! Verder heeft u ruime keuze uit diverse modellen. Ook voor televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires bent u bij KiJoo aan het juiste adres. Bent u op zoek naar een OLED-TV, QLED-TV of 4K-tv? KiJoo heeft een uitgebreid aanbod aan smart-TV’s van verschillende merken, zoals LG, Samsung, Philips en Sony. Wij helpen u graag Komt u er niet helemaal uit? Onze specialisten helpen u graag persoonlijk verder en geven u passend advies! Zij bepalen samen met u de gewenste functies en vinden mogelijkheden passend bij uw wensen. Stel uw vragen via onze chat of neem contact met ons op via 0413 – 232024 of [email protected]. Bij KiJoo willen we dat u tevreden bent over uw aankoop en productkeuze. En daar hoort uiteraard ook een uitstekende service bij. Daarom staan onze specialisten altijd voor u klaar. Zo kunt u straks optimaal genieten van uw producten!