Altijd goed hoe je daar geholpen wordt

Super food en staff

Lekker vers eten en goede vriendelijke service.

Klasse

Fantastisch heerlijk gegeten,zeer goede kwaliteit van warme en koude gerechten.Echt een aanrader en waar voor z’n geld.

Top winkel

Altijd goed geholpen en goede producten ! Ik bestel voor mijn kleindochter met coeliakie soms glutenvrije sushi en ook daar gaan ze heel zorgvuldig mee om .

Uitstekende producten.

Zoals altijd heerlijk genoten

zie boven

Goede prijs kwaliteit verhouding. Presentatie, mooi opgemaakte schalen en heel lekker.

Frisse zaak Goede medewerkers visschotel was van topkwaliteit, zoals we gewend zijn van jullie

Bedankt en fijne jaarwisseling alvast! Team Dirks vishandel

Prima, op tijd geleverd en prima verzorgd

Op tijd geleverd, goed verzorgd en goede kwaliteit

Helemaal goed geregeld!

Onze bestelling stond heerlijk klaar. Genoten van de sushi schotel!

Goed om te horen, bedankt!

heerlijk

mooie sushi schotel. er werd van te voren gebeld toen het bezorgd werd. top!

Topkwaliteit

Topkwaliteit

Goede kwaliteit

Lekkere verse vis(producten) en vriendelijk personeel.

Altijd lekker

Ik kop onze wekelijks vis en kibbeling hier! Ik heb ook een kerst vis schotel besteld. Afhalen op 26/12 was mogelijk en goed georganiseerd! Personeel is altijd vriendelijk!

Zeer goede advies en afhandeling

Afgelopen zaterdag was ik in de winkel en heb ik een aantal producten gekocht. Tevens wilde ik sushi kopen voor 2e kerstdag en vroeg de verkoopster of de kwaliteit dan nog goed is. Het advies was dat de kwaliteit niet meer goed is, maar er werd mij direct aangeboden om dit op de app te bestellen en dat ik het dinsdagmorgen kon afhalen op de voor mij opgegeven tijdstip. Dinsdag heb ik het opgehaald de producten stonden klaar voor mij en wij hebben er zeer van genoten. Goed advies / Goede afhandeling/ Zeer goede kwaliteit.

Prettige winkel met goede kwaliteit en prettig personeel

Alles was heerlijk en mooi gepresenteerd

Op tijd thuis bezorgd, goed ingepakt gebracht. Salade en vis was heerlijk, vers en mooi gepresenteerd.

Prima zaak

Altijd vriendelijk personeel en mooie producten

Uitstekend. Vriendelijke en deskundig personeel. Kwaliteit.

Altijd fijn geholpen. Persoonlijk en kwaliteit van de vis en gerechten zij. Uitstekend. Professioneel.

Geweldig heerlijk eten echt genoten

Heerijk haringtje gekregen en vriendelijke medewerkers

Fantastische Visschotel!

We hebben echt genoten van de visschotel. Alles was erg vers en smaakvol. De schaal was mooi opgemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede ervaring

Goede service en mooie producten

Bedankt Jan voor de review! Fijn weekend!

Veel en lekkere vis om een uitgebreide zalmsalade.

Bedankt voor uw review en de complimenten!

Zoals altijd prima service