Heerlijke verse vis en snel bezorgd

verse vis

lekker gegeten weer ,zoals altijd goeie spullen

mooi verzorgde, goed gevarieerde, heerlijke visschotel

daar kun je je vis wel halen

Altijd verse producten en altijd vriendelijke medewerkers!

Ik kom al sinds het begin bij Dirks Vishandel in Noordwijk aan Zee. Ze hebben altijd verse, kwalitatieve producten en altijd vriendelijke medewerkers! Topzaak.

Prima vis en service

Prima vis en service

Het was heerlijk!!!

We hebben heerlijk genoten van hapjesschaal. Volle schaal vol met lekkers. Het maakte de avond af ☺️

Feestje!

Bestelling keurig voor elkaar. We hebben gesmuld! met extra complimenten voor de haring (en dat van kritische haring-eters!). Verder een duidelijke website, makkelijk bestellen dus.

Heerlijk gegeten van de visschotel van 3 tot 5 personen.. Mooi opgemaakt en er was genoeg voor iedereen..we waren met 4 personen. Zeker voor herhaling vatbaar.

zeer goede kwaliteit en service

ik bestel altijd via Internet en dan staat de bestelling klaar op de afgesproken tijd. Kundig en vriendelijk personeel, zeer goede kwaliteit vis en gerechten.

Mooie webshop en heel snelle service

Dit is echt een fantastische zaak. De mensen die er werken zijn altijd vriendelijk en snel, er is een mooi assortiment en je kunt heel makkelijk bestellen en binnen korte tijd genieten van je visje. Vorige keer was er iets niet leverbaar en toen werden we netjes gebeld en werd er meegedacht wat we als alternatief konden krijgen. Dat noem ik goede service!

Namens het team bedankt voor de complimenten, daar worden we blij van!

Weinig stukken vis veel salade

Voor een borrelplank vindt ik er erg veel vissalade bij zitten waarvan 3 echt lekker, maar de knoflookgarnalen waren veel te sterk van smaak, ik miste de stukken vis. De kwaliteit van de vis is overigens prima. Misschien volgende keer zelf samenstellen. Smaak was goed.

Beste Jan, Bedankt voor de beoordeling. Gelukkig was de kwaliteit goed! Wanneer wij meer tips krijgen over de samenstelling van de box gaan wij de samenstelling heroverwegen. Uiteraard kunnen wij altijd een box op maat maken met de producten die u lekker vindt.

Erg lekker die sushi’s!

Mooi opgemaakte schaal met erg lekkere sushi erop. We hebben genoten en is zeker voor herhaling vatbaar. Met vriendelijke groet, Marieke

Bedankt voor de beoordeling! Groet Dirk

Gebakken vis besteld voor thuis, heerlijk!

Besteld via de site en even opgehaald in de winkel. Lekker voor de variatie om gebakken vis te eten. Goede kwaliteit bij Dirks Vishandel

Bedankt voor de review!

Makkelijk te bestellen en keurig afgeleverd.

Goed.

Was super vers, goede kwaliteit

Keurig op tijd bezorgd Prima schotel! Voor herhaling vatbaar

Leuk om te horen! Groet Dirk

Snelle service en goede kwaliteit

Voor het afhalen van de bestelling i.v.m. de kerstdagen een aparte kraam buiten om snel je bestelling af te kunnen halen werkte prettig. Zal er zeker nog eens bestellen of gewoon iets lekkers kopen in de winkel zelf.

Toppp

Vis was top service ook!!!!!!!

Lekkere sushi

Lekkere sushi, zat dit keer wel vrij veel sushi mayonaise op. Maar smaak was goed en de schaal was goed opgemaakt

Bedankt voor de beoordeling! Super dat het gesmaakt heeft, we gaan het in de gaten houden wat betreft de Japanse mayonaise. Groet Dirk

Alles

Zeer verzorgt,goede porties en erg lekker

Prima verzorgd.

Goede kwaliteit.

Heerlijke visschotel en keurig op tijd gebracht.

Heerlijke visschotel. Werd op tijd bezorgd en ik werd gebeld vlak voor bezorging. Website voor bestellen is duidelijk en overzichtelijk. Chapeau team van Dirks vishandel!

Bedankt namens het team voor de beoordeling!

"Erg Genoten"

Een visschotel besteld voor 2 á 3 personen. Het werd keurig nog voor de afgesproken tijd bezorgd. De schotel was mooi opgemaakt. Iedereen heeft echt erg genoten van de vis..ik hoorde steeds dat het uitstekend was. Natuurlijk vond ik het zelf ook Heerlijk...

Prima en lekker

Salade was mooi opgemaakt. Ook smaakvol en voldoende voor de prijs die je betaald.

Heerlijk!

Lekkere zalmsalade, mooi opgemaakt en goed gevuld.