Uitstekende kwaliteit, snelle bezorging .

Heerlijke vis .

Vriendelijk en altijd correct

Wel erg lekker

De schotel was erg lekker. Alleen kunnen er geen 8 personen van eten. Wij hebben de schotel van 5-8 personen, met nog 1 Turks brood erbij helemaal opgegeten. Dus voor 8 personen helemaal te kort.

Betaalbare topkwaliteit

Een overheerlijke visschotel besteld ter viering van een geslaagde zoon. Al onze gasten hebben genoten.

Super kwaliteit met uitgebreid assortiment

Vaklui en uitstekende bediening

Goede producten en klantvriendelijk

Heel fijn dat er online een overzicht van producten is die ook vooraf besteld en afgehaald kunnen worden. Het blijft altijd wat prijzig anders zeker 5 sterren en zouden we vaker bestellen.

Uitstekende producten. Heel goede service.

Altijd uitstekende service.

Altijd vriendelijk,goede service,goede kwaliteit en leuke aanbiedingen

Bedankt voor de review!

ABSOLUTE T O P P E R !!!!

De lat lag bijzonder hoog bij ons, de aanleiding voor ons bestelling was een bijzondere verjaardag.... Dirk bleek zelfs bereid op ZONDAG te bezorgen, hij kwam ons ruimschoots halverwege tegemoet... Het gebodene overtrof onze stoutste verwachtingen!! Welk een KWALITEIT EN MET WELK EEN LIEFDE VOOR HET VAK bereid en opgemaakt !! Een dikke 10 voor Dirk en zijn team !! JD uit Doetinchem

Hartstikke bedankt voor de leuke review! Namens het team Dirks vishandel!

Altijd goed hoe je daar geholpen wordt

Super food en staff

Lekker vers eten en goede vriendelijke service.

Klasse

Fantastisch heerlijk gegeten,zeer goede kwaliteit van warme en koude gerechten.Echt een aanrader en waar voor z’n geld.

Top winkel

Altijd goed geholpen en goede producten ! Ik bestel voor mijn kleindochter met coeliakie soms glutenvrije sushi en ook daar gaan ze heel zorgvuldig mee om .

Uitstekende producten.

Zoals altijd heerlijk genoten

zie boven

Goede prijs kwaliteit verhouding. Presentatie, mooi opgemaakte schalen en heel lekker.

Frisse zaak Goede medewerkers visschotel was van topkwaliteit, zoals we gewend zijn van jullie

Bedankt en fijne jaarwisseling alvast! Team Dirks vishandel

Prima, op tijd geleverd en prima verzorgd

Op tijd geleverd, goed verzorgd en goede kwaliteit

Helemaal goed geregeld!

Onze bestelling stond heerlijk klaar. Genoten van de sushi schotel!

Goed om te horen, bedankt!

heerlijk

mooie sushi schotel. er werd van te voren gebeld toen het bezorgd werd. top!

Topkwaliteit

Topkwaliteit

Goede kwaliteit

Lekkere verse vis(producten) en vriendelijk personeel.

Altijd lekker

Ik kop onze wekelijks vis en kibbeling hier! Ik heb ook een kerst vis schotel besteld. Afhalen op 26/12 was mogelijk en goed georganiseerd! Personeel is altijd vriendelijk!

Zeer goede advies en afhandeling

Afgelopen zaterdag was ik in de winkel en heb ik een aantal producten gekocht. Tevens wilde ik sushi kopen voor 2e kerstdag en vroeg de verkoopster of de kwaliteit dan nog goed is. Het advies was dat de kwaliteit niet meer goed is, maar er werd mij direct aangeboden om dit op de app te bestellen en dat ik het dinsdagmorgen kon afhalen op de voor mij opgegeven tijdstip. Dinsdag heb ik het opgehaald de producten stonden klaar voor mij en wij hebben er zeer van genoten. Goed advies / Goede afhandeling/ Zeer goede kwaliteit.

Prettige winkel met goede kwaliteit en prettig personeel

Hoornesplein 125

2221 BE Katwijk