Laden reviews...
Laden reviews...
19 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen worden de kwaliteit van de producten en de leveringen vaak geroemd. Klanten noemen vriendelijk en behulpzaam personeel en betrouwbare service. Enkele opmerkingen over prijs/waarde worden genoemd, maar de algehele ervaring is positief en constant.
Alles is goed wat je daar haalt
Beveelt aan
24 May 2026
Wim
Katwijk
Ik ben al geruime tijd wekelijks klant bij Dirks Vishandel. Wordt er altijd vriendelijk geholpen. Kwaliteit van de producten is uitstekend.
Beveelt aan
10 May 2026
Franc
Katwijk
Heerlijke visschotels "wat je ziet op de plaatjes,'krijg je ook! Prima kwaliteit.
Beveelt aan
23 April 2026
Henk
NOORDWIJK
Na eerdere goede ervaringen, was ook deze bestelling weer prima in orde. Ik heb genoten van de kreeftensoep, het vistrio en de ovenmaaltijd. Tot gauw!
Beveelt aan
15 April 2026
Joan
Sassenheim
Onze familiedag was top met een visschotel voor 14 personen. Keurig op tijd thuisbezorgd, wat een service.
Beveelt aan
8 March 2026
Jeanette
Katwijk
Altijd goed bij dirk
Beveelt aan
18 February 2026
Wim
Katwijk
Goede service
Beveelt aan
7 January 2026
Wim
Katwijk
Vonden de zalmschotel zalig. Echt een aanrader
Beveelt aan
3 January 2026
salie
Noordwijk
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Lekkere vis schotel mooi opgemaakt
Beveelt niet aan
31 December 2025
Moen
Voorhout
Mijn gasten ( vnl jonge mensen) hebben genoten van de visschotel. Eindelijk een keer schotel zonder dikke een dikke bed sla zei de jeugd . Je proeft de salade en de vis. We hebben ons adresje voor visschotel gevonden.
Beveelt aan
27 December 2025
Sita
Voorhout
Top
Beveelt aan
25 December 2025
Ben
Katwijk
Kom wekelijks in deze winkel.
Beveelt aan
25 December 2025
Franc Keij
Katwijk aan Zee
Prima service prima kwaliteit
Beveelt aan
10 November 2025
Wim
Katwijk
Dirks vishandels personeel kwam vandaag een uitje doen bij ons. Super lief! Ze bieden z elfs aan om hun eigen afwas te doen..... Top dus!
Beveelt aan
27 October 2025
Beau
Ter ham
Erg lekker. Online besteld en snel geleverd. Prima!!!!
Beveelt aan
23 September 2025
Mark
Nijmegen
Bedankt voor uw beoordeling, ik ga het compliment delen met het team!
Groet Dirk
Goede service
Beveelt aan
18 September 2025
Wim
Katwijk
Bedankt!
Altijd fantastische service en onwijs lekker eten. Iedereen heeft genoten van de visschotel. Geweldig!
Beveelt aan
17 August 2025
Suzanne
Noordwijk
Super lekkere, krokante kibbeling. Vers bereid en dat proef je. Vriendelijk personeel, jonge vlotte mensen. De prijs valt tegen, voor 8,35(!) heb je een portie inclusief saus. Waar het eerder nog rond de 5 a 6 euro was. Er zit nét te weinig saus bij voor de hoeveelheid kibbeling, jammer. Maar verder smaakte het goed!
Beveelt aan
12 August 2025
Susanne
Noordwijk
Laatst een hele fijne salade op m'n bordje gehad. Genoeg voor ons allemaal en de mannen/meiden waren klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Beveelt aan
22 July 2025
M. Ouwehand
Katwijk aan Zee
Goed om te horen dat het gesmaakt heeft. Bedankt voor de review!
Goede kwaliteit, goed gebakken, heerlijke gerookte vis en sushi. Ook makkelijk on line en tijdige leverantie.
Beveelt aan
22 June 2025
Dick
Arends
Goede service goede kwaliteit
Beveelt aan
21 June 2025
Wim
Katwijk
Fris en goed gebakken vis. Lekker gevarieerd assortiment.
Beveelt aan
10 May 2025
Dick
Rijnsburg
Goede vis, lekker gebakken, ruime keuze, goede beschrijving, heldere site.
Beveelt aan
14 March 2025
Dick
Rijnsburg
zeker voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
13 March 2025
Hendrik
katwijk
Schaal.schoon leeg!!!
Beveelt aan
9 March 2025
Syl
Valkenburg
Hoornesplein 125
2221 BE Katwijk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops