Heel blij met ondergoed

Ik vind de producten van Swaens heel fijn. Ook andere merken geprobeerd, Swaens is het allerfijnst. Laatste bestelling ging niet helemaal goed. Werd ook heel netjes opgelost!

Zit fijn en goed , afwerking kant mocht iets beter.

Bestel in de komende tijd . Nog wel wat bij . De prijs is wel aan de hoge kant .

Beste klant, Dank voor uw beoordeling! Uw opmerking over het kant zullen we ter harte nemen. Met hartelijke groet, Team Swaens.

Superfijn ondergoed

Strings besteld. Dragen super fijn en zien er mooi uit .Maat is kloppend.

Beste klant, Dank voor uw beoordeling met een 10! En het is goed om te horen dat de Strings super fijn zitten en er mooi uitzien. Met hartelijke groet, Team Swaens

Ik ben zeer tevreden met de service die jullie aangeboden hebben.

Ik heb gisteren de broekjes die ik niet koop terug naar bpost gebracht. Ik hoop dat u ze in goede order moogt ontvangen. Ik ben tevreden met uw service. Vriendelijke groeten Sylvie Lacompte

Beste klant, Dank voor uw sterrenregen! Mocht een maat of model niet naar wens zijn, dan kan de klant gratis retourneren. Dat is de service die we bieden. Met hartelijke groet, Team Swaens

Tweede bestelling

Dus was de eerste zending naar wens

Beste klant, We vinden het fijn om te lezen dat u nogmaals besteld. Swaens mag rekenen op heel veel vaste klanten. En dank voor de 10! Met hartelijke groet, Team Swaens

Kwaliteit

Wat een mooie kwaliteit ondergoed.

Beste klant, Een 10 en vijf sterren! Dank voor de mooie woorden: mooi kwaliteit ondergoed. Met hartelijke groet, Team Swaens

Precies mijn verwachting. Mooi afgewerkt en goed zittend.

Beste klant, Dank dat u ons wilt beoordelen met een 10! En wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met Swaens! Dank! Met hartelijke groet, Team Swaens

Mooie kwaliteit met breed kruisje

Duidelijk website en super snelle verzending Mijn moedertje is er erg blij mee !! De broekjes zijn van mooie kwaliteit met een prachtige pasvorm ( breed kruisje)

Beste klant, Fijn om te lezen dat u moeder er zo blij mee is! We hebben veel modellen en veel maten en hopen daarmee op zoveel mogelijk tevreden klanten. En we vinden het fijn om te worden beoordeeld. Met hartelijke groet, Team Swaens

Fijn dat dit bestaat

Nu hoef ik niet meer die inlegkruisjes te gebruiken en weg te gooien. Het is wel duur maar hopelijk help ik zo ook aan een betere toekomst.

Beste klant, Dank voor uw beoordeling met een 9! Swaens wil bijdrage aan een duurzame toekomst met minder wegwerpmateriaal. Met hartelijke groet, Team Swaens

prima webwinkel

Ik had een boxer maat m besteld maar kreeg een xs.Even gemaild en het werd snel opgelost ze stuurde meteen de m waarna ik de xs retour kon sturen.Top opgelost!

Beste, Dat is natuurlijk niet zoals het hoort, dat wij een verkeerde zending sturen. Fijn dat u het zo oppakt! Met hartelijke groet, Team Swaens

Top product

De zwarte broekjes zijn top zitten heerlijk en blijven mooi na het wassen De witte zitten niet zo lekker het kant is niet elastisch waardoor hij snijdt in je liezen

Perfect!

Keurig verzorgd pakje, én: wat een mooie slips!

Geweldige broekjes, zien er zeer luxe uit, plezierig om aan te hebben

Bijna 10 jaar draag ik incontinentiebroekjes van Swaens, tot volle tevredenheid. Ze blijven mooi ook na jaren wassen. (wel een waszakje gebruiken!)

Wat een uitvinding

Dochterlief is helemaal blij. Droog, niet te warm en broeierig. Zit comfortabel. En lekt niet door!

Beste klant, Dank voor uw fijne reactie en beoordeling! Onze Basic Ultra en Boxers in de maten 152 en 164 worden zeer gewaardeerd door jonge meiden. Mocht dat de klein zijn., dan hebben we nog de XS en S in meer modellen en kleuren. Met hartelijke groet, Team Swaens

Heerlijk om dragen

Geweldige kwaliteit, heerlijk zacht. Fantastische klantendienst ook!

Beste klant, Dank voor uw heel fijne beoordeling en dat u onze klantendient fantastisch noemt. Met hartelijke groet, Team Swaens

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit ondergoed en snelle levering.

Beste klant, Dank dat u de moeite hebt genomen ons te beoordelen. En heel veel dank voor uw heel fijne beoordeling! Met hartelijke groet, Team Swaens

niet echt een boxershort, maar zit wel fijn

Ik had langere pijpen verwacht. Kleuren zijn mooi en de stof is lekker zacht. Denk dat ze voor de zomer te warm zijn, maar voor koudere dagen perfect. Ben benieuwd hoe het gaat met wassen en hoelang ze mooi blijven.

Beste klant, Dank dat u de moeite hebt genomen ons te beoordelen met het mooie cijfer 9! Veel klanten dragen ze ook in de zomer omdat ze lekker koel aanvoelen. Bij normale behandeling blijven ze net zo mooi als u ze gekocht heeft en gaan de Swaens net zolang mee als regulier onndergoed. Met hartelijke groet, Team Swaens

Alles prima!

Tweede keer besteld en weer tevreden!

Beste klant, Wat fijn om te lezen! Dank voor uw beoordeling. Met hartelijke groet, Team Swaens

Mooi en zit lekker

Gekocht omdat het aangeraden wordt bij Lichen Sclerosis. Het zit aangenaam en ik voel me veilig omdat vette crèmes etc. nu niet kunnen doorlekken. Daarbij vind ik het er mooi uitzien.

Beste klant, Dank voor uw hele fijne beoordeling met vijf sterren! Onze producten geeft klanten met lichen sclerosis het vertrouwen dat de zalf niet kan doorlekken. Met hartelijke groet, Team Swaen

Ik heb een onderbroek van Swaens gekocht omdat ik zoekende ben welk ondergoed voor mij goed is ivm LS.

Beste klant, Dank dat u de moeit hebt genomen en hebt beoordeeld met een 8! Fijn dat u tevreden met vanwege lichen scleroris. Met hartelijke groet, Team Swaen

Snelle levering,prima artikel

Erg fijn om te dragen.

Fijne stof, geen strakke randen, zit lekker, niet te dik. Geweldig.

Beste klant, Dank voor uw fijne beoordeling en mooie woorden! Zegt het voort...... Met hartelijke groet, Team Swaens

Fijn ondergoed

Ik ben zeer tevreden over het ondergoed, het zou alleen fijn zijn als er broekjes komen met iets langere pijpjes, waarin ook het dikkere gedeelte van het kruisje mee loopt. Bedankt alvast grt S. van Amen - van Welij

Beste klant, Dank voor uw beoordeling! En ook voor uw aanbeveling. Met hartelijke groet, Team Swaens

perfecte onderbroeken die ook nog eens heerlijk zitten. geen dikke randjes, en mooi afgewerkt.

perfecte onderbroeken die ook nog eens heerlijk zitten en mooi staan. Uitstekende service ook. kortom, perfect!

Beste klant, Heel fijn dat u ons hebt beoordeeld. Kwaliteit is voor Swaens belangrijk. Het ondergoed van Swaens gaat normaliter net zolang mee als normaal ondergoed. Hoe duurzaam is dat Met hartelijke groet, Team Swaens

Zeer goede service, producten en verzending. De maten kloppen.

Beste klant, Dat vinden we erg fijn om te horen. En ook de vijf sterren. Dank! Met hartelijke groet, Team Swaens

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!