Snelle levering,prima artikel

Erg fijn om te dragen.

Fijne stof, geen strakke randen, zit lekker, niet te dik. Geweldig.

Beste klant, Dank voor uw fijne beoordeling en mooie woorden! Zegt het voort...... Met hartelijke groet, Team Swaens

Fijn ondergoed

Ik ben zeer tevreden over het ondergoed, het zou alleen fijn zijn als er broekjes komen met iets langere pijpjes, waarin ook het dikkere gedeelte van het kruisje mee loopt. Bedankt alvast grt S. van Amen - van Welij

Beste klant, Dank voor uw beoordeling! En ook voor uw aanbeveling. Met hartelijke groet, Team Swaens

perfecte onderbroeken die ook nog eens heerlijk zitten. geen dikke randjes, en mooi afgewerkt.

perfecte onderbroeken die ook nog eens heerlijk zitten en mooi staan. Uitstekende service ook. kortom, perfect!

Beste klant, Heel fijn dat u ons hebt beoordeeld. Kwaliteit is voor Swaens belangrijk. Het ondergoed van Swaens gaat normaliter net zolang mee als normaal ondergoed. Hoe duurzaam is dat Met hartelijke groet, Team Swaens

Zeer goede service, producten en verzending. De maten kloppen.

Beste klant, Dat vinden we erg fijn om te horen. En ook de vijf sterren. Dank! Met hartelijke groet, Team Swaens

Het is mooi ondergoed

Kleuren en stof prima, alleen vind ik het kruis te dik. Misschien kunnen jullie ook onderbroeken maken met een minder dik kruis. Voor mensen met veel urineverlies wel goed denk ik.

Fijne slips

Vanaf 2018 draag ik de bamboo slips van Swaens. Slips zitten prettig en zijn ook nog eens mooi

Goede pasvorm

Voldoet bij licht urineverlies. Achterkant kruisje zit niet prettig.

Beste klant, Dank voor uw beoordeling en uw opmerking. Met hartelijke groet, Team Swaens

Super snel

Super snelle levering . Het is heerlijk ondergoed voor mij met lichen sclerose.

Beste klant, Dat vinden wij fijn om te horen. We hebben veel klanten met lichen sclerose die ons producten aanbevelen. Veel draagplezier! Met hartelijke groet, Team Swaens

Trage levering

Erg trage levering. Een week gelden besteld en nog steeds niks ontvangen.

Beste klant, Vervelend dat u nog niets ontvangen hebt. Op onze site lieten we weten dat we weekje vakantie hadden en dat u daarom uw zending later zou krijgen. Bij uw bestelling werd u hierover ook geïnformeerd. We hebben uw pakket vijf dagen na uw bestelling aangeboden aan PostNL. Via track and trace laten ze weten "Zending is vertraagd omdat het erg druk is". Dat maakt dat u nog langer moet wachten. We hopen dat uw pakket vandaag of morgen ontvangt. Met hartelijke groet, Team Swaens

Schnelle Lieferung, hochwertige Ware und sehr freundlicher Service

Ich bin wirklich positiv überrascht von der Qualität dieser Unterwäsche. Zudem finde ich den Service super - ich wurde über den Status meiner Bestellung stets im Bilde gehalten, und die Lieferung war auch überraschend schnell da. Danke!

Lieber Kunde, Wir freuen uns, das zu hören. Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Verbreiten Sie es weiter. Mit freundlichen Grüßen, Team Swaens

Zit perfect en werkt goed

Vaak zijn lekvrije slips dik en zitten helemaal niet lekker maar deze van swaens zitten echt goed en zijn zeker niet te dik.

Beste klant, Dit wij fijn om te lezen. Dank ook voor uw beoordeling met een 10! Met hartelijke groet, Team Swaens

Fijn en snel geholpen

De bestelling was vlot in huis fijn,

Beste klant, Dank voor uw positieve review! Met hartelijk groet, Team Swaens

comfortabel en doet wat het moet doen. Het zou fijn zijn, wanneer het produkt biologisch en fairtrade zou zijn. De volgende keer zoek ik toch even verder, er zijn meer soortgelijke produkten op de markt inmiddels. Mijn eerdere slips verkleuren in het kruis na verloop van tijd, dat is een wat minder fris gezicht.

Beste klant, Dank voor uw uitgebreide reactie. Bij de productie van bamboe wordt geen kunstmest en chemische bestrijdingsmiddelen gebruikt en genetisch gemodificeerde organismen ingezet. Dank voor uw opmerking over fairtrade. We nemen het mee in onze overweging. Swaens is gemaakt van bamboeviscose en bij sommige klanten verkleurd het kruisje. Een bleekvlek in het ondergoed komt door de zure afscheiding die de vagina aanmaakt. De pH-balans van de vagina is zuur om te voorkomen dat er infecties ontstaan. Bacteriën genaamd lactobacilli helpen de pH-balans van de vagina op het normale lage niveau te houden, wat de groei van andere organismen voorkomt. Als de pH van de vagina toeneemt -en er dus een minder zuur ‘klimaat’ ontstaat- kan de kwaliteit of hoeveelheid lactobacilli dalen en kunnen andere bacteriën zich vermenigvuldigen. Is zo’n bleekvlek iets om je zorgen over te maken? In tegendeel zelfs: corrosieve afscheiding is een teken dat je vagina in goede gezondheid verkeert, en doet waarvoor hij gemaakt werd. Met hartelijke groet, Team Swaens

prima ondergoed

ik zal het zeker aanbevelen

Beste klant, Dank voor uw fijne beoordeling! Met hartelijke groet, Team Swaens

Ik heb al enkele jaren geleden bij Swaens mijn eerste ondergoed besteld, ze gaan lang mee dus vaak hoef ik niet te bestellen, en ze zijn erg sterk , voor mij ik voel mij vrij in beweging , geen reuk , ik draag alleen maar swaens ondergoed, dankjewel Swaens !!

Beste klant, Dit vinden we heel fijn om te lezen! Heel veel dank. Met hartelijke groet, Team Swaens

Snelle service van materiaal van hoge kwaliteit

Ik draag de boxers nu al diverse jaren en slijtage is minimaal (met gebruik van waszakjes)

Beste klant, Een 10! Dat vinden we fijn om te lezen. En inderdaad ze slijten nauwelijks. Dank voor uw beoordeling! Met hartelijke groet, Team Swaens

Prima ondergoed zit comfortabel.

Ik zelf heb altijd taille ondergoed. Deze zit fijn, altijd zwart. Nu rood geprobeerd, deze heeft een iets groter kruisje wat nog fijner is.ik hoop dat de zwarte dit ook gaat krijgen.

Beste klant, Wat fijn om te lezen! Met hartelijke groet, Team Swaens

Fijne producten

Fijn ondergoed dat lekker en comfortabel zit. Blijft lang mooi, ook na vaak wassen. Ik vind dit ondergoed een heel erg goed en milieuvriendelijk alternatief. Snelle levering in kleine verpakking. Helemaal blij mee.

Beste klant, Wat een complimenten! We hebben veel verschillende doosjes om zo duurzaam mogelijk te zijn. Fijn dat u het ook als goed en milieuvriendelijk alternatief vindt, Met hartelijke groet, Team Swaens

Zacht en Safe

Eerder had ik deze boxers al in zwart, nu ook in ivoor. Mooie kleur, heerlijk huidvriendelijk materiaal en een geruststellend idee op de achtergrond bij, bijvoorbeeld, een poosje wandelen. Blij mee.

Beste klant, Dat is fijn om te horen. Met veel dank! Met hartelijke groet, Team Swaens

Fijn ondergoed

Zit prima en ziet er ook nog eens mooi uit. Voelt zacht aan. Goede service met gratis omruilen voor een ander model.

Het is een goed product. De verzending is discreet. Het is wel moeilijk om online de juiste maat uit te kiezen. Mijn 1e zending was dus te groot. Ik wist niet dat ik het terug kon zenden. De tweede keer ging het goed.

Beste klant, Dank voor uw beoordeling! Inderdaad ruilen is bij ons.. gratis! Met hartelijke groet, Team Swaens

Geweldig product en zeer goede service!

Het ondergoed zit geweldig en voelt zacht aan. Wassen in de machine gaat ook heel goed, op 40 graden. Maar na een paar maanden krimpt het plastic tussenlaagje wat bij het wassen en moet je het kruisje wat uitrekken. Maar absoluut aan te raden product! En de service is goed :-)

Heerlijk zacht en mooi ondergoed

Ik vind het heerlijk zacht en mooi ondergoed

Beste klant, Dank voor uw positieve beoordeling! Met hartelijke groet, Team Swaens

cool ondergoed

Ik gebruik al jarenlang dit ondergoed. Het zit prima, voldoet aan de eisen en het zit ook prima

Beste klant, Fijn om te horen dat u al jarenlang klant bij ons bent. En dank voor uw fijne beoordeling! Met hartelijke groet, Team Swaens

Bedrijfsgegevens

Kasteelweg 8

6125 RG Obbicht

085 065 7499

[email protected]

Over Swaens Bamboo Underwear

Op basis van ervaringskennis en uitgebreid testen is Swaens Bamboo Underwear ontwikkeld. De bijzondere eigenschappen van bamboe en het unieke kruisje garanderen veiligheid bij licht urineverlies, menstruatie, afscheiding, lichen sclerosus, allergie en sport. Swaens lingerie heeft een luxe uitstraling en is zijdezacht. alle slipjes en broekjes kunnen gewoon in de wasmachine. U draagt bij aan een duurzame wereld! Swaens heeft veel modellen: Basic Ultra, Maxi, Midi, Comfort, Taille, Boxers, Strings en voor de heren Boxers en Slips. Ook aan een maatje meer is gedacht met 3XL en 4XL en voor de meiden en jongens 152 en 164. Niet voor niets mag Swaens rekenen op een grote vaste, schare klanten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.