Snel en professioneel geholpen. Product snel in huis. Top

Geconfigureerde pc betseld en snel geleverd

Voor ongeveer een derde van de nieuwprijs een goed en degelijk workstation.

Prima pc gekocht, goeie service

De pc die ik kocht crashte na het installeren van een virusscanner. Even gebeld, en het werd meteen opgelost, ik kon zo de pc omruilen tegen een zelfde model. Topservice!

Absoluut top, zeer klantgericht.

Jourdain, vroeg mij waar ik de bestelde videokaart voor nodig, er zat namelijk al een goede kaart in de bestelde desktop. Na nog een paar gerichte vragen bleek de kaart eigenlijk niet nodig, werd van de bestelling afgehaald en direct gecrediteerd. Kortom, meedenken! De bestelde HP desktop ziet er keurig uit en veel waar voor m’n geld. Ophalen was ook al geen probleem en makkelijk parkeren voor de deur, kortom van harte aan te bevelen.

Snelle, goede en bovenal zeer hulpvaardige service!

Prima webshop

Prima webshop fijne service

2 PC's gekocht, goede kwalitiet voor goede prijs. Fijne service!

2 PC's gekocht, goede kwalitiet voor goede prijs. Fijne service!

Binnen 1 dag een bijna als nieuwe, scherp geprijsde HP laptop geleverd. Beter kan je het niet krijgen!

Ik heb een heel fijn machine binnen gekregen, en dat voor dat geld. Ik kan doen wat ik wil doen en dat is zorgeloos gamen. Verder had ik nog wel de vraag of het mogelijk is om extra garantie aan te kopen voor het toestel? Kunnen jullie mij dit laten weten? Ik verneem graag van jullie. Patrick

Flexibel en attent

Laptop besteld en was na 2 dagen al klaar om op te halen. Toen ik thuis was stond de taal verkeerd ingesteld, weer teruggegaan en is direkt verholpen. Prima kwaliteit en zeer behulpzaam!

Een waanzinnig goed ervaring.

Laptop besteld. Ik kreeg zelfs een hogere klasse model voor dezelfde prijs. In perfecte staat, ook de batterij als nieuw. Ben zeer, zeer tevreden

Zeker aan te bevelen.... super service!

Afgelopen week een laptop gekocht... bij thuiskomst bleek per ongeluk de verkeerde laptop aan mij mee te zijn gegeven. Dit werd de volgende dag gelijk super snel opgelost! Laptop werd zelfs thuis gebracht... top service en vriendelijke service!

snelle levering voor een acceptabele prijs

bestellen ging vlot, de levering was snel. De laptop voldoet aan de verwachtingen en ziet er goed uit.

Aanbevelen

Aanbevelen

Hele scherpe prijzen en keurige laptops! Ik ben er onwijs blij mee.

Mankement aan laptop goed en snel verholpen. Top!

Niet twijfelen, gewoon hier kopen.

Gewoon een topbedrijf! Eerlijk advies en maken waar wat er beloofd wordt. Absoluut kom ik terug!

Top top top !

Laptop besteld , had nog een vraag dus had ook nog gebeld ze waren zeer vriendelijk en het was in 1 woord een top service ! Laptop is fijn en goed geïnstalleerd . Bedankt !! 😘 Aanrader Mvg Fatima

Super begeleiding en meedenken.

Bij bestelling extra geheugen gevraagd. Past niet in de laptop. Keurig afgehandeld.

Snel vriendelijk en vakkundig geholpen.

Vee keuze voor een goede prijs. Superflexibele service.

Prima Service !

Laptop gekocht, helaas werkte 1 toets niet wat kan gebeuren. Meteen nieuw toetsenbord geplaatst. Na 1 week trillingen in het scherm ook dat werd meteen opgelost.

In eerste instantie werd er een verkeerde laptop geleverd. Via de mail op zaterdag dit laten weten. Dezelfde avond nog werd de juiste laptop toegestuurd met een retourdoos voor de verkeerde. Zeer netjes en snel (in het weekend) opgelost!

Goedb

Ultiem!

Ik heb een Mac pro besteld en was binnen enkele dagen al binnen. Bleek dat er nog een wachtwoord op zat dus heb contact opgenomen met Digiloods en die hebben gelijk het wachtwoord meegegeven. Top service!

Over Digiloods

Digiloods Bij de Digiloods werken we enkel met refurbished Desktops PC's, tenzij anders staat aangegeven. Al onze desktops zijn zorgvuldig getest op de werking, kwaliteit- prijsverhouding. Kortom bij de Digiloods hechten wij waarde aan goed werkende producten. Digiloods staat bekend om zijn refurbished laptops, desktops, apple producten, monitoren en de all in one PC's. Naast het verkopen van deze producten, hebben we ook een breed assortiment in: harddisks, geheugen, moederborden, netwerkkaarten, processoren en televisies Phillips. Onze producten zijn voornamelijk gebruikt op de zakelijk markt. Hierdoor kunnen wij degelijke prijzen genereren ten opzichten van producten die nog niet zo lang op de markt zijn verschenen. Wij bieden refurbished producten aan voor alle gebruikers, zowel zakelijk als consumenten. Vandaag besteld = dezelfde dag verstuurd. Gratis verstuurd.