Ik heb een heel fijn machine binnen gekregen, en dat voor dat geld. Ik kan doen wat ik wil doen en dat is zorgeloos gamen. Verder had ik nog wel de vraag of het mogelijk is om extra garantie aan te kopen voor het toestel? Kunnen jullie mij dit laten weten? Ik verneem graag van jullie. Patrick

Flexibel en attent

Laptop besteld en was na 2 dagen al klaar om op te halen. Toen ik thuis was stond de taal verkeerd ingesteld, weer teruggegaan en is direkt verholpen. Prima kwaliteit en zeer behulpzaam!

Een waanzinnig goed ervaring.

Laptop besteld. Ik kreeg zelfs een hogere klasse model voor dezelfde prijs. In perfecte staat, ook de batterij als nieuw. Ben zeer, zeer tevreden

Zeker aan te bevelen.... super service!

Afgelopen week een laptop gekocht... bij thuiskomst bleek per ongeluk de verkeerde laptop aan mij mee te zijn gegeven. Dit werd de volgende dag gelijk super snel opgelost! Laptop werd zelfs thuis gebracht... top service en vriendelijke service!

snelle levering voor een acceptabele prijs

bestellen ging vlot, de levering was snel. De laptop voldoet aan de verwachtingen en ziet er goed uit.

Aanbevelen

Aanbevelen

Hele scherpe prijzen en keurige laptops! Ik ben er onwijs blij mee.

Mankement aan laptop goed en snel verholpen. Top!

Niet twijfelen, gewoon hier kopen.

Gewoon een topbedrijf! Eerlijk advies en maken waar wat er beloofd wordt. Absoluut kom ik terug!

Top top top !

Laptop besteld , had nog een vraag dus had ook nog gebeld ze waren zeer vriendelijk en het was in 1 woord een top service ! Laptop is fijn en goed geïnstalleerd . Bedankt !! 😘 Aanrader Mvg Fatima

Super begeleiding en meedenken.

Bij bestelling extra geheugen gevraagd. Past niet in de laptop. Keurig afgehandeld.

Snel vriendelijk en vakkundig geholpen.

Vee keuze voor een goede prijs. Superflexibele service.

Prima Service !

Laptop gekocht, helaas werkte 1 toets niet wat kan gebeuren. Meteen nieuw toetsenbord geplaatst. Na 1 week trillingen in het scherm ook dat werd meteen opgelost.

In eerste instantie werd er een verkeerde laptop geleverd. Via de mail op zaterdag dit laten weten. Dezelfde avond nog werd de juiste laptop toegestuurd met een retourdoos voor de verkeerde. Zeer netjes en snel (in het weekend) opgelost!

Goedb

Ultiem!

Ik heb een Mac pro besteld en was binnen enkele dagen al binnen. Bleek dat er nog een wachtwoord op zat dus heb contact opgenomen met Digiloods en die hebben gelijk het wachtwoord meegegeven. Top service!

Betrouwbaar

Boven verwachting. Zeer aan te raden.

Geduldig en meedenken over wat de klant zoekt

Zeker positief. Nemen de tijd. Hebben geen standaard praatjes...smeren je niks aan. Zijn eerlijk en betrouwbaar!

gut

gut

Pluspunten

Behulpzaam,. artikel snel geleverd.

Mogelijkheid bieden om het bestelde artikel ook bij een post afhaalpunt naar keuze af te halen.

Pluspunten

Keurig op tijd geleverd wat er besteld is, tegen een mooie prijs. Als ik de volgende keer iets nodig heb, gaat de bestelling zeker weer naar dit bedrijf.

Pluspunten

Doet wat ze beloven gewoon prima