Correct

Snelle en correcte levering.

Er bestaan dus ook nog bedrijven met kennis, een keurige prijs, service en fatsoen. Digiloods is zo'n bedrijf. Ik heb er met plezier zaken mee gedaan en de kleine problemen die we hadden werden charmant opgelost.. Dit is een aanrader waar je vertrouwt kunt kopen. Nee..... ik wordt niet door ze gesponsord. Jan van Eyk Maastricht

Gemengde gevoelens.

Allereerst even een disclaimer: Ik ben zelf erg kritisch. Niet iedereen zal het eens zijn met de onderstaande review. Ik heb zelf besloten om het product NIET terug te sturen, omdat het voldoet aan de eisen waarvoor ik hem wil gebruiken. Einde disclaimer. :-) Na de bestelling heb ik 2 a 3 weken gewacht, er werd aangegeven dat het artikel niet op voorraad was. Begrijpelijk! In de tussentijd is er al wel een pakketje aangemeld bij PostNL. Na deze 3 weken heb ik een bericht gestuurd, met de vraag of er toevallig al meer bekend was over mijn bestelling, geen reactie... Een aantal dagen later zie ik in mijn PostNL app dat het pakketje binnenkort mijn kant op komt, maar helaas nog steeds geen reactie van Digiloods. Eenmaal bij ontvangst blijkt het product niet helemaal in de staat te zijn die beschreven is, namelijk "uitstekende staat." Nu is dit een 2e hands product, dat snap ik. Maar een 2e hands apparaat welke een voetje mist en fikse krassen bovenop heeft, vind ik persoonlijk niet een apparaat in "uitstekende staat". Redelijke staat had ik hier toepasselijker gevonden. Verder denk ik dat een persoon die minder kritisch is dan ik, hier zeker een goed product vandaan kan halen. Als tips zou ik tegen Digiloods zeggen; -Graag de communicatie iets beter, het zou iets vriendelijker overkomen. -Misschien ietsje kritischer zijn omtrent de staat van de apparaten?

Er wordt heel goed meegedacht

Ik had wat aanloopproblemen: kreeg mijn configuratie niet gestart. Ik trof twee zeer behulpzame heren die net zo lang zochten tot het (uiteindelijk betrekkelijk kleine) probleem was opgelost. Fijne ervaring.

top goede service!!

Heel goede zaak, behulpzaam, aardig top service!!

goede service en goede kwaliteit

net zo als boven

Prima laptop geleverd.

Mijn eerste bestelling konden zij niet leveren. Na wat contact via mail en telefoon een zeer goed alternatief aangeboden gekregen. Deze aanbieding was zelfs beter als mijn orginele keuze. Prima opgelost.

Service om blij van te worden!

Goede hulp, ook als je zelf niet zo heel technisch bent. Ook het nodige geduld hiervoor. Hier zijn ze bereid om een stapje extra te zetten voor je als klant. Voor al mijn IT gerelateerde zaken zal ik in het vervolg eerst hier kijken!

Goede service en zeer klantvriendelijkl

Mooie producten en goede informatieverschaffing.

priema PC snelle levering.

Window's netjes geinstalleerd. kon direct aan de slag. pc kast van binnen en buiten keurig schoon.

Ondanks dat ik niet de juiste product hebt ontvangen wordt er meegedacht aan een oplossing

Ik had een pc besteld met optie om af te halen. Tot mijn brote verbazing werd ik gebeld door digiloods, dat ze hem thuis kwamen af leveren. Helemaal geweldig. Topservice.

Heb daar een Dell 9020 SFF besteld, ze zijn een paar centen duurder dan bij een ander, maar ze zijn als nieuw, staat op de site. Dat is ook werkelijk waar, kastje zit er als nieuw uit en werkt super. Op de site staat 4GB werkgeheugen, ik kreeg de mijne met 8GB.

Van harte aanbevolen

Goede producten, uitstekende service, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

Netjes afgeleverd volgens afspraak.

Prima verzorgd, ontdekte dat laatste BIOS van de fabrikant er al op stond.

Snel en professioneel geholpen. Product snel in huis. Top

Geconfigureerde pc betseld en snel geleverd

Voor ongeveer een derde van de nieuwprijs een goed en degelijk workstation.

Prima pc gekocht, goeie service

De pc die ik kocht crashte na het installeren van een virusscanner. Even gebeld, en het werd meteen opgelost, ik kon zo de pc omruilen tegen een zelfde model. Topservice!

Absoluut top, zeer klantgericht.

Jourdain, vroeg mij waar ik de bestelde videokaart voor nodig, er zat namelijk al een goede kaart in de bestelde desktop. Na nog een paar gerichte vragen bleek de kaart eigenlijk niet nodig, werd van de bestelling afgehaald en direct gecrediteerd. Kortom, meedenken! De bestelde HP desktop ziet er keurig uit en veel waar voor m’n geld. Ophalen was ook al geen probleem en makkelijk parkeren voor de deur, kortom van harte aan te bevelen.

Snelle, goede en bovenal zeer hulpvaardige service!

Prima webshop

Prima webshop fijne service

2 PC's gekocht, goede kwalitiet voor goede prijs. Fijne service!

2 PC's gekocht, goede kwalitiet voor goede prijs. Fijne service!

Binnen 1 dag een bijna als nieuwe, scherp geprijsde HP laptop geleverd. Beter kan je het niet krijgen!

Ik heb een heel fijn machine binnen gekregen, en dat voor dat geld. Ik kan doen wat ik wil doen en dat is zorgeloos gamen. Verder had ik nog wel de vraag of het mogelijk is om extra garantie aan te kopen voor het toestel? Kunnen jullie mij dit laten weten? Ik verneem graag van jullie. Patrick

Over Digiloods

Digiloods Bij de Digiloods werken we enkel met refurbished Desktops PC's, tenzij anders staat aangegeven. Al onze desktops zijn zorgvuldig getest op de werking, kwaliteit- prijsverhouding. Kortom bij de Digiloods hechten wij waarde aan goed werkende producten. Digiloods staat bekend om zijn refurbished laptops, desktops, apple producten, monitoren en de all in one PC's. Naast het verkopen van deze producten, hebben we ook een breed assortiment in: harddisks, geheugen, moederborden, netwerkkaarten, processoren en televisies Phillips. Onze producten zijn voornamelijk gebruikt op de zakelijk markt. Hierdoor kunnen wij degelijke prijzen genereren ten opzichten van producten die nog niet zo lang op de markt zijn verschenen. Wij bieden refurbished producten aan voor alle gebruikers, zowel zakelijk als consumenten. Vandaag besteld = dezelfde dag verstuurd. Gratis verstuurd.