Excellent fournisseur

J'ai pris contact sur le salon estetika. Ma commande a été envoyé rapidement en France. Une bonne communication avec le service commercial. Produit de qualité Merci

Product voldoet aan de beschrijving en kwaliteit.

Het Luxe Voetenbad met Trolley voldoet aan de kwaliteit zoals vermeld op de website, voelt stevig aan en geeft de klant een relax moment zoals je het zou verwachten. Ook heb je de ruimte om de klant nog extra behandelingen aan te bieden in het voetbad dankzij de voetsteunen die voorzien zijn op de trolley. Snelle levering en correcte afhandeling. Het was een eerste aankoop bij jullie en er gaan er wellicht nog volgen.

Vriendelijk geholpen door de meiden zowel in de zaak als aan de telefoon, bij levering was er een artikel niet juist, gebeld en de volgende dag het vervangende artikel al mogen ontvangen. Super snelle afhandeling.

Zeer goede service en ertg klantvriendelijk

Onze nieuwe behandelbanken zeer snel geleverd en goede service bij het plaatsen en installeren van de banken. Wij zijn zeer tevreden.

WAUW

Wauw, wat een service! Enkele dagen geleden plaatste ik een bestelling voor een huidverbeterend toestel. De dag na bestelling kreeg ik al telefoon dat, indien ik dat wou, het toonzaalmodel meteen kon opgestuurd krijgen in plaats van 4-6 weken te moeten wachten. De dag daarop stond het toestel al aan mijn deur en dat met nog extra producten! Wanneer ik wat extra uitleg nodig had werd ik ook meteen vlot geholpen aan telefoon. Jullie hebben er zeker en vast een nieuw klant bij, bedankt! ❤️

Goede kwaliteit snelle levering

Voor het eerst wat gekocht bij Safety4you online website was makkelijk te gebruiken en alles stond duidelijk op de site Product was snel geleverd en ziet er goed uit en werkt super. Blij mee!

Enorm goede webshop! Duidelijke communicatie en snelle levering.

Overzichtelijk, goed en snel

De webshop is heel overzichtelijk, er wordt snel gereageerd in de chat zodat ik sneller mijn bestelling klaar had. Ik had voornamelijk gellak besteld deze waren goed verpakt en mijn bestelling was binnen 2 werkdagen geleverd. Kortom goed en snel geregeld!

Originele en professionele producten

Mooie overzichtelijke webshop met originele en professionele producten. Snelle verzending en goede service.

Vriendelijk en een snelle reactie!

Helemaal goed! Duidelijk over de telefoon en een snelle reactie via de e-mail. Er word netjes en duidelijk aangegeven wat er nodig is en hoe en wat! Veel keuze kwa producten. Zeker een aanrader!

Heel goede producten en prijzen

Super blij met alles

heel goede ervaring

Goede uitleg bij aankoop Correcte levering (op afgesproken dag) Er zat verkeerde handleiding bij...zelfde dag juiste ontvangen

Fantastische service

Word goed mee gedacht, iedereen kan de info opzoeken/geven omdat alles goed geregistreerd word. Korte lijntjes en vriendelijke mensen.

Snelle verzending

Vliesmaskers zijn helemaal top s avonds besteld, en volgende dag gelijk al in huis ga hier zeker vaker bestellen

Super en eerst even aftasten , maar krijg de steun die ik zo graag wil en ook voor mij heel belangrijk de training zodat ik weer een duwtje krijg om te herstarten. Ontzettend leuke meiden en veel te regelen met het samen stellen van de produkten en apparaten.

Zeker bestellen!

Enorm goede webshop! Duidelijke communicatie en snelle levering! Werkjasjes besteld enorm mooi! Al veel complimenten over gekregen!

Goede service en kwaliteit.

Al meerdere keren diverse spullen besteld of gekocht op de beurs. Altijd op tijd geleverd en van goede kwaliteit en prijs, kortom meer dan tevreden.

Ik ben goed geholpen en geïnformeerd.

Op de beurs ben ik geïnformeerd over de behandelstoel die ik voor ogen had. Sietske heeft mij goed geholpen, ze reageerde snel. Alles was compleet en goed verpakt geleverd om de gewenste datum.

100% geduld, vriendelijkheid en kennis van Cheyenne

Eerste contact verliep niet lekker. Degene heeft alles opgepakt en een tevreden klant van mij gemaakt.

Heel attent en komen afspraken na !!

Was heel fijn om mijn spullen bezorgd te ontvangen . De chauffeur was zeker heel behulpzaam en alles netjes afgeleverd.

Snelle levering,goed verpakt en top product.

Snelle levering, goed verpakt en top producten! Heel lang op zoek geweest naar een handdoek warmer met klep ipv een deur. Ik vind dit persoonlijk veel fijner werken. Nu de Jada aangeschaft, ziet er mooi uit en erg degelijk! Ook de spot removal en de extra grote loupelamp aangeschaft. Hier ook erg blij mee! Vooral de eerlijke prijzen. Worden op andere sites voor veel meer aangeboden! Bedankt en tot snel!

Goede training.

Snelle reactie op mijn vragen voor aankoop van IPL apparaat. Goede training. Duidelijke uitleg en antwoorden op mijn vragen. Kan lekker snel met het nieuwe apparaat aan de slag.

Goede service en een snelle levering

Opnieuw zeer tevreden over de service en aankoop van een product geleverd door Safety4You. Een grotere towel heater daar de vorige te klein werd.

Goede prijs kwaliteits verhouding. Goede en duidelijke communicatie. Bij vraag direct antwoord. Eigen bezorger is vriendelijk en klant gericht

Over Safety4you.eu

In een wereld waar persoonlijke verzorging, schoonheid en ontspanning steeds belangrijker worden in onze dagelijkse routine, is het essentieel om de juiste producten en apparatuur te hebben om aan de groeiende behoeften van consumenten te voldoen. Bij Safety4YoU begrijpen we deze trends en anticiperen we erop door onze ruim 20 jaar ervaring te combineren met de feedback van onze gewaardeerde klanten. Wat ons onderscheidt, is onze toewijding aan het leveren van uitmuntende producten tegen de scherpste prijzen. De producten en services die wij aanbieden: ● Saloninrichting & apparatuur (CE en FDA gecertificeerd) ● Elektrische behandelstoelen (3, 4 of 5 motorig) ● Hoogwaardige apparatuur zoals Laser, IPL, HIFU, CryoFacial & Plasma pen. ● Multifunctionele apparatuur (diverse beautytorens & de Mineral Facial Hydrodermabrasie). ● Afslankapparatuur: Cavitatie, CryoBody & Weightlosing. ● Micro-needling: pennen, pins, needle’s & rollers! ● Vapozones, van basic tot volledig digitaal. ● Werktafels, in diverse designs. ● Loupelampen: met of zonder statief, verschillende soorten LED. ● Handdoekverwarmers, voor elke salon! ● Receptiedesken, stijlvolle designs. ● Manicuretafels, passend en betaalbaar. ebruiksartikelen voor uiterlijke verzorging ● Huidverzorging van exclusieve merken zoals Yellow Rose ® en Mesoskinline ®. ● Compleet assortiment voor Permanente Make-up van het exclusieve merk PMU-Line ®. ● Gezichtsmaskers; onze eigen lijn populaire vliesmaskers en poedermaskers! ● Nagelapparatuur en artikelen met o.a. gellak, nailconcealer en polyacryl van Mixcoco ®. ● Ontharingsapparatuur en -producten van merken zoals Depil Ok ® en Doll ®. ● Pedicure producten van Footlogix ®, Samenwerkende Pedicures ® en Swann Morton ®. ● Cosmetische accessoires zoals sponsjes, visagiekwasten en wimperverf van Refectocil. ● Textielproducten zoals stoelhoezen, bandeaus en kompresdoeken. ● Onze eigen stijlvolle werk-kledinglijn van Bliss Beautywear.