vriendelijk geholpen met mijn vragen.

omdat ik de hydogen facial aan wilde schaffen en tegen een paar vragen aanliep heb ik gebeld. Vriendelijk te woord gestaan wat mij mijn aankoop heeft bevestigd. Ben zeer tevreden over het apparaat en de snelle service.

Alles onder 1 dak echt een bedrijf wat met je meedenkt! En Yellow Rose is top!!

Goeie service ,hele fijne produkten de Yellow Rose lijn is heel uitgebreid en ziet er fris uit en ruikt heerlijk zelfs mijn zus uit België wil niks anders,mooie showroom,aardige klantbenadering,jammer dat t voor mij beetje ver weg zit dat is t enige puntje.

Alles naar wens

De hydrogen is optijd geleverd. De cursus online was duidelijk.

Dank jullie wel voor de goede service

Alleen jammer dat ik niet snel ben geholpen met mijn vraag waarom ik niet in mijn account kon komen om wat te bestellen, moest het via mail mijn bestelling doen wat niet werkte En het was alleen mijn nieuwe BTW nummer door geven wat ik al paar keer door had gegeven maar waarschijnlijk niet in gevoerd werd.

Altijd klantvriendelijk en een goede uitleg over het aanschaffen van een nieuw product voor in mijn Salon, Deze groothandel zet zich echt in voor hun klanten en de service is top

Prima service, en snelle levering.

Ideale producten!

Een heel fijn bedrijf voor trainingen, advies en Beauty producten.

Begripvol correct

Vanwege ziekenhuisopname toch nog alle producten met korting. Super leuk!

Prima contact, snelle levering.

Dat momenteel hygiëne producten niet geleverd kunnen worden in de wenselijke maat of kleur is begrijpelijk. Daar kan Safety4yoU ook niets aan doen. Jammer, maar hopelijk binnenkort weer beter.

Altijd goede service en vriendelijk personeel!

Ik vind de service altijd goed, de dames die er werken zijn altijd vriendelijk. Alleen wel jammer dat niet alle proefjes meer geleverd worden van Yellow rose, dat is toch de manier om klanten kennis te laten maken met het merk.

snelle levering, uitgebreid assortiment

Goed assortiment, webshop die werkt en snelle levering

EEN FUNCTIE VAN APPARAAT NIET WERKTE, ZONDER VERTELLEN VERKOCHT

ik ben blij met mijn aankoop, had een klein probleem met mijn apparaat maar heel snel opgelost.

Super vriendelijk

Ik ga al jaren graag naar Safety4you en word ik heel vriendelijk geholpen.

Altijd snelle service, goed verpakt ! Denken altijd met je mee om de beste oplossing te vinden.

Vriendelijk personeel

Goed geholpen met de aanschaf van een behandelstoel

Uitstekend!

Safety4you krijgt een pluim! Er was een klein probleem met mijn apparaat. En is super netjes opgelost door iedereen uitzonderlijk wil ik Karla ontzettend bedanken voor alle informatie en hoe ze mij geholpen heeft. Bedankt safety4you!!!

Snelle reactie en correcte verwerking

Prima, overzichtelijke site. Ruim aanbod, hoop dat de service indien nodig net zo snel en correct is.

Goede en snelle service en verzending

Na telefonisch advies te hebben gevraagd en gekregen heb ik de juiste producten binnen 24 uur ontvangen. Top!!!

Mooie producten super service

Ik ben blij dat ik Safety4you een paar jaar geleden gevonden heb! Ik ben fan van de Yellow Rose producten. Ze doen echt wat ze beloven en mijn klanten zijn er ook echt tevreden over. Naast de producten ook goede apparatuur gekocht bij Safety4you voor een mooie prijs. Ik ben zeer tevreden over Safety4you, naast uitstekende service, snelle levering, duidelijke webshop ook nog zeer vriendelijk en professioneel personeel, die je altijd een warm welkom geven!

Zeer goede profesionele service.

Ik heb de behandelstoel Nico Plus gekocht. Werd daarbij goed geholpen. Er werd tijd voor genomen en kreeg een goede uitleg.

Heel fijn

Fijn advies en hee behulpzaam alles mochten we vragen en de Luna stoel helemaal testen

De bestelling kwam vlot, alleen jammer dat deze niet volledig was

Mijn bestelling is snel geleverd. Alleen jammer dat deze niet volledig was. Dacht dat er nog een nalevering kwam maar nog steeds niets ontvangen. Ook dacht ik gelezen te hebben dat de levering tot aan de deur kwam, maar de mijne werd in het begin van mijn oprit geplaatst waardoor ikzelf een zware behandelstoel alleen binnen moest krijgen, was niet simpel!

Over Safety4you.eu

Safety 4 You is de totaal leverancier op het gebied van uiterlijke verzorging. Wij beschikken over het grootste assortiment in professionele producten voor de uiterlijke verzorgingsbranche. U kunt bij ons terecht voor: - Saloninrichting ( behandelstoelen, werktafels, handdoekwarmers, tabourettenloupelampen enz. ) - Diverse apparatuur ( Beautytorens, Microdermabrasie, IPL, Laser, HIFU, Plasma, Mineral Facial Hydro Dermabrasie enz.) . Onze apparatuur is CE en FDA gecertificeerd. - Huidverzorging van Yellow Rose - Disposables ( handschoenen, mondmaskers, onderzoeksbankrollen, schorten enz.) - Hars, paraffine, desinfectie en nagel apparatuur en producten - Beauty maskers, cosmetische accessories en kappersartikelen - Pedicureproducten ( Footlogix en samenwerkende pedicures) - Textiel & werkkleding - Cursussen en trainingen zowel privé als in groepsverband. Wij geven deze trainingen in ons trainingscentrum in Heerenveen of online via het programma Teams. Onze cursussen & trainingen worden gegeven door gecertificeerde en ervaren docenten. - Professioneel advies en ondersteuning voor - en na uw aankoop.