Professioneel & klantvriendelijk

Ontzettend goed geholpen door de klantvriendelijke dames van Safety4you! Ook werd de bestelling snel geleverd en waren de producten kwalitatief in orde.

Perfect geholpen met foto's via de App! Heel vriendelijk en geduldig! Dank! Femke

Professioneel

Prettig

Heel blij

Prima service tot in de salon !!

Goede service en klantenservice, elke keer super geholpen!

Goed geholpen in de showroom. Snelle levering.

Super fijne service :)

Ik was op zoek naar een behandelstoel en kwam uit op jullie website. Daar vond ik de vibro akoestische behandelstoel Luna. Na gesproken te hebben met Sietske, heb ik de behandelstoel met 3 andere artikelen besteld via app en mailcontact. Zij heeft mij heel goed geholpen door foto’s te sturen vanuit de showroom, zodat ik zo een goede keuze kon maken. Ik ben ik heel goed geadviseerd over het formaat en de werking van de saloninrichting. Ook de chauffeur heeft goed meegeholpen de stoel op de plek te krijgen en heeft nog even uitgelegd wat er is besteld. Al met al top bedrijf :)

Super behulpzaam attent vriendelijk en meedenkend

De keuze is reuze bij jullie... vakkundige.. super vriendelijke en geduldige dames. Zeer behulpzaam bij alles wat ik maar wilde weten over de cursussen en aperatuur. Top team

Heel tevreden

Ontzettend goed geholpen in de showroom door de medewerkers die weten waar ze het over hebben

Snelle leveringen en snelle reacties op al mijn vragen!

Top service!

Ik had een tabouret besteld en hij was een beschadigd, contact opgenomen met safety4you en ze hebben gelijk een nieuwe opgestuurd voor mij! Ik ben altijd tevreden met de klantvriendelijkheid van safety4you het is een top team! Ook krijg ik heel snel mijn pakketjes binnen vrijwel na 1 werkdag en dit vind ik al snel ! Keep up the good work! Tevreden klant

Klantvriendelijk & goede service

Super leuke meiden en ze helpen je graag!

Super groothandel met goede service!

Fijn contact met vakkundig personeel, snelle levering en goed verpakt. Top!

Top bedrijf!

Vriendelijk en deskundig personeel. Netjes en snel geleverd!

jammer geen verzending

Helaas voor 11 uur besteld maar wordt niet verwerkt. aanvraag kwam 11.01 bij hun binnen en verwerken ze hem niet meer hem dus verzending geannuleerd en elders mijn aanvraag gedaan. Heb ze advies gegeven op de site te zetten voor 10 uur en dan gewoon 11 uur aanhouden geeft meer tevreden kalnten dan 1 minuut te laat

Hallo Harm, ik begrijp uw frustratie, u heeft helemaal gelijk. Naar aanleiding van uw feedback hebben we dit intern meteen besproken. Bedankt voor uw beoordeling, uiteraard balen we van uw annulering, maar dit heeft ons weer even op scherp gezet! We zijn u heel graag een andere keer weer van dienst. Groetjes Sietske Safety 4 You

AllesGoed geregeld

Prima service goede mails met alle info. Zeer tevreden.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Helaas was een van de 3 producten niet meer voorradig. Omdat ik toch een alternatief had gevonden hebben ze dat product nagestuurd zonder dat ik weer verzendkosten moest betalen. Heel fijn. Toen die nazending aankwam was de doos handschoenen in de verpakking erg beschadigd en staken de handschoenen eruit. Dat kwam door het transport. Ik heb na overleg de doos geaccepteerd omdat ik niet kon wachten op een nieuwe maar werd wel nog gecompenseerd voor de schade. Echt top hoor. Ik beveel jullie zeker aan!

Bestellingen op tijd en goede klantenservice

Mijn ervaring met Safety4you is in een woord top. Blij dat ik deze site heb gevonden. Zij doen echt hun uiterste best in deze Corona-tijd dus. Werd netjes gebeld over de levering van pedicurestoelen en denken met je mee. Keep up the good work, guys :-)

Zeer goede groothandel

Wel post nl op priveadres geleverd nochtans op het pakket staat het zakelijk adres , weet niet hoe ze daar aangekomen zijn, zou toch graag hebben dat ze leveren welke je op de bestelling zet

Zoals het hoort te zijn!

Makkelijk, snel,kwaliteit.

Snel en goed geleverde spullen

Twee dozen latex handschoenen besteld. Waren niet veel.op voorraad, dus moet je snel zijn. Na het bestellen en betalen, snel geleverd door post.nl

Snelle levering, tevreden

Hele goede ervaring met deze groothandel zowel online als op de beurs

Bijna alles volgens afspraak

Alleen de levering was een dag later dan oorspronkelijk via GLS doorgegeven. Staat wel in de kleine lettertjes dat door de coronagebeurtenissen vertraging kan plaatsvinden. Dus het is zo het is!!!!

Snelle levering tegen aantrekkelijke prijs

Normale prijzen zoals het altijd is en niet snel verhogen om veel winsten te maken in deze moeilijke tijden .

Over Safety4you.eu

Safety 4 You is de totaal leverancier op het gebied van uiterlijke verzorging. Wij beschikken over het grootste assortiment in professionele producten voor de uiterlijke verzorgingsbranche. U kunt bij ons terecht voor: - Saloninrichting ( behandelstoelen, werktafels, handdoekwarmers, tabourettenloupelampen enz. ) - Diverse apparatuur ( Beautytorens, Microdermabrasie, IPL, Laser, HIFU, Plasma, Mineral Facial Hydro Dermabrasie enz.) . Onze apparatuur is CE en FDA gecertificeerd. - Huidverzorging van Yellow Rose - Disposables ( handschoenen, mondmaskers, onderzoeksbankrollen, schorten enz.) - Hars, paraffine, desinfectie en nagel apparatuur en producten - Beauty maskers, cosmetische accessories en kappersartikelen - Pedicureproducten ( Footlogix en samenwerkende pedicures) - Textiel & werkkleding - Cursussen en trainingen zowel privé als in groepsverband. Wij geven deze trainingen in ons trainingscentrum in Heerenveen of online via het programma Teams. Onze cursussen & trainingen worden gegeven door gecertificeerde en ervaren docenten. - Professioneel advies en ondersteuning voor - en na uw aankoop.