AllesGoed geregeld

Prima service goede mails met alle info. Zeer tevreden.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Helaas was een van de 3 producten niet meer voorradig. Omdat ik toch een alternatief had gevonden hebben ze dat product nagestuurd zonder dat ik weer verzendkosten moest betalen. Heel fijn. Toen die nazending aankwam was de doos handschoenen in de verpakking erg beschadigd en staken de handschoenen eruit. Dat kwam door het transport. Ik heb na overleg de doos geaccepteerd omdat ik niet kon wachten op een nieuwe maar werd wel nog gecompenseerd voor de schade. Echt top hoor. Ik beveel jullie zeker aan!

Bestellingen op tijd en goede klantenservice

Mijn ervaring met Safety4you is in een woord top. Blij dat ik deze site heb gevonden. Zij doen echt hun uiterste best in deze Corona-tijd dus. Werd netjes gebeld over de levering van pedicurestoelen en denken met je mee. Keep up the good work, guys :-)

Zeer goede groothandel

Wel post nl op priveadres geleverd nochtans op het pakket staat het zakelijk adres , weet niet hoe ze daar aangekomen zijn, zou toch graag hebben dat ze leveren welke je op de bestelling zet

Zoals het hoort te zijn!

Makkelijk, snel,kwaliteit.

Snel en goed geleverde spullen

Twee dozen latex handschoenen besteld. Waren niet veel.op voorraad, dus moet je snel zijn. Na het bestellen en betalen, snel geleverd door post.nl

Snelle levering, tevreden

Hele goede ervaring met deze groothandel zowel online als op de beurs

Bijna alles volgens afspraak

Alleen de levering was een dag later dan oorspronkelijk via GLS doorgegeven. Staat wel in de kleine lettertjes dat door de coronagebeurtenissen vertraging kan plaatsvinden. Dus het is zo het is!!!!

Snelle levering tegen aantrekkelijke prijs

Normale prijzen zoals het altijd is en niet snel verhogen om veel winsten te maken in deze moeilijke tijden .

Zeer goede service

Ik had een probleem met mijn apparaat en de garantie was verlopen. Dit probleem hebben ze netjes opgelost. Klasse!

zeer tevreden

snelle levering en materialen kwalitatief zeker in orde

Snelle en correcte levering.

Na een teleurstellende ervaring bij een concurrent erg blij met de snelle en correcte levering van mijn bestelling.

Niet deugdelijk

Er is niet geleverd wat ik vroeg. Men bood gecertificeerde producten aan maar leverden goedkope imitatie zonder CE certificering. HEEL SLECHT

Ik heb een werktafel Gisela besteld en deze werd netjes afgeleverd. Één van de sloten werkte niet van de laden, hierover heb ik gereclameerd. En enkele dagen later kreeg ik een nieuw slotje. Het enige wat jammer is, dat ik nu twee sleutels moet gebruiken.

Snel en correct

Mijn bestelling kwam sneller dan verwacht. Het was netjes afgeleverd. Ik dacht dat er iets niet bij zat en belde op. Er werd snel opgenomen en beantwoord. OOk via email.

Snelle levering, goed verpakt. Artikelen zijn zoals verwacht.

Kan niet beter.

Snelle levering,correcte afhandeling! Top!

Top! Als altijd!

super

medewerkers safety4you, Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik en mijn klanten super blij zijn met de prachtige benefit stoel! Bedankt voor jullie service en complimenten voor jullie mooie winkel! Groetjes Ellen Leibbrand Ellens Salon de beauté, Gendt

Goed produkt, snelle levering en goede informatie

Goed produkt, snelle levering en goede informatie

Prima en snel

Prima en snel geleverde bestelling

Dure mondkapjes maar netjes geleverd...

In deze bizarre tijd kan ik me best boos maken dat je beschermingsmiddelen nodig hebt om je werk te kunnen doen (ik ben pedicure en werk met aerosolen) dat je financieel uitgekleed wordt.... Ik snap dat safety4you deze mondkapjes ook duur in moet kopen maar ik moet het gewoon even vermelden....ik reken al deze extra kosten (face mask, schorten enz....) ook niet door aan mijn klanten omdat ik het niet eerlijk vind...de mondkapjes zijn oké maar de eigenlijk verplichte vermelding dat het IIR maskers zijn staan ook niet op het doosje vermeld.... Verder is de bestelling, betaling en levering prima gegaan en ik vind het dan toch wel netjes dat ik geen €9,95 administratie en verzendkosten heb hoeven te betalen....maar het is een rare wereld en ik hoop dat we snel weer “normaal” aan het werk kunnen in een “gezonde” wereld...