Geweldige service

Ik bestel hier vaak en alles komt op tijd aan, alles word goed geleverd en tot mijn verassing vind ik een cadeautje bij mijn bestelling, heerlijke oogpads. Wat een super site.

zeer goed

goede communicatie ,zeer goede uitleg van de stoel. goede afspraken en vlotte levering.

Uitstekende service, altijd de mogelijkheid om advies te vragen over een product.

De placenta plasma pen aangeschaft. Heb ik een vraag over een instelling of een probleem bij het behandelen. Ze staan me graag te woord! Top service. Vriendelijk en deskundig personeel.

Safety4you heeft geweldige service geleverd Meedenkend en flexibel waar ik al beginnende salon heel veel aan heb gehad. Ook ben ik heel blij met mijn aankopen waaronder een prachtige behandelstoel. Aanrader dus!

Perfecte leverancier

Bijzonder aardige medewerkers die graag mee willen denken.

De behandelstoel is goed aangekomen. Helaas : dat werktafeltje was niet compleet en had verschillende gekleurde onderdelen. Maar...ze hebben er er zsm actie meegenomen en opgelost.

super

Ik ben zeer tevreden. Trainingen en les materiaal waren heel duidelijk . Ze neemt echt de tijd voor je en neemt elke stap met je door. Elke vraag wordt ook duidelijk beantwoord. Echt een aanrader

Mooie overzichtelijke showroom

We zijn erg vriendelijke te woord gestaan . Had verstand van zaken . Snelle levering en keurig afgehandeld .

Het personeel is heel meedenkend, snel reagerend en vriendelijk. TOP!

Ongeveer 10 min na mijn bestelling geplaatst te hebben (overdag), werd ik meteen gebeld om de bestelling concreet te maken en de verzending. Heel vriendelijk en meedenkend. Ik had onbewust de verkeerde stoelhoezen besteld. Nadat mijn stoel (binnen 24uur) geleverd was, had ik nog een paar vragen en wilde nog wat nabestellen. Dit was geen enkel probleem. Dit werd meteen per app beantwoord en afgehandeld. Ook deze nabestellingen werden weer heel snel verzonden. Dit bedrijf staat nu bij mijn favorieten.

Goede service, snelle levering! en snel antwo

goede service, zeer snelle levering van mijn apparaat Ik ben zeer tevreden! Zal zeker vaker bij safety4you bestellen!

Altijd vriendelijk en probleem oplossend meedenken. Snelle levering en kwalitatief goed.

Snelle levering en behulpzaam

Snelle reactie op de order. Fijn bedrijf

Apparaat werkt binnen één jaar niet meer.

Ik had vorig jaar juni een apparaat aangeschaft. Net voor mijn zwangerschapsverlof. Door mijn verlof en sluiting ivm Corona het apparaat amper gebruikt. En binnen het jaar al kapot. Hun gemaild met uitleg, wat het apparaat niet meer deed. Op hun advies even in het apparaat kijken. (Gelukkig een handige partner) Blijkbaar de pompjes kapot die de vloeistof aan moet voeren. Dit weer naar hun gemaild. Antwoord: dat hun dit apparaat niet meer verkopen en ook geen onderdelen hierdoor kunnen toesturen. Dus weg €391. Nu hoop ik dat mijn handige partner nog wat kan doen. Maar ik koop nooit meer bij hun een apparaat.

Leuk, werkt perfect

De behandelstoel is bevallen, erg goed, ze zijn zeer gebruiksvriendelijk.

Niet heel tevreden

Als eerste toen ik mijn bestelling plaatste was alles op voorraad. Ik kon zelfs kiezen dat de volgende dag alles in huis zou zijn. Zo gezegd zo gedaan. Kreeg maar geen track en trace. Contact opgenomen met het bedrijf en zij gaven aan dat het pas juni / juli zou worden. Terwijl ik de spullen in april al betaald had. Nou eindelijk het was 1 juli ik kreeg een track en trace en bleek er 1 artikel te missen. Nogmaals contact opgenomen bleek dit een nalevering te zijn. Weer moest ik er achteraan. En duurde het een week voordat ik dat weer binnen had. De schroef van mijn tabouret was ook nog afgebroken bij aankomst. Kort om niet heel tevreden

Superservice

Heel prettig geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe stoel. Overal aan meegedacht en eerlijk advies gegeven. Ook de breng service was prima door Ids. Dikke plus Groetjes, Sandra van der Linden-Verzuu

Correcte, professionele en nog super vriendelijke bedrijf.

Ik kan alleen hele fijne ervaring al jaren op de beurzen en tegenwoordig bij jullie bedrijf in Heerenveen. Het is erg fijn om bij jullie langs te komen en altijd fijne professionele adviezen ontvangen. Helemaal top was vorige week toen had ik een prachtige behandelingstoel bij jullie gekocht. Keurig in mijn salon ingeleverd en geïnstalleerd. Top. Bedankt.

Mooie producten met goede service

Tijdens mij bestelling werd er goed mee gedacht over mijn aankoop en levering. De levering was op tijd, netjes geplaatst zoals gezegd. Zeer blij met mijn nieuwe producten.

Goede service en erg klantvriendelijk.

In februari mijn Massagebank gekocht, ivm Corona kon ik de massagebank tot 3 maanden na aanbetaling ophalen. Begin juni uiteindelijk de bank opgehaald. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en een goede service.

Bestelling word altijd snel verzonden. De producten worden allemaal met zorg goed verpakt en mocht een product niet voorradig zijn, dan word het snel nagezonden. Zijn er vragen of problemen dan zijn deze snel beantwoord of opgelost. Heel fijn bedrijf !

4 you ,absoluut fijne en hartelijke service.

Altijd fijn en deskundig geholpen. Ik stap blij de deur uit bij safety4you.

Deels teleurgesteld

Qua service Safety4you is zeer goed pakket snel geleverd. Maar aan de eisen van de producten die ik gekocht heb dat is matig. Kwaliteit van de producten daar ben ik niet tevreden, nogmaals als je niet tevreden ben en de producten wil retourneren dan wordt je geconfronteerd, alles moet via de e-mail en moet nog wachten dat de formulier binnen par dagen wordt verwerkt, en nog de ergste in plaats van geld terug krijgen wordt aan je aangeboden een tegoedkaart hier hebben je geen keuzen en dat vond ik onmogelijk. Spijt me maar hier er is geen klantenservice gerechtigd, wel jammer maar hier kom ik niet terug tenzij er wordt veranderen.

vriendelijk geholpen met mijn vragen.

omdat ik de hydogen facial aan wilde schaffen en tegen een paar vragen aanliep heb ik gebeld. Vriendelijk te woord gestaan wat mij mijn aankoop heeft bevestigd. Ben zeer tevreden over het apparaat en de snelle service.

Alles onder 1 dak echt een bedrijf wat met je meedenkt! En Yellow Rose is top!!

Goeie service ,hele fijne produkten de Yellow Rose lijn is heel uitgebreid en ziet er fris uit en ruikt heerlijk zelfs mijn zus uit België wil niks anders,mooie showroom,aardige klantbenadering,jammer dat t voor mij beetje ver weg zit dat is t enige puntje.

Alles naar wens

De hydrogen is optijd geleverd. De cursus online was duidelijk.

Over Safety4you.eu

Safety 4 You is de totaal leverancier op het gebied van uiterlijke verzorging. Wij beschikken over het grootste assortiment in professionele producten voor de uiterlijke verzorgingsbranche. U kunt bij ons terecht voor: - Saloninrichting ( behandelstoelen, werktafels, handdoekwarmers, tabourettenloupelampen enz. ) - Diverse apparatuur ( Beautytorens, Microdermabrasie, IPL, Laser, HIFU, Plasma, Mineral Facial Hydro Dermabrasie enz.) . Onze apparatuur is CE en FDA gecertificeerd. - Huidverzorging van Yellow Rose - Disposables ( handschoenen, mondmaskers, onderzoeksbankrollen, schorten enz.) - Hars, paraffine, desinfectie en nagel apparatuur en producten - Beauty maskers, cosmetische accessories en kappersartikelen - Pedicureproducten ( Footlogix en samenwerkende pedicures) - Textiel & werkkleding - Cursussen en trainingen zowel privé als in groepsverband. Wij geven deze trainingen in ons trainingscentrum in Heerenveen of online via het programma Teams. Onze cursussen & trainingen worden gegeven door gecertificeerde en ervaren docenten. - Professioneel advies en ondersteuning voor - en na uw aankoop.