Keurige omlevering defect apparaat

Mijn minipro handdoekwarmer kreeg na iets meer dan een jaar kortsluiting. Dit bleek buiten de garantie te vallen. Bij het checken van de zekering bleek het apparaat bleek vochtig te zijn van binnen. Foto's gemaakt en contact opgenomen met safety4you en een nieuw apparaat ontvangen. Heel blij met deze afhandeling

levering valt mee, slechte kwaliteit! Veel te duur!

Men beschrijft de maskers als meerlagig, dat zijn ze niet! Ultra dun!!! Niet te gebruiken in tijden van corona! Beschrijving klopt niet! Verzekeren te duur! Schandalig gewoon!

Deskundig advies en geen onnodige verhalen!

Please improve your packaging

The product was as expected but the way it was packed (delivery) it was just ridiculous. We have been talking about the unnecessary use of paper etc. for years now and have the product delivered in an over completely oversized box filled with paper is definitely not acceptable. I could understand it better as it was liquid you wanted to protect the product but the product was not even wrapped. If you would like some suggestions I would be happy to help, free. Thank you.

Zeer goede service, snelle levering

2000% duurder???

Op de Estetika beurs in oktober kocht ik mondmaskers (https://www.safety4you.eu/mondmask-elast-pink-3-ply) voor €2,95 ex. BTW per pak. Nu staan ze te koop online voor €59,95 ex. BTW! Dit is een prijsstijging van bijna 2000%! Zijn jullie het gezond verstand verloren? Dit is crimineel.

service goed maar...

Begin maart FFp2 mondmaskers voor huisartsen besteld; goede snelle levering, prima. Na 2 weken wilden we weer bestellen; uitverkocht, jammer maar was verwacht. Maar... tot mijn grote verbazing was de prijs inmiddels met bijna 50% verhoogd; van 99,95 voor 10 stuks naar 139,95 voor 10 stuks!! Schandalig dat jullie dit doen, fout moment om ondernemerschap te laten zien!!!

Super groothandel met super service!

Super groothandel met een groot aanbod. Leuk personeel dat graag met je meedenkt en die je alles kunt vragen! Ik voel me hier altijd erg gewenst als klant.

Top service en heel snel geleverd.

Super service EN super snel!

Ze denken met je mee en volgen de laatste trends

Snel!

Bestelling is snel binnen gekomen en ik werd ook vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Wisselend

Wij hebben in korte tijd twee bestellingen gedaan.(Mondkapjes) De eerste bestelling werd verkeerd bezorgd en de tweede niet.. Bij het nabellen werd ik vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en zal ik a.s. maandag alsnog het pakket ontvangen.. hoop ik / mag ik van uit gaan.

Produkt en levering conform omschrijving en afspraak.

goede en vlotte levering

De volgende dag al netjes bezorgd

Uitstekende service!

Uitstekende service! Vanuit Belgie besteld, volgende dag in huis!

Gewoon prima!

Goede communicatie en artikelen snel in huis, prima!

Prima service snelle afhandeling

Fijne site snelle verwerking en prima levering

Snelle cerrecte levering! En ik had een vraag bij het invullen van mijn btw nummer en daar werd ik telefonisch netjes en geduldig bij geholpen.

Foute levering maar is direct goed opgelost

Prijs is absurd

Zelfde producten in Polen 3000% goedkoper, beetje absurd

Goed product, levering zoals gevraagd. Alleen jammer dat mijn net aangekochte lamp, 3 dagen na levering al 30€ goedkoper stond op de website. Dat vind ik wel een beetje zuur!

2 Loupelampen besteld, snelle levering en zeer tevreden over de lampen.

ik heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen. al 1 week aan het wachten.

bestelling na 1 week nog nirt obtvangen.