Vorig jaar op de beurs langs geweest en wat een goede service met elke vraag kan je bij hun terecht.

Super goed!

Ik heb een schort van jullie gekocht alsook vanalle kleine dingen (lees: handschoenen, plastic doosjes, etc) prijs-kwaliteit ligt super goed kijk uit naar de volgende koop bij jullie!

Snelle levering en goede service

Mijn pakket, was in een drukkere periode met alle acties, toch snel geleverd. Tijdens het bestellen meerdere malen contact gehad met wat vragen over producten. Hier erg snel reactie op gehad. Mocht je zelf dus vragen hebben stel ze gerust via de chat.

Snelle respons en levering!

Bij safety4you is geen enkele vraag teveel. Ze helpen je met al je vragen zodat je er niet alleen voor staat. Vanaf het begin dat ik gestart ben koop ik bij hun. Heb ondertussen al 2 machines staan van hen waar ik super mooie resultaten mee behaal! Plus de vliesmaskers en de collageen oogpads zijn een van men favoriete! Top kwaliteit, top prijs, gewoon een geweldige groothandel met top producten!

Snelle, vriendelike service

Correcte leveringen en informatie. Vriendelijk en snel!

fijne producten!

Geweldige ervaring met Safety4You! Hun beauty salon producten zijn van topkwaliteit en werden snel geleverd. De klantenservice is vriendelijk en deskundig. Zeker een aanrader voor salonbenodigdheden!

Het gamma is zeer uitgebreid. Van producten tot apparatuur…Alles onder één dak. Dat is zeer makkelijk. Ook de klantenservice is fijn. Er wordt steeds geantwoord en advies gestuurd op je vraag.

Fijne maskers

De mixcoco maskers die je bij Safety4You kan krijgen zijn zalig. Mooi verpakt, zeer compleet en heel aangenaam in gebruik. Er zijn verschillende soorten beschikbaar en ze zijn één voor één top. Ik ben fan!

Super fijne producten

Ze hebben hele leuke jasjes voor in de salon en krijg er dagelijks complimenten over! Verder hebben ze echt bijna alles in huis, super makkelijk als je geen zin hebt om overal wat te bestellen.

Materialen zijn fantastisch

De materialen van Safety4you zijn zeer leuk en fantastisch om mee te werken. Zeer professioneel en liggen ook goed in de hand. De service van Safety4you is ook zeer goed en zijn zeer behulpzaam. Duidelijke website met goed materiaal en goede service!

Supertevreden en excellente service

Al jaren klant bij Safety4You. Heel tevreden over alle aankopen, goede kwaliteit & klantenservice en snelle verzending. In 1 woord: TOP

perfect

Ik ben heel erg blij dat ik via via bij jullie we site terrecht ben gekomen Jullie hebben zo'n uitgebreid gamma. Ik werk vooral met de gelaatsverzorgings producten en ben ik hier enorm tevreden van. Graag wil ik me verdiepen in nog meer verdere behandeling zoals de kruidenpeeling.

Alles onder een dak

Goeie snelle service. Alles verkrijgbaar onder een dak.

Uitgebreid aanbod, vriendelijk personeel

Ik haal veel producten bij Safety4you die fijn zijn. Ook het uitgebreide assortiment van apparatuur en producten is zeker goed! Erg vriendelijk personeel die je goed van informatie voorzien. Zeker een aanrader!

Zo blij met de yellow rosé producten... mijn huid voelt en ziet er geweldig mee uit. Ook mijn klanten zijn zóóooo enthousiast....

Fijne groothandel met super aardig en behulpzaam personeel

Erg fijn dat hij in de buurt zit. Vind het nogal lastig om de kleuren gellak via internet te bestellen omdat het in het echt er toch altijd weer anders uitziet. Super aardige dames met verstand van zaken. Dus het merk mixcoco ( gellak ) aan mijn assortiment aan het toevoegd. De eerste 44 kleuren heb ik dus nog maar 255 kleuren te gaan. Een feestje om daar te mogen shoppen. Dank jullie wel dames.

Fijne producten, uitgebreid aanbod, vriendelijk personeel

Ik haal altijd een aantal producten bij Safety4you die super fijn zijn. Ook het uitgebreide assortiment van apparatuur en producten is super goed! Erg vriendelijk personeel die je graag helpen. Zeker een aanrader

Fractionele RF Microneedling Apparaat

nous avons acheter cette machine, elle est magnifique. résultat dès la première séance

Super hulpzaam

Altijd direct geholpen en alles.

Super, fijn geholpen

Telefonisch contact gehad, waar ik goed geholpen ben, ook contact gehad via de e-mail, je krijgt eerlijk advies. Online training gevolgd, die heel duidelijk is, met goede uitleg en simpele stappen. Kortom ; super!

Super fijn geholpen met mijn nieuwe elektrische behandelstoel! Top service. Ook bestel ik regelmatig dingen via de site, ook super snel verzonden en optijd binnen!

Prijsbreker maar hier en daar nog wat werkpunten.

Bestelde goederen werden niet op afgesproken dag geleverd. Waardoor aanzienlijk kapitaal aan materiaal onbeheerd aan straat stond. Tekenen zelf hun leveringsbonnen af. Zaken ontbraken bij de levering. Zonder proactieve communicatie van hen. Wel snelle opvolging van nalevering. Bestelde materiaal in nieuwstaat. Krijgen toonzaal model toegeleverd zonder handleiding of originele verpakking met vermelding van 20€ korting op eenheidsprijs van 187€. Prijsbreker maar hier en daar nog wat werkpunten.

Mooie behandelstoel

Goed ingepakt, duidelijke communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding!

Excellent fournisseur

J'ai pris contact sur le salon estetika. Ma commande a été envoyé rapidement en France. Une bonne communication avec le service commercial. Produit de qualité Merci

Product voldoet aan de beschrijving en kwaliteit.

Het Luxe Voetenbad met Trolley voldoet aan de kwaliteit zoals vermeld op de website, voelt stevig aan en geeft de klant een relax moment zoals je het zou verwachten. Ook heb je de ruimte om de klant nog extra behandelingen aan te bieden in het voetbad dankzij de voetsteunen die voorzien zijn op de trolley. Snelle levering en correcte afhandeling. Het was een eerste aankoop bij jullie en er gaan er wellicht nog volgen.

Uraniumweg 10

8445PH Heerenveen

0513 435453

Over Safety4you.eu

In een wereld waar persoonlijke verzorging, schoonheid en ontspanning steeds belangrijker worden in onze dagelijkse routine, is het essentieel om de juiste producten en apparatuur te hebben om aan de groeiende behoeften van consumenten te voldoen. Bij Safety4YoU begrijpen we deze trends en anticiperen we erop door onze ruim 20 jaar ervaring te combineren met de feedback van onze gewaardeerde klanten. Wat ons onderscheidt, is onze toewijding aan het leveren van uitmuntende producten tegen de scherpste prijzen. De producten en services die wij aanbieden: ● Saloninrichting & apparatuur (CE en FDA gecertificeerd) ● Elektrische behandelstoelen (3, 4 of 5 motorig) ● Hoogwaardige apparatuur zoals Laser, IPL, HIFU, CryoFacial & Plasma pen. ● Multifunctionele apparatuur (diverse beautytorens & de Mineral Facial Hydrodermabrasie). ● Afslankapparatuur: Cavitatie, CryoBody & Weightlosing. ● Micro-needling: pennen, pins, needle’s & rollers! ● Vapozones, van basic tot volledig digitaal. ● Werktafels, in diverse designs. ● Loupelampen: met of zonder statief, verschillende soorten LED. ● Handdoekverwarmers, voor elke salon! ● Receptiedesken, stijlvolle designs. ● Manicuretafels, passend en betaalbaar. ebruiksartikelen voor uiterlijke verzorging ● Huidverzorging van exclusieve merken zoals Yellow Rose ® en Mesoskinline ®. ● Compleet assortiment voor Permanente Make-up van het exclusieve merk PMU-Line ®. ● Gezichtsmaskers; onze eigen lijn populaire vliesmaskers en poedermaskers! ● Nagelapparatuur en artikelen met o.a. gellak, nailconcealer en polyacryl van Mixcoco ®. ● Ontharingsapparatuur en -producten van merken zoals Depil Ok ® en Doll ®. ● Pedicure producten van Footlogix ®, Samenwerkende Pedicures ® en Swann Morton ®. ● Cosmetische accessoires zoals sponsjes, visagiekwasten en wimperverf van Refectocil. ● Textielproducten zoals stoelhoezen, bandeaus en kompresdoeken. ● Onze eigen stijlvolle werk-kledinglijn van Bliss Beautywear.