Hele goede ervaring! Leuke mensen in de showroom, goede uitleg. Snelle levering.

Zoals hierboven. Klanten zijn ook dik tevreden over de wellnessbank Luna. Prachtige uitstraling, het ligt heerlijk. De muziek en de vibratie moeten we aan wennen en niet iedereen vind dit prettig. De muziek is wel èrg relax. Ik werd daar als behandelaar heel erg moe van. :)

Altijd uitstekende service, zeer vriendelijk en ervaren mensen. Uitstekende kwaliteit

Jullie hebben te weinig stock, altijd ontbrekende producten.

Het is jullie taak als groothandel om altijd voldoende stock te hebben en niet aan ons, de kleine zelfstandige, wat ik nu soms wel doe omdat er heel dikwijls bij jullie geen voorraad is, dit is toch niet de bedoeling, het is bij mij niet groot en heb niet veel plaats om voorraad op te doen. Je zou schrik krijgen om iets bij jullie te kopen omwille van jullie voorraad problemen. ik kocht onlang een DR Pen A6S en de 36 naalden zijn al een hele tijd niet verkrijgbaar!!! en zo kan ik nog zeer veel opnoemen!

Snelle service en zeer vriendelijk personeel, gewoon top

Mijn behandeltafel was defect en moest dringend een nieuwe hebben . Ik heb een nieuwe gekocht en zoals beloofd werd die na 2 dagen geleverd!! Veel firma's beloven een vlugge levering maar dat is niet altijd het geval. Safety4you is gewoon top omdat ze doen wat ze beloven ! Zeer,zeer tevreden Ook van mijn aankoop zelf super tevreden!

Safety 4 you staat altijd klaar om te helpen. Zeer vriendelijke service.

Très bon produit de grande qualité pour un prix raisonnable

J'ai acheté une table de massage Luna de luxe, j'en suis très contente elle est très pratique et très belle. Rapport qualité prix exellent. Bons contacts avec le vendeurs, très réactif pour répondre à la demande. Sur l'espace de 15 jours j'ai déjà conseillé le produit a 2 thérapeutes qui étaient interressés. Pour moi que du positif rien a redire.

Ik vond het heel erg gezellig en leuk!

De leverancier kwam optijd en hij was er vriendelijk. De stoel was snel geïnstalleerd en hij heeft mij goed geïnformeerd. We hebben samen de stoel uitgeprobeerd en daarna is hij weer verder gegaan.

Keurig

Op de beurs gekocht aardige dames om het af te handelen en top vent die Ids , heeft stoel uitgelegd en super geholpen Tot nu tevreden al is een nieuwe stoel altijd even wennen.

Klantvriendelijk

Goed geholpen, snelle levering en komen afspraken na.

Ben heel blij met het contact tussen safetyf4you en mij. Alles is goed verlopen en ben blij met mijn nieuwe behandel stoel. Het duurde ietsje langer ivm beurs maar dat is natuurlijk logisch en geen enkel probleem.

uitstekend

Helemaal naar de wensen. Super vriendelijke Team. Dank Jullie WEL.

Super, fijne manier van verkopen.

Ik wil een salon gaan starten en had daarom o.a. een nieuwe behandelstoel nodig. Er werd ontzettend goed met mij meegedacht. t.o.v. de ruimte, benodigde functies, wat is wel/niet handig, beginnersfouten etc. Het draaide echt om mij en het was alles behalve een verkooppraatje! Ontzettend goed en prettig geholpen, bedankt dit is allang niet overal meer zo!

Bijzonder slecht en onbetrouwbaar

In augustus ging een net aangeschaft apparaat kapot. Na 2 weken mailen en geen reactie van hun kant maar eens gebeld. De dame aan de telefoon verkondigde dat iedereen op vakantie was en zij als enige aanwezig. 1 van de 2 emailadressen van Safety4You werd dus niet gelezen. Ik heb mijn probleem uitgelegd en ze wilde een onderdeel opsturen zodat ik het zelf kon repareren. Ik heb gezegd dat niet te willen omdat ik dan zelf verantwoordelijk zou zijn als het niet goed ging met de reparatie. Ze lieten het apparaat wel ophalen en dat gebeurde op 27-8-2021 met een pakket dienst. Ik zou het dan binnen enkele dagen per post gerepareerd terug ontvangen. Maar dit gebeurde niet. Ik ben best geduldig maar heb op 28-9-2021, een maand later dus, maar eens gebeld met Safety4You dat ik een serieuze klacht heb en niet blij ben. Anita nam de telefoon op en wat ik ook probeerde, het was onmogelijk om de bedrijfsleiding aan de telefoon te krijgen. Anita wierp een soort muur op en dwong mij uiteindelijk min of meer mijn klacht met haar te bespreken. Omdat ze mij geen andere keuze liet, heb ik mijn verhaal gedaan en ze beloofde dat ik diezelfde dag terug gebeld zou worden door de bedrijfsleiding. De dag erna (ruim 30 uur later) nog niks gehoord en maar weer gebeld. Gelukkig een aardige medewerkster aan de telefoon die beloofde dat ik terug gebeld zou worden door de bedrijfsleidster. Dit gebeurde dan ook en nadat ik mijn verhaal mocht doen werden excuses aangeboden. Er werd goed naar mij geluisterd en gezegd dat het allemaal niet goed was en dat het niet de normale gang van zaken was bij hun. Uiteindelijk kon ik aangeven wat ik wilde en ik heb mijn geld terug ontvangen voor het apparaat. Dat vind ik dan wel weer heel netjes. Al met al heeft met dit veel frustratie opgeleverd en ondanks dat het nu is opgelost en de bedrijfsleidster echt een super gesprek met mij voerde en een oplossing bood, zijn ze mij kwijt als klant. Ik zet daarom mijn gister gegeven halve ster om in 2 sterren.

Geweldige service

Ik bestel hier vaak en alles komt op tijd aan, alles word goed geleverd en tot mijn verassing vind ik een cadeautje bij mijn bestelling, heerlijke oogpads. Wat een super site.

zeer goed

goede communicatie ,zeer goede uitleg van de stoel. goede afspraken en vlotte levering.

Uitstekende service, altijd de mogelijkheid om advies te vragen over een product.

De placenta plasma pen aangeschaft. Heb ik een vraag over een instelling of een probleem bij het behandelen. Ze staan me graag te woord! Top service. Vriendelijk en deskundig personeel.

Safety4you heeft geweldige service geleverd Meedenkend en flexibel waar ik al beginnende salon heel veel aan heb gehad. Ook ben ik heel blij met mijn aankopen waaronder een prachtige behandelstoel. Aanrader dus!

Perfecte leverancier

Bijzonder aardige medewerkers die graag mee willen denken.

De behandelstoel is goed aangekomen. Helaas : dat werktafeltje was niet compleet en had verschillende gekleurde onderdelen. Maar...ze hebben er er zsm actie meegenomen en opgelost.

super

Ik ben zeer tevreden. Trainingen en les materiaal waren heel duidelijk . Ze neemt echt de tijd voor je en neemt elke stap met je door. Elke vraag wordt ook duidelijk beantwoord. Echt een aanrader

Mooie overzichtelijke showroom

We zijn erg vriendelijke te woord gestaan . Had verstand van zaken . Snelle levering en keurig afgehandeld .

Het personeel is heel meedenkend, snel reagerend en vriendelijk. TOP!

Ongeveer 10 min na mijn bestelling geplaatst te hebben (overdag), werd ik meteen gebeld om de bestelling concreet te maken en de verzending. Heel vriendelijk en meedenkend. Ik had onbewust de verkeerde stoelhoezen besteld. Nadat mijn stoel (binnen 24uur) geleverd was, had ik nog een paar vragen en wilde nog wat nabestellen. Dit was geen enkel probleem. Dit werd meteen per app beantwoord en afgehandeld. Ook deze nabestellingen werden weer heel snel verzonden. Dit bedrijf staat nu bij mijn favorieten.

Goede service, snelle levering! en snel antwo

goede service, zeer snelle levering van mijn apparaat Ik ben zeer tevreden! Zal zeker vaker bij safety4you bestellen!

Altijd vriendelijk en probleem oplossend meedenken. Snelle levering en kwalitatief goed.

Over Safety4you.eu

In een wereld waar persoonlijke verzorging, schoonheid en ontspanning steeds belangrijker worden in onze dagelijkse routine, is het essentieel om de juiste producten en apparatuur te hebben om aan de groeiende behoeften van consumenten te voldoen. Bij Safety4YoU begrijpen we deze trends en anticiperen we erop door onze ruim 20 jaar ervaring te combineren met de feedback van onze gewaardeerde klanten. Wat ons onderscheidt, is onze toewijding aan het leveren van uitmuntende producten tegen de scherpste prijzen. De producten en services die wij aanbieden: ● Saloninrichting & apparatuur (CE en FDA gecertificeerd) ● Elektrische behandelstoelen (3, 4 of 5 motorig) ● Hoogwaardige apparatuur zoals Laser, IPL, HIFU, CryoFacial & Plasma pen. ● Multifunctionele apparatuur (diverse beautytorens & de Mineral Facial Hydrodermabrasie). ● Afslankapparatuur: Cavitatie, CryoBody & Weightlosing. ● Micro-needling: pennen, pins, needle’s & rollers! ● Vapozones, van basic tot volledig digitaal. ● Werktafels, in diverse designs. ● Loupelampen: met of zonder statief, verschillende soorten LED. ● Handdoekverwarmers, voor elke salon! ● Receptiedesken, stijlvolle designs. ● Manicuretafels, passend en betaalbaar. ebruiksartikelen voor uiterlijke verzorging ● Huidverzorging van exclusieve merken zoals Yellow Rose ® en Mesoskinline ®. ● Compleet assortiment voor Permanente Make-up van het exclusieve merk PMU-Line ®. ● Gezichtsmaskers; onze eigen lijn populaire vliesmaskers en poedermaskers! ● Nagelapparatuur en artikelen met o.a. gellak, nailconcealer en polyacryl van Mixcoco ®. ● Ontharingsapparatuur en -producten van merken zoals Depil Ok ® en Doll ®. ● Pedicure producten van Footlogix ®, Samenwerkende Pedicures ® en Swann Morton ®. ● Cosmetische accessoires zoals sponsjes, visagiekwasten en wimperverf van Refectocil. ● Textielproducten zoals stoelhoezen, bandeaus en kompresdoeken. ● Onze eigen stijlvolle werk-kledinglijn van Bliss Beautywear.