Snelle levering en behulpzaam

Snelle reactie op de order. Fijn bedrijf

Apparaat werkt binnen één jaar niet meer.

Ik had vorig jaar juni een apparaat aangeschaft. Net voor mijn zwangerschapsverlof. Door mijn verlof en sluiting ivm Corona het apparaat amper gebruikt. En binnen het jaar al kapot. Hun gemaild met uitleg, wat het apparaat niet meer deed. Op hun advies even in het apparaat kijken. (Gelukkig een handige partner) Blijkbaar de pompjes kapot die de vloeistof aan moet voeren. Dit weer naar hun gemaild. Antwoord: dat hun dit apparaat niet meer verkopen en ook geen onderdelen hierdoor kunnen toesturen. Dus weg €391. Nu hoop ik dat mijn handige partner nog wat kan doen. Maar ik koop nooit meer bij hun een apparaat.

Leuk, werkt perfect

De behandelstoel is bevallen, erg goed, ze zijn zeer gebruiksvriendelijk.

Niet heel tevreden

Als eerste toen ik mijn bestelling plaatste was alles op voorraad. Ik kon zelfs kiezen dat de volgende dag alles in huis zou zijn. Zo gezegd zo gedaan. Kreeg maar geen track en trace. Contact opgenomen met het bedrijf en zij gaven aan dat het pas juni / juli zou worden. Terwijl ik de spullen in april al betaald had. Nou eindelijk het was 1 juli ik kreeg een track en trace en bleek er 1 artikel te missen. Nogmaals contact opgenomen bleek dit een nalevering te zijn. Weer moest ik er achteraan. En duurde het een week voordat ik dat weer binnen had. De schroef van mijn tabouret was ook nog afgebroken bij aankomst. Kort om niet heel tevreden

Superservice

Heel prettig geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe stoel. Overal aan meegedacht en eerlijk advies gegeven. Ook de breng service was prima door Ids. Dikke plus Groetjes, Sandra van der Linden-Verzuu

Correcte, professionele en nog super vriendelijke bedrijf.

Ik kan alleen hele fijne ervaring al jaren op de beurzen en tegenwoordig bij jullie bedrijf in Heerenveen. Het is erg fijn om bij jullie langs te komen en altijd fijne professionele adviezen ontvangen. Helemaal top was vorige week toen had ik een prachtige behandelingstoel bij jullie gekocht. Keurig in mijn salon ingeleverd en geïnstalleerd. Top. Bedankt.

Mooie producten met goede service

Tijdens mij bestelling werd er goed mee gedacht over mijn aankoop en levering. De levering was op tijd, netjes geplaatst zoals gezegd. Zeer blij met mijn nieuwe producten.

Goede service en erg klantvriendelijk.

In februari mijn Massagebank gekocht, ivm Corona kon ik de massagebank tot 3 maanden na aanbetaling ophalen. Begin juni uiteindelijk de bank opgehaald. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en een goede service.

Bestelling word altijd snel verzonden. De producten worden allemaal met zorg goed verpakt en mocht een product niet voorradig zijn, dan word het snel nagezonden. Zijn er vragen of problemen dan zijn deze snel beantwoord of opgelost. Heel fijn bedrijf !

4 you ,absoluut fijne en hartelijke service.

Altijd fijn en deskundig geholpen. Ik stap blij de deur uit bij safety4you.

Deels teleurgesteld

Qua service Safety4you is zeer goed pakket snel geleverd. Maar aan de eisen van de producten die ik gekocht heb dat is matig. Kwaliteit van de producten daar ben ik niet tevreden, nogmaals als je niet tevreden ben en de producten wil retourneren dan wordt je geconfronteerd, alles moet via de e-mail en moet nog wachten dat de formulier binnen par dagen wordt verwerkt, en nog de ergste in plaats van geld terug krijgen wordt aan je aangeboden een tegoedkaart hier hebben je geen keuzen en dat vond ik onmogelijk. Spijt me maar hier er is geen klantenservice gerechtigd, wel jammer maar hier kom ik niet terug tenzij er wordt veranderen.

vriendelijk geholpen met mijn vragen.

omdat ik de hydogen facial aan wilde schaffen en tegen een paar vragen aanliep heb ik gebeld. Vriendelijk te woord gestaan wat mij mijn aankoop heeft bevestigd. Ben zeer tevreden over het apparaat en de snelle service.

Alles onder 1 dak echt een bedrijf wat met je meedenkt! En Yellow Rose is top!!

Goeie service ,hele fijne produkten de Yellow Rose lijn is heel uitgebreid en ziet er fris uit en ruikt heerlijk zelfs mijn zus uit België wil niks anders,mooie showroom,aardige klantbenadering,jammer dat t voor mij beetje ver weg zit dat is t enige puntje.

Alles naar wens

De hydrogen is optijd geleverd. De cursus online was duidelijk.

Dank jullie wel voor de goede service

Alleen jammer dat ik niet snel ben geholpen met mijn vraag waarom ik niet in mijn account kon komen om wat te bestellen, moest het via mail mijn bestelling doen wat niet werkte En het was alleen mijn nieuwe BTW nummer door geven wat ik al paar keer door had gegeven maar waarschijnlijk niet in gevoerd werd.

Altijd klantvriendelijk en een goede uitleg over het aanschaffen van een nieuw product voor in mijn Salon, Deze groothandel zet zich echt in voor hun klanten en de service is top

Prima service, en snelle levering.

Ideale producten!

Een heel fijn bedrijf voor trainingen, advies en Beauty producten.

Begripvol correct

Vanwege ziekenhuisopname toch nog alle producten met korting. Super leuk!

Prima contact, snelle levering.

Dat momenteel hygiëne producten niet geleverd kunnen worden in de wenselijke maat of kleur is begrijpelijk. Daar kan Safety4yoU ook niets aan doen. Jammer, maar hopelijk binnenkort weer beter.

Altijd goede service en vriendelijk personeel!

Ik vind de service altijd goed, de dames die er werken zijn altijd vriendelijk. Alleen wel jammer dat niet alle proefjes meer geleverd worden van Yellow rose, dat is toch de manier om klanten kennis te laten maken met het merk.

snelle levering, uitgebreid assortiment

Goed assortiment, webshop die werkt en snelle levering

Uraniumweg 10 8445PH Heerenveen

0513 435453

Over Safety4you.eu

In een wereld waar persoonlijke verzorging, schoonheid en ontspanning steeds belangrijker worden in onze dagelijkse routine, is het essentieel om de juiste producten en apparatuur te hebben om aan de groeiende behoeften van consumenten te voldoen. Bij Safety4YoU begrijpen we deze trends en anticiperen we erop door onze ruim 20 jaar ervaring te combineren met de feedback van onze gewaardeerde klanten. Wat ons onderscheidt, is onze toewijding aan het leveren van uitmuntende producten tegen de scherpste prijzen. De producten en services die wij aanbieden: ● Saloninrichting & apparatuur (CE en FDA gecertificeerd) ● Elektrische behandelstoelen (3, 4 of 5 motorig) ● Hoogwaardige apparatuur zoals Laser, IPL, HIFU, CryoFacial & Plasma pen. ● Multifunctionele apparatuur (diverse beautytorens & de Mineral Facial Hydrodermabrasie). ● Afslankapparatuur: Cavitatie, CryoBody & Weightlosing. ● Micro-needling: pennen, pins, needle’s & rollers! ● Vapozones, van basic tot volledig digitaal. ● Werktafels, in diverse designs. ● Loupelampen: met of zonder statief, verschillende soorten LED. ● Handdoekverwarmers, voor elke salon! ● Receptiedesken, stijlvolle designs. ● Manicuretafels, passend en betaalbaar. ebruiksartikelen voor uiterlijke verzorging ● Huidverzorging van exclusieve merken zoals Yellow Rose ® en Mesoskinline ®. ● Compleet assortiment voor Permanente Make-up van het exclusieve merk PMU-Line ®. ● Gezichtsmaskers; onze eigen lijn populaire vliesmaskers en poedermaskers! ● Nagelapparatuur en artikelen met o.a. gellak, nailconcealer en polyacryl van Mixcoco ®. ● Ontharingsapparatuur en -producten van merken zoals Depil Ok ® en Doll ®. ● Pedicure producten van Footlogix ®, Samenwerkende Pedicures ® en Swann Morton ®. ● Cosmetische accessoires zoals sponsjes, visagiekwasten en wimperverf van Refectocil. ● Textielproducten zoals stoelhoezen, bandeaus en kompresdoeken. ● Onze eigen stijlvolle werk-kledinglijn van Bliss Beautywear.