EEN FUNCTIE VAN APPARAAT NIET WERKTE, ZONDER VERTELLEN VERKOCHT

ik ben blij met mijn aankoop, had een klein probleem met mijn apparaat maar heel snel opgelost.

Super vriendelijk

Ik ga al jaren graag naar Safety4you en word ik heel vriendelijk geholpen.

Altijd snelle service, goed verpakt ! Denken altijd met je mee om de beste oplossing te vinden.

Vriendelijk personeel

Goed geholpen met de aanschaf van een behandelstoel

Uitstekend!

Safety4you krijgt een pluim! Er was een klein probleem met mijn apparaat. En is super netjes opgelost door iedereen uitzonderlijk wil ik Karla ontzettend bedanken voor alle informatie en hoe ze mij geholpen heeft. Bedankt safety4you!!!

Snelle reactie en correcte verwerking

Prima, overzichtelijke site. Ruim aanbod, hoop dat de service indien nodig net zo snel en correct is.

Goede en snelle service en verzending

Na telefonisch advies te hebben gevraagd en gekregen heb ik de juiste producten binnen 24 uur ontvangen. Top!!!

Mooie producten super service

Ik ben blij dat ik Safety4you een paar jaar geleden gevonden heb! Ik ben fan van de Yellow Rose producten. Ze doen echt wat ze beloven en mijn klanten zijn er ook echt tevreden over. Naast de producten ook goede apparatuur gekocht bij Safety4you voor een mooie prijs. Ik ben zeer tevreden over Safety4you, naast uitstekende service, snelle levering, duidelijke webshop ook nog zeer vriendelijk en professioneel personeel, die je altijd een warm welkom geven!

Zeer goede profesionele service.

Ik heb de behandelstoel Nico Plus gekocht. Werd daarbij goed geholpen. Er werd tijd voor genomen en kreeg een goede uitleg.

Heel fijn

Fijn advies en hee behulpzaam alles mochten we vragen en de Luna stoel helemaal testen

De bestelling kwam vlot, alleen jammer dat deze niet volledig was

Mijn bestelling is snel geleverd. Alleen jammer dat deze niet volledig was. Dacht dat er nog een nalevering kwam maar nog steeds niets ontvangen. Ook dacht ik gelezen te hebben dat de levering tot aan de deur kwam, maar de mijne werd in het begin van mijn oprit geplaatst waardoor ikzelf een zware behandelstoel alleen binnen moest krijgen, was niet simpel!

Is goed geweest

Ik heb niet veel contact met de firma zelf. Je bestelt, rekent af en je krijgt het opgestuurd. Is allemaal goed gegaan

Aardig / behulpzaam aan de telefoon en snelle levering.

Wordt altijd zeer prettig en goed geholpen.

Heb 16 febr de Multifunctionele Toren gekocht. Had gevraagd voor uitleg, omdat nu in de Corona tijd niet een training kan worden gegeven. Maar Kim heeft mij alles prima en rustig uitgelegd. Zodra het weer kan ga ik de training ook volgen zodat ik het allemaal zelf ook kan ervaren. Is altijd prettig met jullie zaken te doe.

Zowel het bestellen als het op de hoogte houden van levering als levering zelf.

Très bonne expérience

Le service client répond très rapidement aux questions que j'avais sur les produits. La commande est arrivée très rapidement également et cela correspondait parfaitement aux photos et à ce que j'avais en tête merci .

11/10

Safety 4 you is a wonderful store consisting of amazing, helpful, knowledgable, patient and dedicated team members! I cannot thank them enough for all of the help and advice they have given me in store and online. My delivery was packaged securely and to the highest of standards . Contact was made with the delivery driver himself, who informed us of what time he would be arriving. Fantastic service all around.

Top service, klantvriendelijk altijd goeie uitleg via telefoon als ik iets niet begrijp.

Super goede service!!

Ik ben normaal geen twijfelaar, maar met een aankoop van een behandelstoel heb ik toch getwijfeld, vooral qua kleur. Safety4you heeft op elke vraag, telkens met hetzelfde enthousiasme, geantwoord. Zelfs met foto’s! De behandelstoel is zeer snel geleverd! Normaal zou de stoel enkel geleverd worden tot aan de deur, maar de leverancier zag dat het toch niet zo eenvoudig was, dus heeft hij zelfs geholpen om de stoel binnen te zetten! Alleen maar positief dus!

Altijd correct en super snelle levering

Zeer prettig, altijd snelle levering en denken graag met je mee !

Hele goede ervaring.

Mijn bestelling is heel erg snel correct verwerkt en verzonden

Goede service, goed geïnformeerd. Vriendelijk telefonisch contact.

Heel erg goed!

Op maandagochtend telefonisch Mn nieuwe behandelstoel besteld, en de dag erna dinsdag, stond deze al te pronken in mijn Salon. Helaas nog niet kunnen gebruiken vanwege de Lock down maar wel al zelf uit geprobeerd en de stoel ligt heerlijk......!!!

Super goed!

Super veel besteld voor mijn salon die ik aan het opstarten ben en was allemaal de volgende dag al binnen! Super goede service!

Vlotte service

Leuke en duidelijke website en shop. Als je ze contacteerd,krijg je een snelle en duidelijke uitleg. Ook als er eens iets misloopt met de bestelling wordt dit snel verholpen. Zo was en bij een hele reeks bestelde make up borstels, ééntje te kort en deze werd direct opgestuurd. Van alle aankopen ook tevreden tot nu toe en dat zijn er ondertussen toch al wat geweest. Dus een tevreden en terugkerende klant

Uraniumweg 10

8445PH Heerenveen

0513 435453

Over Safety4you.eu

In een wereld waar persoonlijke verzorging, schoonheid en ontspanning steeds belangrijker worden in onze dagelijkse routine, is het essentieel om de juiste producten en apparatuur te hebben om aan de groeiende behoeften van consumenten te voldoen. Bij Safety4YoU begrijpen we deze trends en anticiperen we erop door onze ruim 20 jaar ervaring te combineren met de feedback van onze gewaardeerde klanten. Wat ons onderscheidt, is onze toewijding aan het leveren van uitmuntende producten tegen de scherpste prijzen. De producten en services die wij aanbieden: ● Saloninrichting & apparatuur (CE en FDA gecertificeerd) ● Elektrische behandelstoelen (3, 4 of 5 motorig) ● Hoogwaardige apparatuur zoals Laser, IPL, HIFU, CryoFacial & Plasma pen. ● Multifunctionele apparatuur (diverse beautytorens & de Mineral Facial Hydrodermabrasie). ● Afslankapparatuur: Cavitatie, CryoBody & Weightlosing. ● Micro-needling: pennen, pins, needle’s & rollers! ● Vapozones, van basic tot volledig digitaal. ● Werktafels, in diverse designs. ● Loupelampen: met of zonder statief, verschillende soorten LED. ● Handdoekverwarmers, voor elke salon! ● Receptiedesken, stijlvolle designs. ● Manicuretafels, passend en betaalbaar. ebruiksartikelen voor uiterlijke verzorging ● Huidverzorging van exclusieve merken zoals Yellow Rose ® en Mesoskinline ®. ● Compleet assortiment voor Permanente Make-up van het exclusieve merk PMU-Line ®. ● Gezichtsmaskers; onze eigen lijn populaire vliesmaskers en poedermaskers! ● Nagelapparatuur en artikelen met o.a. gellak, nailconcealer en polyacryl van Mixcoco ®. ● Ontharingsapparatuur en -producten van merken zoals Depil Ok ® en Doll ®. ● Pedicure producten van Footlogix ®, Samenwerkende Pedicures ® en Swann Morton ®. ● Cosmetische accessoires zoals sponsjes, visagiekwasten en wimperverf van Refectocil. ● Textielproducten zoals stoelhoezen, bandeaus en kompresdoeken. ● Onze eigen stijlvolle werk-kledinglijn van Bliss Beautywear.