Goede service en fijne stoelen

Prima stoelen en fijne service. De collega's hebben ervan genoten.

• Vind u dat de Japanse Inada massagestoelen gedetailleerder masseren en stretchen? Ja, het is een behoorlijk verschil en de prijs zeker waardZ.

helemaal super!

ik gebruik de RelexZ nu een aantal weken 2x per dag en voel mij er prima bij!

Bedankt voor uw reactie, We wensen u heel veel profijt en massage en stretch plezier!

Heerlijk!

Wij mogen vanuit Annenborxh in Rosmalen de massagestoelen gebruiken. Ik een woord"geweldig" heerlijk na of in je pauze genieten van een ontspannende maar ook stevige massage voor je hele lichaam. Als of je bij de masseur bent. Van mij zou deze altijd mogen blijven staan!

Alles goed geregeld

Van verkoop tot levering .. alles dik in orde en erg blij met de stoelen

Fantastische voorlichting

‘s Avonds kon ik in alle rust alle stoelen uitproberen. Michel gaf zeer uitvoerig en deskundig uitleg over de voor en nadelen van de verschillende stoelen. De levering gebeurde ook heel correct!

Heel fijne goede massagestoel gekocht. Heb hem nu al zeker 12 jaar

Hemels

De mensen van Relaxz zijn ontzettend behulpzaam, vriendelijk én weten precies wat ze verkopen. Echt een aanrader om hier verschillende stoelen uit te proberen om daarna een gedegen keuze te maken. De stoel die wij gekocht hebben is een echte aanwinst.

Prima over gans de lijn

Zeer prettige ervaring zowel op gebied van communicatie als de levering, het monteren, en de zeer vriendelijke en klare en duidelijke uitleg over deze massagestoel SL-A87

Bedankt Roger voor uw reactie, Het was leuk u te ontmoeten. We wensen u heel veel plezier en gezondheid toe met uw nieuwe RelexZ massagestoel!

Prima over gans de lijn

Fantastische service

Vorig jaar hebben wij een massage stoel aangeschaft waar wij meer dan tevreden over zijn. De service die wordt geboden bij de levering en verkoop is uiterst prettig ervaren. Na een jaar gaan wij verhuizen en is de hulp ingeschakeld van Relexz. Relexz heeft ons hier mee uit de brand geholpen. wat een fantastische service. Hier koop je dan niet alleen je eerste stoel....

spier ontspannende relax moment in een enerverende werkomgeving

binnen Adelante zorggroep ( Hoensbroek) heb ik kennis gemaakt met de relax/ massage stoel. deze staat op een afdeling waar corona patiënten, post IC ,revalideren. als je dag en nacht moet werken in beschermende kleding is een rust moment in de relax/ massage stoel wel een toevoeging. omdat ik op dit moment geen gebruik kan maken van fysiotherapie is deze stoel de oplossing voor vastzittende spieren en rug en nek klachten. ik maak er dus ook dankbaar gebruik van

Dankjewel Fia voor je reactie. Wat fijn dat je er baat bij hebt, het is je gegund! In deze tijd van corona vinden wij dat alle zorgverleners hier gebruik van moeten kunnen maken. Zodoende hebben we er ook 1 massagestoel gratis geplaatst. Dankjewel!

meer dan wat we hoopten

Sinds enkele maanden hebben we de Dreamwave. Ik kocht hem voor de ontspanning, als full time werkende mantelzorger, en gebruik de stoel dagelijks. Ik ben meer ontspannen en heb veel minder klachten a.g.v. van de 'til' bewegingen die ontstonden rond de fysieke zorg. Ook voel ik me fitter. Maar nu blijkt dat mijn man met NAH, rechtszijdig spasme en overgevoeligheid bij aanraken de stoel ook zeer prettig vindt. We zetten het programma op 'jeugd' en hij geniet en ontspant, een ongekende ervaring. De zeer goede begeleiding van Michel tijdens de demo (we hebben wel 8 verschillende stoelen geprobeerd) en de snelle levering maakten het plaatje compleet. Wat een vakmensen.

Pluspunten

We hebben de Dreamwave nu al 1,5 jaar en mijn man gebruikt hem echt iedere dag. Hij is zwaar rug-patiënt en deze stoel maakt het leven echt draagzamer voor hem. Omdat mijn man geen tussenwervels meer heeft, heeft hij heel veel baat bij het strechtprogramma. Ik ga er natuurlijk ook soms gewoon voor te relaxen in. Heerlijk!!! Als ik soms ergens pijn heb, dan is het ongelooflijk maar de stoel pakt de stoel pakt die plek dan iets harder aan. Echt je geld meer dan waard.

Pluspunten

This review is long overdue. We bought our Dreamwave chair more than a year ago. Relexz owners Michel and Anne Marie delivered our chair, assembled it, and made sure we completely understood how to operate it before leaving. They also took away a mountain of packing material. This chair is probably the single best purchase I ever made. I use it almost every day, and often more than once a day. At 65 I have less aches & pains and sleep better than I have in years. And it took me over a year to discover the full potential of the manual settings. For a fan of deep tissue massage like me, it is remarkable what this chair is capable of delivering. It’s inevitable that Inada will develop chairs with even more amazing capabilities in the future. When it’s time to upgrade, we will definitely be going back to Relexz.nl.

Pluspunten

Sinds vandaag de gelukkige eigenaar van de Inada DreamWave, na enkele dagen geleden verschillende stoelen te hebben getest, stak de Inada DreamWave met kop en schouders boven de rest qua gevoel (relaxt genieten van een heerlijke full-body massage). Relexz neemt echt de tijd voor de potentiele koper(s) qua tijd en uitleg. Nogmaals zeer tevreden over Relexz en de Inada DreamWave :-)

Pluspunten

Eerlijk advies, je wordt als het ware "gecoached" om zo zelf tot de juiste beslissing te komen. Geen enkele dwang of oordeel van de verkoper, maar tips waardoor je je persoonlijke voorkeuren naar boven haalt om tot de beste beslissing te komen, heel fijn.

Sorry, kan ik niet bedenken

Pluspunten

Snelle en goede service, zeer goede kwaliteits producten, vriendelijke personeel, goede uitleg, zeer goede en bruikbare tips voor je algemene en specifieke gezondheid. We zijn echt blij met de massagestoel (3S Flex) en de vele tips. Aanrader 1e klas!

Ga zo door, super.

Pluspunten

Snelle en eerlijke service, goede uitleg en advies zonder oordelen.

Prima zo

Pluspunten

Van de eerste mail tot de levering van de stoel steeds zeer goed geholpen. Het enorme voordeel vond ik dat Relexz aan huis komt zodat je de stoelen thuis kan testen en de deur niet uit hoeft. Hartelijk bedankt voor een droom te laten uitkomen

helemaal geen ga zo door. A+

Pluspunten

* Goed advies * Er wordt zeker niet naar de duurste stoel gestuurd en je kan goed ervaren welke stoel het beste bij je past * Er wordt op geen enkele wijze geprobeerd een beslissing te forceren. * Bezorging was top en snel * Ook na de aankoop is er nog een aantal keer contact geweest om te vragen of alles goed gaat en of er vragen zijn.

Pluspunten

When I called them, they drove the truck with the massage chairs to my house later that night so I could try them. After that, the model I wanted was available immediately and they delivered it and set it up quickly. Prices were competitive.

n/a

Thank you for your comment David. Hope you will have many years profit of the Dreamwave, good choice!

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden over zowel het product als de diensten van RelexZ. Hebben 1 x een beroep moeten doen op service en zijn toen zeer vakkundig geholpen. Absolute aanrader.

Dankjewel Lena & Peter voor de mooie en positieve review. Laat nog eens weten hoe het gaat met jullie en de RelexZ Napoli Massagestoel! Groetjes Anne-Marie

Pluspunten

They do an effort to help you find the right product and they seem to be nice people too.

Thank you for your positive review dr. Mehd. Enjoy your chair and let us know how it goes. Best regards, Anne-Marie

Pluspunten

Kwaliteit van de stoel is erg goed en heb er veel profijt van. Gewoon na een drukke dag even in de massagestoel ontspannen. Betreft de service, deze is uitstekend! De monteurs geven je een goed advies en zijn vriendelijk! Ik kan een ieder dit bedrijf aanbevelen! Je kunt een aantal modellen uitproberen, dan merk je de verschillen, ieder naar zijn eigen wensen!

Sorry, ik kan er geen bedenken.

Bedankt voor uw reactie, fijn dat u ook zo tevreden bent!

Pluspunten

RelexZ is honderden euro´s goedkoper en heeft perfecte service aan huis. We kregen goede en duidelijke uitleg. Zeker geen aandringen, fijn gesprek gehad. De stoel voor mijn vader hadden we toch liever in een andere kleur maar dat was geen probleem. De stoel werd gratis omgeruild voor een andere! Bedankt! Aik Hasanzada

Zou het niet weten, top bedrijf .

Aik bedankt voor je recensie, heel veel plezier en profijt met de massagestoelen!

Over RelexZ

RelexZ is al 20 jaar de leverancier van unieke massagestoelen. Van eigen merk "RelexZ" uit China en ook van sWerelds beste massagestoelen fabrikant "Family Inada" uit Japan, welke al bijna 60 jaar bestaat! Een goede aankoopbegeleiding vinden wij zeer belangrijk omdat een verkeerde keuze makkelijk gemaakt kan worden in deze tijd van de vele aanprijzingen en mega reclame op het internet. Test zoveel mogelijk stoelen om tot de juiste keuze te komen. Ons dringend advies is dan ook om niet simpelweg via internet te kopen. Kom naar onze private testruimte, eventueel ook in weekend of avond. Welkom! :-)