Plezierig

Deskundig en realistisch

Goede service, lekkere wijnen

Altijd goed

Uitstekend!

Altijd heerlijke wijnen. Levering op tijd. Klantvriendelijk. Prima bedrijf om te bestellen.

Heerlijke wijn

Het waren weer heerlijke wijntjes volgens mijn visite

Vriendelijke en persoonlijke service!

Binnen 12 uur in hartje Utrecht geleverd!

Hoi Koosje, dank voor de topreview! Hartelijke groet, Chris

Snelle levering voor heerlijke wijn

Chris zorgt dat je de wijn snel in huis hebt zodat je snel van de wijn kunt genieten.

Beste Laura, hartelijk bedankt voor je leuke beoordeling! Geniet van de Grillo en Primitivo. Mvg. Chris

Kwaliteit tegen een redelijke prijs, vriendelijk en snel

Chris van Vechtstreekwijnen biedt de wijnliefhebber een uitgelezen keus aan wijnen uit alle grote wijnlanden. Ook voor biologische en 'bubbel'-wijnen kun je goed bij hem terecht.

Beste Henk, zeer bedankt voor de beoordeling! Mvg. Chris

Snelle afhandeling Ook bij ophalen

Beste Hans, dank je wel voor de goede beoordeling! Mvg. Chris

Perfecte wijnen voor een mooie prijs

Ruim assortiment en vriendelijke prijzen. Chris levert een perfecte service. De wijnen die hij heeft aanbevolen smaken uitstekend

Beste Han, dank voor de mooie review en fijn dat je zo tevreden bent over de service! 😊 Met hartelijke groet, Chris

Heerlijke wijn, snel geleverd.

Vecht wijnen heeft een mooi assortiment tegen goede prijzen. Levering was binnen een dag!

Hartelijk dank voor de mooie review Lou! Tot de volgende keer weer. Gr. Chris

Uitstekend!

Alles top! Snel geleverd, goed verpakt, heerlijke wijnen, prima prijzen.

Dank je wel Henk! Super! 🙏

geweldige wijnen en service!

geweldige wijnen en service!

Beste Jan-Willem, Hartelijk dank voor de positieve review! Mvg. Chris

Heeijke nieuwe wijnen

Doorgaans bestel ik dezelfde bekende wijnen. Dit keer eens vreemd gegaan en Bio wijnen besteld die in de aanbieding waren. Echt een aanrader.

Ha Ries, dank weer voor de mooie review! Tot de volgende! 😊 Gr. Chris

Oesterdeal

Fantastische actie, verras je grote liefde op Valentijnsdag met oesters en een prachtige fles pink bubbels. (Champagne of Chablis kan of mag natuurlijk ook) Ik kijk er nu al naar uit.

Beste C., Wat leuk om te horen dat de actie voor Valentijn zo wordt gewaardeerd! 🔥 Hartelijke groet, Chris

Prima advies, heerlijke wijnen, snel geregeld!

Op basis van het menu zijn er heerlijke bijpassende wijnen uitgezocht; allemaal even lekker, sommigen echt verrassend! En de prijs is goed te doen! Het smaakt zeker naar meer!

Dag Ellen, zeer bedankt voor je positieve beoordeling. 😊 Wat fijn om te horen dat het naar méér smaakt! Hartelijke groet, Chris

Fantastische wijnen en advies

Voor de kerst bn ik in het magazijn van Chris gaan "winkelen" voor de bij het kerstmenu passende wijnen. Wat een snoepwinkel! Op advies van Chris de wijnen uitgezocht. Topkeuze bleek uit de vele complimenten tijdens het diner

Beste Harry, wat leuk om te horen dat de wijnen zo in de smaak zijn gevallen tijdens het (kerst)diner. Dit motiveert mij weer extra om te blijven doen wat ik doe. Zeer bedankt voor deze mooie beoordeling! 😊 Met hartelijke wijngroet, Chris

Prijs/kwaliteit, snelle levering

Beste Joris, dank je wel voor je beoordeling! Mvg. Chris

Superservice!

Zelfs (persoonlijke) levering op 1e kerstdag, omdat ik de wijn was vergeten te bestellen. Chris denkt mee en hanteert mooie prijzen. Klasse!!

Dank je wel voor deze super beoordeling Gert! Fijn dat ik je uit de brand heb kunnen helpen. Met vriendelijke wijngroet, Chris

Geweldig en goed onthouden wat wij lekker vonden.

Goed! Makkelijk bestellen, snel geleverd en erg lekkere wijnen!

Jaja... geheugen als een olifant:-) Zeer bedankt voor deze mooie beoordeling Age! Hartelijke groet, Chris

Heerlijke wijnen passend bij de gerechten op tafel waardoor het eten een feestje wordt

Chris heeft verstand van de wijnen die hij verkoopt. Hij kan er met plezier over vertellen. Hij weet ook goed een aanbeveling te doen wat lekker is om erbij te eten. Daarom bestel ik graag bij hem.

Dat is leuk om te lezen Heidi! Dank je wel voor deze fijne review! Groet Chris

Leuk en deskundig advies

Chris is een liefhebber…gepassioneerd en deskundig

Beste Serge, vriendelijk dank voor jouw review! Wordt gewaardeerd. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Chris

Heerlijke wijnen, goed geprijsd en bezorgd

De wijnen van Sicilië zijn een aanrader.

Beste heer Boele, hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat de Siciliaanse wijnen zo in de smaak vallen! Met vriendelijke wijngroet, Chris

Goed!

Stipte aflevering van bestelde wijnen. Goed van dronk, voor een goede prijs.

Dag Jan, hartelijk dank voor jouw review! Dat wordt gewaardeerd...en fijn dat de wijnen zo in de smaak vallen in de Hoekse Waard;-) Hartelijke groet, Chris

heerlijke wijnen

Weer een paar doosjes met heerlijke wijn snel geleverd gekregen. We kunnen heerlijk proosten met de Bio Passo wit.

Ha die Leonie, goed om te horen dat de biologische wijnen zo in de smaak vallen. Dank voor je mooie review! Tot een volgende keer weer! Met hartelijke groet, Chris

Zeeeeeer snelle levering

S’middags besteld, s’avonds in huis Nog nooit zo snel meegemaakt.

Beste Corien, echt heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Breukelen- Vinkeveen is een kippeneindje:-) Dank voor je beoordeling en graag weer tot een volgende keer! Met vriendelijke wijngroet, Chris

Over Vechtstreekwijnen

Bij Vechtstreekwijnen.nl kun je gemakkelijk vanuit je luie stoel heerlijke wijn selecteren en thuis laten bezorgen. Door middel van een aantal handige selectiefilters ben je binnen een paar klikken bij de juiste wijn. Vanaf € 75,- worden bestellingen in heel Nederland gratis geleverd. Op afspraak afhalen in Breukelen is ook mogelijk.