Uitstekend!

Goede webshop en een mooi gevarieerd aanbod. Heerlijke wijnen, snelle service en een keurige levering. Een heel prettig en betrouwbaar bedrijf.

Verrassend

Voor het eerst twee sierkistjes met heerlijke verschillende Italiaanse wijnen gekocht. Zeer speciaal om cadeau te doen. Dit keer voor klussers die ons hebben geholpen met een lekkage dak. De wijn hebben wij dan ook omgedoopt tot Pannensap.

smaakvol

deze wijn ondersteunt de smaak van en bij wild

Beste heer Janssen, dank voor de review en geniet van de Bertholets GSM. Hartelijke groet, Chris

zeer goed met levering

ik werk al een paar jaar met deze wijn gaat heel goed de levering mooie op tijd

Beste Ronald, Fijn om dit jaar ook weer de wijn voor hét evenement (Park Podium) te mogen verzorgen. Dank voor je beoordeling! Mvg. Chris

Goed assortiment gekoppeld aan aantrekkelijke prijzen en goede service.

Goed assortiment gekoppeld aan aantrekkelijke prijzen en goede service.

Beste Eric, vriendelijk dank voor de mooie review! Wordt gewaardeerd. 😊 Groet Chris

Heerlijke wijnen

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Juni aanbieding

Mooie wijnaanbieding van het wijnhuis Fuedo Arancino. Het hele assortiment valt hieronder. Tip: doe een 'proefdoos', kan je met elkaar bepalen welke de lekkerste is!

Heerlijke Dalila wijn voor perfecte prijs

Binnen 1 dag deze topwijn in huis voor mooie prijs. Goed verpakt.

Weer eens iets nieuws uitgeprobeerd

Naar aanleiding van de juni actie maand twee voor mij nieuwe wijnen besteld. Italiaanse wijnen. Wederom voortreffelijke wijnen voor een redelijke prijs.

Dag Ries, goed om te horen dat de rosé wijnen goed in de smaak vielen. Dank voor de beoordeling. Wordt gewaardeerd. 😊 Mvg. Chris

Erg goed

Alles klopte bestellen en afleveren

Mooi op tijd en alerte bezorger

Mooi binnen het aangegeven tijdblok

uitstekend

hartelijk en prettig

Perfecte service

Er zijn veel online wijnhuizen maar Vechtstreek Wijnen springt eruit met een mooie selectie van wijnen voor prima prijzen. De leveringen zijn altijd prompt en volledig. De bestelde producten worden afgeleverd in een zeer degelijke verpakking.

service

een goede kwaliteit prijs verhouding deze rode wijn smaakt heel goed!!!!

Voor een goede fles wijn moet je bij Chris zijn.

Chris is een serieuze vriendelijke lokale ondernemer die fijn aanvoelt wat zijn klanten willen. Geeft goed advies, staat open voor ideeën en brengt het doosje wijn persoonlijk bij je thuis. Ik zeg, niets meer aan veranderen

Wat leuk Hedi! Dank je wel voor deze top review! Graag weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Chris

Heerlijke wijn, uitstekende service en uiterst snel bezorgd.

Recent voor de tweede keer besteld bij Vechtstreekwijnen. Zeer tevreden.

Fijn om te horen dat de service zo goed is bevallen Kira! Dank je wel. Chris

Nieuwe ervaring

In de regel zijn wij niet zo van de rosé. Maar door de mooie aanbieding van Chris en zijn toelichting op de rosé, toch twee doosjes gekocht. En ja hoor wat een smaakbeleving gisteren tijdens het proeven. Weer een mooie ervaring rijker.

Goed om te horen dat je (weer) zo tevreden bent Ries! Hartelijk dank! Mvg Chris

Top advies, wijn is precies mijn smaak. Snelle levering.

Goede prijs kwaliteit

Erg goede

Plezierig

Deskundig en realistisch

Goede service, lekkere wijnen

Altijd goed

Uitstekend!

Altijd heerlijke wijnen. Levering op tijd. Klantvriendelijk. Prima bedrijf om te bestellen.

Heerlijke wijn

Het waren weer heerlijke wijntjes volgens mijn visite

Vriendelijke en persoonlijke service!

Binnen 12 uur in hartje Utrecht geleverd!

Hoi Koosje, dank voor de topreview! Hartelijke groet, Chris

Snelle levering voor heerlijke wijn

Chris zorgt dat je de wijn snel in huis hebt zodat je snel van de wijn kunt genieten.

Beste Laura, hartelijk bedankt voor je leuke beoordeling! Geniet van de Grillo en Primitivo. Mvg. Chris

Salomonszegel 7

3621TE Breukelen

Over Vechtstreekwijnen

Bij Vechtstreekwijnen.nl kun je gemakkelijk vanuit je luie stoel heerlijke wijn selecteren en thuis laten bezorgen. Door middel van een aantal handige selectiefilters ben je binnen een paar klikken bij de juiste wijn. Vanaf € 75,- worden bestellingen in heel Nederland gratis geleverd. Op afspraak afhalen in Breukelen is ook mogelijk.