Behulpzaam en snel

Had een aantal dozen wijn besteld van een bepaald jaar. Deze bleek uitverkocht; na overleg met Vechtstreekwijnen besloten het nieuwe jaar te proberen, met d mogelijkheid tot teruggave als ik toch niet tevreden zou zijn.

Leuke wijnproeverij op locatie

Onlangs hele gezellige en deskundige wijnproeverij met Italië als thema van Chris gehad. Compleet met bar, glaswerk, proefformulieren etc. Heel verzorgd! Aanrader zo'n proeverij op locatie!

Heerlijke wijnen, goede service

goede informatie en een smaakvolle lekkere wijn

Cris geeft goede service van een lekker wijn, die het eten aangenaam maakt!!!

Vandaag besteld morgen in huis

Geweldig bedrijf met superservice!

Bestellen en betalen heel eenvoudig en niet veel later heb je de bestelling (uiterst solide verpakt) in huis. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Goede prijs kwaliteit.

Goede prijs/ kwaliteit

Voor ons feestje hebben we goed advies gekregen en de wijnen waren heerlijk. Ook ophalen ging soepel.

snelle effisiente site met mooie wijnen

mooie site met lekkere wijnen in alle prijsklasse, snelle levering.

Chris vertelt met zoveel hart voor zijn métier over zijn wijnen, dat ik begonnen ben om mijn kadootjes voor familie en vrienden bij Chris te bestellen. En dat is een succes ! Chris als leverancier is een succes. En de flessen wijn die hij adviseert & selecteert, zijn steeds een schot in de roos. Aanrader !

Fantastische wijnen voor een passende prijs met top service

Voor twee grote feesten die wij organiseerden in 1 weekend heeft Chris goed meegedacht, de juiste wijnen uitgezocht en deze op locatie afgeleverd. Helemaal blij mee en de gasten hebben veel complimenten over de wijnen gegeven

Chris is een gedreven ondernemer met vakkennis en een hoge gunfactor.

Verrassend mooie Chardonnay al snel in huis

Op de golfclub dronken we deze heerlijke zonovergoten maar niet te "dikke" chardonnay uit Monterey Californië. Chris van Vechtstreek Wijnen kwam als snel een paar doosjes thuis brengen en voor een redelijke prijs. De eerste fles is ondertussen geopend en ook al snel leeg. Wat een super glas wijn. Maar ook het verhaal achter de estate (pareto's 80 / 20) is de moeite van het uitzoeken waard.

Mirjam

Goed advies gekregen en snel geleverd

Uitstekend!

Goede webshop en een mooi gevarieerd aanbod. Heerlijke wijnen, snelle service en een keurige levering. Een heel prettig en betrouwbaar bedrijf.

Verrassend

Voor het eerst twee sierkistjes met heerlijke verschillende Italiaanse wijnen gekocht. Zeer speciaal om cadeau te doen. Dit keer voor klussers die ons hebben geholpen met een lekkage dak. De wijn hebben wij dan ook omgedoopt tot Pannensap.

smaakvol

deze wijn ondersteunt de smaak van en bij wild

zeer goed met levering

ik werk al een paar jaar met deze wijn gaat heel goed de levering mooie op tijd

Goed assortiment gekoppeld aan aantrekkelijke prijzen en goede service.

Goed assortiment gekoppeld aan aantrekkelijke prijzen en goede service.

Heerlijke wijnen

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Juni aanbieding

Mooie wijnaanbieding van het wijnhuis Fuedo Arancino. Het hele assortiment valt hieronder. Tip: doe een 'proefdoos', kan je met elkaar bepalen welke de lekkerste is!

Heerlijke Dalila wijn voor perfecte prijs

Binnen 1 dag deze topwijn in huis voor mooie prijs. Goed verpakt.

Weer eens iets nieuws uitgeprobeerd

Naar aanleiding van de juni actie maand twee voor mij nieuwe wijnen besteld. Italiaanse wijnen. Wederom voortreffelijke wijnen voor een redelijke prijs.

Erg goed

Alles klopte bestellen en afleveren

Mooi op tijd en alerte bezorger

Mooi binnen het aangegeven tijdblok

uitstekend

hartelijk en prettig

Salomonszegel 7

3621TE Breukelen

Over Vechtstreekwijnen

Bij Vechtstreekwijnen.nl kun je gemakkelijk vanuit je luie stoel heerlijke wijn selecteren en thuis laten bezorgen. Door middel van een aantal handige selectiefilters ben je binnen een paar klikken bij de juiste wijn. Vanaf € 75,- worden bestellingen in heel Nederland gratis geleverd. Op afspraak afhalen in Breukelen is ook mogelijk.