Uitstekende service en prachtige wijnen

Chris is een zeer attente, sympathieke man met een ontzettend brede kennis van en een hart voor mooie wijnen. Hij biedt advies op maat en een snelle, betrouwbare service. Zijn ruime, persoonlijk samengestelde assortiment kent bijzondere en kwalitatief zeer goede wijnen tegen een adequate prijs. Kortom: prachtige producten, sublieme service. Een echte aanrader voor eenieder die van wijn houdt.

Hi Ilja, zeer bedankt voor de geweldige review! Ik val bijna stil...hier krijg ik enorm veel energie van! 😊 Groet Chris

Goed advies, heerlijke wijn, snelle bezorging

Hoi Vera, wat fijn dat het advies en de wijnen van Feudo Arancio zo in de smaak zijn gevallen. Dankjewel voor de mooie beoordeling! Hartelijke wijngroet Chris

Prima wijnen en razendsnelle levering.

De wijnen zijn van een goede tot zeer goede kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs. De levering was dezelfde dag in het weekend, nog niet eerder meegemaakt.

Beste Lou, super om te horen dat de wijnen en de service zo naar wens waren. Graag weer tot een volgende keer.! Mvg. Chris

heerlijke wijn en super-service

De wijnen van Chris zijn lekker en bijzonder. Zijn service is altijd zeer goed en betrouwbaar.

Beste Paul, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen en ik hoop je natuurlijk bij de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke wijngroet, Chris Dikker Hupkes

Heerlijke wijnen, goede adviezen en service

Zie boven

Dank je wel Nelly, graag weer tot een volgende keer! Hartelijke groet Chris

Netjes opgelost

Tijdens het transport waren er 3 flessen gesneuveld, dit is echter uitstekend opgelost door Chris. Chapeau! Ik ga hier vaker bestellen.

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en dank voor de mooie aanbeveling!

Aanbiedingen

Deze maand weer mooie wijnaanbiedingen van vechtstreekwijnen.nl Voor mij sprong de Chardonnay van Villa Blanche eruit. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, een aanrader als je van een Chardonnay met 'body' houdt.

Vriendelijk dank voor de mooie aanbeveling, leuk om te horen. Graag weer tot een volgende keer!

Altijd attent en levering conform afspraak

zie boven

Dank je wel voor de beoordeling en de trouwe bestellingen vanaf het eerste uur Carel. 😊 Met hartelijke wijngroet Chris

Bestelling van prima wijn snel geleverd

Vriendelijk dank voor uw aanbeveling! Dit wordt op prijs gesteld.

Wederom verassende chardony

Op aanraden van Chris de huiswijn van een top restaurant de huis Chardony gekocht en uiteraard geproefd. Een belevenis. Op afstand toch de Librije in huis gehaald en genoten

Super om te horen dat de Villa Blanche Chardonnay zo in de smaak valt Ries. Dank voor de aanbeveling en tot een volgende keer weer!

LEVERING GOED GECOMMINICEERD EN ZEER SERVICE GERICHTE AFLEVERING VAN UITSTEKENDE WIJN

ZIE BOVENSTAAND

Beste Gert, hartelijk dank voor de review. Het was even een stukje rijden naar het mooie Velp, maar absoluut de moeite waard. 😊

Tastebud heaven!

The Best assortment of wine around. Fabulous flavours to tease your taste buds...You will not be disappointed. Chris will sail you through and give great recommendations..he know's his stuff.A true Vinologist. Great service with a smile, what more could you wish for?

Thank so much for your nice review. Enjoy your wines. Cheers Sheena! 🍷

mijn ervaringen zijn positief, goede informatie en goede service instelling klant gericht bedankt

Super om te horen dat u zo tevreden over de service heer Janssen. Bedankt!

Zeer soepele fruitsmaak, jammer van tanine bij afdronk.

Bij zacht rood vlees gedronken, heerlijke combi. Maar ook bij kaas en zelfs haring. Is een gemakkelijke wijn met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Wat fijn om te lezen dat de Bio Merlot Je m'Appelle in de smaak valt. Graag weer tot een volgende keer!

Superfijn, snelle service en kennis van zaken

Inmiddels heeft Chris ons al met veel heerlijke wijnen laten kennismaken. Hij weet waar hij over praat en voorziet ons altijd van het juiste advies. Chris levert snel en is een prettige persoon om zaken mee te doen. Een dikke aanrader dus!

Bedankt voor deze onwijs mooie aanbeveling Erik! Dit motiveert mij extra om te blijven doen wat ik doe!

Mooi assortiment, snel geleverd

Wijnen mooi omschreven, veel keuze en snelle levering. Prijzen ook prima. Extra kortingscoupon in de doos. We gaan genieten van onze aankoop.

Dank voor de coole review en jouw enthousiasme Margreet!

goede service

goede wijnen. bestellingen op tijd bezorgd.

Dank Henry dat je de tijd hebt genomen voor deze mooie review!

In één woord TOP als eerste ervaring

Als wijnliefhebber wissel ik graag af qua smaak en hier trof ik een ongelooflijk ruime keuze van betaalbare(!) wijnen van goede kwaliteit, want dát vindt Chris Hupkes wel degelijk belangrijk, zo is mij gebleken. Als 2e 'verrassing' mocht ik ervaren dat ook de logistiek prima in orde is! Ik ben geen internet-fan, maar zó snel en correct heb ik nog nooit een bestelling mogen ontvangen, CHAPEAU! Conclusie: regen of niet, ik sla me er zomers door.

Ontzettend bedankt voor uw positieve review! Ik ben blij te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad en hoop u daarom zeker in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.

service heel goed!

mijn ervaring bij bestellen is zeer goed. ik word snel te woord gestaan en een oplossing verzorgd. De wijn wordt snel bezorgd. wij vinden de wijn heel lekker smaken voor een aantrekkelijke prijs De SERVICE is direct. een aantrekkelijke organisatie om dranken te bestellen. VEEL SUCCES

Beste heer Janssen, zeer bedankt voor de mooie beoordeling. Graag weer tot een volgende keer. mvg. Chris

Snelle levering en goede service

Goed assortiment Snelle levering

Hartelijk dank voor de review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Mvg. Chris

Wederom geweldige wijnen

Dit keer de gebruikelijke wijnen besteld. Maar van de eigenaar een andere wijn gekregen om eens te proeven. Fantastische wijn. Dus soms moet je toch maar eens wisselen.

Beste Ries, wat fijn om te horen dat de proeffles zo in de smaak viel 😋 en dat je zo tevreden bent over de wijnen! Met hartelijke groet, Chris

Mooi assortiment van de betere wijnen

Chris gaat duidelijk voor de betere wijnen met wat extra's. Fijne verrasingen.

Beste Paul, dank voor de mooie review. Ik ben verheugd te horen dat de verrassingen zo in de smaak zijn gevallen. mvg Chris

Prima prijs kwaliteit en uitstekende service!

Overzichtelijke site met ruim voldoende keuze en veel informatie. Keuze uit bezorgservice of direct ophalen is een fijne aanvulling voor feestjes. Chris denkt mee en heeft veel op voorraad.

Vriendelijk dank voor de review!

Snelle, veilige levering

Keurige levering van mijn bestelling, sneller dan verwacht.

Beste Jaap, zeer bedankt voor uw positieve review! Ik hoop u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke wijngroet, Chris

wijn is goed

goed wijn opgeleverd

Dank je wel Ronald! Fijn om de wijnen weer te mogen leveren voor het Park Podium event.

Salomonszegel 7

3621TE Breukelen

Over Vechtstreekwijnen

Bij Vechtstreekwijnen.nl kun je gemakkelijk vanuit je luie stoel heerlijke wijn selecteren en thuis laten bezorgen. Door middel van een aantal handige selectiefilters ben je binnen een paar klikken bij de juiste wijn. Vanaf € 75,- worden bestellingen in heel Nederland gratis geleverd. Op afspraak afhalen in Breukelen is ook mogelijk.